بهترین دان قهوه روبوستا و معرفی بهترین مارک

3.6/5 - (47 امتیاز)

بهترین دان قهوه روبوستا

گاهی اوقات یک فنجان قهوه ارگانیک معمولی آن را در صبح قطع نمی کند ما به چیزی قوی تر و جسورتر نیاز داریم که ما را گشادتر و دم پرپشت کند آماده برای تسخیر روز پیش رو.

خب، حتما شنیده اید که دانه های قهوه روبوستا کافئین بیشتری نسبت به دانه های عربیکا دارند و این کاملا درست است اما روبوستا چیست؟ مارک های قهوه ای که از روبوستا استفاده می کنند را از کجا می خرید قهوه را؟

اینها سؤالات بسیار خوبی هستند، زیرا در آمریکای شمالی اکثریت قریب به اتفاق قهوه با دانه های قهوه عربیکا تولید می شود و برای یافتن قهوه ای که تبلیغ می کند از روبوستا استفاده می کند، به سختی می توانید پیدا کنید.

بهترین نوع قهوه روبوستا

هیچ نوع دانه قهوه ای محبوب تر از قهوه عربیکا در جهان وجود ندارد. در واقع، تنوع آن به قدری محبوب است که یک کافی شاپ زنجیره ای محبوب در زادگاه من نام خود را به نام واریته نامگذاری کرده است. اما فقط به این دلیل که قهوه عربیکا محبوب ترین است به این معنی نیست که تنها گزینه برای تهیه فنجان صبحگاهی جو است.

در واقع، نوع قهوه روبوستا یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است، به‌ویژه برای کسانی که می‌خواهند دم‌نوشی جسورانه‌تر و کافئین‌دارتر داشته باشند. 

قهوه روبوستا در مقایسه با قهوه عربیکا رپ بدی پیدا کرده است، زیرا برندهای قهوه ارزان‌تر اغلب از آن استفاده می‌کنند، زیرا رشد آن آسان است، طعمی تند دارد و حاوی دو برابر کافئین است. با این حال، دنیای رو به رشدی از قهوه های روبوستا با منشأ تک و باکیفیت در تلاش است تا این شهرت را تغییر دهد. در اینجا برخی از بهترین مارک های قهوه روبوستا موجود در بازار امروزی آورده شده است. 

خواص قهوه روبوستا

خلاصه ای کوتاه از خواص قهوه روبوستا:

محتوای کافئین بالاتر

تلخ تر

رنگ های خاکی

به طور کلی ارزان تر است اما نه همیشه

در قهوه ویتنامی بسیار محبوب است زیرا در آنجا بسیار رشد می کند.

قهوه روبوستا چه طعمی دارد؟

بر اساس کیفیت قهوه روبوستا، می توانید ببینید که چگونه این نوع قهوه طعم قوی تر و تلخ تری خواهد داشت. 

رایج ترین شکل قهوه از دانه های عربیکا به دست می آید که رنگ های میوه ای تر و شیرین تری دارند. اگر یک قهوه‌نوش معمولی هستید، می‌توانید از قهوه روبوستا انتظار داشته باشید که … قوی باشد. 

اگر جزئیات بیشتری می خواهید، مردم تمایل دارند طعم قهوه روبوستا را با صفت های زیر توصیف کنند: تلخ، سوخته، قوی، مغزدار، لاستیکی، دانه دار، خاکی و بادام زمینی. 

مطمئناً برای قهوه خورهای تازه کار مناسب نیست، اما برای افرادی که مدت زیادی قهوه می نوشند قطعا لذت بخش است. 

قوی ترین قهوه روبوستا در جهان

قهوه آرزوی مرگ

قهوه آرزوی مرگ محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به یک دلیل خوب، قهوه آنها خوشمزه است. 

دانه‌های قهوه Death Wish معمولاً از هند و پرو برداشت می‌شوند. قهوه آنها ۱۰۰% روبوستا نیست، از نظر فنی ترکیبی از عربیکا و روبوستا است. اما با توجه به این واقعیت که آنها تحقیقات زیادی در مورد بهترین دانه های روبوستا از هند انجام داده اند و آنها را برای محتوای کافئین در قهوه خود گنجانده اند، ما آنها را در لیست قرار دادیم. 

Death Wish به استفاده از برشته کن Loring Kestrel افتخار می کند که آن را بهترین برشته کن موجود در بازار می نامند. این روستر از مقدار بسیار کمی اکسیژن استفاده می کند که از طعم طبیعی قهوه محافظت می کند. این رست برای جلوگیری از سوختن یا سوختن لوبیا بر خلاف بسیاری از برشته های سنتی شناخته شده است. 

Death Wish Coffee یک روست فرانسوی است، بنابراین قطعاً می توانید انتظار داشته باشید که تلخ و جسورانه باشد. 

قهوه شوک در بازاریابی اثرات محرک طبیعی خود کار بسیار خوبی انجام داده است. هوشمندانه تر کار کنید، سخت تر بازی کنید و در هر مرحله یک ضربه اضافی بزنید. قهوه شوک همچنین مصرف آن در ارتش را به عنوان راهی برای بیدار نگه داشتن سربازان به شدت ترویج می کند.

این قهوه به طرز شگفت انگیزی صاف است. آنقدر صاف که حتی یک مصرف کننده معمولی قهوه هم احتمالاً از آن سیاه لذت می برد!

حالا آیا قهوه شوک آنقدر قوی و کافئین دار است که ادعا می کند؟ 

از نظر فنی بله، ادعای شهرت آنها این است که قهوه شوک حاوی ۵۰ درصد کافئین بیشتر از قهوه سنتی است. این درست است، آنها از دانه های ۱۰۰٪ روبوستا استفاده می کنند و روبوستا به طور طبیعی تقریبا دو برابر کافئین عربیکا دارد. 

با این حال، اگر به دنبال مقدار دیوانه وار کافئین هستید، بهتر است از چیزی مانند Biohazard یا Cannonball استفاده کنید.

اما با این وجود، Shock Coffee یک برند خوشمزه است و شایسته قرار گرفتن در لیست بهترین ترکیبات قهوه روبوستا است. 

کشور های تولید کننده قهوه روبوستا در جهان

برزیل با نام رسمی جمهوری فدرال برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی است. برزیل با بیش از ۲۱۴ میلیون نفر ، پنجمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت و جمعیت است. برزیل تنها کشور پرتغالی زبان در قاره آمریکا و بزرگترین کشور جهان است.

برزیل به عنوان کشور پیشرو در تولید قهوه، عمدتاً قهوه چای را تولید می کند. تولید به تنهایی به ۱۸٫۱ میلیون کیسه، معادل ۱٫۰۹ میلیون تن رسید. ۲۴٫۶ درصد از تولید قهوه در جهان را تشکیل می دهد.

اندونزی به طور رسمی به عنوان جمهوری اندونزی شناخته می شود. این کشور جزیره ای است که بین آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه قرار دارد.

اندونزی ۹٫۴۵ میلیون کیسه تولید می کند که معادل ۵۶۷ هزار تن است. ۱۲٫۸۵ درصد از تولید قهوه روبوستا در جهان را تشکیل می دهد.

هند به طور رسمی به عنوان جمهوری هند شناخته می شود. این کشور هفتمین کشور بزرگ از نظر مساحت و دومین کشور پرجمعیت جهان با بیش از ۱٫۳۶ میلیارد نفر جمعیت است.

هند قهوه روبوستا با ۳٫۹۱ میلیون کیسه، معادل ۲۳۴ هزار تن تولید می کند . ۵٫۳۲ درصد از تولید قهوه روبوستا در جهان را تشکیل می دهد.

اوگاندا که رسما به عنوان “جمهوری اوگاندا” شناخته می شود، بدون مرز دریایی است. به طور کامل در قاره آفریقا واقع شده است. اوگاندا با آب و هوای متنوع در حوضه نیل واقع شده است اما عموماً آب و هوای استوایی دارد.

اوگاندا قهوه روبوستا را با ۳٫۵ میلیون کیسه یا ۲۱۰ هزار تن تولید می کند. ۴٫۷۶ درصد از تولید قهوه روبوستا در جهان را تشکیل می دهد .

تایلند به طور رسمی به عنوان پادشاهی تایلند شناخته می شود. این کشور مستقل و مستقل در جنوب شرقی آسیا است.

تایلند تولید قهوه روبوستا ۷۰۰ هزار کیسه، معادل ۴۲ هزار تن دارد. ۰٫۹۵ درصد از تولید قهوه در جهان را تشکیل می دهد.

لائوس با نام رسمی جمهوری دموکراتیک خلق لائوس یک کشور جزیره ای مستقل در شبه جزیره هندوچین، جنوب شرقی آسیا است. از شرق و شمال غرب با میانمار، چین و ویتنام همسایه است. جنوب شرقی با کامبوج، غرب و جنوب غربی با تایلند هم مرز است.

لائوس ۴۷۵ هزار کیسه قهوه، معادل ۲۹ هزار تن تولید می کند که ۰٫۶۵ درصد از تولید قهوه روبوستا در جهان را تشکیل می دهد.

بهترین دان قهوه روبوستا

بهترین مارک دان قهوه روبوستا

از آنجایی که دانه های قهوه روبوستا معمولاً طعم خوبی برای برخی افراد ندارند، معمولاً به تنهایی فروخته نمی شوند.

خرید دانه های قهوه روبوستا از فروشگاه بزرگ و معتبر قهوه دارک

اغلب آنها را با دانه های عربیکا مخلوط می کنند تا طعم شیرین تر عربیکا را به دست آورند، اما از جمله محتوای بالای کافئین روبوستا.

اگر خودتان نمی توانید با آسیاب حبوبات زندگی کنید، ممکن است یک ترکیب محصول مناسبی برای شما نباشد.

 

Lavazza Crema e Gusto

برند قهوه روبوستا Lavazza یک نمونه عالی از ترکیب روبوستا و عربیکا است این قهوه دارای ۷۰% روبوستا است که مقداری از شدت طعم و کافئین بالاتری را می دهد.

اما ۳۰ درصد عربیکا مقداری شیرینی به طعم می‌افزاید تا تلخی روبوستا بر نوشیدنی غلبه نکند.

ترکیب Lavazza در نهایت شامل یک یادداشت شکلاتی است که خریداران به سادگی آن را دوست دارند.

این یک کباب بسیار تیره است که برای استفاده در اسپرسو یا استفاده با فرنچ پرس توصیه می شود.

پس معامله اینجاست…

اگر قهوه‌خوری با روست سبک تا متوسط ​​روست می‌خورید، ممکن است این قهوه برای شما مناسب نباشد. این محصول در سمت تاریک کباب تیره قرار دارد. این بیشتر به عنوان یک کباب ایتالیایی توصیف می شود.

با خواندن نظرات، تنها شکایت واقعی از آنهایی است که طعم روبوستا را دوست ندارند. با توجه به اینکه ۷۰ درصد قهوه را روبوستا تشکیل می‌دهد، نمی‌توان از آن استفاده کرد.

همانطور که گفته شد، فقط کمتر از ۹۰٪ از افرادی که برای ارائه یک بررسی صادقانه وقت گذاشتند، حداقل ۴ ستاره از ۵ را به این محصول دادند (۷۹٪ به آن ۵ ستاره دادند).

با بیش از ۱۰۰۰ بررسی، این سطح از تایید معمولی نیست. بنابراین، اگر می‌دانید که انتظار یک کباب تیره را دارید، واقعاً به نظر می‌رسد که خطر بسیار کمی دارید که این محصول را دوست نداشته باشید.

بهترین دان قهوه روبوستا

برندهای قهوه روبوستا در جایی که تیره تر بهتر است

اگر روبوستا را دوست دارید، احتمالاً تیره‌ترین کباب‌ها را ترجیح می‌دهید.

برخی از طرفداران غیر روبوستا، روبوستا را طعمی شبیه لاستیک سوخته توصیف می کنند. یا لاستیک سوخته با این توصیف، کباب تیره تر، مزه تلخ را بیشتر می پوشاند.

شما فکر می کنید که برعکس خواهد بود. اما، نظر من را باور نکنید بررسی ها به تعداد زیاد است، مصرف کنندگان روبوستا می گویند که هر چه تیره تر باشد بهتر است.

یکی از لوبیاهایی که پیدا کردیم دقیقا همین است تاریک !

قهوه فوری ناب برای افرادیست که قهوه ناب می خواهند ولی تایم محدود برای دم کردن قهوه را دارند، توصیه می کنیم.

خرید قهوه فوری گلد اصل ار فروشگاه ghahvedark

Death Wish قهوه کامل

% ۱۰۰دانه های قهوه روبوستا، آیا می توانید بگویید “آدرنالین راش”؟

برند Death Wish Coffee Company ادعا می کند که این “قوی ترین قهوه جهان” است.

داستان واقعی چیست؟

نظر داور پس از نقد موافق اینها انواع نقل قول هایی هستند که این را تأیید می کنند.

“مرد، همسرم یک فنجان نوشید و مانند کول اید از دیوار گذشت.”

“وای!!! این یک قهوه با طعم خوب است من یک راننده کامیون هستم و باید هوشیار باشم.

صادقانه بگویم، این قهوه بسیار خوب است، و ضربه ای که به شما می دهد عالی است. اگر می‌خواهید تمام شب را بیدار بمانید، دیگر نگاه نکنید!».

آرزوی مرگ پشت محصول آنها نیز ایستاده است. آنها در صورت عدم رضایت کامل، بازپرداخت کامل “بدون سوال پرسیده شده” را ارائه می دهند

روبوستای فیلیپینی سبز، بو داده نشده

این برند Heirloom Coffee LLC با دانه های روبوستا در ارتفاعات بالا در منطقه کوه کوردیلا رشد می کند.

و از همه تحقیقات ما، ارتفاعات بالاتر بهترین آب و هوا را برای کشاورزی دانه قهوه فراهم می کند.

خرید دانه قهوه  از فروشگاه معتبر قهوه دارک

اگر به دنبال یک دانه روبوستا هستید که نسبت به دانه روبوستای معمولی خود قوی تر و تیره تر باشد، این ممکن است برای شما مناسب باشد.

بهترین دان قهوه روبوستا برای کدام کشور است

  1. برزیل

برزیل یک نیروگاه واقعی تولید قهوه است. این کشور تقریباً ۴۰ درصد از قهوه جهان را به تنهایی تولید می کند.

بسیاری از مناطق برزیل دارای آب و هوای کاملاً مناسب برای کشاورزی قهوه هستند مزارع قهوه حدود ۲۷۰۰۰ کیلومتر مربع از برزیل را پوشش می دهند که اکثریت آنها در میناس گرایس، سائوپائولو و پارانا قرار دارند.

برزیل با خشک کردن گیلاس های قهوه در آفتاب (قهوه شسته نشده) به جای شستن آنها، خود را از اکثر کشورهای تولید کننده قهوه متمایز می کند.

این کشور آنقدر در تولید قهوه تأثیرگذار است که کیسه‌های ۶۰ کیلوگرمی ارغوانی که در طول تاریخ برای صادرات دانه‌ها از برزیل استفاده می‌شد، هنوز استاندارد جهانی برای اندازه‌گیری تولید و تجارت است.

۲٫ ویتنام

ویتنام با تمرکز در درجه اول بر روی دانه های ارزان قیمت روبوستا جایگاهی در بازار بین المللی پیدا کرد. دانه های روبوستا می توانند تا دو برابر دانه های عربیکا کافئین داشته باشند و طعم تلخ تری به قهوه می دهند.

اگرچه قهوه بیش از یک قرن است که در این منطقه کشت می‌شود، اما پس از اصلاحات اقتصادی دولت کمونیستی ویتنام در دهه ۱۹۹۰ تولید آن به شدت افزایش یافت.

۳٫کلمبیا

یک کمپین تبلیغاتی محبوب با حضور یک کشاورز خیالی قهوه به نام خوان والدز به کلمبیا به عنوان یکی از مشهورترین کشورهای تولید کننده قهوه کمک کرد. قهوه کلمبیایی یک نوشیدنی مورد علاقه و منتخب، به دلیل طعم معطر، ملایم و میوه ای آن ارزشمند است.

۴٫اندونزی

برخی از کمیاب‌ترین قهوه‌های جهان غرب از اندونزی منشأ می‌گیرند، از جمله Kopi Luwak – نوعی دانه که توسط درخت نخل آسیایی خورده و دفع می‌شود. قهوه تهیه شده از این دانه های قهوه ممکن است بین ۳۵ تا ۱۰۰ دلار برای هر فنجان هزینه داشته باشد.

 

خرید قهوه روبوستا

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت