راهنمای خرید آسیاب قهوه خوب

4.8/5 - (9 امتیاز)

راهنمای خرید آسیاب قهوه خوب

اگر قهوه خود را به شکل آسیاب شده خریداری کرده اید، یا آن را آسیاب کرده اید تا توسط برشته کننده محلی خود به خانه ببرید – این مقاله برای شما مناسب است. بسیاری خرید آسیاب قهوه را صرفاً به این دلیل به تعویق می اندازند که قهوه از قبل آسیاب شده وجود دارد، و آنقدر به طعم آن عادت کرده اند که به نظر نمی رسد مشکلی وجود داشته باشد که به آسیاب خانگی به عنوان راه حل نیاز داشته باشد. .

در حالی که قهوه تازه از قبل آسیاب شده می تواند برای برخی اهداف عالی باشد – عمدتاً برای دم کردن دسته ای (مانند دم کردن سرد یا ماشین های فیلتر) و جایی که همه آن بلافاصله استفاده می شود – برای هر چیز دیگری نمی تواند طعم اوج را ارائه دهد.

هنگامی که مشتریان ما یک روال و طعم (بیشتر شبیه یک اعتیاد) را برای قهوه تازه برشته شده ایجاد کردند، همیشه امیدواریم که آنها در یک آسیاب قهوه برای خانه سرمایه گذاری کنند تا تجربه نهایی دم کردن خود را افزایش دهند.

دسترسی به آسیاب قهوه خود به شما آزادی و انعطاف پذیری در دم کردن و افزایش قابل توجهی در کیفیت قهوه شما می دهد که به سادگی نمی توان نادیده گرفت. هنگامی که مشتریان ما آسیاب های خود را به خانه می رسانند، نمی توانند باور کنند که بدون آن زندگی می کنند.

 

کیفیت قهوه خود را افزایش دهید

آسیاب کردن دانه های خود به صورت تازه بهترین کیفیت ممکن قهوه را تضمین می کند. بیشترین میزان محلول قهوه را با حداقل تخریب قهوه ناشی از گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض عناصر محیطی استخراج خواهید کرد. انواع چیزهایی که می توانند قهوه شما را در طول زمان تخریب کنند عبارتند از:

o رطوبت

o اکسیداسیون

o آلودگی

o کاهش دی اکسید کربن

o قرار گرفتن در معرض نور یا گرمای بیش از حد خورشید

o روغن قهوه فاسد می شود

یک نگاه کوتاه به اطراف در فروشگاه ها یا آنلاین ممکن است شما را تحت تأثیر حجم زیادی از انتخاب های موجود در مورد آسیاب های قهوه خانگی قرار دهد. قطعاً مجموعه عظیمی از آنها در دسترس هستند، همه آنها در سبک ها و محدوده های قیمتی ظاهراً متفاوتی هستند.

بهترین مکان برای شروع  جدای از تماس با کارشناسان ما در سایت فروشگاه قهوه دارک این است که مدتی را صرف محدود کردن برخی عوامل کنید تا به شما کمک کند زمینه را باریک کنید.

بهترین آسیاب قهوه برای قهوه اسپرسو

نوع آسیاب قهوه ای که برای تهیه قهوه اسپرسو انتخاب می کنید بسیار خاص است. باید قهوه ای باشد که بتواند قهوه را در محیطی بسیار خوب با سطح قوام بالایی آسیاب کند و قابلیت تنظیم داشته باشد. از آنجایی که مقدار قهوه ای که برای هر شات اسپرسو استفاده می کنید بسیار کم است، مسائل مربوط به کیفیت و قوام آسیاب از نظر طعم بسیار بیشتر قابل توجه است. اندازه کوچک دوز همچنین باعث می شود که آن را بیشتر در معرض تأثیر عوامل محیطی – به ویژه رطوبت هوا (رطوبت) قرار دهد و بنابراین به یک آسیاب نیاز دارد که بتواند اندازه آسیاب را در صورت نیاز تطبیق داده و تغییر دهد.

آسیاب قهوه برای اسپرسو به طور گسترده ای در دسترس است و یکی از محبوب ترین روش های دم کردن در استرالیا و در سراسر جهان است. انتخاب های موجود برای شما بسیار زیاد است، و در حالی که رقابت در این بازار برای قیمت گذاری عالی است انتخاب را برای مشتریان در وهله اول دشوار می کند.

راهنمای خرید آسیاب قهوه

آسیاب قهوه چی بخرم

آسیاب قهوه نووا: برای نوشیدن قهوه ای با طعم و بوی عالی بهترین راه آسیاب کردن دان قهوه ی تازه پیش ازتهیه میباشد زیرا قهوه آسیاب شده در طول زمان عطر و بوی خود را از دست خواهد داد. آسیاب قهوه برقی نوا  محصولی باکیفیت از برند معتبر نووا است که برای کافه های کوچک و مصارف خانگی طراحی شده است.

توان این دستگاه ۲۵۰ وات است و مخزن با درب متحرک که گنجایش ۲۵۰ گرم دانه قهوه را دارد و همچنین دارای مخزنی گنجایش ۱۵۰ گرم جهت نگهداری و جلوگیری از به هدر رفتن قهوه آسیاب شده میباشد. این آسیاب مجهز به ۸ درجه برای تنظیم میزان آسیاب قهوه از درجه درشت و مناسب برای فرنچ پرس تا ریزترین درجه مناسب برای اسپرسو ساز میباشد. آسیاب قهوه را از درجه نرم مناسب اسپرسو تا درجه زبر برای قهوه های فیلتری آسیاب می کند.

توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف برای استفاده در کنار اسپرسو ساز های برقی خانگی، قهوه ساز های فرانسه، قهوه های دمی و موکاپات را دارد.

دستگاه مجهز به فیوز اطمینان جهت حفظ ایمنی است که از آسیب دیدن دستگاه هنگام نوسانات برق جلوگیری کند.

آسیاب قهوه صنعتی: دستگاه مدرن و صدرصد لازم برای مراکز و کافه سرا ها می باشد. این دستگاه صنعتی از نظر قیمتی برای افرادی که زیاد قهوه آسیاب می کنند بالاست چون با این دستگاه شما می توانید حجم بسیاری از دانه های قهوه را به سایز های مورد نظر آسیاب نمایید مثلا برای قهوه ترک یک سایز باید باشد برای اسپرسو سایزی دیگر ، که شما به راحتی با تنظیم کردن نوع خروجی دستگاه به اندازه مصرف دانه های قهوه را آسیاب و برای مشتریان دم کنید.

با این قهوه ساز صنعتی انواع دانه های قهوه عربیکا و روبوستا را پودر خواهید نمود. برای تهیه ی این دستگاه با قیمت مناسب در قهوه دارک موجود می باشد.

آسیاب قهوه ایرانی: این دستگاه ساخت اصفهان با تجهیزات و فناوری های بروزی که در دستگاه های آسیاب های دیگر قرار گرفته طراحی شده است و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.

دستگاه آسیاب n900: دستگاه آسیاب n900 از نظر ظاهری بسیار زیبا طراحی شده و مدرن ساخته شده است و از طرفی حجم ذخیره بسیار بالایی را برای خروجی دارد و مانند سایر آسیاب کننده ها از تیغه های ضد زنگ استیل ساخته شده است و از نظر کیفیت موتوری بسیار قوی و دارای سیستم کاهش دهنده مصرف برق است.

برای تهیه انواع دستگاه های دیگر آسیاب قهوه خانگی و کافی شاپ به سایت فروشگاهی قهوه دارک مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت