طرز تهیه چای قهوه خوشمزه مرحله به مرحله

4.7/5 - (11 امتیاز)

طرز تهیه چای قهوه

اگر چه هیچ شرایط به که این نوشیدنی طعم اختراع وجود دارد، ما می دانیم که   yuanyangگاهی اوقات به نام yuenyeung، yinyeung، yinyong، و یا به سادگی “قهوه با چای” یکی از مهمترین نوشیدنیهای محبوب در هنگ کنگ است.

این نوشیدنی خوش طعم و انرژی زا از قهوه و چای ساخته شده است و برای انطباق با نیازهای در حال تغییر مشتریان مدرن شده است.

یوان یانگ که اکنون به عنوان یک نوشیدنی منجمد یا با انواع مختلف شیر تهیه می شود، به راحتی در خیابان های عرضه شده توسط بسیاری از فروشندگان یافت می شود و هر کدام فرمول مخفی خود را ارائه می دهند.

ما طعم معمولی این نوشیدنی خارق العاده را به تصویر می کشد. می توانید آن را سرد و روی یخ بنوشید یا آن را گرم بنوشید و به محض آماده شدن قهوه آن را مخلوط کنید.

ترکیب چای و قهوه

ترکیب چای و قهوه ممکن است برای برخی افراد جالب باشد، اما باید توجه داشت که این دو نوشیدنی دارای طعم و خصوصیات متفاوتی هستند. معمولاً چای و قهوه با سبک‌های مختلف خوردن و نوشیدن همراه هستند. اما اگر ترکیب آنها را امتحان کنید، ممکن است ترکیب عجیب و جالبی را تجربه کنید.

برخی افراد می‌توانند یک نوشیدنی به نام “چای لاته” را امتحان کنند که معمولاً شامل اسپرسو یا قهوه و اسانس پنیرچال است. همچنین می‌توانید قهوه‌ای با افزودن یک عرقیه چای سبز یا سیاه تهیه کنید.

در کل، ترکیب چای و قهوه بستگی به سلیقه شما دارد. اگر دوست دارید، می‌توانید انواع ترکیبات مختلف را امتحان کرده و به بهترین ترکیبی که برای شما مناسب است، برسید.

خوردن چای و قهوه با هم

اگر تصمیم به خوردن چای و قهوه با هم دارید، بهتر است مقدار کمی از هرکدام را مصرف کنید و تأثیرات آن را روی بدن خود مشاهده کنید. همچنین توجه به سلامتی و واکنش بدن خودتان داشته باشید و در صورتی که هر گونه علائم ناراحتی احساس کردید، از مصرف آن پرهیز کنید. در کل، ترکیبات دیگری مانند شیر، شکر یا عسل می‌توانند در ترکیب چای و قهوه با هم استفاده شوند تا طعم و لذت مورد نظر شما را بهبود بخشند.

طرز تهیه چای قهوه

طرز تهیه چای خانگی ریشه زنجبیل

دستور العمل ساده ما به شما امکان می دهد نسخه کلاسیک نوشیدنی را داشته باشید که به راحتی با چای شیر خانگی و قهوه تازه دم شده مخلوط می شود .

یک نوشیدنی شیرین و خامه‌ای، همچنین با تکان‌های قوی کافئین تزریق می‌شود، برای زمانی که نیاز به نوشیدنی دارید یا زمانی که می‌خواهید باتری‌های خود را برای شروع روز شارژ کنید، عالی است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم از قهوه قطره ای بولیوی  برای دستور تهیه غذا استفاده کنید، زیرا این نوع قهوه در ارتفاعات بالا کشت می شود که به معنای دانه هایی است که در شرایط سخت تری تولید می شوند و رسیدن به زمان بیشتری طول می کشد و پیچیدگی و قدرت زیادی به دم می دهد.

اگر شما می توانید قهوه بولیوی پیدا کنید، یک تیره را انتخاب کنید کباب ، مانند فرانسوی، ایتالیایی، و یا اسپرسو.

برای تهیه انواع دستگاه های قهوه ساز دارای برند های معتبر جهانی از جمله ایروپرس اصل به فروشگاه قهوه دارک مراجعه نمایید و بهترین را برای خود تهیه نمایید.

چرا Yuanyang بسیار محبوب است؟

تاریخ هنگ کنگ این امکان را برای یوان یانگ فراهم کرد که تا این حد محبوب باشد. از سال ۱۸۳۹ تا ۱۹۹۷، هنگ کنگ تحت سلطه بریتانیا بود. در این دوران، سرمایه داری، مدرنیزاسیون و دیدگاه های غربی اثری پاک نشدنی بر اقتصاد و فرهنگ جزیره گذاشت، در حالی که آداب و رسوم بریتانیا بخشی از فرهنگ محلی شد.

از جمله این آیین‌ها، چای معروف بعد از ظهر است ، سنتی که در آن کیک‌های فانتزی، شیرینی‌جات، شیرینی‌پزی خوب و ساندویچ‌های انگشتی در میان بهترین چای‌ها سرو می‌شود.

شوق چای همچنان ادامه دارد، اما از آنجایی که زمان کمتری برای نشستن و لذت بردن از شیرینی و چای در اواسط بعد از ظهر وجود داشت، یوان یانگ یک نوشیدنی عالی دو در یک به نظر می رسید که در آن چای با یک قهوه بسیار مورد نیاز روبرو می شود.

روش‌های متعددی برای دم کردن چای و قهوه و سپس «تهیه» آن وجود دارد…

اما اصول اولیه هر روش دم کردن این است که محصول (در اینجا، چای یا قهوه) در یک ماده داغ نگهداری شود تا با آب یا شیر دمیده شود.

مردم هند، کشور من، عموماً چای یا قهوه را به آب یا شیر اضافه می‌کنند و روی اجاق گاز می‌گذارند، آن را خوب می‌جوشانند و آن وقت است که دم می‌شود…

اکثراً در همه جای دیگر ابتدا آب را می جوشانند و سپس چای یا قهوه را اضافه می کنند و می گذارند با آب دم بکشد.

قهوه ساز های وی ۶۰ اصل از دستگاه هایی هستند که شما می توانید به راحتی با خود حمل نموده و قهوه های خوشمزه و خوش طعمی را برای خود و اطرافیان دم و سرو نمایید.

می توانید از فرنچ پرس، فیلتر هندی، Chemex، کاغذ فیلتر و غیره استفاده کنید

معمولاً چای را در آب گرم شده ملایم قرار می دهند تا دم بکشد.

طرز تهیه چای قهوه

مواد لازم  برای تهیه چای قهوه

چای دم شده : نصف فنجان
قهوه دم شده : نصف فنجان
شیر : سه چهارم فنجان
شکر : ۵ تا ۸ قاشق چای خوری ( بسته به علاقه شما )
نکته : در رسپی‌های معمول و سنتی مربوط به مناطق مختلف معمولا مقدار چای بیشتر از قهوه ذکر شده است اما برای ایجاد ترکیبی متعادل و عطر و طعمی بهتر ، مقدار چای و قهوه را بصورت برابر استفاده می‌کنیم .

طرز تهیه چای قهوه خوشمزه مرحله به مرحله

۱– ابتدا شروع به دم کردن چای کنید همزمان با اینکه چای در حال دم کشیدن است ، قهوه را نیز آماده کنید .
۲ – هنگامی که چای و قهوه آماده شد آنها را در یک ظرف بریزید و ترکیب کنید.

چای قهوه یون یانگ Yuanyang
۳ – به مقدار مورد نیاز شکر درون ترکیب بریزید و اندکی هم بزنید.

طرز تهیه چای قهوه یون یانگ
۴ – در انتها شیر را اضافه کنید و کاملا هم بزنید تا ترکیبی یک‌دست به وجود آید.

طرز تهیه چای قهوه یون یانگ
۵ – حالا می‌توانید این نوشیدنی خوش‌طعم را سرو کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

شما می‌توانید جهت تزئین مقداری پودر کاکائو روی نوشیدنی خود اضافه کنید.
به دلیل ترکیبات انرژی بخش این نوشیدنی می‌توانید آن را در ابتدای صبح تهیه کرده و نوش جان کنید تا انرژی فوق‌العاده‌ای را در طول روز برای شما به همراه بیاورد هنگامی که خسته و کسل بنظر می‌رسید نیز تهیه‌ی این نوشیدنی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این نوشیدنی یکی از ملایم‌ترین و خوش طعم‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید آن را به راحتی در منزل تهیه کرده و به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید .

 

طرز تهیه چای قهوه

کاسه فنجان قهوه را داخل دستگاه قرار دهید یخ را به فنجان یا لیوان اضافه کنید. چای کیسه ای را به صورت افقی روی یخ قرار دهید تا قهوه دم کرده هنگام ریختن از طریق چای کیسه ای عبور کند.

پس از توقف دم کشیدن، چند ثانیه صبر کنید تا دم بکشد کیسه چای را فشار دهید و مراقب باشید که کیسه پارگی نکند و از شیشه بردارید و دور بیندازید.

برای خرید آنلاین قهوه، پودر قهوه، دانه قهوه های عربیکا و روبوستا و تمامی تجهیزات آن با مشاوران فروشگاه قهوه دارک درارتباط باشید و بهترین ها را از ما هدیه بگیرید.

ترکیب چای با نسکافه

ترکیب چای با نسکافه یک تجربه معمولاً جالب و خوشمزه است. برخی افراد این ترکیب را بسیار دوست دارند، زیرا از ترکیب طعم گیاهی چای با طعم قهوه و کرمی نسکافه لذت می‌برند. این ترکیب می‌تواند به شما انرژی لازم را برای آغاز روز بدهد یا در لحظاتی از روز که می‌خواهید یک نوشیدنی دلپذیر داشته باشید، مناسب باشد.

برای تهیه چای با نسکافه، می‌توانید ابتدا یک فنجان چای محبوب خود را طبق روش معمولی خودتان بریزید و سپس یک یا دو قاشق چای نسکافه به آن اضافه کنید. سپس می‌توانید شکر یا شیر اضافه کنید تا به طعم دلخواهتان برسید.

در نهایت، همیشه بهتر است با مقادیر مختلف آزمایش کنید تا به ترکیبی برسید که بهترین طعم را برای شما داشته باشد.

ترکیب چای و اسپرسو

ترکیب چای و اسپرسو یک تجربه جالب است که به طعم و مزه‌ای منحصر به فرد منجر می‌شود. این ترکیب در برخی از فرم‌ها معروف است، مانند “چای لاته” یا “اسپرسو چای”. در این ترکیب، طعم تلخ و قوی اسپرسو با طعم ملایم و گیاهی چای ترکیب می‌شود، نتیجه آن یک نوشیدنی خوشمزه و منحصر به فرد است.

برای تهیه چای لاته یا اسپرسو چای، ابتدا یک فنجان چای تازه را درست کنید، می‌توانید از چای سبز یا سیاه استفاده کنید. سپس یک اسپرسو تهیه کنید یا از قهوه‌ساز استفاده کنید. سپس اسپرسو را به آرامی به فنجان چای اضافه کنید. می‌توانید برای افزودن طعم بیشتر شکر، شیر یا خامه به نوشیدنی خود اضافه کنید.

با آزمایش مقادیر مختلف چای و اسپرسو و ترکیب با ترکیبات مختلف، می‌توانید به ترکیبی برسید که بهترین طعم را برای شما داشته باشد. این ترکیب نه تنها برای لذت بردن از یک نوشیدنی دلپذیر است، بلکه می‌تواند به شما انرژی لازم برای آغاز روز بدهد یا در لحظاتی از روز که می‌خواهید یک مزه خاص داشته باشید، مناسب باشد.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت