خرید قهوه عمده

5/5 - (23 امتیاز)

خرید قهوه عمده

پل ارتباطی قهوه دارک برای خرید عمده

برای گرفتن قیمت و خرید عمده فقط یک راه وجود دارد که شما میتوانید با شماره ۰۹۳۹۱۵۵۲۷۵۹ با مدیر فروش مجموعه از طریق واتساپ

یا تماس تلفنی ثبت سفارش یا استعلام قیمت از طریق همین پیام رسان با ما در ارتباط باشید تا لیست قیمت در اختیار شما قرار گرفته شود.

میکس های پر فروش لاین لاکچری

ما دو دسته قهوه داریم شامل دو نژاد عربیکا و روبوستا تجربه نشان داده شده است که در کشور ایران مصرف قهوه روبوستا در خیلی بیشتر از سایر قهوه ها میباشد،

به خاطر میزان کافئینی که این نوع قهوه دارد ولی عربیکا مقداری ترش مزه است که مردم ما این ترش مزگی را دوست ندارند و بیشتر به سمت قهوه روبوستا می روند مردم ما این ترشی قهوه را دوست ندارند و بیشتر به سمت روبوستا می روند به خاطر تلخ و تند بودن روبوستا است، همچنین میزان کافئین بالاتری نسبت به عربیکا دارد.

ما با این تفاصیل و تجربه یکسری میکس های روبوستا را طراحی کردیم یا میکس‌هایی که درصد روبوستای آن بیشتر است حدودا بیش از ۳۰ یا ۴۰ درصد است و ما با این میکس‌ها و یک سری تحلیل ها به این نتیجه رسیدیم که که با میکس های سوپر کافئین ، ۱۰۰ درصد کافئین و میکس های فول کافئین که این سه تا از پرفروش ترین میکس های قهوه دارک هستند هم از نظر کرما و هم از نظر میزان کافئین خیلی عالی و مورد تایید چند ساله تجربه ما می باشد و این محصول هم برای همکاران و هم برای مصرف کنندگان می باشد و از پرفروش ترین محصولات ما است.

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خود شرکت

مجموعه به صورت تخصصی روی قهوه و تمامی تجهیزات و تمام ابزار هایی که مربوط به قهوه می باشد در حال فعالیت کردند هستند، در حالی که قهوه دارک مجموعه فروشگاهی دارد یک کارخانه فراوری رشته کاری قهوه هم برای فرآوری نمودن قهوه هم تاسیس کرده است و به خصوص عربیکا و روبوستا و بالغ بر ۳۰ مدل قهوه برای فرآوری و میکس کردن موجود داریم که روزانه تا حجم حدوداً دو تن قهوه فرآوری می کنیم.

مورد بعدی اینکه تمام ابزارهای بار گرم و سرد را موجود داریم دستگاه های قهوه ساز تجهیزاتی که برای راه اندازی کافه وجود دارد کامل صفر تا صد را برای شما تامین می کنیم و مورد بعد ما تمام پودر های فوری کاپوچینو، هات چاکلت، چای ماسالا، کافی لیت، پودر قهوه که در شرکت آسیاب میکنیم و قهوه فوری گلد کلاسیک و اسپرسو فوری که به صورت کلی و جزئی به صورت تازه موجود میباشد.

تیم قهوه دارک به صورت مداوم و پیوسته ۱۲ سال در زمینه قهوه به صورت تخصصی فعالیت داریم که در مازندران و قائمشهر یک مجموعه بزرگ داریم و در کنار این مجموعه فعالیت هایی از جمله تعمیرات دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوسازهای صنعتی و معمولی را انجام می دهیم و کارخانه فراوری رشته کاری قهوه دارک را داریم که با بهترین متد ها و پروفایل های رست انجام میشود بسته بندی در پک های سوپاپ دار و حرفه ای انجام می شود.

در دانه های عربیکا ما حساسیت های زیادی را به خرج می دهیم و با دستگاه‌های تو که دستگاه‌های خارجی است، رست فرآوری میکنیم به خاطر حساس بودن دان است. یک روستر ۱۲۰ کیلویی که در عرض ۲۰ دقیقه می ‌توانند ۱۲۰ کیلو دان رست دهد ۱۵ کیلویی ترک که مخصوص دانه های حرفه ای دونه اسپیشالیتی و تمام بسته بندی ها و فرآوری ها توسط تیم قهوه دارک انجام میشود.

فروشگاه خرید قهوه دارک

چند نوع قهوه عمده داریم؟

تعداد قهوه‌های عمده یعنی پکیج عربیکا، پکیج روبوستاها و میکس این دو نوع قهوه که برای مجموعه قهوه دارک است سی مورد می‌باشد و ما علاوه بر این می‌توانیم میکس‌های مورد نظر مشتری را به غیر از سی مدل تیم ما هر نوع میکسی را که نیاز داشته باشند را آماده می کنیم و با قیمت عمده و همکاری بسته به میزان خرید و حجم محصول در اختیار مشتریان قرار دهیم.

قهوه ما مناسب چه افرادی نمی باشد؟

در مجموعه قهوه دارک به علت بالا بودن تنوع قهوه مشتری می تواند بر اساس سلیقه خود قهوه را سفارش دهند چون هرکس یک مدل قهوه را دوست دارد ولی به علت بالا بودن دانه های قهوه در قهوه دارک و همچنین طعم و مزه آن در هنگام رست کردن بسیار متنوع و مشتری پسند می گردد و سبب می شود که کیفیت فوق العاده بالایی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

به علت داشتن توانایی بالا در عرصه تولید و فروش قهوه می‌توانیم بهترین و خاص‌ترین قهوه‌ها را بر اساس درخواست مشتری فراوری و در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

قهوه پرخامه هم دارید؟

یک توضیح کلی در مورد پر خامه بودن قهوه برای شما میدهم خیلی ها این روزها سوء استفاده می‌کنند از اینکه می‌گویند این نوع قهوه دارای خامه بسیار است اما حقیقت این داستان چیست؟

قهوه ای که تازه رست و آسیاب شده باشد کرمای کاذب و فوم خیلی زیادی دارد و فکر نکنید که اگر قهوه‌ای فوم بسیار زیادی داشت به این مبناست که این قهوه کیفیت بسیار عالی دارد بلکه به نوع رست آن بستگی دارد.

کرما در قهوه ۲۰ درصده قضیه می‌باشد و مهمتر از آن نوع آسیاب، کیفیت قهوه و حتی از همه مهمتر عطر و طعم قهوه می‌باشد و از جمله میزان کافئینی که قهوه منتقل می‌کند، همه قهوه‌ ها در نژاد روبوستا کرمای بیشتری دارد و در عربیکا کرامای کمتری دارد و چیزی به نام پرخامه در قهوه وجود ندارد و بستگی به رست آن دارد ولی روبوستا به علت غلظت بالایی دارد را میکس ها بیشتر اضافه می کنند و ۷۰ درصد کیفیت قهوه به عطر و طعم آن بستگی دارد.

فروشگاه انلاین قهوه دارک

 

بهترین میکس های قهوه 

میکس پر فروش قهوه دارک میکس سوپرکافئین صددرصد، میکس راک و میکس فول کافئین است، این چند مدل به خاطر درصد فراوانی از مردم ایران که از روبوستا استفاده می کنند خیلی متقاضی دارند.

افراد کمی هستند به علت ترش مزه بودن قهوه از عربیکا استفاده می کنند، اما درصد مصرف روبوستا در کشور ما ب سیار زیاد می باشد و همین داوطلبان بیشتر بخاطر عطر و طعم آن مصرف زیادی دارند.

میکس سوپر کافئین صدرصد و فول کافئین تقریبا رست های مدیوم کرمای خیلی بالا دارد از جمله ۹۰ درصد روبوستا و ده درصد عربیکا دارد ولی دارک از صدرصد روبوستا و از رست تیره استفاده شده و مصرف روبوستا طبق آمار فروش در کشور از عربیکا بسیار بیشتر است چون باذائقه خیلی از مصرف کنندگان هماهنگی ندارد.

یکی از آپشن های مهم قهوه دارک ساخت میکس توسط مشتریس است که در هنگام خرید شما مقدار های مورد نظر راانتخاب می کنید و ما برای فراوری و ارسال می کنیم.

رست قهوه ها به چه صورت است؟

ما رست های قهوه را بر اساس لایت، مدیوم، شکلاتی مدیوم دارک و دارک تنظیم کرده ایم.

ما از طریق تصاویر موجود به شما نشان میدهیم که نمونه ی درجات رست و رنگ قهوه ها چگونه هستند.

وزن بسته بندی ها چقدر است؟

وزن بسته بندی ها در قسمت خرده فروشی۲۵۰ و نیم گرم می باشد که تا یک کیلوگرم می رسد که در این قسمت قیمت ها از یک کیلوگرم به بالا متغییر می باشد.

پک های موجود ما از یک کیلویی، دو کیلویی، سه کیلویی،  پنج کیلویی و ده کیلویی می باشد.

مخاطبی که حجم کمتری نسبت به پک حجم بالایی خرید کند قیمت ها متفاوت و مقرون به صرفه می شود و کیسه های قهوه ها بیست تا بیست و پنج کیلویی می باشد و با توجه به مقدار خرید شما بسته بندی می گردد و در این فروشگاه شما هر مقدار که نیاز داشته باشید را برای همکاران ما ثبت می کنید و ما بر اساس مقدار مصرف کافه شما کیسه ها را بسته بندی می کنیم.

یک مدل بسته بندی سوپاپ دار آلومینیومی داریم که از ۲۵۰ گرم تا ده کیلو قهوه درونشان جایی می گیرد.

قهوه دارک تضمینی

چه تضمینی وجود دارد که کیفیت قهوه را تغییر ندهید؟

مجموعه قهوه دارک ۱۲ سال است که در زمینه ی قهوه به صورت تخصصی مشغول به کار است، این شغل به صورت وراثتی و از نسل به نسل های ما منتقل شده است است و ما این کار را گسترش دادیم اولین کارخانه را در شمال کشور ما در زمینه فرآوری قهوه راه‌اندازی کرده‌ایم و ما این کار را گسترش دادیم و کیفیت قهوه برای ما بسیار مهم است و حتماً روی خط تولید مان نظارت داریم که به چه صورت قهوه روزانه روست و فرآوری می شود و این نکته برای ما بسیار مهم است و بچه‌های قسمت فروش حتماً بررسی می‌کنند و در قسمت کاپینگ همکاران ما حتماً کیفیت و عطر قهوه را تست می کنند در لاین بسته بندی دانه های رست شده را مورد بررسی و تست قرار می دهند.

در قسمت بسته بندی قهوه را به مدت دو روز برای خارج شدن گاز قهوه در اتاق ریکاوری قرار می دهند و حتی در بخش رست همکاران تیم قهوه دارک تلاش می کنند تا نوع قهوه دلخواه مشتری را آماده و فراوری کنند.

دانه ی اسپیشالیتو توسط دستگاه ترک و خارجی رست و فراوری می شود و به هیچ عنوان از دستگاه های اسپیشالیتو ایرانی استفاده نمی شود و دستگاه های ما تحت نظر مدیر فنی بررسی می شود و در قسمت خط تولید توسط اپراتور های متخصص و دستگاله های اتوماتیک دانه های تحت کنترل قرار می گیرند که مبادا دچار نوک سوزی یا سوختگی دانه قهوه شوند و در نهایت توسط دستگاه ها پلمپ و روانه بازار می کنیم.

آیا قهوه ها مجوز بهداشت و سیب سلامت دارند؟

برای کارهای ثبتی، سیب سلامت و مجوز بهداشت یک پروسه یک ساله دارد که ما این مراحل را کاملاً قانونی و زیر نظر مراکز مربوطه و اصناف انجام داده ایم و در چند ماه اخیر به صورت لیبل و روی پک های قهوه هک میشود.

قیمت خرید قهوه عمده از شرکت قهوه دارک چقدر است؟

ما برای قیمت‌ های عمده، هزینه ثابتی نداریم و مشتریانی که قیمت‌های عمده ما را می‌خواهند می‌توانند از طریق واتساپ با شماره ۰۹۳۹۱۵۵۲۷۵۹در ارتباط باشند و یا تماس برقرار کنند و همکاران ما همان لحظه به صورت آنلاین لیست قیمت‌های روز را ارسال می‌کنند و فاکتورهایی که برای مشتریان بسته می‌شوند به مدت ۲۴ ساعت اعتبار دارند و بعد از آن قیمت به روز محاسبه می شود.

حداقل سفارش برای خرید عمده قهوه چقدر است؟

قیمت‌های عمده‌ای که بر اساس مصوبه شرکت قهوه دارک تعیین شده است قیمت‌های استثنایی برای مشتریانی که خرید بالای ۱۰۰ کیلوگرم را دارند به صورت عمده و قیمت بسیار عالی محاسبه می‌شود و همکاران دیگری هستند که میزان خرید آنها کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم می‌باشد ما برای این دسته از همکاران تخفیفات ویژه ای اعمال کرده ایم.

کدام میکس ها را برای یک کافه حرفه ای پیشنهاد می کنید؟

میکس ها و قهوه ها کاملا سلیقه است و کافه دار باید تحقیق کند که مصرف مشتریان کافه اش بیشتر چه گونه هایی از قهوه است و طبق سلیقه مشتری میکس ها و قهوه ها را تنظیم کند تا مشتری با رضایت کامل نوشیدنی مورد علاقه را سرو کند.

کافه دار طبق تحقیقات جمع اوری شده لاین های میکس و قهوه ها را تنظیم و اماده می کند.

در کشور ایران مزاج و علاقه مردم به قهوه های روبوستا می باشد چرا که میزان کافئین روبوستا بالا تر از عربیکاست و عطر و طعم کمتری دارد و مزه تندتری نسبت به عربیکا دارد.

میکس هایی که قهوه دارک در اختیار شما قرار می دهد اعم از میکس فول کافیئن، میکس سوپر کافئین و میکس صدرصد از میکس پر فروش قهوه دارک است.

درون میکس هایی که ما ارائه می دهیم تمامی خواسته ها و جزئیات طعمی، مزه ایی، کرمای خوب و کافئین عالی که مشتریان نیاز دارند، اعمال شده است و میکس هایی دیگری که رده های پایین تری دارند از جمله ۲۰ ۸۰ و ۳۰ ۷۰ می باشند که میکس های مناسبی هستند.

محصولات قهوه دارک

خرید قهوه عمده بدون واسطه

قهوه ! ناجی لحظه های خسته، نوشیدنی که با عطر و طعمش ما را مجذوب خود می کند!

شما جزء آن دسته از مغازه داران و کافی شاپ ها هستید که می خواهید محصولات فروشگاه قهوه و کافه خود را بصورت دسته اول خرید کنید؟

شما تمایل دارید که از قهوه های اورجینال به دست مشتری برای جذب بیشتر و رونق کسب و کار خود، برسانید؟

مرکز پخش قهوه اصلی برای هرکشور را از سایت فروشگاهی قهوه دارک بخواهید، این فروشگاه یکی از نفرات اولی در واردات قهوه و تجهیزات آن در کشور می باشد و تمامی قهوه های اصلی را بدون یک درصد افزودنی و یا جنس نامرغوب تحویل مشتری می دهد و اکثرا کافی شاپ ها و خرده فروشان قهوه این سایت را بخاطر دارند و مشتریان ثابت این تیم هستند.

شما می توانید بدون واسطه محصولات فروشگاه خود را از تیم قهوه دارک تهیه کنید چرا که چون با کمترین هزینه نسبت به سایر واسطه ها خرید می کنید و در مقابل نوشیدنی گرمی را با هزینه ای مناسب تحویل مشتری می دهید و این به راحتی سبب جذب متقاضیان شما می شود.

به این سیستم خرید بدون واسطه در زمینه قهوه گفته می شود.

قیمت عمده قهوه های عربیکا و روبوستا

برای استعلام قیمت قهوه عمده در ایران شما می توانید بدون اینکه معطل شوید با تیم فروش قهوه دارک ارتباط را برقرار کنید و هر روز قیمت های عمده فروشگاه ما را دریافت کنید و به مقدار لازم برای کافی شاپ یا مغازه های خود سفارش دهید و درب محل تحویل بگیرید.

ما برای همکاران خرده فروش و عمده فروش در این مرکز لیست قیمت قهوه های عربیکا، روبوستا و هر نوع قهوه ی دیگری را که بهترین فروش و استفاده را دارید، آماده نموده ایم و هر روز لیست را به انتشار می گذاریم.

خرید قهوه عربیکا

 

خرید سفارشی میکس قهوه های مختلف

ما می توانیم قهوه های مورد نظر را که مشتریان درخواست دارند یا اینکه ترکیباتی نوین برای کافه خود بصورت انحصاری داشته باشیم؟

بله، مشتریان این فروشگاه در جریان نوع قهوه های میکس ما هستند و هر نوع قهوه ای را که شما برای میکس بخواهید با درصد های مورد نظر از قبیل قهوه عربیکا ۴۰ درصد روبوستا ۶۰ درصد و مانند این نوع میکس ها و حتی ترکیبات چند گانه قهوه ها را بصورت اختصاصی برای شما آماده می کنیم و شما با این ترفند کاری خاص را برای جذب بیشتر مشتریان خود انجام می دهید و چون عطر و طعم بی نظیری از آن بوجود می آید مطمئن باشید سود بسیاری بدست می آورید.

قیمت خرید عمده قهوه های میکس و سایر قهوه ها را با تماس و یا از طریق کانال همکاران می توانید ارتباط داشته باشید و هر لحظه بصورت آنی دریافت کنید.

خرید قهوه میکس عمده

 

آیا قهوه دارک مرجوعی دارد؟

قهوه عمده ایران را چندین تن از بازرگانان وارد می کنند و ما هم یکی از نفرات اولی هستیم که قهوه های ناب را بدون واسطه و مستقیم وارد می کنیم و انواع قهوه های ما ۱۰۰ درصد اصلی می باشند و چون از کیفیت محصولات خود مطمئن هستیم به شما همکاران و حتی مشتریانی که بصورت فله و برای مصرف روزمره خود خرید می کنند، ضمانت بازگشت قهوه را در صورت نارضایتی می دهیم و شما با خیالی راحت و بدون دغدغه قهوه و نسکافه و سایر قهوه ها را می توانید از بهترین فروشگاه  خرید قهوه به نام قهوه دارک تهیه کنید.

فروشگاه خرید قهوه عمده

آیا فروشگاه شما قهوه خام موجود دارد؟

برای خرید عمده قهوه خام چه بصورت فله و چه بصورت کیسه ای با هر مقدار مورد نظر در انبار موجود می باشد و با کیفیت و ضمانت شده تقدیم شما می شود.

خرید عمده انواع قهوه های خام، دانه قهوه سبز، نسکافه و انواع قهوه های میکس شده با قیمت های بسیار ارزان را بصورت حضوری و غیر حضوری از فروشگاه بزرگ بدون واسطه قهوه دارک تهیه نموده و بصورت کیسه ای و فله ای و حتی قوطی برای شما به سراسر ایران از طریق باربری و پست ارسال می کنیم و در صورت هرگونه نارضایتی از کالا های سفارش شده شما می توانید مرجوع نمایید و با کمال افتخار در خدمت شما مشتریان و همکاران عزیز می باشیم.

خرید قهوه ایمن

فروشگاه قهوه دارک بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شما همراهان عزیز در سراسر کشور می باشد و قبل از خرید آنلاین قهوه می توانید ابتدا مشاوره نمایید و با افتخار پاسخگوی شما هستیم.

علی قوی پنجه و امیر قوی پنجه مدیران مجموعه قهوه دارک به لطف شما عزیزان مسیر رضایت مشتریان را در پیش گرفته ایم و با توسعه مجموعه دارک و استقبال شما مردم عزیز هر روز امیدوار تر از پیش در حال تلاش هستیم جالب است بدانید قهوه شغل خانوادگی ماست و ما این تجربه را از یکی از پیشگامان این عرصه پدر عزیزمان به ارث برده ایم و این یکی از گرانبها ترین میراث ماست.

موبایل: ۰۹۱۱۱۲۹۵۱۵۹ – ۰۹۳۹۱۵۵۲۷۵۹

انواع قهوه موجود در جهان

قهوه نوع های بسیار زیادی دارد که ما سعی نموده ایم برای رفع نیاز های شما از تمامی قهوه ها در فروشگاه قهوه دارک موجود کنیم و در اختیارتان قرار دهیم.

اول از همه، ۳ نوع اصلی دانه قهوه وجود دارد. نام این دانه های قهوه روبوستا، لیبریکا و عربیکا است، انواع فرعی از این حبوبات نیز وجود دارد، اما اینها انواع اصلی لوبیا هستند و این نوع لوبیا در حین پردازش و برداشت طعم های مختلفی به خود می گیرند.

لیبریکا: لیبریکا یک نوع قهوه کم بازده در مقایسه با عربیکا و روبوستا است.

روبوستا: این نوع قهوه که ۲٫۵ درصد کافئین بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد، طعم بسیار قوی دارد.

عربیکا: این دانه قهوه با کافئین کم و طعمی نرم تر، معطر و خوشمزه است. ۸۰ درصد قهوه در جهان از این نوع دانه ها تولید می شود.

ما تاکنون به سه نوع اصلی لوبیا پرداخته ایم، اکنون زمان آن رسیده است که ویژگی های این دانه های قهوه را با توجه به کشورها بیاموزیم زیرا ده‌ها عامل مانند دما و ارتفاع بر طعم دانه‌های قهوه تأثیر می‌گذارند.

شما برای خرید قهوه عمده ارزان و با کیفیت تضمین شده از طرف مرکز پخش ما می توانید بهترین نوع لوبیا و پودر انواع قهوه ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

خرید قهوه روبوستا

ویتنام – روبوستا

می‌توانیم با تا حدودی اطمینان بگوییم تنها چیزی که تحت تأثیر جنگ ویتنام قرار نگرفت قهوه بود. در ویتنام، مردم دانه قهوه روبوستا را با طعم قوی ترجیح می دهند، در واقع می توان گفت ویتنام سرزمین بومی روبوستا است و ویتنام یکی از صادرکنندگان برتر قهوه در جهان است.

برزیل – عربیکا

همانطور که می دانید برزیل یکی از برترین کشورهای تولید کننده قهوه است. در برزیل، ۲،۵۹۴،۱۰۰ تن قهوه در سال ۲۰۱۶ تولید شد. از جمله دلایل خوش طعم بودن قهوه کشت شده در برزیل، مناطق وسیع تولید و کیفیت برتر محصول است، قهوه تولید شده در برزیل اغلب ترجیح داده می شود زیرا اسیدیته پایینی دارد.

هند – عربیکا و روبوستا

دانه های قهوه عربیکا و روبوستا به وفور در هند کشت می شوند. دانه‌های قهوه معروفی که در جنوب کشور رشد می‌کنند به دلیل طعم نرم و اسیدیته بالا شناخته می‌شوند.

اوگاندا – عربیکا و روبوستا

قهوه اوگاندا از نظر عطر و اسیدیته شراب مانند به قهوه آفریقایی شباهت دارد اما به اندازه قهوه کنیا یا اتیوپی محبوب نیست، بیشتر قهوه تولید شده صادر می شود که به اقتصاد کمک می کند. از انواع مهم قهوه تولید شده در اوگاندا می توان به بوگیشو اشاره کرد.

شما می توانید با ثبت مشخصات خود در سایت قهوه دارک، عضو کانال فروش عمده قهوه در سایر پلتفرم های مجازی شوید و از تمامی آموزش و توضیحات مفید و همچنین محصولات جدید ما با خبر باشید.

مقایسه سبک های دم کردن

همه قهوه ها به یک شکل دم نمی شوند. سبک های مختلف دم کردن می تواند باعث تغییر در طعم و قدرت نوشیدنی شود. در اینجا فقط چند سبک دم آوری وجود دارد که ممکن است در فروشگاه خود بگنجانید:

قهوه Drip Brew
Ground به سبد دم اضافه شده و در دستگاه قهوه ساز اتوماتیک برای این سبک دم آوری قرار می گیرد. نیروی جاذبه برای عبور آب از داخل زمین و در نتیجه یک فنجان قهوه سنتی استفاده می شود.

Pour Over
این سبک دم کردن با ریختن آب جوش به آرامی در تفاله های قهوه در حالی که در یک سبد فیلتر قرار می گیرند، حاصل می شود. سپس قهوه در یک فنجان چکه می‌کند و در نتیجه دم‌کرده‌ای قوی ایجاد می‌کند.

دم کردن سرد
برای دم کردن سرد، قهوه درشت آسیاب شده را در آب با دمای اتاق قرار می دهند و اجازه می دهند برای مدت طولانی دم بکشد، این منجر به یک دمنوش کمتر تلخ و دارای کافئین بالا می شود.

اسپرسو
برای رسیدن به دم کردن اسپرسو، به دستگاه اسپرسو یا کاپوچینو نیاز دارید. این دستگاه‌ها آب گرم تحت فشار را از فیلتری که حاوی دانه‌های قهوه آسیاب شده تیره بود عبور می‌دهد. نیروی آب یک شات قهوه با غلظت بالا تولید می کند. این روشی است که بیشتر برای پایه نوشیدنی های قهوه استفاده می شود.

Ristretto
که به روشی مشابه اسپرسو دم می‌شود، آب تحت فشار از تفاله‌های قهوه عبور می‌کند. با این حال، شما باید نصف مقدار آب مصرف کنید، چرخه کوتاه تر دم کردن، یک شات غلیظ تر و تیره تر از اسپرسو ایجاد می کند.

یک راهنمای جامعی برای دم کردن انواع قهوه در فروشگاه شما بود و شما جهت خرید قهوه فله ای عمده با کیفیت های نوع یک می توانید با تیم فروش هماهنگ کنید و سفارش خود را ثبت بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت