خواص قهوه ترک برای دیابت ۱ و ۲

Rate this post

خواص قهوه ترک برای دیابت

زمانی خرید قهوه ترک را به عنوان مضر برای سلامتی محکوم می کردند با این حال، شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است در برابر انواع خاصی از سرطان‌ها، بیماری‌های کبدی و حتی افسردگی محافظت کند.

همچنین تحقیقات قانع کننده ای وجود دارد که نشان می دهد افزایش مصرف قهوه خوش طعم ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش دهد این خبر خوبی برای آن دسته از ماست که تا زمانی که به جاوا خود نرسیده‌اند، نمی‌توانیم با این روز روبرو شویم.

با این حال، برای کسانی که قبلاً دیابت نوع ۲ دارند، قهوه می تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد.

چه می‌خواهید خطر ابتلا را کاهش دهید ، چه در حال حاضر دیابت دارید، یا نمی‌توانید بدون فنجان جو خود را ادامه دهید، با تأثیرات قهوه بر دیابت آشنا شوید.

خرید قهوه ترک برای افرادی که نمی توانند حضوری خرید نمانید را در فروشگاه قهوه دارک فراهم نموده ایم

خواص قهوه ترک برای دیابت

دیابت چیست؟

دیابت بیماری است که بر نحوه پردازش گلوکز خون توسط بدن شما تأثیر می گذارد . گلوکز خون، که به عنوان قند خون نیز شناخته می شود، مهم است زیرا چیزی است که مغز شما را سوخت می دهد و به عضلات و بافت های شما انرژی می دهد.

اگر دیابت دارید، به این معنی است که گلوکز بیش از حد در خون شما در گردش است. این زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به انسولین مقاوم می شود و دیگر قادر به جذب موثر گلوکز به سلول ها برای انرژی نیست.

گلوکز اضافی در خون می تواند باعث نگرانی های جدی برای سلامتی شود. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث دیابت شود.

انواع دیابت مزمن نوع ۱ و نوع ۲ است. انواع دیگر عبارتند از دیابت بارداری که در دوران بارداری رخ می دهد اما پس از تولد از بین می رود.

پیش دیابت که گاهی اوقات دیابت مرزی نامیده می شود، به این معنی است که سطح گلوکز خون شما بالاتر از حد معمول است اما آنقدر بالا نیست که بتوان دیابت را تشخیص داد.

خرید آنلاین قهوه فرانسه با بهترین کیفیت و مرغوب ترین نوع قهوه را از قهوه دارک بخواهید.

برخی از علائم و نشانه های دیابت عبارتند از:

افزایش تشنگی

کاهش وزن غیر قابل توضیح

خستگی

تحریک پذیری

اگر فکر می کنید ممکن است برخی از این علائم را داشته باشید، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید.

قهوه ترک و پیشگیری احتمالی از دیابت

فواید سلامتی قهوه برای دیابت در هر مورد متفاوت است.

محققان هاروارد بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر را برای حدود ۲۰ سال ردیابی کردند. آنها بر یک دوره چهار ساله تمرکز کردند و نتایج آنها بعداً در این مطالعه در سال ۲۰۱۴ منتشر شد .

آنها دریافتند افرادی  مصرف قهوه ترک را بیش از یک فنجان در روز افزایش می دهند، ۱۱ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ قرار دارند.

با این حال، افرادی که مصرف قهوه خود را یک فنجان در روز کاهش دادند، خطر ابتلا به دیابت را ۱۷ درصد افزایش دادند هیچ تفاوتی در نوشیدن چای نبود .

مشخص نیست که چرا قهوه چنین تأثیری بر ابتلا به دیابت دارد.

خواص قهوه ترک برای دیابت

به کافئین فکر می کنید؟ ممکن است مسئول آن مزایای خوب نباشد در واقع نشان داده شده است که کافئین در کوتاه مدت باعث افزایش سطح گلوکز و انسولین می شود.

در یک مطالعه کوچک بر روی مردان، قهوه ترک بدون کافئین حتی افزایش شدید قند خون را نشان داد در حال حاضر مطالعات محدودی وجود دارد و باید تحقیقات بیشتری در مورد اثرات کافئین و دیابت انجام شود.

تاثیر قهوه بر گلوکز و انسولین

در حالی که قهوه می تواند برای محافظت از افراد در برابر دیابت مفید باشد، برخی از مطالعات نشان داده اند که قهوه سیاه ساده شما ممکن است برای افرادی که قبلاً دیابت نوع ۲ دارند خطراتی ایجاد کند.

برای افرادی که تمایل به لاغری و چربی سوزی هستند می توانند با خرید آنلاین قهوه سبز اصلی را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

کافئین، گلوکز خون و انسولین (قبل و بعد از غذا)

یک مطالعه در سال ۲۰۰۴ نشان داد که مصرف یک کپسول کافئین قبل از غذا خوردن منجر به افزایش گلوکز خون بعد از غذا در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می شود همچنین افزایش مقاومت به انسولین را نشان داد .

مطابق با یک مطالعه اخیر در سال ۲۰۱۸منبع مورد اعتماد، ممکن است یک طرفدار ژنتیکی دخیل باشد ژن ها ممکن است در متابولیسم کافئین و تاثیر آن بر قند خون نقش داشته باشند در این مطالعه، افرادی که کافئین را کندتر متابولیزه می‌کنند، نسبت به افرادی که کافئین را سریع‌تر متابولیسم ژنتیکی می‌کنند، قند خون بالاتری نشان می‌دهند.

البته به غیر از کافئین، مقدار بیشتری در قهوه وجود دارد. این موارد دیگر ممکن است عامل اثر محافظتی باشد که در مطالعه ۲۰۱۴ مشاهده شد.

نوشیدن قهوه کافئین دار در مدت زمان طولانی نیز ممکن است اثر آن را بر گلوکز و حساسیت به انسولین تغییر دهد تحمل مصرف طولانی مدت ممکن است چیزی باشد که باعث اثر محافظتی می شود.

جدیدتر مطالعه منبع مورد اعتماد از سال ۲۰۱۸ نشان داد که اثرات طولانی مدت قهوه و کافئین ممکن است با کاهش خطر ابتلا به پیش دیابت و دیابت مرتبط باشد.

قند خون ناشتا و انسولین

مطالعه دیگری در سال ۲۰۰۴ به تأثیر “میانگین” بر روی افراد بدون دیابت پرداخت که یا ۱ لیتر قهوه معمولی کاغذی فیلتر شده در روز مصرف می کردند یا از مصرف خودداری می کردند.

در پایان مطالعه چهار هفته ای، افرادی که قهوه بیشتری مصرف کردند، مقادیر بیشتری انسولین در خونشان داشتند. حتی در زمان روزه هم اینطور بود.

اگر دیابت نوع ۲ دارید، بدن شما قادر به استفاده موثر از انسولین برای مدیریت قند خون نیست. اثر “تحمل” که در مصرف طولانی مدت قهوه مشاهده می شود، بیش از چهار هفته طول می کشد تا ایجاد شود.

خواص قهوه ترک برای دیابت

نوشیدن قهوه معمولی

تفاوت آشکاری در نحوه واکنش افراد مبتلا به دیابت و افراد بدون دیابت به قهوه و کافئین وجود دارد. در مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۸ ، مصرف کنندگان قهوه مبتلا به دیابت نوع ۲ به طور مداوم قند خون خود را در حین انجام فعالیت‌های روزانه کنترل کردند.

در طول روز نشان داده می شد که بلافاصله پس از نوشیدن قهوه، قند خون آنها افزایش می یابد. قند خون در روزهایی که قهوه می‌نوشیدند بیشتر از روزهایی بود که قهوه نمی‌نوشیدند.

ابتلا به دیابت به این معنی است که شما باید از هر چیزی که می خورید یا می نوشید آگاه باشید. دانستن تعداد کربوهیدرات هایی که مصرف می کنید و اینکه چگونه می توانند بر قند خون شما تأثیر بگذارند بسیار مهم است.

انجمن دیابت آمریکا (ADA) نوشیدنی های بدون کالری یا کم کالری را توصیه می کند دلیل اصلی جلوگیری از افزایش قند خون است.

انتخاب نوشیدنی مناسب می تواند به شما کمک کند:

از عوارض جانبی ناخوشایند مانند افزایش قند خون جلوگیری کنید

علائم خود را مدیریت کنید

حفظ وزن سالم

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت