طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ خوشمزه و ساده

4.8/5 - (21 امتیاز)

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

آیا می توانید شکلات تلخ را در قهوه قرار دهید؟ می توانید شکلات تلخ را به قهوه خوب خود اضافه کنید. قبل از اینکه تمام قهوه خود را به مخلوط اضافه کنید، شکلات تلخ خود را با مقدار کمی قهوه (در آب داغ) حل کنید .

۵۵، ۷۵، ۸۵ درصد شکلات تلخ با قهوه عالی عمل می کند. شکلات تلخ ۱۰۰% ممکن است برای قهوه کمی تلخ باشد و ممکن است به مقداری شکر نیاز داشته باشید. به همین دلیل توصیه نمی شود.

برای مشاهده و خرید فرنچ پرس های اصلی و مارک جهت تهیه یک نوشیدنی گرم با قیمت ویژه به سایت قهوه دارک مراجعه نمایید.

طرز تهیه شکلات تلخ با قهوه

مرحله ۱ شکلات تلخ را آب کنید

برای تهیه این دستور قهوه کلاسیک، یک تابه بردارید و به آن مکعب های شکلات تلخ اضافه کنید. وقتی شکلات‌ها شروع به آب شدن کردند، پودر کاکائو را اضافه کنید، آن را با هم مخلوط کنید.

مرحله ۲ مخلوط را آماده کنید

بعد از اینکه پودر کاکائو و شکلات ذوب شده خوب مخلوط شدند۲ شات قهوه را به همراه خامه غلیظ اضافه کنید، مخلوط را به مدت ۳-۴ دقیقه بجوشانید تا یکدست و غلیظ شود.

مرحله ۳ گرم سرو کنید

مخلوط را در فنجان های دلخواه بریزید و ۱ قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید، گرم با کوکی سرو کنید.

قهوه با شکلات

وقتی در قهوه خانه یک موکا سفارش می دهید، یک اسپرسوی ترکیبی با شیر بخار پز و شکلات می خواهید. گاهی اوقات به آن  موکای شکلاتی یا  موکای کافه می گویند. موکا شکلات سفید نیز امکان پذیر است.

واقعیت این است که کلمه موکا در اصل هیچ ربطی به شکلات یا ترکیبی از شکلات و قهوه نداشت. این اصطلاح در واقع در اوایل سال ۱۷۷۳ به وجود آمد و به انواع قهوه اشاره داشت.

در اواخر دهه ۱۷۰۰، یک نوع از دانه‌های قهوه در اروپا بسیار محبوب شد و این دانه‌ها هنوز هم جزو بهترین نوع دانه‌هایی هستند که طبیعت ارائه می‌کند: موکا دانه‌های قهوه موکا به‌خاطر بندر موکا (Al Mokha) در یمن (یا یمن) نامگذاری شده‌اند، جایی که دانه‌ها از آنجا حمل می‌شوند.

این باعث می‌شود که موکا نام نادرستی برای چنین قهوه‌هایی باشد، زیرا نامیدن آن‌ها دانه‌های قهوه یمن کمتر گیج‌کننده‌تر و دقیق‌تر است. این لوبیاها لوبیاهای عربیکا بودند که امروزه معمولاً به آنها اشاره می شود  .

دشوار است که بدانیم دقیقاً چگونه اصطلاح موکا برای قهوه و شکلات استفاده شد، اما اغلب گفته می شود که دانه ها طعم شکلاتی مشخصی داشتند. قطعا ازدواج قهوه و شکلات چیز جدیدی نیست.

از آنجایی که شکلات به اروپا معرفی شد، طولی نکشید که مردم فهمیدند این یک کبریت ساخته شده در بهشت ​​است. در قرن شانزدهم ونیز و تورین، جایی که برخی از اولین قهوه خانه ها افتتاح شدند، شکلات را با قهوه مخلوط می کردند و به آن  باواریسا می گفتند.

قهوه با شکلات تلخ

اگر عاشق شکلات هستید و از نوشیدنی های داغ لذت می برید، پس از آخرین روند قرار دادن شکلات تلخ در قهوه لذت خواهید برد.

شکلات تلخ در واقع به قهوه شما شیرینی خاصی می دهد که با شکلات شیری نمی توانید به آن دست پیدا کنید.

و اگر شکلات‌خوار هستید و دوست دارید قهوه‌تان را آزمایش کنید، شکلات تلخ موجود در قهوه ترکیبی است که باید امتحان کنید.

حتی اگر بزرگ‌ترین طرفدار شکلات تلخ یا قهوه نباشید، این ترکیب بهترین ترکیب در هر دو دنیا خواهد بود و در نتیجه ترکیب طعمی عالی برای هر زمانی از روز به دست می‌آید.

من استفاده از شکلات تخته ای کاکائویی ۸۵% را توصیه می کنم. اگر به دنبال چیزی در این وسط هستید، من یک تخته شکلات کاکائویی ۷۰ درصدی را توصیه می کنم و اگر به دنبال چیزی با شدت کمتر هستید، توصیه می کنم از یک شکلات کاکائویی ۶۰ درصد استفاده کنید.

من فکر می کنم بهترین شکلات تلخ برای قهوه، شکلاتی است که حداقل ۷۰ درصد کاکائو داشته باشد. این تعادل خوبی از شیرینی و طعم شکلات ایجاد می کند در حالی که هنوز خیلی زیاد نیست.

همچنین استفاده از یک برند باکیفیت بسیار مهم است، زیرا شکلات های با کیفیت پایین در ترکیب با قهوه می توانند طعم بدی داشته باشند.

شکلات تلخ قهوه

همه دوست ندارند وعده های غذایی خود را با یک دسر بسیار شیرین به پایان برسانند. به خصوص، زمانی که آنها به تازگی یک وعده غذایی سنگین پاییزی خورده اند.

چرا وقتی احساس سیری می کنید بیشتر بخورید؟ بنابراین، در چنین شبی، من و کیم یک نوشیدنی بعد از شام را انتخاب می کنیم، مثل این قهوه شکلات تلخ.

این یک نوشیدنی ساده است که ترکیبی از شکلات تلخ خامه ای و قهوه تازه دم شده است. با خیال راحت از هر مارک قهوه یا طعمی که دوست دارید استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که باید با شکلات تلخ مخلوط شود. فراتر از آن، به سادگی این ۲ طعم را برای نوشیدنی کمی شیرین ترکیب کنید که شما را گرم و دلپذیر نگه می دارد.

با شکلات تلخ چی درست کنم

فوندانت شکلات تلخ با مرکز تافی مایع

با این فوندانت های شکلات تلخ بسیار خوشمزه، عزیزان را تحت تاثیر قرار دهید. تافی مایع مخملی از این مینی پودهای شکلاتی غنی بیرون می زند.

کوکی های وگان چیپسی شکلاتی دوبل

وای دوستان خود را با این کوکی‌های شکلاتی دوتایی که اتفاقاً گیاهخوار هستند. ساخته شده از شکلات تلخ و روغن نارگیل، هر دو بدون لبنیات و بدون تخم مرغ هستند.

پودینگ نان و کره شکلاتی

این دستور پخت نان شکلاتی و پودینگ کره را برای یک دسر عالی و در عین حال آسان درست کنید. شیرینی ها در یک کاسترد شکلاتی تیره غنی پخته می شوند تا نتیجه ای فوق العاده زیبا داشته باشند.

چیزکیک شکلات تلخ و میوه شور

دستور العمل کیک پنیر شکلاتی و بدون پخت ما را با یک کولیس سریع میوه شور ببینید. این دسر لذیذ واقعاً چشمگیر است و درست کردن آن فقط ۴۰ دقیقه طول می کشد.

قهوه و شکلات تلخ

قهوه سیاه و شکلات تلخ: هر دو از دانه های برشته قهوه ای به دست می آیند و هر دو به طعم اکتسابی نیاز دارند. وقتی با هم لذت می برند لذتی دوچندان می دهند.

شکلات. در ابتدا، لوبیا وجود دارد. فرآیندهای تولید قهوه و شکلات کاملاً مشابه است زیرا تولیدکنندگان هر دو محصول را به ترتیب از دانه‌های قهوه و کاکائو استخراج می‌کنند. لوبیا قبل از گذراندن مراحل آسیاب کردن و مخلوط کردن برای تبدیل شدن به محصولات موجود در بازار، بو داده می شود.

طرز تهیه قهوه تلخ

آیا در یک کافه محلی قهوه خورده اید که ارزش انتظار طولانی را نداشته باشد؟ شاید مشکل این باشد که چقدر طول کشید تا قهوه درست شود! قسمت پشتی دم کردن قهوه به طور معمول جایی است که تمام نت های تلخ از آنجا می آیند، بنابراین اگر قهوه را برای مدت طولانی دم کنید، بیشتر طعم های تلخ را استخراج می کنید. به همین دلیل است که گرایشی در قهوه تخصصی وجود دارد که در آن باریستاها اجازه می‌دهند یک شات اسپرسو به کشیدن ادامه دهد، اما لیوانی را که اسپرسو در آن کشیده می‌شود حرکت می‌دهند تا از تلخی آن جلوگیری کنند.

بهترین شکلات برای قهوه

دانه های قهوه در هر طعم و بو داده ای وجود دارد. یک فنجان قهوه خوب راه زیادی را می برد. قهوه بسته به نحوه تولید و دم کردن آن می تواند طعم های پیچیده زیادی داشته باشد.

این عالی است زیرا به این معنی است که همه می توانند نوع مورد علاقه خود را پیدا کنند. غواصی در انواع مختلف قهوه می تواند یک تجربه عالی باشد. از ته رنگ های شکلاتی گرفته تا میوه ای، قهوه چیزهای زیادی برای ارائه دارد. و اگر به دنبال راهنمای بهترین قهوه با طعم شکلاتی هستید، به جای درستی آمده اید.

قهوه طعم پیچیده ای دارد، به این معنی که نت ها یا ته رنگ های کمی دارد. بیشتر دانه‌های قهوه یا طعم شکلاتی یا میوه‌ای دارند یا گاهی اوقات هر دو. نت شکلاتی در قهوه غیر معمول نیست و بستگی به این دارد که قهوه از کجا آمده است، چگونه برشته شده است و آیا طعم های طبیعی یا مصنوعی به آن اضافه شده است.

این می تواند جایگزین ارزان تری برای قهوه با طعم شکلاتی عالی و ارگانیک باشد. مقرون به صرفه تر است، اما این بدان معنا نیست که طعم آن در حد استاندارد نیست. این دانه های عربیکا فقط با استفاده از طعم های طبیعی طعم دار می شوند. قهوه دارای نت های شکلاتی غنی و شیرین است، کیفیت عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

 

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

پس چگونه می توان قهوه ای با شکلات تلخ در آن درست کرد؟

در اینجا دستور پخت است.

ابتدا باید بعد از خرید قهوه تازه دم خود را درست کنید. برای تهیه این قهوه می توانید از هر دانه قهوه استفاده کنید. ما یک برشته تیره را ترجیح می دهیم زیرا با هر نوع شکلات تلخی هماهنگ می شود.

می توانید از قهوه ساز استفاده کنید یا فرنچ پرس خود را روی کار بیاورید. مطمئن شوید که قهوه شما آماده است.

بعد، باید شکلات تلخ خود را حل کنید.

به مقدار مورد نیاز شکلات تلخ را در یک کاسه اضافه کنید. حالا مقداری قهوه داغ روی آن اضافه کنید و آن را هم بزنید تا تمام شکلات تلخ حل شود.

این ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین صبور باشید.

هنگامی که شکلات تلخ کاملا حل شد، تمام قهوه خود را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

قهوه شما با شکلات تلخ اکنون آماده است!

همچنین می‌توانید مواد اضافی مانند خامه، شربت شکلات، تکه‌های بادام و گردو و غیره اضافه کنید.

اگر حواس تان به کالری است، حتما از زدن خامه، خامه غلیظ و سایر تقویت کننده های طعم لبنیات خودداری کنید زیرا کالری زیادی به قهوه شما اضافه می کنند.

خرید ایروپرس را حتما برای مسافرت، کمپینگ و سایر تفریحات به شما توصیه می کنیم.

آیا می توانید شکلات تلخ را در قهوه حل کنید؟

شکلات تلخ در قهوه حل می شود اما مدتی طول می کشد.

برای سهولت در انجام این کار، می توانید مقداری شکلات تلخ به فنجان خود اضافه کنید و سپس مقدار بسیار کمی قهوه به آن اضافه کنید. هر دو را خوب مخلوط کنید و مطمئن شوید که شکلات حل شده است.

وقتی شکلات تلخ شما کاملا حل شد، می توانید بقیه قهوه خود را اضافه کنید.

اگر نمی توانید شکلات تلخ خود را حل کنید، می توانید مقداری قهوه دیگر، ترجیحا داغ تر، اضافه کنید و آنها را با همزن بزنید تا شکلات کاملا ذوب شود.

آیا می توان به جای شکلات تلخ از شکلات شیری استفاده کرد؟

آره، می توانید به جای شکلات تلخ، شکلات شیری را به قهوه خود اضافه کنید حل کردن شکلات شیری در قهوه کمی بیشتر طول می کشد، زیرا در مقایسه با همتای تیره ترش، چربی بیشتری دارد. طعم قهوه نهایی نیز در مقایسه با آن بسیار شیرین تر است.

طعم قهوه کمی شیرین خواهد بود، اما می توانید از تمام تلخی هایی که با شکلات تلخ می گیرید جلوگیری کنید. می توانید کمی نمک دریا نیز اضافه کنید تا ذائقه خود را افزایش دهید.

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

آیا شکلات تلخ در قهوه برای شما مفید است؟

هم قهوه و هم شکلات تلخ فواید زیادی برای سلامتی به همراه دارند.

با هم، آنها حتی بهتر کار می کنند.

با افزودن مقداری شکلات تلخ به قهوه خود، مقداری فیبر به قهوه خود وارد می کنید. این فیبر رژیمی قهوه شما را متعادل تر می کند.

شکلات تلخ همچنین سرشار از مواد معدنی مانند روی، سلنیوم، پتاسیم و فسفر است.

اگر فکر می کنید کافئین موجود در قهوه شما هیچ فایده ای برای شما ندارد، در اینجا موارد دیگری وجود دارد. کاکائو (یا کاکائو) دارای مقدار زیادی کافئین است و این بدان معنی است که می توانید محتوای کافئین موجود در قهوه خود را بدون افزودن قهوه بیشتر به مخلوط افزایش دهید.

می دانیم که قهوه با آنتی اکسیدان همراه است. اکنون می‌توانید آن را با شکلات‌های تلخ تقویت کنید، زیرا آن‌ها حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان قوی هستند. این نوشیدنی با هم می تواند برای سلامتی بهتر با رادیکال های آزاد مبارزه کند.

با کمک شکلات تلخ می توانید فشار خون خود را نیز کاهش دهید. همچنین می تواند گردش خون شما را بهبود بخشد و همچنین سلامت کلی سیستم قلبی عروقی شما را بهبود بخشد.

برخی از افراد ممکن است شکلات تلخ را با پودر کاکائو جایگزین کنند، اما ما احساس می کنیم که اضافه کردن نوار شکلات اصلی بهترین طعم را می دهد.

طرز تهیه قهوه با شکلات تلخ

آیا شکلات تلخ در قهوه خوب است؟ آیا قهوه و شکلات ترکیب خوبی هستند؟

افزودن شکلات تلخ به قهوه، کمی شیرینی به فنجان جو می‌افزاید. خیلی شیرین نیست اما از نظر شیرینی قهوه شما را کمی لذت بخش تر می کند. مطمئن شوید که ۹۰٪ یا ۱۰۰٪ شکلات تیره را به قهوه خود اضافه نکنید زیرا می تواند آن را تلخ کند.

من طرفدار چیزهایی هستم که می توانند قهوه شما را بهتر کنند، به شرطی که شکر نباشد. شکر قهوه شما را شیرین می کند اما مشکلات زیادی نیز با خود به همراه دارد.

در اینجا نحوه شیرین کردن قهوه به طور طبیعی و بدون شکر آورده شده است.

شکلات تلخ با شکر متفاوت است زیرا با شکر تقریبا صفر و مقادیر بسیار کم چربی عرضه می شود. این همه مشکلات سلامتی را که ممکن است با شکر ایجاد کنید از بین می برد.

همچنین، شکلات تلخ بسیار خوشمزه است، بنابراین شما آن را در قهوه خود می خواهید. به من اعتماد کن.

شکلات تلخ یک عنصر رویایی برای فنجان قهوه شماست. طعم طبیعی قهوه با طعم کمی تلخی که شکلات تلخ به ارمغان می آورد، تقویت می شود.

اگر روی حصار هستید، پس فکر می کنم باید شیرجه بزنید. شکلات تلخ یک افزودنی عالی برای کاپ جو شماست، اما فقط مطمئن شوید که با افزودن ۱۰۰% قهوه تیره دیوانه نشوید.

توصیه ما به مشتریان خرید سایفون می باشد چرا که یکی از بهترین دستگاه های قهوه ساز در جهان می باشد و حتما از قهوه دارک تهیه نمایید.

 

خرید دانه قهوه

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت