طرز تهیه آیس کافی شکلاتی و دانستن نکات طلایی

Rate this post

طرز تهیه آیس کافی شکلاتی

هنگامی که برای اولین بار طرز تهیه آیس کافی شکلاتی خانگی را یاد میگیرید و درست می کنید، دیگر هرگز آن را در فروشگاه مواد غذایی به دست نخواهید آورد یک کاسترد شکلاتی غنی برای فریز کردن در خانه درست کنید که برای همیشه بهترین غذای شکلاتی شما خواهد بود.

بیایید صادق باشیم، داشتن یک دسر منجمد خانگی یک غذای سرگرم کننده تابستانی است و این بستنی کاستارد شکلاتی باید یکی از مورد علاقه های من باشد.

من روی یک کمپرسور بستنی سرمایه گذاری کردم و به نظر من استفاده کافی از آن نمی شود شما به کمپرسور فانتزی نیاز ندارید، می توانید از هر بستنی ساز استفاده کنید.

به عنوان یک قانون تابستانی، من مطمئن می شوم که یخچال من با خامه غلیظ، نصف و نیم، و شیر پر شده باشد، فقط در صورتی که میل به بستنی به سراغم آمد.

خرید آنلاین قهوه ساز مینی پرسو با ضمانت اصلی بودن در سایت قهوه دارک یکی از بزرگترین عرضه کنندگان قهوه در ایران.

طرز تهیه آیس کافی شکلاتی

یک لقمه از این بستنی شکلاتی خانگی مانند آزاد کردن موجی از طعم غنی است که نمی توانید از آن سیر شوید.

مواد تشکیل دهنده آیس کافی شکلاتی

این غذای یخ زده با موادی درست می‌شود که احتمالاً از قبل در یخچال و انباری خود دارید:

شکر دانه ریز

نمک

پودر کاکائو شیرین نشده

نشاسته ذرت

خامه غلیظ

شیر کامل

تخم مرغ

شکلات نیمه شیرین

عصاره وانیل

غذاهای ناب و ساده برای بهترین بستنی شکلاتی من توصیه نمی کنم هیچ یک از مواد ذکر شده در بالا را با جایگزین های کم چرب جایگزین کنید برای درست کردن یک بستنی نرم و خامه ای به این همه چربی نیاز دارید!

طرز تهیه بستنی شکلاتی

قبلاً بارها در آشپزخانه آزمایشی خود بستنی درست کرده بودم، می دانستم که می خواهم کاکائو اضافه کنم تا طعم شکلات را عمیق تر کند خامه و شیر به دلیل داشتن چربی‌های غنی می‌توانند طعم‌ها را کاهش دهند، بنابراین این طعم‌ها را کمی تقویت کنید

روش آشپزی رو هم عوض کردم کاستاردها می توانند مشکل ساز باشند، و من فکر می کنم روش من بی اشتباه است!

ابتدا مواد خشک را با هم مخلوط می کنم تا از جمع شدن آن جلوگیری شود. دانه های شکر هر توده موجود در کاکائو و نشاسته ذرت را می شکند.

سپس در ابتدای پخت زرده ها، شیر و خامه را با همزن بزنید سپس قبل از اینکه چیزها شروع به گرم شدن کنند کاملاً با هم مخلوط می شوند.

سعی کنید از سبک همزن مورد علاقه من استفاده کنید یک همزن مارپیچ به هر گوشه تابه وارد می شود.

شکلات خرد شده را اضافه کنید و سپس هم بزنید و مدام روی حرارت هم بزنید مخلوط شروع به غلیظ شدن می کند و سپس شروع به حباب زدن می کند. بعد از پخت از روی حرارت بردارید.

من پیشنهاد می کنم این مخلوط داغ را از طریق یک الک مشبک صاف کنید تا تکه های تخم مرغ از بین برود. این مرحله فقط بافتی فوق العاده صاف را ایجاد می کند.

نکته خوب این است که شما مجبور نیستید فورا آن را به هم بزنید در واقع، بهتر است این مخلوط را حداقل ۳ ساعت یا یک شب در یخچال بگذارید.

مالمو ۳ روز تو یخچال گذاشتم قبل از اینکه وقت بزارم! این مخلوط به زمان نیاز دارد تا آنچه ما غذاخورها می گوییم درمان یا پیر شود در ادامه در این مورد بیشتر بخوانید.

وقتی همه چیز آماده شد، فقط مخلوط را در یک کمپرسور بستنی یا کاسه سرد بستنی خوری بریزید و طبق دستورالعمل دستگاه مخلوط کنید.

طرز تهیه آیس کافی شکلاتی

در صوتی که درگیر مسائل روزمره می باشید می توانید با خرید آنلاین پودر و قهوه فوری مورد نظر خود درب محل تحویل بگیرید.

سوالات متداول در مورد طرز تهیه آیس کافی شکلاتی

چرا پایه بستنی باید پیر شود؟

دلیل شماره ۱: کهنه شدن پایه بستنی شما تضمین می کند که کاملا سرد است، اگر نه اضافی. بستنی شما اگر پایه سرد باشد سریعتر یخ می زند و بستنی پایدارتر و نرم تری ایجاد می کند.

دلیل شماره ۲: کهنه شدن پایه بستنی به چربی موجود در کاستارد اجازه می دهد تا جامد و متبلور شود و بستنی را ایجاد کند که سبک تر و نرم تر می شود زیرا این ساختار قوی می تواند هوا را بهتر نگه دارد.

آیا می توانم از مرحله پیری بگذرم؟

اگر زمان برای پیری یا درمان پایه خود ندارید، می توانید از آن صرف نظر کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از ضربه زدن به بستنی ساز، آن را روی یک حمام یخ تا دمای کمتر از ۴۰ درجه فارنهایت خنک کنید!

ماندگاری بستنی خانگی چقدر است؟

اگر روزی که شما آن را درست می کنید، بستنی باقی نماند، کاملاً متوجه می شوم (خیلی خوشمزه است).

اگر واقعاً در کنترل خود مهارت دارید و آن را کاملاً بیرون از کمپرسور نمی خورید، فقط آن را به این ظروف دسر منجمد منتقل کنید . به نظر من برداشتن آنها از ظروف پلاستیکی یا فلزی راحت تر است به علاوه آنها خیلی بامزه هستند یا به سادگی بستنی خود را در یک ظرف در بسته نگه دارید.

بستنی خانگی حدود یک ماه در فریزر ماندگاری دارد از آنجایی که با مواد ساده و واقعی ساخته شده است، این بستنی کاستارد شکلاتی می تواند راحت تر در فریزر سوختگی ایجاد کند بنابراین مطمئن شوید که آن را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید، حتی پوشش پلاستیکی را درست روی سطح فشار دهید تا هوا از آن خارج نشود!

نکاتی برای بهترین بستنی شکلاتی

در این دستور غذا از شیر کامل، خامه غلیظ و زرده تخم مرغ استفاده می شود هیچ یک از این مواد را جایگزین جایگزین های کم چرب نکنید، در غیر این صورت، بستنی شما فوق العاده غنی و خامه ای نخواهد شد. ممکن است از نظر بافت یخ زده تر باشد.

برای این دستور از یک شکلات تخته ای نیمه شیرین با کیفیت خوب استفاده کنید من ترجیح می دهم از یک شکلات تخته ای واقعی به جای شکلات چیپسی استفاده کنم زیرا چیپس های شکلات حاوی تثبیت کننده هایی هستند که ذوب شدن آنها را دشوار می کند همچنین می توانید از گلوله های شکلاتی با کیفیت بالا استفاده کنید.

اکیداً توصیه می‌کنم قبل از اینکه بستنی را بپزید، بگذارید چند ساعت یا یک شب در یخچال بماند یا بماند. به من اعتماد کنید، این تفاوت زیادی در طعم بستنی و بافت آن ایجاد می کند!

طرز تهیه آیس کافی شکلاتی

خرید آنلاین پودر و دانه قهوه با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت در سایت قهوه دارک موجود می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت