طرز تهیه آیس کافی موکا در ۷ مرحله خیلی خوشمزه

Rate this post

طرز تهیه آیس کافی موکا

این بستنی چیپ موکا نام شما را فریاد می زند این بستنی موکای خانگی رویای طرفداران قهوه است خامه ای، منحط و مملو از بهترین مواد تشکیل دهنده است تا طعم قهوه را به شما بدهد این بستنی قهوه ارگانیک را در مهمانی ها، رویدادها یا گردهمایی های تابستانی سرو کنید.پس حتما طرز تهیه آیس کافی موکا رو یاد بگیرین .

شما می توانید برای تهیه ی یک نوشیدنی خوب موکاپات روگازی اصل را برای محل کار یا خانه تهیه کنید و لذت قهوه را بپشید.

طرز تهیه آیس کافی موکا

طرز تهیه بستنی موکا چیپ در ۷ مرحله فوق العاده ساده

قهوه درشت آسیاب شده

شیر کامل

خامه غلیظ

شکر دانه ریز تقسیم شده

نمک

عصاره وانیل خالص

زرده تخم مرغ

شکلات نیمه شیرین

روغن کانولا

مرحله اول: ابتدا مقداری آب یخ در یک ظرف بزرگ بریزید سپس یک کاسه متوسط ​​را روی ظرف قرار دهید.

مرحله دوم: قهوه آسیاب شده، شیر، خامه، ۱/۲ فنجان شکر، نمک و عصاره وانیل را در یک قابلمه متوسط ​​بریزید هر از گاهی روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا داغ شود و به ۱۷۵ درجه برسد.

مرحله سوم: در طول مدت زمانی که شیر در حال پختن است، زرده تخم مرغ و ۱/۴ فنجان شکر سفید را در ظرفی جداگانه با هم مخلوط کنید بعد از پختن مخلوط شیر، یک فنجان برداشته و به آرامی داخل زرده تخم مرغ بریزید تا نرم شود سپس باید آن مخلوط را به آرامی با بقیه مخلوط شیر داغ مخلوط کنید پخت را ادامه دهید تا به دمای ۱۸۰-۱۸۵ درجه برسد.

مرحله چهارم: کاسترد تازه را در ظرفی که در آب یخ است بریزید. بگذارید خنک شود و هر از گاهی هم بزنید بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و هر چند وقت یکبار هم بزنید. سپس کاسترد را بردارید و روی آن را با یک تکه پلاستیک بپوشانید در یخچال بگذارید تا به دمای ۴۰ درجه برسد. بگذارید ۴ ساعت تا ۲۴ ساعت خنک شود.

مرحله پنجم: شکلات را روی یک کاسه آب در حال جوش ذوب کنید و آن را داخل کاسه دیگری قرار دهید و روی قابلمه قرار دهید اجازه دهید تا شکلات آب شود. آن را هم بزنید تا یکدست شود سپس آن را در کیسه زیپلاک بریزید.

مرحله ششم: کاسترد را بردارید و آن را از طریق یک صافی مشبک که یک پارچه پنیر در آن است، بگذرانید روی آن فشار دهید تا بتوانید طعم کافی قهوه را دریافت کنید تفاله قهوه را دور بریزید.

مرحله هفتم :بستنی موکا چیپس را در قوطی بستنی بریزید و طبق دستور سازنده آن را روشن کنید. دستگاه را روشن کنید و شکلات ذوب شده را در آن بریزید. آنقدر هم بزنید تا بافت یک سرو نرم شود در ظرف بستنی بریزید و به مدت ۳ ساعت در فریزر بگذارید.

 

طرز تهیه آیس کافی موکا

معرفی بستنی موکا چیپ

دوباره آن زمان از سال است، مردم! زمان بستنی خانگی و شب های طولانی تابستان است! این بستنی از طعم دیگری از بستنی Graeter الهام گرفته شده است.

من می دانم که قبلاً گفته ام و باز هم می گویم، بستنی Graeter’s Ice Cream مورد علاقه من است! تقریباً هفت سال از نقل مکان ما از کلمبوس، اوهایو می‌گذرد، اما هنوز بستنی‌ای پیدا نکرده‌ام که رقیب Graeter باشد.

بنابراین تا زمانی که تصمیم بگیرند آن را به ایلینویز بیاورند، یا من به اوهایو برگردم، باید طعم های الهام گرفته از Graeter خودم را درست کنم!

رویای یک عاشق قهوه، این بستنی غنی و خامه ای با تکه های شکلات بسته بندی شده است و نوید می دهد که حتی سرسخت ترین عاشق قهوه در خانواده شما را خوشحال کند یکی از چیزهای بسیار خوب در مورد ساخت بستنی خود این است که می توانید آن را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید تکه های شکلات بیشتری می خواهید؟ تکه های تافی؟ مشکلی نیست! این بستنی را حتی می توانید با دانه های بدون کافئین درست کنید، اگر اینطوری رول کنید!

برای یک نوشیدنی خوب می توانید از قهوه دارک یک موکاپات برقی اصل را با قیمت باورنکردنی تهیه کنید.

بهترین قهوه برای بستنی موکا چیست؟

شما می توانید به طور جدی از هر نوع قهوه مورد علاقه خود استفاده کنید نکته کلیدی این است که از قهوه درشت آسیاب شده برای بدست آوردن طعم و بافت مناسب از بستنی استفاده کنید می توانید از یک قهوه معمولی یا چیزی که طعم آن بسته به علاقه شما است استفاده کنید.

من فکر می کنم سرگرم کننده است که با آن بازی کنم و از قهوه های مختلف استفاده کنم تا ببینم چگونه می توانم طعم آن را تغییر دهم.

آیا می توانیم آیس موکا با قهوه درست کنیم؟

بله! اگر می خواهید مصرف کافئین خود را کاهش دهید، استفاده از قهوه بدون کافئین ایده فوق العاده ای است به‌علاوه، اگر به بچه‌ها یا بعد از ظهر آن را می‌دهید، ممکن است بخواهید از کافئین بدون کافئین استفاده کنید تا از بیدار ماندن همه در طول شب جلوگیری کنید.

نگهداری بستنی موکا چیپ

نگهداری بستنی خانگی بسیار آسان است به شرطی که آن را در یک ظرف کم عمق و بدون هوا نگهداری کنید معمولاً ۲-۳ هفته در فریزر دوام می آورد فقط آن را بیرون از در نگه دارید زیرا احتمال اینکه در نهایت با دسته ای از کریستال های یخ که اصلا اشتها آور نیستند به پایان برسد بسیار بیشتر است.

بستنی موکا چه مدت یخ می زند؟

به طور معمول این بستنی چیپس موکا ۲ تا ۳ هفته در فریزر باقی می ماند فقط بسیار مهم است که در ظرفی نگهداری شود که به درستی در بسته باشد و هوا نتواند به آن برسد نگهداری آنها در سردترین قسمت فریزر و بیرون از در به همان اندازه مهم است.

طرز تهیه آیس کافی موکا

دستورالعمل های ویژه طرز تهیه آیس کافی موکا

یک کاسه با اندازه متوسط ​​را روی یک ظرف بزرگ آب یخ قرار دهید.
در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت متوسط، قهوه آسیاب شده، شیر، خامه، ۱/۲ فنجان شکر، نمک و وانیل را گرم کنید و هر از گاهی هم بزنید تا بخار ظاهر شود و مایع داغ (۱۷۵ درجه) حدود ۵ دقیقه شود.

وقتی مخلوط شیر در حال پختن است، در ظرفی جداگانه، زرده ها و ۱/۴ پیمانه شکر را با همزن بزنید تا یکدست شود. حدود ۱ فنجان از مخلوط شیر داغ را به آرامی داخل زرده ها بزنید تا نرم شوند.

سپس به آرامی مخلوط زرده را به مخلوط شیر داغ برگردانید به پختن مخلوط کاسترد روی حرارت متوسط ​​ادامه دهید تا زمانی که خیلی داغ شود اما نجوشد (۱۸۰-۱۸۵ درجه)  بلافاصله کاستارد را در کاسه ای که در حمام یخ قرار داده شده بریزید و اجازه دهید حدود ۱۰ دقیقه سرد شود و گاهی هم بزنید مخلوط کاسترد را از حمام یخ خارج کنید با پلاستیک محکم بپوشانید و تا زمانی که خیلی سرد شود (۴۰ درجه)، حداقل ۴ ساعت و حداکثر ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید.

قهوه جوش اصل را از فروشگاه های معتبر با قیمت های مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت