تشخیص قهوه اصل و قهوه فوری گلد اصل از تقلبی

3.5/5 - (25 امتیاز)

 تشخیص قهوه اصل

برای تشخیص اصل از غیر اصل بودن قهوه راه های زیادی دارد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

گزینه اول بر اساس حجم بسته قهوه می باشد، چطور؟ حجم بسته قهوه یکی از راه‌های تشخیص قهوه غیراصلی از قهوه اصلی است یعنی یک بسته پودر قهوه اصلی مقداری بزرگ ‌تر نسبت به سایر دانه‌هایی با همان وزن خالص به نظر می‌رسد چون یکی از دلایل است که قهوه در حین بو دادن پف کرده و حجم آن تقریباً دو برابر حد طبیعی می‌شود.

گزینه بعد شما در صورتی که زیاد با قهوه سروکار داشته باشید و از استشمام معطر و خوشبوی قهوه لذت میبرید ولی بسیاری از قهوه‌های جعلی و تقلبی بوی هیجان آوری ندارند ولی قهوه های اصلی بوی ظریف و مطبوعی دارند.
تشخیص بوی خاک یکی از روش‌های تشخیص قهوه تقلبی از قهوه اصل است.

 

تشخیص قهوه اصل

زمانی که قهوه آماده می‌شود، بوی مطبوعی دارد ولی اگر این عطر با بوی خاک مخلوط باشد، یعنی قهوه شما قهوه جعلی است. اما افرادی که تازه کار هستند و تجربه‌ای در خرید قهوه ندارند، به سختی می‌توانند از روی بوی آن، قهوه تقلبی از اصل را تشخیص دهند.

گام سوم از روی رنگ قهوه می باشد که شاید برای شما تشخیص سخت باشد ولی طبق نوشته ما تشخیص خواهید داد. یک قهوه مناسب به دلیل تفت و بوی که داده می شود، زمانی که دم می‌کشد شاید توجه کرده باشید که یک طیف رنگی روشن تا تیره دارد.

اگر قهوه سرد شود رنگ آن زلال و رخشان تر به نظر می‌رسد. اما اگر پودر قهوه شما تقلبی باشد، پس از سرد شدن تقریباً سیاه به نظر می‌رسد.

دلیل این امر وجود ذرت بو داده سیاه رنگ و یا سویای بو داده قهوه‌ای روشن دران است اما در قهوه تقلبی برای ارزان‌تر شدن آن، از سویا و یا ذرت بو داده استفاده می‌کنند.

راهنمای خرید قهوه اصل

برای خرید قهوه اصل حتما به نکاتی که درون سایت قهوه دارک در مورد انواع و نوع های قهوه توضیح داده شده است را مطالعه نمایید.

حتما به کد اصالت و استعلامات، بسته های های قهوه های اصلی، شرکت های وارد کننده و فروشگاه ها را مدنظر داشته باشید.

شما با داشتن اطلاعات مفید تیم قهوه دارک می توانید به قسمت فروشگاه مراجعه نموده و چه بصورت حضوری و چه غیر حضوری از مشاوران راهنمایی بخواهید و بهترین قهوه ها را می توانید با ناب ترین کیفیت و ضمانت اصل بودن تهیه کنید و درب محل تحویل بگیرید.

قیمت قهوه اصل

برای تهیه ی انواع قهوه های ترک، دانه قهوه اصل عربیکا، دانه قهوه های روبوستاو سایر پودر قهوه های اصلی را با قیمت های بسیار منصفانه و مناسب به شرط اصل بودن می توانید در فروشگاه بزرگ قهوه دارک تهیه کنید.

قیمت قهوه ها مختلف می باشد و برای هر بسته که میزان آن متفاوت است قیمت های مختلفی را فروشگاه ها قرار می دهند ولی در فروشگاه های معتبر قهوه شما می توانید با مناسب ترین قیمت خرید کنید.

در فروشگاه قهوه دارک هم به علت فروش بالا و کیفیت عالی، جهت رفاه مشتریان قیمت ها را با سود کم عرضه می کنیم.

خرید دانه قهوه

 

تشخیص دانه قهوه اصل

چهار نوع قهوه اصلی عبارتند از عربیکا، روبوستا، اکسلسا و لیبریکا و هر چهار نوع آن طعم کاملاً متفاوتی دارند.

عربیکا

دانه‌های عربیکا که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع دانه‌های قهوه شناخته می‌شود، رایج‌ترین نوع تولید شده و دانه‌های باکیفیت‌تر به حساب می‌آیند. در واقع، بیش از ۶۰ درصد از دانه های قهوه تولید شده در جهان از نوع عربیکا است.

این لوبیا در ارتفاعات بالا کشت می شود و باید در منطقه ای باشد که بارندگی ثابت و سایه فراوان داشته باشد.

شاید یکی از دلایلی که این نوع دانه قهوه در سرتاسر جهان دیده می شود این باشد که مراقبت از درختان آسان است، نسبتاً کوچک هستند و همچنین به راحتی هرس می شوند.

اگرچه آنها ظریف هستند و می توانند تحت تأثیر محیط خود قرار بگیرند عربیکا هم پر از طعم و هم عطر است، به همین دلیل است که پیشنهاد ما برای طرح اشتراک قهوه در بریتانیا است!

روبوستا

نوع بعدی دانه قهوه روبوستا است که دومین نوع دانه قهوه در جهان است.

همانطور که از نام آن مشخص است، دانه روبوستا هم مقاوم است و هم در برابر انواع بیماری ها مصون است.

این نوع دانه قهوه در آب و هوای گرم با بارندگی نامنظم بهترین رشد را دارد و می تواند در تعدادی از ارتفاعات نیز رشد کند. در مقایسه با دانه‌های عربیکا، دانه‌هایی که روی گیاه روبوستا رشد می‌کنند، دوبرابر کافئین در خود دارند، به این معنی که آنها انتخابی عالی برای تقویت واقعی هستند و طعم تندتری را ارائه می‌دهند.

دانه‌ها نیز بافتی صاف دارند و اغلب گفته می‌شود که حتی کمی شکلات نیز به آن‌ها می‌خورد، که آن‌ها را برای خوردن با شیر و شکر (شاید به عنوان یک قهوه سرد) ایده‌آل می‌کند.

لیبریکا

یکی از سخت ترین انواع دانه قهوه، دانه لیبریکا است. آنها بزرگتر از سایر حبوبات هستند و تنها لوبیا در جهان هستند که شکل نامنظمی دارند.

لوبیا لیبریکا نیز از نظر عطر بی نظیر است و برخی می گویند که نه تنها دودی هستند، بلکه میوه ای و گلدار نیز هستند.

اکسلسا

اگرچه اخیراً به عنوان یکی از اعضای خانواده لیبریکا طبقه بندی شده است، دانه اکسلسا در مقایسه با دانه قهوه لیبریکا از نظر طعم بسیار متفاوت است.

بیشتر در جنوب شرق آسیا یافت می شود و تنها حدود ۷ درصد از قهوه جهان را تشکیل می دهد.

تشخیص قهوه فوری اصل

دو مورد از ۵۰ گونه شناخته شده دانه های قهوه بر صنعت قهوه نوشابه تسلط دارند گونه های قهوه عربیکا که عمدتاً در آمریکای لاتین، هند و اندونزی رشد می کنند، طعم نسبتا ملایمی دارند و در نتیجه قیمت بالاتری نیز به همراه دارند همچنین برداشت آنها نسبتاً گران است، زیرا گیلاس‌های قهوه باید در اوج رسیدنشان با دست چیده شوند.

انواع قهوه روبوستا که عمدتاً در آفریقا، هند و اندونزی رشد می‌کنند، طعم تندتری دارند، اما رشد آنها ارزان‌تر است، زیرا می‌توان آن‌ها را در طیف وسیعی از رسیدگی برداشت کرد و در برابر بیماری‌ها و حشرات مقاوم‌تر هستند به دلیل قیمت جذاب تر آنها، روبوستاها به طور گسترده در تولید و تهیه  قهوه فوری استفاده می شود.

برشته کردن در دمای بالاتر از ۳۰۰ درجه فارنهایت (۱۸۰ درجه سانتیگراد) رطوبت دانه های قهوه را از بین می برد لوبیاهایی که برای استفاده در محصولات فوری استفاده می شوند، به همان روشی که لوبیاها برای دم کردن خانگی در نظر گرفته شده اند، برشته می شوند، اگرچه میزان رطوبت ممکن است کمی بیشتر باشد (حدود ۷-۱۰٪).  سپس دانه ها به صورت درشت آسیاب می شوند تا ذرات ریز که می توانند جریان آب را سریعتر با سرعت بالا حل و آماده سرو شود.

 

تشخیص قهوه اصل

تشخیص نسکافه گلد اصل

قهوه نسکافه گلد شرکت نستله فرآوری شده از بهترین دانه های قهوه جهان است.این قهوه از محبوب ترین تولیدات این شرکت است که با طعم دلپذیر خود برای از بین بردن خستگی روزانه برای علاقهمندان قهوه بسیار مطلوب است.

این نوع قهوه فوری خوب با تهیه آسان و بدون دردسر قهوه فوری نسکافه مدل گلد پیشنهادی ما برای شما که بدنبال یک محصول با اصالت می گردید.

نسکافه گلد کافئین بالایی دارد و در نتیجه بسیار پرانرژی است.

مصرف این محصول برای ساعات ابتدایی روز به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا مفید و بعلاوه چون برای استفاده این قهوه نیازی به دستگاه خاصی نیست بسیار پرطرفدار است.

نسکافه گلد اصولاً ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا با یک درصدترکیبی ناشناخته است که طعمی بی نظیر با تلخی متوسط به آن داده است.

برخی از خواص قهوه فوری گلد :

قهوه انرژی را بالا برده و شما را هوشیارتر می کند.

قهوه اثرات چربی سوزی دارد.

کافئین عملکرد فیزیکی بدن را به طور چشمگیری بهتر می کند.

قهوه میتواند بیماری آلزایمر و زوال عقل را کاهش دهد.

خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را  کم می کند.

قهوه ضد افسردگی و شادیآور است.

قهوه میتواند خطر سکته را کاهش دهد و وزن قهوه ی فوری گلد و پودر قهوه متغیر است که با مخلوط شدن در آب جوش در کمترین زمان ممکن یک نوشیدنی گوارا برای شما آماده می کند.

برای خرید آنلاین قهوه فوری گلد و خرید قهوه فوری کلاسیک با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قهوه دارک قهوه مورد نظر خود را سفارش داده و یک قهوه خوب را از ما با بهترین طعم تحویل بگیرید.

راهنمای خرید قهوه گلد کیلویی

یکی از قهوه های پرطرفدار در سراسر ایران و جهان قهوه گلد است، چرا؟ چون این محصول از برترین و خوش طعم و ناب ترین قهوه های موجود در بازار جهانی می باشد.

فروشگاه قهوه دارک یکی از معتبرترین و بزرگترین ارائه دهندگان قهوه در ایران می باشد که شما برای تهیه ی قهوه گلد با کمترین مقدار و بیشترین حجم می توانید در این فروشگاه سفارش دهید.

  • قیمت قهوه گلد کیلویی

قیمت جهانی این نوع قهوه بسیار گران است چون از نظر فراورده نمودن و کشت بسیار محدودیت و سنگین است به همین علت مدرن و خاص شمرده شده است ولی از نظر کیفیت درجه یک می باشد و از پر فروش ترین نوع قهوه در سرار جهان است.

قیمت های کیلویی این محصول را می توانید در قسمت فروش مشاهده نمایید و سفارش ثبت نمایید.

  • قیمت نسکافه گلد کیلویی

قیمت نسکافه گلد کیلویی هم چون قهوه مادر آن گلد می باشد و ترکیباتی برای فوری درست آن صورت گرفته مقداری قیمت آن مناسب تر از قهوه گلد می باشد و شما برای تهیه هر مقدار حجم از این نسکافه می توانید در سایت قهوه دارک سفارش دهید و درب محل تحویل بگیرید.

راهنمای خرید قهوه گلد فله ای

قهوه گلد در فروشگاه ما بصورت فله و کیلویی فروخته می شود، ولی جهت رفاه مصرف کنندگان ما سعی داشته ایم که قهوه هایی که گران قیمت هستند را با حجم دلخواه مشتری در اختیار قرار دهیم و مقدار بالای این کالا و سایر قهوه ها را برای عمده فروشان قهوه عمده و کافی شاپ ها فراهم نموده ایم و شما می توانید مقدار مورد نظر خود را با عالی ترین کیفیت تهیه کنید.

  • قیمت قهوه گلد فله ای

همان گونه که بیان شد گرانی قیمت در این نوع محصول وجود دارد ولی ما برای تمامی مصرف کنندگانی که از این نوع قهوه گلد استفاده می کنند و لذت می برند بصورت ۱۰۰ گرمی تا چندین کیلویی در فروشگاه قرار داده ایم که هر مخاطبی بر اساس مصرف خود تهیه کند.

 

 

خرید قهوه فوری

تشخیص قهوه ترک اصل

رنگ قهوه های اصلی ترک یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص پودر قهوه اصل از تقلبی است. یک قهوه مناسب به دلیل تفت داده شدن، زمانی که دم می‌کشد، یک طیف رنگی روشن تا تیره دارد. اگر قهوه سرد شود رنگ آن درخشان‌تر به نظر می‌رسد اما اگر پودر قهوه شما تقلبی باشد، پس از سرد شدن تقریباً سیاه به نظر می‌رسد.

دلیل این امر وجود ذرت بو داده سیاه رنگ و یا سویای بو داده قهوه‌ای روشن است. در قهوه تقلبی برای ارزان‌تر شدن آن، از سویا و یا ذرت بو داده استفاده می‌کنند.

بسیاری از قهوه‌های ترک جعلی و تقلبی بوی خوب و معطری از خود ندارند. قهوه ترک اصلی بوی ظریف و مطبوعی دارند.شما با تشخیص بوی خاک می توانید قهوه تقلبی از قهوه ترکی اصل را مشخص کنید.

زمانی که قهوه آماده می‌شود، بوی مطبوعی دارد. اگر این عطر با بوی خاک مخلوط باشد، یعنی قهوه شما قهوه جعلی است. اما افرادی که تازه کار هستند و تجربه‌ای در خرید قهوه ندارند به سختی می توانند از روی بوی تشخیص دهند.

اگر در صورتی که قهوه ترک اصل شما اورجینال و واقعی باشد معمولاً ذرات آن مانند ماکارونی شل به نظر می‌رسند.

ذرات آن هیچ وقت روی و بهم نمی چسبند و روی سطوح قرار نمی گیرند حتی اگر بسیار کامل و در بهترین اندازه آسیاب شده باشند. اما قهوه نامرغوب سبک دیگری است و همین موضوع یکی از روش‌های مهم تشخیص قهوه تقلبی از قهوه اصل است.

ذرات پودر قهوه غیر اصل به هم دیگر می چسبند و یا اینکه روی یک سطح قرار می گیرند. اگر مقداری قهوه در یک لیوان آب بریزید، قهوه واقعی کمی باد می‌کند. در حالی که قهوه تقلبی جمع می‌شود. حتی هنگام دم کشیدن، قهوه خالص و اصل کمی لزج است.

این در حالی است که قهوه تقلبی هنگام دم کشیدن کمی چسبناک می‌شود و به لیوان شما می‌چسب، دارند، به سختی می‌توانند از روی بوی آن، قهوه تقلبی از اصل را تشخیص دهند.

اگر اهل قهوه باشید با طعم و مزه دلپذیر قهوه اصل کاملاً آشنا هستید. قهوه اصل طعم خوشمزه و در عین حال یک ترشی ملایم دارد البته به محل پرورش قهوه دارد، میزان ترشی آن متفاوت است.

اما بسیاری از برندهای تقلبی به سختی طعم یک قهوه واقعی را می‌دهند. بهترین قهوه‌های تقلبی هم نمی‌توانند آن طعم ترشی ملایم را داشته باشند.

آن‌ها معمولاً طعم تلخ و یا کمی شیرین دارند بنابراین با طعم قهوه می‌توانید قهوه اصل را از تقلبی آن تشخیص دهید.

راهنمای خرید قهوه اصل ترک

قهوه ترک ترکیبی ویژه از محصول ترکیه است که شهرت جهانی دارد. اگر نمی دانید چگونه قهوه ترکی درست کنید، می توانید قهوه ترک را از بازار بزرگ ترکی استانبول خریداری کنید اما زمانی که شما دسترسی برای خرید به ترکیه را ندارید پس نمی توانید قهوه ترک اصل را میل کنید؟

خیر، فروشگاه قهوه دارک بزرگترین و مجهزترین سیستم فروش قهوه در ایران است که شما را با هر نوع قهوه ایی که مربوط به هر نقطه از جهان باشد آشنا می کند و همان قهوه اصل را در اختیار شما قرار می دهد.

ما محصولات قهوه ترک لایت ، مدیوم، دارک، میکس راک و سایر برند های جهانی ترک را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

دانه های قهوه ترکی روش ترکیبی خاصی دارد طبخ قهوه ترکی سنتی طعم بی نظیری به دانه های قهوه می دهد بهترین قهوه ترک قهوه ای است که تا حد ممکن کف داشته باشد.

طبق سنت، یک اجاق خوب باید قهوه را با کف زیادی سرو کند. روش های پخت و پز بسیار مختلفی نیز وجود دارد، سبک پخت و پز به طور مستقیم بر طعم قهوه تأثیر می گذارد می توانید آن را با قهوه جوش برقی، دستگاه قهوه ساز، قهوه جوش مسی یا حتی روی ماسه با قابلمه مسی به آرامی بپزید.

چرا برای نوشیدن قهوه ترک زمان لحاظ می کنند؟

هیچ زمانی برای نوشیدن این قهوه وجود ندارد و محدودتی اعمال نشده و این یک سنت بسیار قدیمی در فرهنگ ترکی است و در هر زمان از روز از صبح تا نیمه شب مصرف می شود.

نگهداری ازقهوه ترک برای مصرف کار دشواری است؟

قهوه ترک را باید در بسته بندی های در بسته نگهداری کنید تا تازه بماند، قهوه دارک فقط قهوه تازه را به مشتریان خود می فروشد.

قهوه های ترک اصل در فروشگاه ما دارای قهوه برشته تیره ، قهوه بدون کافئین ، قهوه با طعم ماستیک، قهوه دارچین ، قهوه شکلاتی، قهوه ترک با هل است.

قیمت قهوه اصل ترک

قهوه ترک اصل براساس مقدار حجمی که شما تهیه و سفارش می دهید متغیر است ولی ما با بسته های مختلف و بر اساس میزان مصرف و توان خرید شما بسته بندی های مختلفی را با وزن های ۲۵۰ گرمی ، ۵۰۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی، ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ گرمی ( چهار کیلو) قرار دادهایم و با مناسب ترین قیمت و کمترین سود به بازار قهوه دوستان عرضه نموده ایم.

چرا قیمت قهوه های اصلی در سایت قهوه دارک مناسب است؟

شاید فکر شما هم با قیمت گذاری های ما درگیر شده باشد ولی ما به علت واردات مستقیم و حذف واسطه ها و فروش بالا قیمت ها را با اندکی سود در اختیار مصرف کنندگان قرار داده ایم.

 

خرید دانه قهوه ترک اصل

تشخیص قهوه اسپرسو اصل

زمانی که یک کاپ اسپرسو درست می کنید، کیفت آن بسیار وابسته به مواد اولیه ی آن است که برای تهیه آن استفاده شده است.

خیلی از مردم تصور می کنند که دانه های قهوه برای تهیه ی اسپرسو حتما باید به رنگ تیره باشند، و یا کافیین بالایی دارا باشند و حتما بر روی کیسه قهوه ای که خریداری می کنند کلمه”مخصوص اسپرسو”  نوشته شده باشد. اما کلیه این موارد تصوراتی اشتباه هستند.

در حقیقت قهوه اسپرسو م


ی تواند از هر نوعی از دانه های قهوه تهیه شود و کلمه اسپرسو بیانگر نوعی خاص از دانه های قهوه نمی باشد، بلکه در اصل  بیانگر روشی برای دم کردن این دانه ها است، اما لازم است تا بدانید که طعم این مدل قهوه، بسیار وابسته به حرفه ای بودن شما در دم کردن آن می باشد.

در زیر می توانید برخی نکات مفید را که شما را در خرید قهوه و در نهایت درست کردن بهترین اسپرسو راهنمایی می کند، در سایت قهوه دارک موجود می باشد.

هر یک از دانه قهوه های ترک و اسپرسو با توجه به این که درجه رست و میزان آسیاب مخصوص به خود را دارند و همچنین روش های دم آوری هر یک از این ها نیز متفاوت می باشد، در نتیجه خواص و فواید این نوشیدنی ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اصولا قهوه ترک از درصد کافئین کمتری برخوردار می باشد و در نتیجه برای افرادی که به کافئین حساسیت دارند و یا به دنبال نوشیدنی های ملایم هستند، قهوه ترک می تواند گزینه مناسبی باشد.

راهنمای خرید قهوه اصل اسپرسو

قهوه اسپرسو در یک کلام بصورت مختصر چیست؟

در ساده ترین شکل آن، اسپرسو در اصل یک قهوه سیاه قوی است که تحت فشار شدید دم کرده است.

آیا اسپرسو در مقابل همه قهوه ها سالم تر است؟

ما همچنین می خواهیم تأکید کنیم که یک پاسخ برای این سوال وجود ندارد که کدام قهوه سالم تر است.

واقعیت این است که هر کس متفاوت است و آنچه برای برخی سالم است ممکن است دقیقاً برعکس نیازهای دیگران باشد، به عنوان مثال، گزینه سالم‌تر برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند می‌تواند یک قهوه کم کالری باشد، در حالی که برای کسانی که اضطراب یا بیماری قلبی دارند، بدون کافئین ممکن است سالم‌ترین گزینه باشد.

اما قهوه اسپرسو اصل را شما باید ابتدا از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و سپس در ساعات اولیه کاری و قبل از شروع فعالیت خود، یک شات با دستگاه اسپرسوساز در کمترین زمان دم نمایید و از انرژی بسیار بالایی برخوردار شوید.

اسپرسوساز جیمیلای ۳۰۰۵ با طراحی ویژه  پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها با تخفیف ویژه خریداری کنید

قهوه اصل اسپرسو را حتما با قهوه اسپرسو معمولی از نظر کیفیت حتما مقایسه کنید و سپس سفارش نهایی خود را در سایت قهوه دارک به ثبت برسانید.

راهنمای خرید قهوه اصل عربیکا

عربیکا در بین قهوه ها همه کاره است. دانه های عربیکا تولید شده توسط گیاهی به نام Coffea arabica تقریباً سه چهارم تولید قهوه در سراسر جهان را به دلیل بهترین عطرها و خواص خود تشکیل می دهند.

طعم و مزه قهوه عربیکا چگونه است؟ آیا قهوه عربیکا بهترین نوع قهوه در جهان به شمار می آید؟

قبل از توضیح دادن کامل بهتر است بگویم قهوه عربیکا ریشه تمام قهوه های موجود در جهان است اما در هنگام خرید حتما باید قهوه شناس باشید.

دانه عربیکا نسبت به دانه روبوستا طیف طعمی وسیع تری دارد. محیط هوای تازه قهوه کوهستانی عربیکا در رایحه آن منعکس می شود. با طعمی شفاف، گرد و کمی شیرین متقاعد می شود نت های میوه ای تا لیمویی معمولی و کاملا عمدی هستند، یک رایحه قوی اما ظریف مشخص است.

کرم قهوه ای مایل به قرمز متراکم آن را به یک دانه اسپرسوی کلاسیک در فرهنگ غربی تبدیل می کند.

نت کمی ملایم تر، همراه با محتوای نسبتاً کم اسید کلروژنیک و محتوای کم کافئین، دانه عربیکا را به قهوه ای دلپذیر تبدیل می کند که حتی برای معده های حساس نیز ملایم است.

با این حال، از آنجایی که طعم و مزه قهوه بسیار متفاوت است و مناطق و ارقام خوبی برای رشد وجود دارد، ارزش آن را دارد که ترکیبات مختلف عربیکا و روبوستا و همچنین کووت های متعدد را امتحان کنید این تنها راه برای یافتن مورد علاقه شخصی خود برای اسپرسو، قهوه فیلتر یا دستگاه کپسول است و شما می توانید از دیگر مشتریان ثابت فروشگاه قهوه دارک شوید و بهترین قهوه های اصل از جمله عربیکا را تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت و انرژی کافی را جذب کنید.

قیمت قهوه اصل عربیکا

قیمت جهانی قهوه اصلی عربیکا اندکی در حال افزایش بوده و دلیل گرانی را به علت سیستم زیست محیطی و مسائل دیگر می توان دانست ولی ما دانه قهوه های اصلی عربیکا اتیوپی، دانه قهوه عربیکا تانزانیا و دانه قهوه برزیل را بر اساس میزان مصرف شما قهوه دوستان و مقرون به صرفه بودن هزینه ها دسته بندی نموده ایم و شما می توانید بر اساس نیاز خود قهوه اصل عربیکا را در بسته بندی های استاندارد با قیمت های مناسب تهیه کنید.

خرید قهوه عربیکا

راهنمای خرید قهوه اصل روبوستا

قهوه روبوستای آسیاب شده از طیف وسیعی از کیفیت ها، انواع و قیمت ها خرید کنید تا قهوه روبوستای آسیاب شده مناسب را برای خود بخرید .قهوه آسیاب شده روبوستا را از سرتاسر جهان متناسب با کام خود انتخاب کنید .از تکنولوژی مدرن برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید و در عین حال از خرید خود مطمئن باشید.

آیا می توان قبل از خرید مشاوره گرفت؟

بله با همکاران ما چت کنید و مشاوره لازم را بگیرید و با قیمت مقرون به صرفه خرید نمایید و بهترین درجه قهوه آسیاب شده روبوستا اکنون می تواند به راحتی به آدرس شما تحویل داده شود.

چگونه کیفیت قهوه را بسنجیم؟

قهوه آسیاب شده روبوستا را از قهوه دارک به صورت عمده و خرده خریداری کنید از طرف دیگر، در صورت تمایل، می توانید به اندازه تست سفارش دهید و از بین انواع بو داده یا بو داده نشده قهوه روبوستای آسیاب شده انتخاب کنید.

قیمت قهوه اصل روبوستا

قیمت قهوه اصل روبوستا در سایت فروشگاهی قهوه دارک چگونه است؟

انتخاب های آگاهانه ای در مورد ماهیت خرید قهوه روبوستای آسیاب شده خود داشته باشید. با اعتماد خرید کنید و قیمت های عالی و کیفت خوب پیدا نکردید فروشگاه قهوه دارک بهترین گزینه است.

قیمت گذاری های فروشگاه ما نسبت به تمامی فروشگاه ها بسیار مناسب است چرا که هدف ما رضایت و برآورده شدن خواسته های مشتری می باشد و با سود اندک، از نظر کیفی و قیمتی رقابت را وارد بازار نموده ایم.

سطح انرژی خود را با قهوه روبوستا آسیاب شده افزایش دهید. راهی برای افزایش لذت بخش ایمنی بدن خود پیدا کنید. قهوه در مقادیر مناسب به عنوان یک آنتی اکسیدان عالی است، به طور مشابه، اعتقاد بر این است که بیماری کبد و دیابت نوع ۲ را برطرف می کند.

با استفاده از قهوه روبوستای آسیاب شده، کاهش وزن را سرگرم کننده کنید و حال و هوای خود را تقویت کنید. آسیاب و روستر با کیفیت بالا برای قهوه روبوستای آسیاب شده خود بخرید .

اگر به دنبال طیف وسیعی از قهوه روبوستا آسیاب شده هستید، فروشگاه ما مکانی عالی برای مقایسه و انتخاب دقیق نیاز شما است.

خرید در اینجا آسان و مطمئن است،  اگر یک تامین کننده یا عمده فروش قهوه روبوستای آسیاب شده هستید و می خواهید پایگاه عرضه جهانی خود را متنوع کنید، اینجا مکانی عالی برای ایجاد ترتیبات تجاری جدید و شراکت با تامین کنندگان جدید است.

خرید قهوه روبوستا

راهنمای خرید قهوه اصل سبز

عصاره دانه قهوه سبز GRECOBE دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است. عصاره دانه قهوه سبز دارای اسیدهای کلروژنیک، پلی فنول های رژیمی است که به کاهش رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند.

اسیدهای کلروژنیک مواد شیمیایی گیاهی هستند که در دانه‌های قهوه سبز یافت می‌شوند، اما وقتی دانه‌های قهوه برشته می‌شوند، اسیدهای کلروژنیک از بین می‌روند. آنها مدتهاست که به دلیل خواص مفیدشان شناخته شده اند.

این ماده فعال باعث می شود که دانه قهوه سبز طبیعی به یک عامل عالی برای جذب رادیکال های آزاد تبدیل شود و همچنین کمک به جلوگیری از رادیکال های هیدروکسیل، که هر دو به تخریب سلول های بدن کمک می کنند.

گفته می شود که می تواند سطح قند خون را کاهش دهد و به طور بالقوه اثر ضد دیابتی دارد همچنین در کاهش وزن و اعمال اثر ضد چاقی نقش دارد.

شما با بهترین طعم و بی نظیرترین کیفیت می توانید قهوه سبز مورد نظر را در بسته بندی های متنوع و مقدار حجم استاندارد با قیمتی باورنکردنی تهیه کنید.

خرید قهوه سبز

راهنمای خرید قهوه اصل فرانسه

به اندازه کافی گیج کننده، قهوه اصل فرانسوی در واقع از فرانسه نمی آید! در عوض، این نام به یک روش برشته کردن اشاره دارد که در فرانسه توسعه یافته است، فرانسوی ها واقعاً خبره آشپزی هستند.

در یک روست فرانسوی، دانه قهوه دو بار ترک خورده است، این بدان معنی است که لوبیا تا زمانی که صدای کوبیدن در بیاید و روغن های آن بر روی سطح آن آزاد شود، تفت داده می شود. این فرآیند لوبیا را باز می کند و یک سری تغییرات در ویژگی های فیزیکی و طعمی محصول نهایی ایجاد می کند.

کباب فرانسوی به عنوان یک کباب تیره واجد شرایط است این بدان معنی است که طعم ها به خوبی توسعه یافته و معمولاً بسیار قوی هستند علاوه بر این، کباب های فرانسوی معمولاً اسیدیته و محتوای کافئین کمتری نسبت به سایر اسپرسو ها و قهوه های دیگر دارند.

شما می توانید با مراجعه به سایر فروشگاه برای خرید قهوه فرانسه و قیمت آن مراجعه و تحقیق نموده و در نتیجه به قهوه دارک مراجعه نمایید.

خرید قهوه فرانسه

 

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت