چگونه قهوه رو خوش طعم کنیم

5/5 - (19 امتیاز)

چگونه قهوه رو خوش طعم کنیم

قهوه خوش طعم قهوه خوب همیشه با دانه های قهوه خوب شروع می شود.

آنها در یک کارخانه ساخته نمی شوند طعم همه آنها یکسان نیست آنها محصولات کشاورزی هستند و بنابراین تنوع طعم ۱۰۰٪ طبیعی است.

این بدان معنی است که برخی از لوبیاها عالی هستند و برخی دیگر تعریفی نیستند. پیشنهاد می کنم برای خرید دانه قهوه عربیکا در فروشگاه قهوه دارک اقدام نمایید.

دانه های کم عیار را روی قهوه فوری بگذارید، شما کیفیت بی نظیر و خوش طعم را می خواهید که طبق راهنمایی های ما می توانید با کمی رعایت کردن اصول دم کردن قهوه یک نوشیدنی گرم و لذیذی را میل نمایید.

چگونه قهوه رو خوش طعم کنیم

دانه قهوه های متفاوت و زیادی در کشور های مختلف با طعم و مزه های متنوعی کاشت و برداشت می شود که شما وقتی برترین آن های را تهیه کنید حتما به هدف خود از دیدگاه کیفیتی می رسید مانند قهوه های میکس، عربیکا، روبوستا و سایر قهوه ها ولی به نظر من از خرید دانه قهوه روبوستا پشیمان نخواهید شد.

به طور رسمی به قهوه عربیکا “قهوه درجه تخصصی ” یا به اختصار “قهوه تخصصی” می گویند.

قهوه همیشه تخصصی

این بالاترین سطح قهوه ای است که می توانید بخرید که توسط “کیفیت گریدهای” تایید شده که دارای جوانه های چشایی با دقت باورنکردنی هستند درجه بندی شده است.

این قهوه ها دارای قندهای طبیعی، اسیدیته تمیز و طعم های وحشی هستند به یادداشت هایی مانند توت فرنگی، دارچین، کاج و انبه فکر کنید می تواند بسیار عجیب و غریب شود.

هنوز چیزهای بیشتری وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید، واقعاً از دانه های قهوه نامرغوب دوری کنید ولی از خرید دانه قهوه میکس دوری نکنید که ضرر می کنید.

لوبیا تازه بو داده بخرید قهوه فقط ۲ تا ۳ هفته اوج طراوت را دارد تا اینکه طعم آن به سرعت کاهش یابد. دانه‌هایی که در قفسه فروشگاه‌های مواد غذایی قرار می‌گیرند، معمولاً ۲ تا ۳ ماهه هستند .بنابراین از قهوه مانده صرف نظر کنید و مستقیماً از یک برشته‌کننده که سفارشی بریان می‌کند خرید کنید.

لوبیا کامل را بگیرید قهوه آسیاب شده به سرعت از نظر کیفیت کاهش می یابد زمین های ریز به اندازه لوبیاهای کامل نمی توانند طراوت خود را حفظ کنند و شما می توانید بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قرار گرفتن در معرض اکسیژن (یک مزاحم واقعی) طعم آن را بچشید این بدان معنی است که شما به یک آسیاب فرز در خانه نیاز دارید.

رونق دانه‌های قهوه شگفت‌انگیزی دارید (خوب انجام داده‌اید، ۷۵ درصد به آن رسیده‌اید).

چگونه قهوه رو خوش طعم کنیم

نکات نگهداری قهوه برای به حداکثر رساندن طراوت

هنگامی که قهوه با دانه کامل، تازه برشته شده، درجه تخصصی خود را تهیه کردید، باید آن را به درستی ذخیره کنید فقط این قانون اساسی را به خاطر بسپارید: بدون گرما، بدون هوا، بدون نور.

گرما باعث می شود غذا سریعتر تجزیه شود هوای تازه باعث “اکسید شدن” چیزها می شود (غذا فاسد می شود، مس سبز می شود، مواردی از این دست) و نور حتی از یک لامپ می تواند پوسیدگی طبیعی را سرعت بخشد از این موارد اجتناب کنید تا مطمئن شوید که لوبیاهای شما زودتر از ۲ تا ۳ هفته کهنه نمی شوند.

تو قهوه چی بریزیم خوشمزه  و خوش طعم بشه ؟

به قهوه چی اضافه کنیم

اضافه کردن اجزای مختلف به قهوه می‌تواند طعم و تجربه قهوه‌نوشی شما را تغییر دهد و برای شما لذت بخش‌تر شود. در زیر، تعدادی از اجزا و افزودنی‌های محبوب برای اضافه کردن به قهوه ذکر شده است:

 شکر یا شیرین کننده‌ها

برخی افراد ترجیح می‌دهند قهوه خود را با اضافه کردن قند، شکر یا شیرین کننده‌های مصنوعی شیرین کنند. این افزودنی‌ها می‌توانند طعم قهوه را به شکل مطلوبی تغییر دهند.

 

عرق‌ها و سس‌های مختلف

عرق‌های مختلف مانند عرق وانیل، عرق کارامل و سس‌های مختلف می‌توانند به قهوه یک طعم و عطر منحصر به فرد بدهند.

 

دارچین

اگر عاشق شکر در قهوه خود هستید، این می تواند برای شما مناسب باشد دارچین به میزان قابل توجهی کالری کمتری نسبت به شکر دارد و دارای خواص تقویت کننده سیستم ایمنی است که این افزودنی تند را دو برابر سالم تر می کند افزودن یک پیمانه پودر دارچین یا هم زدن قهوه با چوب دارچین هر دو به یک اندازه خوشمزه هستند.

هل

این سنت ترکی طعم عجیب و غریب و گلی را به دم کرده شما اضافه می کند. کمی هل آسیاب شده را به فنجان خود اضافه کنید یا چند غلاف را در لوبیاهای از قبل آسیاب شده بریزید تا طعم این ادویه خاورمیانه و هندی را امتحان کنید.

نعنا

می دانیم که دیوانه کننده به نظر می رسد، اما افزودن یک یا دو برگ نعناع تازه به فنجان جو، لمسی نرم و با طراوت به شما می دهد. یک قطره روغن نعناع نیز همین اثرات را خواهد داشت به موکای نعناع فلفلی فکر کنید، فقط بدون شکلات (اگرچه ما مخالف اضافه کردن چرخشی از شربت شکلات برای یک درمان موقتی ناشی از کافئین نیستیم).

پودر کاکائو

با توجه به این نکته، پودر کاکائو نیز عالی عمل می کند دوستداران شکلات، این افزودنی برای شماست به جای تماشای افزایش کالری با شربت های شیرین، یک قاشق چای خوری پودر کاکائو را به فنجان خود اضافه کنید. این یک افزودنی غنی و شکلاتی به کافئین بعدازظهر شما می دهد.

چگونه قهوه رو خوش طعم کنیم

نمک

قهوه جوش بدی دم کرده اید و برای بازسازی آن تنبل هستید؟ ما همه آنجا بوده ایم اما به جای اینکه از تلخی شدید یک قابلمه بیش از حد دم بکشید، کمی نمک به لیوان خود اضافه کنید تا با طعم ناخوشایند آن مقابله کنید.

عصاره وانیل

به جای استفاده از شربت های مصنوعی و فرآوری شده، به دنبال عصاره های طبیعی برای طعم های لذیذ یکسان باشید وانیل مورد علاقه ما است، اگرچه عصاره فندق در رتبه دوم قرار دارد برای طعمی از نوع آمارتو، عصاره بادام را امتحان کنید یا این سه را خودتان معجون درست کنید.

زنجبیل

می دانیم که زنجبیل در قهوه دیوانه کننده به نظر می رسد اما اگر عاشق یک شیرینی زنجبیلی جامد هستید، به این افزودنی معتاد خواهید شد اضافه کردن چند تکه ریشه زنجبیل تازه به قهوه یا حتی یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل، طعم آن را شبیه کریسمس کافئین دار در یک لیوان می کند با کراکر گراهام برای یک بعد از ظهر لذت بخش لذت ببرید.

اسپرسو

تنها مشکلی که با افزودن اسپرسو به قهوه‌تان وجود دارد این است که پس از رفتن قرمز چشم (قهوه با یک شات) دیگر هرگز برنمی‌گردید. تقویت طعم و کافئین با این شات قوی اضافی به همان اندازه دهان‌آب‌کننده و چشم‌ باز است.

کره

آغشته کردن یک پد کره در نوشیدنی ممکن است مانند دستور العملی برای فاجعه به نظر برسد، با این حال، این ترکیب تلخ و خامه ای به طرز شگفت آوری خوب عمل می کند. بررسی کنید که چرا ما به قهوه ضد گلوله علاقه مند شده ایم . با این حال، در مورد کره، مطمئن شوید که زیاده روی نکنید. حدود نصف قاشق چایخوری از این مواد باید به اندازه کافی باشد تا به نوشیدنی شما طعم و مزه جدیدی بدهد.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت