قهوه گلد چیست همه چیز در مورد این قهوه طلایی

2.7/5 - (83 امتیاز)

قهوه گلد چیست

قهوه گلد چیست؟

قهوه گلد قهوه طلایی، آیا مایع رنگ طلایی است؟ آیا از طلای مایع ساخته شده است؟ آیا در ترکیب واقعی قهوه گلد، طلا وجود دارد؟ وقتی نام قهوه گلد یا قهوه طلایی را می شنویم، سؤالات زیادی در سرمان می چرخد این طبیعی است و در حقیقت، قهوه طلا ربطی به فلز گرانبها طلا ندارد.

قهوه طلایی ساخته شده توسط Golden Ratio یک قهوه فوق العاده سبک است که در زمان دم کردن دقیقا شبیه چای به نظر می رسد بسته‌ای که قهوه گلد داخل آن می‌آید نیز مانند چای است، در کیسه‌های قهوه موجود است که می‌توانید به راحتی آن را در یک فنجان آب داغ بریزید.

قهوه طلایی Golden Ratio از دانه‌های مخصوص برزیل، اتیوپی و نیکاراگوئه تهیه می‌شود قهوه شناخته شده است که کمترین طعم اسیدی را در بین تمام رست های قهوه موجود در بازار دارد.

معمولا هر چه رست سبک تر باشد طعم قهوه اسیدی تر می شود و این به دلیل برشته شدن دانه های قهوه برای مدت زمان کوتاه تری است. با این حال، از آنجایی که برشته طلا برای مدت زمان بسیار طولانی روی حرارت کم بو داده می شود، دانه های قهوه به دست آمده نسبت به قهوه معمولی اسیدیته کمتری دارند.

قهوه طلایی نسبت طلایی پنج برابر کمتر از اکثر قهوه های موجود در بازار اسیدی است.

حرکت به سمت محتوای کافئین این روست قهوه مرموز جدید قهوه طلا نه تنها نسبت به قهوه معمولی اسیدی کمتری دارد، بلکه حاوی غلظت بالاتری از کافئین نیز هست.

مردم معمولا رنگ قهوه را با محتوای کافئین مرتبط می دانند، هر چه رنگ آن تیره تر باشد، محتوای آن بیشتر است اما اینجاست که مردم شگفتی خوشایندی را دریافت می کنند، قهوه طلایی که رنگ آن به رنگ چای روشن است، در واقع محتوای کافئین بیشتری نسبت به قهوه تیره دارد.

برای خرید قهوه شما را دعوت می کنم به فروشگاه معتبر قهوه دارک

 

 

عوارض قهوه گلد چیست

کافئین قهوه، که بخشی از آن توسط بدن شما تجزیه می شود و به ماده شیمیایی به نام پاراکسانتین تبدیل می شود ، گیرنده های عصبی را در بدن و مغز شما مسدود می کند به طور معمول، یک ماده شیمیایی نام  آدنوزین که در طول روز تولید می شود، به این گیرنده ها متصل می شود هنگامی که مقدار مشخصی آدنوزین به گیرنده‌ها متصل می‌شود، احساس خواب آلودگی می‌کنید.

وقتی گیرنده‌ها مسدود می‌شوند، آدنوزین نمی‌تواند روی آن بچسبد و شما احساس خستگی نخواهید کرد بدن شما در پاسخ اپی نفرین بیشتری تولید می کند که نام دیگری برای آدرنالین است. مسدود کردن گیرنده های آدنوزین به شما انرژی زیادی می دهد

قهوه گلد یکی از محصولات قهوه‌ای محبوب است که معمولاً شامل قهوه، شکر، و شیر است. این نوشیدنی ممکن است برای برخی افراد مزایای زیادی داشته باشد، اما مصرف زیاد آن همراه با عوارض ممکن است. برخی از عوارض متداول قهوه گلد شامل موارد زیر می‌شود:

۱٫ افزایش وزن: مصرف مقدار زیادی از قهوه گلد که شامل شکر و شیر است، می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.

۲٫ افزایش قند خون: حضور شکر در قهوه گلد می‌تواند باعث افزایش سطح قند خون در برخی افراد شود، که ممکن است برای افراد دیابتی مشکل‌ساز باشد.

۳٫ افزایش فشار خون: مصرف قهوه گلد که حاوی کافئین است، ممکن است در برخی افراد باعث افزایش فشار خون شود.

۴٫ افزایش چربی خون: مصرف مقدار زیادی از شیر و شکر در قهوه گلد می‌تواند به افزایش سطح چربی خون منجر شود.

۵٫ افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی: عوارض مختلفی که قبلاً ذکر شد می‌تواند به افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی منجر شود.

به هر حال، تأثیرات مصرف قهوه گلد بستگی به میزان مصرف، شرایط سلامتی شخص و دیگر عوامل دارد. مصرف معقول این نوشیدنی در کنار یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند به خوبی باشد، اما برای افرادی که به مشکلات خاصی حساسیت دارند، ممکن است مصرف قهوه گلد توصیه نشود. همچنین، افرادی که مشکلات سلامتی خاصی دارند، بهتر است با پزشک خود مشورت کنند قبل از اضافه کردن قهوه گلد به رژیم غذایی خود.

طبع قهوه گلد چیست

قهوه برای لاغری

در مورد طبع قهوه جالب است بدانید پوست قهوه دارای طبعی گرم و خشک می باشد، در حالی که مغز آن مزاجی سرد و خشک دارد، اما این مورد برای قهوه های تازه هستند، نه قهوه آماده ای که ما مصرف می کنیم، زیرا زمانی که قهوه را برشته می کنیم طبع کلی آن نیز کمی تغییر می کند.

اسیدکلروژنیک ماده ای می باشد که در پوست قهوه وجود دارد و باعث می شود که پوست دارای طبعی گرم و خشک باشد، اما زمان رست این اسید به شدت کاهش پیدا می کند و کل قهوه طبعی سرد و خشک پیدا می کند ولی با این حال برای تمام افردی که مزاج گرم دارند بسیار عالی هستند و اما تکلیف افرادی که سرد مزاج هستند چه می شود؟ این افراد می توانند به نوشیدنی قهوه خود افزودنی هایی از جمله زعفران، آویشن، زنجبیل و انواع گیاهان گرم را اضافه نمایند.

طبع قهوه گلد سرد است یا گرم

قهوه گلد، معمولاً به صورت گرم مصرف می‌شود. اما ممکن است در برخی موارد نیز به صورت سرد یا یخ‌زده مصرف شود، به خصوص در فصل‌های گرما یا برای تهیه نوشیدنی‌هایی مانند قهوه گلد فرپوشیده. اما در عموم مصرف معمول آن در حالت گرم است.

قهوه گلد ساخت کدام کشور است

قهوه یک محصولی است که در سال ۱۸۶۰ معرفی شد، زمانی که مزارع اولیه در نزدیکی استان ساحلی مانابی در منطقه جیپیجاپا ایجاد شد در آن زمان قهوه یکی از محصولات پرطرفدار و مورد استقابل عموم واقع شد که در اکوادور در حال کشت بود و در بسیاری از خانه ها نیز این گیاه پرورش داده می شد.

با اینکه مزارع بزرگ قهوه هنوز هم وجود دارند، اما جالب است بدانید که بسیاری از محصولات قهوه در حال حاضر در مزارع کوچکتر و یا مزارعی که توسط خانواده ها اداره می شود، تولید می شوند.

میزان کافئین قهوه فوری گلد

قهوه فوری در چند سال اخیر به دلیل راحتی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با بسته بندی نسکافه ۳ در ۱، نیازی نیست نگران اضافه کردن شکر یا خامه به قهوه خود باشید .در عوض، شما باید به سادگی مخلوط را در آب داغ بریزید، و شما آماده هستید.

با این حال، قهوه فوری نسکافه صرفاً یک نوشیدنی آرامش بخش نیست، بلکه نوشیدنی ای است که محتوای کافئین مناسبی دارد. از ترکیب دانه های روبوستا و عربیکا استفاده می کند.

بسته نسکافه ۳ در ۱ حداکثر ۸٫۳۳ میلی گرم کافئین در هر گرم را ارائه می دهد. بنابراین برای یک فنجان استاندارد ۶ اونس، شما حدود ۵۰ میلی گرم کافئین دریافت خواهید کرد.

در مورد طلای نسکافه، یک قاشق چایخوری حدود ۴۴ میلی گرم کافئین دارد. و با هر فنجان استاندارد که به ۱٫۵ قاشق نیاز دارد، ۶۶ میلی گرم کافئین دریافت خواهید کرد.

برای دریافت ایده در مورد نزدیکی قهوه فوری به قهوه معمولی، مهم است که توجه داشته باشید که یک فنجان اسپرسو ۶۴ میلی گرم کافئین دارد و در حالی که دانه های مختلف قهوه دارای محتوای کافئین دیگری هستند، یک چیز مطمئن است  قهوه فوری نسکافه کار را انجام می دهد!

بهترین قهوه گلد مربوط به کدام کشور است؟

  1. برزیل

برزیل یک نیروگاه واقعی تولید قهوه است. این کشور تقریباً ۴۰ درصد از قهوه جهان را به تنهایی تولید می کند.

بسیاری از مناطق برزیل دارای آب و هوای کاملاً مناسب برای کشاورزی قهوه هستند. مزارع قهوه حدود ۲۷۰۰۰ کیلومتر مربع از برزیل را پوشش می دهند که اکثر آنها در میناس گرایس، سائوپائولو و پارانا قرار دارند .

برزیل با خشک کردن گیلاس های قهوه در آفتاب (قهوه شسته نشده) به جای شستن آنها، خود را از اکثر کشورهای تولید کننده قهوه متمایز می کند.

این کشور آنقدر در تولید قهوه تأثیرگذار است که کیسه‌های ۶۰ کیلوگرمی ارغوانی که در طول تاریخ برای صادرات دانه‌ها از برزیل استفاده می‌شد، هنوز استاندارد جهانی برای اندازه‌گیری تولید و تجارت است.

  1. ویتنام

ویتنام با تمرکز بر دانه های ارزان قیمت روبوستا جایگاهی در بازار بین المللی پیدا کرد. دانه های روبوستا می توانند تا دو برابر دانه های عربیکا کافئین داشته باشند و طعم تلخ تری به قهوه می دهند.

اگرچه قهوه بیش از یک قرن است که در این منطقه کشت می‌شود، اما پس از اصلاحات اقتصادی دولت کمونیستی ویتنام در دهه ۱۹۹۰ تولید آن به شدت افزایش یافت .

امروزه ویتنام بیش از ۴۰ درصد از تولید لوبیا روبوستا در جهان را به خود اختصاص داده است.

کشت قهوه در ویتنام نیز بسیار پربار است. بازده قهوه این کشور به طور قابل توجهی بالاتر از سایر کشورهای تولید کننده قهوه برتر است.

خواص قهوه گلد برزیلی

صاف، پر بدن است و اسیدیته پایینی دارد. این به تولیدکنندگان قهوه های تخصصی اجازه می دهد تا از آن به طور موثر در قهوه یا مخلوط های اکسپرسو استفاده کنند.

برزیل همچنین مقداری قهوه با کیفیت بالا و درجه تخصصی تولید می کند که می تواند حاوی نت های ظریف مرکبات و سایر ویژگی های میوه های درخشان تر باشد.

خواص قهوه همچنین به تشکیل میکروبیوتای دستگاه گوارش و روده کمک می کند. اجزای زیست فعال قهوه شامل ترکیبات فنلی (اسیدهای کلروژنیک، کافستول و کاهوئول)، آلکالوئیدها (کافئین و تریگونلین)، دی ترپن ها (کافستول و کاهوئول) و سایر متابولیت های ثانویه است.

قهوه گلد از چی درست میشه؟

عناصر. ۱۰۰% قهوه محلول. تهیه شده از دانه های عربیکا و روبوستا.

میزان کافئین نسکافه گلد

نسکافه گلد حاوی ۶۶ میلی گرم کافئین در هر فنجان ۲۵۰ میلی لیتر و ۷٫۸ میلی گرم کافئین در هر ۲۶٫۴ میلی گرم در هر ۱۰۰ میلی لیتر است.

مقدار کافئین: ۶۶ میلی گرم

قدرت کافئین: متوسط

کالری: ۷۰

حجم سرو: فنجان ۲۵۰ میلی لیتر

نسکافه گلد علاوه بر قهوه فوری، به اشکال دیگری مانند قهوه جوش و قهوه آسیاب شده نیز موجود است. محتوای کافئین این محصولات ممکن است کمی با نسخه قهوه فوری متفاوت باشد. به عنوان مثال، یک وعده (۱ غلاف یا ۷٫۵ گرم) غلاف قهوه نسکافه گلد تقریباً ۶۰ میلی گرم کافئین دارد. به طور مشابه، یک وعده (۱ قاشق غذاخوری یا ۷٫۵ گرم) قهوه آسیاب شده نسکافه گلد تقریباً ۶۰ تا ۷۰ میلی گرم کافئین دارد.

نسکافه گلد چیست

نسکافه گلد یکی از محصولات معروف شرکت نسکافه می‌باشد. این محصول عمدتاً از قهوه‌های مختاری تهیه می‌شود که به صورت خشک شده‌اند. از دیگر مواد موجود در نسکافه گلد می‌توان به شکر و شیر نیز اشاره کرد.

نسکافه گلد معمولاً به عنوان یک جایگزین سریع و آسان برای قهوه سنتی استفاده می‌شود. برای تهیه آن، کافیست مقداری از این محصول را با آب گرم یا شیر مخلوط کنید. این نوشیدنی حاوی کافئین است و می‌تواند به عنوان یک روش سریع برای به دست آوردن انرژی در طول روز استفاده شود.

نسکافه گلد ساخت کدام کشور است؟

به عنوان یک قهوه‌نوش مشتاق، باید بدانم قهوه‌ام از کجا می‌آید و کمی درباره تاریخچه آن می‌آید. قهوه نسکافه یکی از داستان های تاریخی مورد علاقه من است. نه تنها بیش از ۷۰ سال است که در این بازی حضور داشته است، بلکه به ریشه های خود در سوئیس، که من عاشق آن هستم، چسبیده است. در این مقاله با پیشینه قهوه نسکافه بیشتر آشنا شوید.

داستان الهام بخش قهوه نسکافه در سال ۱۹۲۹ آغاز شد، زمانی که نستله به دنبال روشی برای حفظ دانه های اضافی قهوه در برزیل بود. ماکس مورگنتالر، شیمیدان و متخصص قهوه، مأموریت را برای تهیه قهوه فوری که می‌توان با افزودن آب به سادگی تهیه کرد، رهبری کرد.

در ابتدا، آنها سعی کردند قهوه را به شکل قرص درست کنند، اما این کار از بین رفت. سپس سرانجام در ۱ آوریل ۱۹۳۸ قهوه نسکافه را به صورت پودر ساختند. نام نسکافه ترکیبی از نستله و کافه است. اولین بار در سوئیس ساخته شد.

نسکافه توسط شرکت Nestle Coffee تولید می شود. نستله یک شرکت غول پیکر غذا و نوشیدنی است که محصولات مرتبط با قهوه از نسپرسو و استارباکس گرفته تا البته نسکافه را ارائه می دهد. همه این محصولات در سراسر جهان بسیار موفق بوده اند. این شرکت بزرگترین شرکت مواد غذایی و نوشیدنی در جهان است، بنابراین آنها همچنین محصولات زیادی به دور از قهوه دارند.

دانه های قهوه مورد استفاده برای تولید قهوه نسکافه از مکان های متعددی از جمله برزیل، کلمبیا، ویتنام، اندونزی و اتیوپی می آید. نستله دانه‌های قهوه خود را عمدتاً از مناطق گرمسیری اطراف خط استوا تهیه می‌کند، زیرا این دانه‌ها بهترین کیفیت را تولید می‌کنند. نسکافه دانه های قهوه را از گیلاس هایی که روی گیاه قهوه رشد می کنند استخراج می کند.

طعم، کیفیت و طعم دانه های قهوه همگی به آب و هوا و محیطی که گیاه قهوه در آن کشت می شود بستگی دارد. به همین دلیل، نستله بسیار مراقب است که آنها را از کجا تهیه می کند.

چند نوع قهوه نسکافه وجود دارد؟

بیش از ۱۵ نوع قهوه نسکافه وجود دارد. نسکافه انواع مختلفی دارد تا نیازهای هر قهوه‌نوشی را برآورده کند. در اینجا گزینه ها وجود دارد:

نسکافه گلد: این ترکیب کلاسیک قهوه نسکافه است که برای طعم کاراملی برشته شده است.

نسکافه گلد بدون کافئین: دقیقاً مانند طلای نسکافه است اما بدون کافئین است

کرم طلایی نسکافه: این نسکافه طلایی است اما با طعم ابریشمی تر

Nescafe Gold Origins اوگاندا کنیا: این قهوه فوری تند و خاکی است که با دانه های قهوه عربیکا و روبوستا از جنوب صحرای آفریقا تهیه می شود.

اسپرسو طلایی نسکافه: این قهوه از ۱۰۰% دانه های قهوه عربیکا تهیه شده است و اسپرسوی فوری کامل با لایه کرم است.

برای دیدن خواص قهوه اسپرسو کلیک کنید .

کاپوچینو طلایی نسکافه: قهوه ای خامه ای است که تجربه کاپوچینو را بلافاصله به مصرف کننده می دهد.

نسکافه گلد لاته کرمی، صاف و کف آلود مانند لاته است

نسکافه طلایی موکا: این قهوه فوری شکلات را برای طعم موکا در ترکیب خود قرار می دهد.

نسکافه در کارخانه ای در Orbe، سوئیس تولید می شود. این یک کارخانه بزرگ است که تولید را در مقیاس بزرگ انجام می دهد. یکی دیگر در فریبورگ سوئیس افتتاح خواهد شد.

ترکیبات قهوه گلد

شکر، قهوه فوری، شربت گلوکز، پودر شیر بدون چربی، روغن نارگیل، لاکتوز، نمک، چربی شیر، طعم دهنده، فسفات دی پتاسیم، پلی فسفات سدیم، سیترات سدیم .

تفاوت نسکافه گلد برزیل و اکوادور

اکوادور یکی از ۱۵ کشور تولید قهوه در دنیاست. از مهمترین بخش های اقتصاد اکوادور می توان به همین فرهنگ، تولید، صادرات و تجارت قهوه اشاره کرد.

تولید قهوه در اکوادور به صادرات و رشد قهوه های عربیکا و روبوستا در دنیا می پردازد. از نظر تاریخی جیپیاساپا یکی از مناطق مهم تولید قهوه در اکوادور می باشد. تولید قهوه اکوادور ۶۰ الی ۷۰ درصد توسط قهوه عربی و ۳۰ الی ۴۰ درصد توسط قهوه روبوستا انجام می گیرد.

برزیل بزرگترین تولید کننده قهوه در دنیاست چرا که تولید یک سوم قهوه جهان را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید اولین دانه های قهوه در برزیل در ایالت پارا کاشته شد. در دهه ۱۸۳۰ قهوه به عنوان بزرگترین صادرات برزیل به ثبت رسید.

 

طرز تهیه مولتی کافه گلد

دو قاشق چایخوری قهوهٔ گلد مولتی‌کافه را آب داغ رو به ملایم مخلوط و نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم از آب تصفیه شده یا معدنی استفاده کنید.

روش تهیه ی قهوه گلد چیست

روش تهیه ی قهوه فوری گلد

اول  خرید قهوه فوری  درجه یک

قهوه فوری سرد ( آیس )

درست کردن کافه لاته با قهوه فوری ( بسیار جالب )

توجه داشته باشید که درجه حرارت آب داغ گفته شده در تمامی روش‌ها ، باید بین ۹۰ تا ۹۵ درجه سانتی‌گراد باشد، اگر از آب با دمای بالاتر یا آب جوش استفاده کنید، قهوه مقداری تلخ‌تر می‌شود .

اضافه کردن شکر : یک قاشق چایخوری شکر برای هر فنجان قهوه کافی میباشد در صورتیکه قهوه شیرین دوست دارید می توانید مقدار شکر را بیشتر نموده ولی توصیه می کنم از شکر به دور باشید.

در صورت تمایل مقدار کمی پودر کاکائو یا چند قطره عصاره وانیل را هم به آن اضافه نمایید تا طعم بهتری به خود بگیرد.

اضافه کردن آب داغ:  قبل از به جوش آمدن آب آن را بردارید و داخل لیوان بریزد.

اضافه کردن کافی میت یا شیر:  دو قاشق چایخوری کافی میت داخل قهوه ریخته و هم بزنید و حتی میتوانید به جای کافی میت مقداری شیر داخل قهوه ریخته و میل نمایید. در صورتیکه می خواهید شیر بیشتری داخل قهوه بریزید آب جوش را در مرحله قبل کم بریزید.

قهوه شما آماده سرو است .

قهوه گلد برای چی خوبه

ترکیبات افزایش دهنده کلسترول را مسدود می کند و قهوه حاوی مقادیر قابل توجهی کافستول و کاهوول است که دی ترپن هایی هستند که سطح کلسترول خون را بالا می برند.

به جریان آزاد آنتی اکسیدان ها اجازه می دهد،بر خلاف فیلترهای کاغذی، فیلترهای قهوه طلایی از نظر شیمیایی خنثی هستند، این ویژگی برای علاقه مندان به قهوه که نمی خواهند هیچ چیزی در خلوص فنجان جاوای آنها تداخل نداشته باشد، بسیار ارزشمند است.

از آنجایی که فیلترهای طلایی خنثی هستند، نه تنها اجازه می‌دهند تا طعم کامل قهوه از بین برود، بلکه باعث کاهش یا تغییر خاصیت آنتی‌اکسیدانی طبیعی قهوه نیز نمی‌شود که فواید سلامتی قابل‌توجهی دارد.

خواص قهوه فوری گلد چیست

درختان قهوه همیشه برگ هایی سبز و زیبا دارند، قهوه گلد یکی از پر انرژی و خاصترین قهوه ای است که بیشتر از یک سوم مردم جهان هر روز آن را به عنوان یک نوشیدنی محبوب می نوشند.

کلمه قهوه از زبان عربی برگرفته شده است و معنی اصیل آن تحریک کننده و زائل کننده اشتهاست.

بی شک در مورد خاصیت بی نظیر نوشیدنی قهوه گلد را در میان عموم شنیده اید، تا به حال خواصی نظیر بهبود خستگی و افسردگی، افزایش متابولیسم بدن، سوخت وساز چربی های دور شکم، افزایش انرژی و آدرنالین در بدن و کاهش حملات آسم در مورد قهوه به اثبات رسیده است

در قهوه گلد کافئین موجود در به میزان ۱۵ درصد سرعت پردازش اطلاعات موجود را در مغز انسان افزایش می دهد و افرادی که نیاز به هوشیاری کاملا در حال کار کردن دارند با مصرف یک فنجان قهوه بعد از صبحانه و نهار مانع از بی حالی و کسلی در زمان فعالیت می شود و این امر باعث می شود که شما با انرژی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهید.

قهوه گلد و سایر قهوه ها در گزینه اول موجب افزایش سرعت متابولیسم بدن و از هم گسستگی  چربی های بدن شده و به میزان قابل ملاحظه ای سوخت و ساز را در سلول ها بالا می برد.

قهوه فوری گلد

  • خواص قهوه گلد اکوادور

خواص و فواید قهوه گلد و قهوه گلد اکوادور عملکرد مغز را تقویت می کند و مقدار کافئین موجود در این نوع قهوه سبب تقویت و بهبود در عملکرد مغز انسان می شود و همچنین از دیگر فواید قهوه گلد اکوادور تقویت سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند و کافئین موجود در قهوه، سوخت و ساز بدن را به اندازه قابل توجهی افزایش داده و به بدن در سوزاندن چربی بیشتر کمک می کند.

برای انسان قهوه بسیار کاربردی و حیاتی می باشد چرا که خطر ابتلا به آلزایمر و پارکینسون را که هر انسانی دچارش می شود، کاهش می دهد و ممکن است خطر ابتلا به بیماری های عصبی مانند خوشنت، فشارخون عصبی و بیماری های فراموشی را کاهش دهد.

افرادی که می خواهند دچار بیماری دیابت نوع ۲ نشوند و یا دچار دیابت هستند و می خواهند کنترل شود بهتر است از قهوه های گلد و سایر قهوه ها استفاده کنند.

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کبد حتما قهوه را میل کنید. مقادیر قابل توجه کافئین موجود در قهوه فوری ممکن است خطر ابتلا به بیماری های کبدی مانند سیروز و سرطان کبد را کاهش دهد.

برای کسانی که دچار افسردگی هستند و یا می خواهند از این بیماری در امان باشند هر روز صبح یک فنجان نوشیدنی گرم از جمله قهوه طلا را صرف کنند.

نوشیدن قهوه اکوادور ممکن است حتی باعث افزایش طول عمر شود.

طرز تهیه قهوه گلد به ۵ روش خوشمزه و راحت را حتما ببینید .

طرز تهیه قهوه گلد اکوادور

و بالاخره لحظه بزرگ فرا رسید وقت آن است که قهوه خود را درست کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که طعم قهوه شما را متفاوت می کند، آسیاب (ریز یا درشت)، میزان آب و قهوه مصرفی و انتخاب قهوه ساز این می تواند یک موکا، یک Chemex، یک فرنچ پرس، یک قهوه ساز فیلتر، یک قطره یا یک دستگاه قهوه ساز باشد.

دمای آب باید ۹۴ درجه سانتی‌گراد باشد تا قهوه شما نسوزد و بتوانید خوش طعم‌ترین فنجان قهوه را داشته باشید.

پیشنهاد می شود قبل از ریختن آب یک دقیقه صبر کنید تا کمی خنک شود. یا کتری را قبل از شروع به حباب زدن خاموش کنید تا به دمای حدود ۹۴ درجه سانتی‌گراد برسید و توصیه می شود که از آب تصویه شده استفاده کنید.

به اندازه یک قاشق چای خوری قهوه برای یک فنجان، کافی است.

فنجان قهوه به هر شکل و اندازه‌ای می‌تواند باشد. بدیهی است که هر فنجان می‌تواند مقادیر مختلف آب را در خود نگه دارد. همان‌طور که در مورد قاشق چا‌ی‌خوری برای اندازه‌گیری قهوه باید دقت کنید. در حالت ایده‌آل می‌توانید فنجان‌های مختلفی را هم برای قهوه امتحان کنید تا بالاخره فنجان دلخواهتان را پیدا کنید.

برای خرید قهوه گلد طلایی درجه یک و ارگانیک به فروشگاه معتبر قهوه دارک مراجعه کنید

 

خرید قهوه فوری

سوالات متداول

آیا قهوه طلا کافئین بیشتری دارد؟

اگرچه قهوه طلا ممکن است شبیه چای به نظر برسد، اما همچنان حاوی مقادیر مشابهی از قهوه معمولی کافئین است . یک فنجان قهوه استاندارد حدود ۹۵ میلی گرم کافئین دارد و چای سیاه کمتر از ۵۰ میلی گرم کافئین دارد

قهوه فوری طلایی روست چقدر کافئین دارد؟

طلای نسکافه ای که یک مخلوط برشته شده متوسط ​​است، حدود ۶۰ تا ۸۰ میلی گرم کافئین در هر قاشق چای خوری دارد . با استفاده از مخلوط فوری، به ۱٫۵ قاشق چایخوری برای یک فنجان استاندارد نیاز دارید. بنابراین، هر فنجان به طور متوسط ​​۱۰۵ میلی گرم کافئین ارائه می دهد.

آیا ۲۰۰ میلی گرم کافئین زیاد است؟

مصرف ۲۰۰ میلی گرم کافئین در هر دوز، و تا ۴۰۰ میلی گرم در روز، به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود . زنان باردار باید مصرف روزانه خود را به ۲۰۰ میلی گرم یا کمتر محدود کنند

آیا قهوه فوری کافئین کمتری دارد؟

در حالی که هیچ تفاوت فاحشی وجود ندارد، قهوه فوری حاوی کافئین کمی کمتر از قهوه آسیاب شده است. برای هر قاشق چای خوری قهوه فوری، ۳۰ تا ۹۰ میلی گرم کافئین وجود دارد. همانطور که برای یک قاشق چایخوری قهوه معمولی، ۷۰-۱۴۰ میلی گرم کافئین وجود دارد.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت