بهترین قهوه فوری در ایران

5/5 - (4 امتیاز)

بهترین قهوه فوری در ایران

در ابتدا بهتر است بگوییم که قهوه فوری یک نوشیدنی قهوه است که از گرانول ها، پودر و کریستال‌‌ ها فراوری و تهیه شده است. قهوه فوری با انرژی بصورت تجاری با دم کردن لوبیا های قهوه برای ساخت قهوه مایع یا بهتر است بگوییم عصاره قهوه، سپس اسپری یا فریز درای کردن آن ساخته می‌شود.

برخی از قهوه‌‌ های فوری موجود در بازار جهانی با طعم دهنده‌‌ های خوشمزه و لذیذ تهیه و فراوری می شوند، تا ترکیب اختصاصی مربوط به شرکت های سفارش دهنده را که در بازار این محصول را عرصه می کنند، ایجاد کند. این ترکیب‌‌های خوشمزه ‌اغلب از دانه‌‌های پرمیوم قهوه عربیکا به جای دانه‌‌های متوسط روبوستا استفاده می‌کنند.

طرز تهیه قهوه فوری را حتما بخوانید.

در ایران بیش از صدها برند مشهور قهوه فوری محبوب وجود دارد. محبوبیت بسیاری از قهوه ها به عطر و طعمی ‌است که مصرف کنندگان با دوست داشتن آن بزرگ شده اند.

 قهوه فوری و یا سایر قهوه ها در هر کشوری بر اساس فرهنگ و مزاج آنها معروف می شوند. مردم ایران تمایل دارند دور هم جمع شده و قهوه های لذیذی را بنوشند و برخی  از آن ها دنبال برند های خاص خود که با مزاج آن ها همراه است، تهیه و مصرف کنند و این نوع قهوه فوری ها چون بصورت محلی وجود دارند،  یا برندهایی بوده اند که با شناختن آن در خانواده یا حلقه دوستان شان رشد کرده اند.

بیشتر شرکت های تولید کنندگان از لوبیا های قهوه عربیکا برای روست کردن استفاده می کنند که بعد فورا آسیاب و دم می‌شود، برندهای خوب ‌قهوه نیز از آنها استفاده می‌کنند.

زمانی که فروش قهوه های متنوع و کافئین دار در کافه ها اوج گرفت، کارخانه‌‌ ها را تشویق به تولید طعم‌‌ های قابل مقایسه کرده است و دانه ‌‌های قهوه نیز بر کیفیت عطر و طعم نهایی تاثیر می‌گذارند.

به نظر تولیدی قهوه دارک، بیشترین لوبیا قهوه مورد استفاده برای تولید قهوه فوری در بازار امروز، روبوستا است. این قهوه بیشتر در آفریقای مرکزی و غربی، برزیل و جنوب شرقی آسیا تولید می‌شود.

یکی از بزرگترین صادر کننده های قهوه به جهان بی شک کشور برزیل می باشد ولی یکی از برترین صادر کنندگان عمده لوبیا های قهوه روبوستا به سراسر دنیا، کشور ویتنام می باشد، اندونزی بعد از برزیل و ویتنام، بزرگترین حجم قهوه عربیکا را تولید می‌کند.

در ایران بیشتر از قهوه های فوری بی نظیر کشور های نامبرده استفاده می کنند ولی می توان برند  های قهوه فوری پر فروش در ایران را معرفی کرد.

قهوه فوری نسکافه کلاسیک در ایران

نسکافه از قهوه فوری های مورد تایید و پر مصرف مردم ایران است. قهوه فوری نسکافه از روست تیره و خالص دانه‌‌ های قهوه ساخته، و هر شیشه قهوه خالص بدون هیچ گونه افزودنی است.

این قهوه فوری در آمریکای لاتین رایج است، و مشتری‌‌های سراسر دنیا از طعم غنی و برجسته آن راضی هستند. گفته می‌شود به دلیل بسته اش، امکان نگهداری طولانی تری از آن فراهم است.

قهوه فوری G7در ایران

این یک محصول بصورت میکس می باشد و شامل قهوه، شیرین کننده‌‌ های غیر لبنی همه در یک بسته بندی شیک برای آماده سازی آسان است. G7 در جنوب شرقی آسیا رایج است زیرا حمل آن آسان است و در حین حرکت جالب است می‌تواند فنجان قهوه فوق العاده ای بسازد.

این قهوه برای کمپ زدن عالی است زیرا فقط نیاز دارد به آن آب اضافه شود. این محصول در مقایسه با روست تیره آسیاب شده قهوه پرمیوم سوماترا خودش را حفظ می کند.

قهوه فوری Douwe Egberts Pure Indulgence

دووه اگبرتس از سال ۱۷۵۳ پودر قهوه تولید می‌کند. شرکت هلندی بهترین ترکیب دانه‌‌ها را برای ساخت قهوه با کیفیتشان برشته می‌کنند.

Pure Indulgence تیره ترین روست این برند قهوه است، که رایحه کامل تر و طعم عمیق تری نسبت به قهوه فوری Pure Gold دارد. برخی از مشتری‌‌ها طعم روست تیره را ترجیح می‌دهند، که طعمی‌قوی و عمیق ارائه می‌دهد. بسیاری از طرفداران برند آن را به سادگی خوشمزه می‌بینند.

قهوه فوری Douwe Egberts Pure Gold

قهوه فوری دووه اگبرتس مدل خاص طلایی با روست متوسط قهوه هلندی فنجان دلپذیر با طعم متوازنی تولید می‌کند بسیاری از نوشیدنش در کل روز لذت می‌برند. شرکت از ترکیب روست شده دانه‌‌های قهوه برای ساخت این محصول استفاده کرده است.

بعضی از دوست داران قدیمی‌قهوه این را به دلیل طعم غنی و با این حال ملایمش به قهوه دم شده ترجیح می‌دهند. این برند برای طعم یکدست و ملایم آن شناخته می‌شود. این قهوه فوری برای معده‌‌های حساس نیز بهتر شناخته شده است، زیرا اسیدیته قوی که در قهوه‌‌های فوری رایج است را ندارد.

بهترین قهوه فوری برای لاغری را ختما بخوانید .

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت