بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

5/5 - (3 امتیاز)

بهترین قهوه فوری با کافئین بالا

قهوه فوری رپ بدی دارد. بسیاری از دوستداران قهوه آن را فقط در شرایط سخت و بدون هیچ منبع دیگری از کافئین می نوشند. 

اما طیف گسترده‌ای از گزینه‌ های با کیفیت وجود دارد البته بسیاری از آنها طعم بهتری نسبت به قهوه تازه دم دارند، بسته به نوع دانه‌ها و دستگاه دم‌آوری استفاده می‌شود و ما موارد دلخواه خود را در زیر گردآوری کرده‌ایم. این قهوه های فوری نه تنها راحت هستند، بلکه طعم عالی و کافئین بالایی نیز دارند.

قهوه فوری یک نوشیدنی محبوب و احتمالاً رایج ترین منبع کافئین است. محتوای کافئین آن، بسته به عوامل مختلفی مانند نوع روش دم کردن و برند می تواند متفاوت باشد. کارشناسان بین ۱۱۰ تا ۲۶۰ میلی گرم کافئین در روز را برای بزرگسالان توصیه می کنند.

هیچ راهی بهتر از یک قهوه معطر و تک منشا برای شروع صبحتان وجود ندارد و گاهی اوقات قبل از رفتن به بیرون به یک فنجان قهوه سریع نیاز دارید. یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که باید در نظر گرفت، قهوه فوری است.

قهوه فوری مانند یک قهوه معمولی است که در یک کیت کافئین دار صنعتی دم می شود تا طعم بیشتری داشته باشد. یک فنجان معمولی دو قاشق غذاخوری قهوه فوری معمولی حاوی حدود ۶۲ میلی گرم کافئین است.

طرز تهیه قهوه فوری را حتما بخوانید.

 معمولاً حاوی کافئین کمتری نسبت به تازه دم شده است. این کار بدون کنترل فشار وارد شده به قهوه و دمای آب انجام می شود. پس از دم کشیدن، آب باید از قهوه خارج شود و عصاره خالص قهوه باقی بماند. در اینجا چند راه برای استخراج قهوه آورده شده است.

یک نیروی گریز از مرکز اعمال می شود و عصاره متراکم قهوه را پشت سر می گذارد و تمام آب را خارج می کند.

گرما آب قهوه را تبخیر کرد و عصاره قهوه را به جا گذاشت.

قهوه منجمد شده و آب آن استخراج می شود.

اما کدام قهوه فوری بیشترین کافئین را دارد؟

غذاخوری های زنجیره ای و تولید کنندگان تخمین هایی از میزان کافئین موجود در قهوه فوری خود ارائه می دهند. با توجه به کافئین اینفورمر، محتوای کافئین یک مکعب متوسط از برخی نوشیدنی های قهوه ارائه شده به شرح زیر است:

قهوه دم کرده: ۲۱۰ میلی گرم

قهوه دم کرده بدون کافئین: ۱۰ میلی گرم

آمریکانو: ۲۴۹ میلی گرم

دم نوش سرد: ۲۷۰ میلی گرم

لاته: ۱۱۹ میلی گرم

اسپرسو: ۸۵ میلی گرم در یک شات

در سیاتل بهترین، یک فنجان کوچک (۱۲ اونس) حاوی مقدار زیر کافئین است:

قهوه دم کرده: ۲۶۰ میلی گرم

لاته: ۷۵ میلی گرم (انواع کلاسیک و طعم دار)

موکا: ۸۰ میلی گرم

اسپرسو: ۷۵ میلی گرم در یک شات

در زیر تعدادی از قهوه های فوری که بیشترین محتوای کافئین را دارند آورده شده است.

  1. نسکافه اسپرسو ۱۰۰% عربیکا

این یک یا دو شات سریع اسپرسو است. این از ۱۰۰٪ دانه های عربیکا ساخته شده است و اسپرسو فوری از نظر طعم متعادل، صاف و حتی یک لایه کرم خوب است.

  1. استارباکس

این در طعم متعادل و آجیلی می آید. از قهوه عربیکا محلول و ۱۰۰% میکرو آسیاب شده ساخته شده است. این نسخه قهوه فوری استارباکس است، اما این قهوه خشک یخ زده نیست، بلکه دانه های قهوه بسیار ریز آسیاب شده است.

 محتوای کافئین آن بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلی گرم در هر بسته است. شما می توانید از بین ۷ نوع مختلف شیرین نشده آن مانند Iced Via که دارای شکر است و ۲ وعده در هر کیسه برای مجموع ۲۶۰-۲۸۰ میلی گرم کافئین دارد، انتخاب کنید.

  1. قهوه فوری ترکیبی خانه طعم دهنده نسکافه

این از ۱۰۰% حبوبات ممتاز و منشأ اخلاقی ساخته شده است و برای حفظ تمام طعم فنجان تازه دم شده، منجمد شده است. در ظروف شیشه ای با کیفیت بالا عرضه می شود و به خوبی ترکیب می شود. این طعم متعادلی دارد و می تواند کمی بیش از حد ملایم باشد.

  1. کلمبیا

این کباب از ۱۰۰٪ دانه های عربیکا ساخته شده است که با ۲۶ بسته ارائه می شود و آن را به یک فنجان واقعاً سریع و متعادل تبدیل می کند. این به خوبی در آب سرد و گرم ترکیب می شود. این قهوه فوری یک پایه عالی برای نوشیدنی های قهوه سرد خانگی شما خواهد بود.

  1. قهوه اسپرسو فوری مدال طلا

این اسپرسو جدا از اینکه یک برشته تک اصل است، از مخلوط و دوبار برشته می شود تا طعم بیشتری را به ما بدهد. این با طعمی غنی و جسورانه، خامه ای غلیظ و فوق العاده صاف و متعادل همراه است و به خوبی با نوشیدنی های دیگر ترکیب می شود.

از سوی دیگر، مصرف کافئین برای اهداف سلامتی باید در حد اعتدال باشد، زیرا کافئین بیش از حد می تواند عوارض جانبی نامطلوبی مانند سردرد، مشکلات خواب و بی قراری ایجاد کند. 

بهترین قهوه فوری برای لاغری را ختما بخوانید .

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت