آسیاب قهوه برای کافه نکات مهم در مورد تنظیمات آن

5/5 - (12 امتیاز)

آسیاب قهوه برای کافه

از نظر فنی طیف وسیعی از آسیاب‌ها در دسترس است، با این حال آسیاب‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند ساخت اسپرسو هستند، به این ترتیب، ما به شدت نسبت به آسیاب قهوه جیمیلای، آسیاب قهوه n900،n600، آسیاب قهوه لاواک و سایر دستگاه های دستی برای یک آسیاب تمام دور تعصب داریم.

 

اخیراً آسیاب قهوه های قدرتمندی مانند لاواک و جیمیلای به یک رقیب قدرتمند برای رقابت با سایر دستگاه ها تبدیل شده است، با این حال دستگاه های آسیاب نامبرده همچنان بر اولویت ما است.

اینها بهترین آسیاب های اسپرسو هستند، با این حال لزوماً نیازی به بالا رفتن ندارید، اگر یک کافه کم حجم هستید یا یک آسیاب بدون کافئین می خرید، می توانید آسیاب قهوه هایی که درون سایت فروشگاهی قهوه دارک موجود است را  برای انواع کافه های کوچک و بزرگ در نظر بگیرید، یا مارک های جایگزین مانند آسیاب قهوه دسته چوبی، آسیاب قهوه کوبان و دیگر دستگاه ها را در نظر گرفت.

خواندن این مقاله را برای درک اهمیت قهوه آسیاب شده توصیه می کنیم.

درک قوام و اهمیت اندازه ذرات یکنواخت برای قهوه اسپرسو بسیار مهم است توزیع اندازه ذرات نشان دهنده نسبت بین تفاله های خوب قهوه به تفاله های بزرگ است که به آن تخته سنگ نیز می گویند.

آسیاب قهوه برای کافه خوب چی هست

با اطمینان از توزیع یکنواخت و یکنواخت آسیاب‌های قهوه در هر آسیاب، زمانی که ۹ بار فشار آب در آسیاب‌ های قهوه در پورتا فیلتر حرکت می‌کند، عصاره‌گیری با کیفیتی تولید خواهید کرد. اگر تفاله های قهوه به طور ناهموار آسیاب شوند، آب تحت فشار از مسیری با کمترین مقاومت حرکت می کند. این به عنوان کانالی شناخته می شود و منجر به عصاره گیری با کیفیت پایین می شود که به راحتی در طعم قابل توجه است.

آسیاب‌های قهوه خودکار معمولاً برای تعیین میزان آسیاب کردن قهوه به یک تایمر متکی هستند دو مرحله درگیر در این فرآیند، انتخاب اندازه آسیاب و مدت زمانی است که دستگاه برای آن آسیاب می‌کند این به معنای کلی این است که هر بار که آسیاب می‌کنید، دستگاه دقیقاً همان مقدار را تولید می‌کند و دوز ثابتی را تضمین می‌کند.

فقط یک استثنا برای این قاعده وجود دارد با افزایش سن قهوه، اکسید می شود و این بدان معناست که آسیاب باید با افزایش مدت زمان آسیاب ریزتر شود این فرآیند به عنوان شماره گیری چرخش شناخته می شود به دلیل سهولت استفاده و قوام این دستگاه، آسیاب‌های اتوماتیک بسیار محبوب شده‌اند و آسیاب‌های محفظه‌ای دوز که به نام دوزگر آسیاب نیز شناخته می‌شوند، تقریباً کاملاً از بین رفته‌اند.

اگر کافه شما روش جایگزینی برای دم کردن اسپرسو ارائه می دهد، باید آسیاب را انتخاب کنید که بتواند تنوع های مختلفی را در آسیاب قهوه ارائه دهد. روش هایی مانند فیلتر قهوه یا پرس فرنچ به این معنی است که آسیاب در مقایسه با آسیاب اسپرسو کاملاً درشت خواهد بود یا می‌توانید با آسیاب‌های مختلف راه ‌اندازی کنید یا برای یک آسیاب باکیفیت پول خرج کنید که می‌تواند انواع آسیاب‌های مختلف را به طور موثر در طول عجله قهوه تولید کند.

ما معتقدیم که آسیاب سطح اولیه همچنان عملکرد خوبی خواهد داشت و یک فنجان طعم خوب تولید می کند، اما اگر در مورد ایستادن با یک فنجان قهوه با طعم منحصر به فرد جدی هستید، به یک آسیاب با کیفیت بالا نیاز دارید.

برای توصیه های تخصصی در مورد وضعیت خود، با مشاوران ما تماس بگیرید، اما توجه داشته باشید که ما به دستگاه هایی را معرفی می کنیم از استفاده و کار با آن ها لذت ببرید.

ما این کار را برای کسانی از شما که به دنبال ارتقا یا راه اندازی تنظیم قهوه تجاری خود هستند، آسان کرده ایم. پنج دسته فرعی وجود دارد که باید هنگام ارتقا به آنها توجه کرد. ماشین آلات تجاری ، برورز ، شیر فورتین، رمرس خودرو و چرخ .

حالا شاید شما به این دسته بندی ها نگاه کرده اید و با نیازهای شما مطابقت ندارند؟ شاید شما به دنبال چیزی هستید که کمی کمتر تجاری باشد تا با آن راه اندازی کنید در این مورد، به دسته های خانه خود نگاه کنید، زیرا ما دستگاه های قهوه ، دستگاه های قهوه تمام اتوماتیک، آسیاب و حتی برشته کننده دانه های قهوه داریم ! آنها برای کافه هایی که نیازی به آسیاب های صنعتی یا وسایل تجاری در اندازه ندارند عالی هستند.دستگاه آسیاب قهوه برای کافه

ما بخش خانه خود را نه تنها به دوستداران قهوه در خانه، بلکه به کافه‌های کوچکی که تازه شروع به کار کرده‌اند یا هر روز به مخاطبان کوچکی ارائه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم یکی دیگر از گزینه‌های بررسی بسته‌های ما هستند که راهی سریع و کارآمد هستند یا خرید یک مجموعه کامل قهوه که توسط کارشناسان قهوه تنظیم شده است.

به خاطر داشته باشید که صفحه لوازم جانبی ما را برای موارد اضافی که کارایی و بهره وری باریستاهای شما را افزایش می دهد، بررسی کنید! ما باید ابزار اضافی مانند فلس قهوه ، دما ، ظروف شیر ، شیر کوزه لباسشویی ، زیبا فنجان قهوه ، چای برای تمیز کردن محصولات و تمیز کردن برس را انتخاب کنید.

تنظیم آسیاب

هر آسیاب متفاوت است و روش های تنظیم متغیری دارد. هنگامی که متوجه شدید که چه جهتی به شما نتیجه دقیق تر یا درشت تری می دهد، در مسیر قرار گرفته اید. هدف ما این است که آسیاب را در یک زمان با افزایش های کوچک تنظیم کنیم، به نظر می رسد ۳ میلی متر بهترین عملکرد را دارد معمولاً تنظیمات ۳ میلی متری بر مدت زمان شات ۳ تا ۵ ثانیه تأثیر می گذارد.

نکتهبهترین آسیاب قهوه

تصمیم بگیرید که به چه تنظیمی (ریزتر یا درشت تر) نیاز دارید و یقه را حرکت دهید

مطمئن شوید که به اندازه کافی در قیف لوبیا دارید و اسلاید بسته باز است تا لوبیاها به تیغه ها بروند.

آسیاب را به مدت ۱۰ ثانیه روشن کنید و آن آسیاب را دور بریزید.

یک شات آزمایشی را با حفظ دوز و تکنیک تپ انجام دهید.

کیفیت شات و سرعت استخراج را ارزیابی کنید

در صورت لزوم تکرار کنید تا استخراج صحیح حاصل شود.

برای خرید انواع دستگاه های اتوماتیک و دستی و مدرن قهوه آسیاب، دانه قهوه های اصلی و پودر قهوه انواع برند ها حتما به فروشگاه قهوه دارک مراجعه نمایید.

آسیاب قهوه برای قهوه فروشی

آیا به دنبال آسیاب قهوه تجاری با کیفیت بالا برای کسب و کار قهوه خود هستید؟ یک آسیاب قهوه بادوام، قابل اعتماد و خوش ساخت یکی از مهم ترین خریدها خواهد بود و کیفیت کلی قهوه شما را تعیین می کند. معمولاً یک آسیاب قهوه تجاری بزرگتر، قدرتمندتر و مجهزتر از یک آسیاب قهوه خانگی معمولی است.

با این حال، جستجو برای یکی می تواند تا حدودی طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که ما بیشتر کارهای غرغر را برای شما انجام دادیم! برای یافتن بهترین آسیاب قهوه/اسپرسو تجاری برای کسب و کار خود ادامه دهید.

چرا آسیاب قهوه بخریم؟

خوب، اگر در وهله اول برای کسب و کار خود به دنبال یک آسیاب قهوه تجاری هستید، پس باید اهمیت آسیاب قهوه تجاری را بدانید. واضح ترین دلیل برای اینکه چرا آنها برای دم کردن قهوه ضروری هستند، زیرا شما نمی توانید قهوه را بدون شکستن کل دانه های قهوه به تفاله های کوچکتر دم کنید .

هدف اصلی آسیاب این است که دانه ها را به تفکیک های کوچک تا بزرگ تقسیم کند تا بتوان انواع نوشیدنی های قهوه را تهیه کرد .

آسیاب قهوه خوب برای قهوه فروشی

اگر دانه‌ قهوه به تفاله‌ها تجزیه شوند، عبور آب از میان آن‌ها دشوارتر است، زیرا دانه‌های قهوه از نظر فیزیکی فشرده‌تر از دانه‌های کامل هستند. همانطور که آب در تلاش برای فیلتر کردن بین تفاله ها است، طعم قهوه استخراج می شود. به همین دلیل است که آسیاب ها برای تهیه قهوه بسیار مهم هستند.

علاوه بر این، آسیاب کردن قهوه درست قبل از دم کردن، بهترین راه برای اطمینان از تازه و خوش طعم بودن قهوه است. هر متخصص حرفه ای قهوه تضمین می کند که قهوه تازه آسیاب شده نسبت به قهوه آسیاب شده بهتر است، به همین دلیل است که انتخاب بهترین دستگاه درجه تجاری برای پاسخگویی به نیازهای شما مهم است تا چه اندازه با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد.

انواع آسیاب قهوه

در حال حاضر، انواع مختلفی از آسیاب‌های قهوه وجود دارد که می‌توانید زمانی که برای یک آسیاب قهوه تجاری در مقیاس بزرگ در بازار هستید، از بین آنها یکی را انتخاب کنید. قبل از شروع خرید، در اینجا برخی از انواع مهم آسیاب قهوه که باید قبل از انتخاب رسمی آسیاب قهوه مورد نظر خود بدانید، آورده شده است.

فرز آسیاب

در کل، آسیاب‌های حفره‌ای بهترین آسیاب‌های انتخابی برای کسانی بوده‌اند که به صورت تجاری قهوه می‌فروشند. این به این دلیل است که آنها انعطاف پذیری را برای اندازه آسیاب، نه فقط در محدوده اندازه، بلکه با یکنواختی آسیاب، امکان پذیر می کنند.

این ویژگی آنها را مورد علاقه بسیاری از باریستاهای حرفه ای و همچنین کافی شاپ های تجاری قرار می دهد.

آسیاب‌های فرز نام خود را به این دلیل گرفته‌اند که از دو تیغه دندانه‌دار تشکیل شده‌اند که در اطراف یکدیگر نوسان می‌کنند (از این رو به آن «burr» می‌گویند. این آسیاب‌ها در واقع دانه‌های قهوه را برش نمی‌دهند یا تکه تکه نمی‌کنند، بلکه در واقع آنها را با هم آسیاب می‌کنند و آن‌ها را می‌شکنند.

علاوه بر این، بسیاری از باریستاها تمایل دارند که آسیاب های فرز را ترجیح دهند زیرا به استخراج روغن از درون دانه ها کمک می کنند و طعم قهوه را افزایش می دهند.

بهترین دستگاه آسیاب قهوه برای قهوه فروشی

دو نوع از پرطرفدارترین آسیاب های فرز، مخروطی و مسطح هستند. بحث های زیادی در جامعه قهوه وجود دارد که کدام سبک برای قهوه خانگی و تجاری بهتر است. تحلیل اولیه ما در مورد این موضوع این است که اگرچه تفاوت‌های قابل‌توجهی در هر دو تکنیک وجود دارد، اما هر دو عملکرد خوبی دارند و همچنین قهوه آسیاب شده زیبایی ایجاد می‌کنند که اسپرسویی دائماً خوشمزه می‌سازد.

آسیاب های مخروطی

محبوب ترین آسیاب های فرز برای بسیاری از کافی شاپ ها، آسیاب های فرز مخروطی هستند. اولین ویژگی قابل توجه آسیاب های مخروطی شکل، طراحی خود فرزها است. به دلیل شکل مخروطی مانند، یک آسیاب مخروطی به طور طبیعی دانه ها را در بین تیغه ها به سمت پایین فشار می دهد.

سوراخ دندانه دار بیرونی در اطراف سوراخ ونتر قرار دارد که مخروط کوچکی است که با تیغه های تیز پوشانده شده است و دانه های قهوه را به قطعات کوچکتر تجزیه می کند.

بسیاری از باریستاها از فرز مخروطی حمایت می کنند زیرا چیزی به نام توزیع دووجهی ایجاد می کند. اگر بخواهید قهوه را با آسیاب مخروطی شکل آسیاب کنید و سپس آن را در زیر میکروسکوپ مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که اندازه آن با چشم غیرمسلح یکنواخت است، اما در واقع دو اندازه متفاوت است.

با یک دانه کمی کوچکتر و یکی کمی بزرگتر، تعادل دو آسیاب اندازه جریان آب را تشویق و محدود می کند. اگرچه ممکن است کمی معکوس به نظر برسد، اما این روش مورد علاقه بسیاری از باریستاهای باتجربه است زیرا در واقع یک شات صاف و قوی اسپرسو را ایجاد می کند .

آسیاب های فرز تخت

آسیاب های فرز تخت داستان بسیار متفاوتی دارند. تا آنجا که به موقعیت فرزها مربوط می شود، فرزهای مسطح دارای دو تیغه افقی هستند که یکی رو به بالا و دیگری رو به پایین است. دانه های قهوه در بین سوراخ ها تغذیه می شود و قبل از اینکه برای بار دوم بین آنها بیفتد، آسیاب می شوند.

از طریق این روش، تفاله‌های قهوه دو چرخش ۹۰ درجه‌ای بین تیغه‌ها ایجاد می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی شکسته شده و شروع به دم کردن می‌کنند.

بر خلاف فرزهای مخروطی، فرزهای مسطح مجاز به تعامل فیزیکی با یکدیگر هستند. این منجر به توزیع یک‌وجهی می‌شود، به این معنی که اگر بخواهید تفاله‌های قهوه را زیر میکروسکوپ نگه دارید، همه تفاله‌ها از نظر اندازه یکسان خواهند بود.

اگرچه ممکن است این روش برای سایر روش‌های دم‌آوری درشت‌تر مانند قهوه‌پاشی، قهوه قطره‌ای و فرنچ پرس کارساز باشد، اما برای دم‌آوری اسپرسو، به‌ویژه دم کردن اسپرسو در مقیاس بزرگ در یک کافه یا کافی‌شاپ، کارایی خوبی ندارد.

کدوم آسیاب قهوه برای قهوه فروشی ها مناسبه

تنها معایب جزئی که برخی از باریستاها در مورد آسیاب های فرز مسطح از آن شکایت دارند این است که می توانند در مقایسه با همسایه های مخروطی خود گرما و صدای بیشتری در حین آسیاب کردن تولید کنند. علاوه بر این، تفاله‌های قهوه راحت‌تر بین آن‌ها گیر می‌کند. متأسفانه، اگر اغلب این اتفاق بیفتد، احتمالاً بیشتر از آنچه در آسیاب تخت خود استفاده می کنید، زمین های بیشتری را هدر خواهید داد.

دوزر آسیاب

این که آسیاب دوز یا آسیاب بدون دوز باشد، واقعاً ربطی به روش آسیاب قهوه ندارد، عمدتاً فقط به روشی که قهوه آسیاب شده پس از آسیاب کردن توزیع می شود. معمولاً آسیاب‌های دوز دارای محفظه‌ای هستند که تفاله‌های قهوه درون آن قرار می‌گیرند، و همچنین اهرمی برای کشیدن آن برای رها کردن تفاله‌ها در مراحل تنظیم شده در یک پورتافیلتر است.

بیشتر آسیاب های دوز الکترونیکی هستند و قهوه را با برنامه ریزی الکترونیکی دقیق تقسیم می کنند. با این حال، اگرچه آنها برای صنعت قهوه تجاری بسیار مفید هستند، زیرا به سرعت مقادیر کمی از قهوه را برای دم کردن اسپرسو کارآمد مصرف می کند. علاوه بر این، از آنجایی که مقدار بیشتری قهوه را به‌طور هم‌زمان آسیاب می‌کند، قهوه‌ای می‌خورید که قبلاً آسیاب شده و آماده رفتن به یک روز شلوغ در یک کافی‌شاپ پر قاچاق است.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت