چگونه قهوه خوشمزه درست کنیم به ۴ روش عالی

1/5 - (1 امتیاز)

چگونه قهوه خوشمزه درست کنیم

برای تهیه ی یک قهوه خوش طعم در صورتی که حوصله و صبوری در پیدا کردن قهوه فوری گلد اصل که کافئین بسیار بالایی دارد و از طرفی خوشمزه مانند سایر قهوه ها می باشد،

یااینکه قهوه فوری کلاسیک اصل را در فروشگاه های معتبر دنبال کنید و پس از خریداری کردن این نوع قهوه ها با یک دستگاه قهوه ساز اصل طبق راهنمایی هایی که در ادامه برای شما تهیه و نوشته ایم شروع به دم نمودن بفرمایید از یک قهوه خوشمزه بی بهره نخواهید ماند.

چگونه قهوه خوشمزه در خانه درست کنیم؟

یک فنجان قهوه خوب در صبح می تواند حال و هوای کل روز شما را ایجاد کند اما وقتی کافی‌شاپ‌ها تعطیل هستند، تکیه بر یک باریستا برای سرو فنجان روزانه‌تان ممکن است گزینه‌ای برای شما نباشد اگر اینطور است، ممکن است به دنبال این باشید که خودتان یک فنجان خوب دم کنید و بسته به مقدار قهوه ای که در روز می نوشید، می تواند مقداری پول نقد نیز در شما صرفه جویی کند با این نه قانون ساده، می‌توانید هر روز صبح، درست در خانه‌تان، یک فنجان قهوه عالی درست کنید.

ابتدا آب را در یک کتری به جوش بیاورید.

اگر از لوبیا کامل استفاده می‌کنید، لوبیاها را به قوام پودر سوخاری خرد کنید (درشت‌تر از آنچه برای ریختن روی آن می‌خواهید) زمین باید از نظر اندازه یکنواخت و بدون ریزدانه زیاد باشد زمینه را به مطبوعات فرانسوی اضافه کنید.

وقتی آب بین ۱۹۵ تا ۲۰۵ درجه فارنهایت (حدود یک دقیقه پس از برداشتن از روی حرارت) رسید، آن را به فرنچ پرس اضافه کنید و آن را به شدت در زمین هم بزنید زمان دم کردن حدود ۴ دقیقه است، سپس به آرامی پرس را فرو ببرید و تفاله های قهوه را از قهوه جدا کنید.

چگونه قهوه خوشمزه با قهوه جوش درست کنیم

سرو کنید و لذت ببرید توجه: اگر قصد ندارید فوراً قهوه بنوشید، آن را در مطبوعات فرانسوی نگذارید، زیرا همچنان روی زمین می نشیند و تلخ می شود به جای آن، قهوه را در ظرفی بریزید تا بعداً از آن لذت ببرید.

چگونه قهوه خوشمزه با قوری درست کنیم؟

گاهی اوقات برای تهیه ی یک قهوه خوشمزه نیاز هست که یکسری وسایل تهیه کنیم اما اگر در موقعیتی قرار دارید و دستگاه قهوه ساز موجود و در دسترس شما نبود بهتر است از وسایل مشابه قهوه ساز ها استفاده کنیم.

مثلا شما می توانید با یک قوری چای دم کن، قهوه بسیار لذیذی را درست کنید، یعنی تمامی مراحل مورد نیاز قهوه را انجام دهید برای نمونه آب را جوش بیاورید و پودر قهوه را هم آماده نمایید و سپس داخل قوری یا پد های چای لیپتون بریزید و درون آب جوش قوری گذاشته و به مدت چند دقیقه روی شعله ملایم قرار دهید و منتظر بمانید، قهوه شما آماده سرو است.

چگونه قهوه خوشمزه بدون دستگاه روی گاز درست کنیم؟

اعتراف می کنیم که هیچ چیز واقعاً با زمین های تازه برشته شده و آب گرم و شفاف و شفاف قابل مقایسه نیست، اما هنوز روش “قدیمی” را ننویسید. هک، هنگامی که طعم را تجربه کردید، ممکن است جوسی ولز درونی خود را هدایت کنید و با یک فنجان حلبی به سمت اجاق گاز بنشینید. در اینجا چند روش محبوب، امتحان شده و واقعی برای تهیه قهوه بدون قهوه ساز آورده شده است.

با یک قابلمه ساده است لوازم آشپزخانه کم است؟ بدون نگرانی؛ چند اصول اولیه و یک اجاق گاز باعث می شود در کمترین زمان یک جرعه جرعه جرعه جاوای داغ بنوشید.

آب را در یک قابلمه بریزید و تفاله قهوه را با آن مخلوط کنید. مقدار تفاله ها باید به اندازه ای باشد که در قهوه ساز استفاده می کنید.

مشعل را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و قهوه را به جوش بیاورید هر از گاهی هم بزنید و ۲ دقیقه بجوشانید.

آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید ۴ دقیقه بماند، سپس با استفاده از یک ملاقه قهوه تمام شده را در یک لیوان بریزید ملاقه نداره؟ فقط آن را به آرامی از تابه بریزید تا تفاله در تابه بماند و در فنجان شما فرو نرود.

چگونه قهوه خوشمزه درست کنیم.

چه کسی می دانست که یک دستمال فروتن می تواند نقش کلیدی در تولید قهوه داشته باشد؟ برای این روش به چند گیره کلاسور یا گیره لباس قدیمی نیاز دارید.

هانکی را (می توانید از هر پارچه نخی تمیزی نیز استفاده کنید) روی شیشه قرار دهید و با گیره ها محکم کنید اجازه دهید به اندازه کافی شل شود تا پارچه به شکل کیسه ای در شیشه فرو برود.

یک فنجان تفاله قهوه را داخل کیسه های لیپتون بریزید و کمی آب روی تفاله بریزید و بگذارید خیس بخورد.

به آرامی بقیه آب را روی زمین بریزید، لیپتون را بردارید و بنوشید!

متقلب مطبوعات فرانسه

قهوه فرنچ پرس بسیار محبوب است و می توان آن را در چیزهایی غیر از دستگاه همنام آن درست کرد در اینجا نحوه تکرار طعم فقط با یک لیوان، کاسه و قاشق آمده است.

در یک کاسه عمیق، به ازای هر فنجان دلخواه ۱ قاشق غذاخوری تفاله قهوه اضافه کنید.

روی زمین ها کمی آب جوش بریزید تا اشباع شود و سپس به مقدار آب مورد نیاز برای تعداد وعده های مورد نظر اضافه کنید.

از قاشق غذاخوری تفاله های قهوه ته نشین شده را به ته ظرف فشار دهید، قاشق را در جای خود نگه دارید و دم کرده را در یک لیوان بریزید. برای هر وعده تکرار کنید.

چگونه قهوه خوشمزه درست کنیم.

چگونه قهوه خوشمزه با قهوه جوش درست کنیم؟

جادوی قابلمه موکا در فرآیند دم کردن ۳ محفظه آن است آب در محفظه پایینی به جوش می‌آید و بخار باعث فشاری می‌شود که آب را از طریق تفاله‌های قهوه به داخل محفظه بالایی فشار می‌دهد با این روش شما می توانید بهترین نوشیدنی گرم و لذیذی را تهیه کنید و سرو بفرمایید.

آیا شات حاصل با شات اسپرسو یکسان است؟

اگر این کار را به درستی انجام دهید (مهارت کمی وجود دارد) با یک معجون تلخ و بسیار قوی باقی می‌مانید که شما را در طول روز سپری می‌کند. در اینجا راهنمای  دم کردن قهوه موکا قابلمه است یک امتیاز به قابلمه موکا: می توانید چندین فنجان قهوه (از چهار تا ۱۶) را به طور همزمان دم کنید. این یک راه عالی برای کافئین کردن جمعیت است.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت