طرز تهیه آیس کافی با شیر در ۳ مرحله ساده و خوشمزه

4/5 - (2 امتیاز)

طرز تهیه آیس کافی با شیر

دانستن طرز تهیه آیس کافی با شیر برای کسانی که عاشق مزه قهوه اما بصورت یخی هستند ضروری است.

آیس کافی یا همان قهوه یخی یکی از انواع نوشیدنی های خاص برای کسانی که طعم و مزه قهوه را دوست دارند ولی به صورت سرد سرو می کنند، است.

شما می توانید از هر روشی که تمایل دارید قهوه و یا اسپرسو خود را آماده کنید و آیس کافی را که در تابستان بشدت پر طرفدار است را سرو کنید. از قبل قهوه یخی به صورت بسته بندی در فروشگاه های چند کشور وجود داشت البته بدون یخ و به صورت یخ زده ولی امروزه در همه جای دنیا این نوشیدنی خوشمزه تهیه می شود و زمانی که یخ ها ذوب می شوند قهوه رقیق تری خواهید داشت.

در این مقاله، ما در مورد بستنی ای صحبت می کنیم که می توانید آن را به شکل توپ در بیاورید می دانید، آن چیزی که می توانید بالای یک مخروط قرار دهید ما همچنین بر بستنی حاوی چربی تمرکز خواهیم کرد انواع دیگری از بستنی وجود دارد، مانند سرو نرم، شربت و بستنی، اما برای ساده نگه داشتن چیزها، ما روی اولی تمرکز می کنیم.

برای خرید آنلاین قهوه ترک با کیفیت و خوشمزه می توانید در سایت قهوه دارک سفارش دهید.

طرز تهیه آیس کافی با شیر را با راحترین روش برای شما توضیح خواهم داد.

مواد لازم برای تهیه آیس کافی با شیر

قهوه اسپرسو ۳ شات

شکر ۲ قاشق غذا خوری

یخ به اندازه لازم 

شیر پرچرب ۱ پیمانه

دم کشیدن

گام اول شما باید قهوه اسپرسو را با وسایل مورد نیاز که در دسترس شما در منزل است، تهیه کنید شما می توانید از فرنچ پرس یا دستگاه خانگی یا موکاپات استفاده کنید قهوه را داخل دستگاه مورد نظر بریزید و سپس تا انتهای عصاره گیری منتظر بمانید.

ترکیب شیر

اگر دستگاه شما نازل بخار دارد شیر را داخل ظرف ریخته و بگذارید تا کف دار و فوم دار شود می توانید از دستگاه فرنچ پرس دستی نیز برای تهیه فوم شیر استفاده کنید اگر هیچکدام را در دسترس نداشتید از خامه قنادی زده شده استفاده کنید.

حالا آیس شما تقریبا آماده و کافیست گام آخر را بدرستی انجام دهید و سپس سرو نمایید.

طرز تهیه آیس کافی با شیر در سه مرحله ساده

در لیوان مورد نظر چند قطعه یخ بزیرید سپس شیر فوم دار اضافه کنید و قهوه اسپرسو که آماده کردید را به آرامی روی شیر بریزید و در انتها شکر را اضافه کنید و هم بزنید بعد از ۱ دقیقه نوشیدنی خوشمزه شما حاضر است.

از دیدگاه یک دانشمند، این بستنی از ۴ جزء تشکیل شده است:

حباب‌های هوا : حباب‌های هوا برای اینکه بستنی‌تان را سبک‌تر و قابل حمل‌تر کنند، مهم هستند. این یک چالش است که حباب های هوا را در بستنی خود جذب کنید!

طرز تهیه آیس کافی با شیر

به خرید آنلاین قهوه سبز در فروشگاه های غیر معتبر حتما دقت فرمایید و سپس خرید قهوه خود را نهایی کنید.

ما موادی را که صرفاً برای طعم اضافه شده اند در نظر نمی گیریم.

مرحله ۱: هوادهی

هنگامی که هوا را در یک مایع ترکیب می کنید، همانطور که ما هنگام تهیه بستنی انجام می دهیم، در واقع یک کف ایجاد می کنید که در اثر ترکیبات با قهوه می‌توانید با هم زدن شدید مایع، هوا را وارد کنید: هوا در داخل محبوس می‌شود با این حال، فوم ها بسیار ناپایدار هستند. هوا می خواهد از کف بگریزد. بنابراین، باید راهی پیدا کنید تا مطمئن شوید هوا نمی تواند از بستنی فرار کند.

به طور سنتی، هنگام استفاده از بستنی ساز، هوا را در حین یخ زدن مخلوط بستنی وارد می کنید. در ابتدا، مخلوط به اندازه کافی مایع خواهد بود تا هوای جدید را در خود جای دهد. در حین خنک شدن، مخلوط جامد می شود. در نتیجه، ترکیب هوای بیشتر سخت‌تر می‌شود، اما هوایی که گنجانده شده است دیگر نمی‌تواند فرار کند.

در این بستنی ۲ ماده ای، از یک ترفند متفاوت استفاده می کنیم: خامه را هم بزنید خامه با محتوای چربی بالا در حفظ هوا خوب است. گلبول های چربی موجود در خامه باعث تثبیت حباب های هوا می شود.

برای مدت طولانی پایدار نیست، پس از چند ساعت خامه فرم گرفته به طرز محسوسی فرو می ریزد با این حال، برای این دستور، ما نیازی به پایداری آن برای مدت طولانی نداریم، فقط به اندازه کافی برای درست کردن مخلوط لازم است. پس از یخ زدن، افزایش سفتی حباب های هوا را تثبیت می کند!

مهم است که خامه ای که استفاده می کنید جوشانده یا حرارت داده نشود جدا از فرآیندهای پاستوریزاسیون به خوبی کنترل شده. حرارت اضافی کرم باعث بی ثباتی کرم می شود زدن خامه بدون اینکه به کره تبدیل بشه خیلی سخته !

طرز تهیه آیس کافی با شیر

مرحله ۲: مخلوط کردن

هنگامی که هوا را به خامه وارد کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شیر غلیظ شده شیرین شده را با آن مخلوط کنید. مهم است که با دقت مخلوط کنید. شما نمی خواهید تمام آن حباب های هوایی را که در مرحله اول ایجاد کرده اید از دست بدهید!

شیر غلیظ شده شیرین با جوشاندن شیر، حذف آب و اضافه کردن مقدار زیادی شکر به دست می آید. این یک مایع غلیظ است، اما هنوز آنقدر مایع است که به راحتی با خامه فرم گرفته مخلوط شود.

مهم است که نسبت خامه: شیر غلیظ شده شیرین را به خوبی انتخاب کنید شکر زیاد باعث ایجاد بستنی بسیار شیرین می شود. خیلی کم باعث می شود بستنی نرم و سفت شود.

شما چندین مرحله را رد می کنید!

در دستور العمل های بستنی “معمولی” باید شکر را حل کنید همچنین، شما باید مخلوط شکر و شیر را غلیظ کنید، اغلب با درست کردن کاسترد (با یا بدون تخم مرغ ). با استفاده از شیر تغلیظ شده شیرین می توانید از هر دو مرحله صرف نظر کنید.

جهت خرید آنلاین قهوه فرانسه بصورت حضوری و غیرحضوری می توانید در قهوه دارک سفارش خود را ثبت نمایید.

مرحله۳: مخلوط کردن در کوکی ها (اختیاری)

می‌توانید بستنی ۲ ماده‌ای خود را با تا کردن تکه‌های بیسکویت به نسخه ۳ ماده‌ای ارتقا دهید. کوکی ها حل نمی شوند، بنابراین بخشی از پایه بستنی شما نیستند.

در عوض، آنها یک “فاز کوکی” جداگانه را در کنار ۴ مرحله دیگر شما اضافه می کنند. این به طعم و مزه بیشتر و کمی ترد اضافی اضافه می کند – اگرچه کوکی ها به دلیل مهاجرت آب نرم تر می شوند .

طرز تهیه آیس کافی با شیر

قهوه با شیر و یخ

برای تهیه قهوه با شیر و یخ، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

مواد لازم:
– قهوه (اسپرسو یا قهوه فوری)
– شیر
– یخ
– شکر یا شیرین کننده (اختیاری)

طرز تهیه ترکیب شیر و قهوه و یخ

۱. ابتدا، قهوه را به صورت دلخواهتان تهیه کنید. می‌توانید از اسپرسو استفاده کنید یا از قهوه فوری استفاده کنید و آن را با آب گرم حل کنید.
۲. در یک لیوان یا پیاله، یخ را بریزید. میزان یخ را بر اساس ترجیح شما برای خنکی قهوه تعیین کنید.
۳. سپس، قهوه را روی یخ ریخته و به مقدار دلخواه شیر را به لیوان اضافه کنید. می‌توانید از نسبت یک به یک بین شیر و قهوه استفاده کنید یا به ترجیح خود عمل کنید.
۴. اگر دوست دارید، می‌توانید شکر یا شیرین کننده دلخواه خود را به لیوان اضافه کنید و همه مواد را با هم مخلوط کنید.
۵. آماده استفاده است! قهوه با شیر و یخ شما حاضر است. حالا می‌توانید لذت ببرید و از این نوشیدنی خنک و خوشمزه لذت ببرید.

این روش ساده و سریعی است که به شما امکان می‌دهد در خانه به راحتی یک فنجان قهوه با شیر و یخ تهیه کنید و از لذت آن لذت ببرید.

طرز تهیه آیس آمریکانو با شیر

برای تهیه آیس آمریکانو با شیر، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

مواد لازم:
– اسپرسو یا قهوه فوری
– شیر
– یخ
– شکر یا شیرین کننده (اختیاری)

طرز تهیه:
۱. ابتدا، قهوه اسپرسو خود را تهیه کنید. می‌توانید از دستگاه اسپرسو استفاده کنید یا قهوه فوری را با آب گرم حل کنید.
۲. در یک لیوان یا پیاله، یک لایه از یخ بریزید. تعداد یخ‌ها را بر اساس ترجیح شما برای خنکی قهوه تنظیم کنید.
۳. قهوه اسپرسو را روی یخ بریزید. مقدار قهوه را بر اساس سلیقه خود تعیین کنید.
۴. شیر را در یک قابلمه یا دیگ داغ کنید تا گرم شود. می‌توانید از نسبت یک به یک بین شیر و قهوه استفاده کنید یا به ترجیح شما عمل کنید.
۵. شیر گرم را به لیوان اضافه کنید. می‌توانید قهوه را با شکر یا شیرین کننده دلخواه خود مخلوط کنید.
۶. با استفاده از قاشق یا میکسر، مواد را به خوبی مخلوط کنید تا قهوه، شیر و یخ ترکیب شوند.
۷. آماده استفاده است! حالا می‌توانید از آیس آمریکانو با شیر خود لذت ببرید و لحظات خوبی را سپری کنید.

با این روش ساده و سریع، می‌توانید در خانه به راحتی آیس آمریکانو با شیر تهیه کنید و از لذت آن لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت