۵ روش ساده طرز تهیه ی قهوه سبز خوشمزه

5/5 - (17 امتیاز)

طرز تهیه ی قهوه سبز

قهوه سبز از دانه‌های قهوه سبز عربیکا ۱۰۰% بو داده نشده از کشاورزی ارگانیک تهیه می‌شود. می توان آن را مانند هر قهوه تخصصی نوشید. دانه های قهوه خام نیز به برخی از مخلوط های قهوه در منطقه عربستان اضافه می شود.

قهوه سبز مشابه نوع قهوه ای دانه های برشته شده عمل می کند، کمی محرک است اما اعتقاد بر این است که بسیاری از اثرات مثبت دیگر نیز بر بدن ما دارد که به طور فزاینده ای در کشور های مختلف از جمله آلمان نیز مورد بحث قرار می گیرد.

قهوه سبز

 طرز تهیه ی قهوه سبز روی گاز

مواد لازم (در هر ۱ وعده)
۱۰ گرم دانه قهوه سبز (نوع عربیکا، از کشاورزی ارگانیک)
۱۵۰ میلی لیتر آب داغ
در صورت تمایل شکر، عسل یا هل

آماده سازی:

روش تهیه با استفاده از دانه های کامل قهوه سبز

بگذارید دانه‌های قهوه سبز یک شب در مقدار مشخصی آب خیس بخورد (از آنجایی که این روش آماده‌سازی کاملاً زمان‌بر است، توصیه می‌کنیم چندین وعده را به طور همزمان تهیه کنید)

روز بعد آب را با حبوبات هم بزنید و روی اجاق بگذارید و بگذارید بجوشد سپس حرارت را کم کنید و بگذارید حدود ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم بجوشد هر از گاهی هم بزنید.

از روی حرارت بردارید و بگذارید حدود ۱ ساعت خنک شود سپس از صافی بریزید و لوبیاها را بردارید.

نوشیدنی قهوه ای که دریافت کرده اید ممکن است بسیار قوی باشد بنابراین ابتدا آن را امتحان کنید و در صورت نیاز با آب رقیق کنید.

نوشیدنی سالم قهوه سبز اکنون آماده نوشیدن است، ممکن است بخواهید آن را با شکر، عسل یا هل تصفیه کنید.

مابقی را می توان در ظرف شیشه ای در یخچال نگهداری کرد و باید ظرف ۲ تا ۳ روز مصرف شود.
اگر از آب تصفیه شده یا مقطر استفاده کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

طرز تهیه ی قهوه سبز با شیر

برای نوشیدن و سرو یک شیر قهوه از نوع قهوه سبز حتما باید توجه داشته باشید که میزان اضافه نمودن ترکیبات را رعایت کنید چون سبب می شود بهترین نوشیدنی را نتوانید دم و میل بفرمایید.

طبق مراحل فوق دانه های قهوه سبز را حتما خیس و آماده سازی نموده و سپس به اندازه لازم شیر را به قهوه اضافه می کنید و بهترین راه تهیه شیر قهوه با استفاده از دستگاه اسپرسوساز می باشد و بعد ازاضافه کردن شیر به مخزن دستگاه قهوه ساز که بهترین نوع دستگاه های قهوه ساز در سایت قهوه دارک موجود است و می توانید مشاهده نمایید، سپس بعد از آماده شدن نوشیدنی گرم با عسل میل نموده و از مزه و خوش طعمی آن لذت ببرید.

طرز تهیه قهوه سبز با شیر

طرز تهیه ی قهوه سبز با دستگاه اسپرسو

دستگاه قهوه ساز اسپرسو با ارائه قهوه تخصصی موج سوم در خانه، از فرمول ۴ کلید برویل – دوز، دما، فشار و کف شیر استفاده می کند، فقط در یک دقیقه می تواند از لوبیا به اسپرسو تبدیل شود!

با توانایی کنترل چرخ خراش یکپارچه با یک لمس، فقط مقدار مناسب قهوه را برای اطمینان از حداکثر طعم ارائه می دهد.

با پیش انفوزیون کم فشار که به تدریج به فشار آب بهینه می رسد، فرآیند استخراج تمام طعم ها را برای یک فنجان قهوه با طعم عالی بیرون می کشد و سیستم گرمایش سریعتر به این معنی است که دمای استخراج بهینه تنها در سه ثانیه به دست می آید!

صفحه نمایش ال سی دی تمام اطلاعاتی را که برای درست کردن فنجان قهوه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و پیشرفت آسیاب کردن و استخراج را نشان می دهد و میله بخار قدرتمند برای بافت شیر ​​میکروفوم دستی به همراه دارد.

لوبیا یا همان دانه قهوه سبز را کاملا بعد از خیس دادن و مرتب کردن و انجام عملیات قبلی مانند فوق حال نوبت به ترکیبات قهوه سبز شما با نوع مکمل مانند شیر یا عسل می رسد و حال درون دیگ اسپرسوساز ریخته و تنظیم دستگاه را انجام داده و بعد از آن می توانید قهوه خود را با خامه و کف مورد علاقه بدست آورید و میل نمایید.

دستگاه اسپرسوسار جیمیلای ۳۶۰۵ با قیمت ویژه با کارایی خیلی بالا و کیفیت عالی

طرز تهیه قهوه سبز

 

طرز تهیه قهوه سبز بدون قهوه جوش

شما برای تهیه این نوع قهوه مطمئن باشید که نمی توانید بهترین نوع قهوه را بدست آورید چون باید از یک قوری استفاده نمایید.

اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید پس بهتر است به اندازه لازم بعد از انجام کارهای اولیه روی لوبیا های قهوه، به مقدار لازم درون یک قوری تمیز بریزد و سپس بعد از اضافه نمودن آب برای تعدا افراد، حالا می توانید روی شعله ملایم حرارت قرار دهید و هرچند ثانیه قهوه را طبخ دهید که سوخته نشود و سپس حرارت را خاموش نموده و سپس میل نمایید.

طرز تهیه قهوه سبز با فرنچ پرس

وقتی صحبت از قهوه فرنچ پرس می شود، سخت ترین قسمت شروع است شما باید مطمئن شوید که تجهیزات مناسب را برای تضمین موفقیت در اختیار دارید یا خیر؟

دانه های کامل قهوه: قهوه خوب با دانه های خوب شروع می شود و در حالی که می توانید آنها را از قبل آسیاب کنید، من به شدت توصیه می کنم خودتان آنها را آسیاب کنید قهوه فرنچ پرس به دانه های یکنواخت و درشت آسیاب شده، به اندازه آرد سوخاری نیاز دارد. دانه های کوچکتر (مانند دانه هایی که اغلب از قبل آسیاب می شوند) از فیلتر عبور کرده و در قهوه شما رسوب ایجاد می کنند.

فنجان‌های اندازه‌گیری یا ترازو دیجیتالی غذا: در حالی که می‌توانید از فنجان‌های استاندارد برای اندازه‌گیری قهوه‌تان استفاده کنید، دقیق‌ترین روش برای اندازه‌گیری دانه‌ها این است که آنها را قبل از آسیاب کردن، با استفاده از یک ترازو دیجیتالی مواد غذایی ، وزن کنید برای یک پرس هشت فنجانی (به این معنی که چهار فنجان آب را در خود نگه می دارد و هشت وعده ۴ اونسی تولید می کند)، ½ فنجان یا ۵۶ گرم دانه قهوه را اندازه بگیرید. وقتی صحبت از نسبت قهوه به آب به میان می آید، یک قانون خوب این است که از ۱۵ گرم آب در هر گرم قهوه استفاده کنید.

بنابراین برای ۵۶ گرم قهوه، ۸۴۰ گرم آب یا ۳ ½ فنجان خواهد بود، اگرچه بسته به میزان قوی قهوه خود می توانید تا ۴ فنجان نیز مصرف کنید.

حال شما می توانید قهوه ای خوشمزه و بی نظیری را با فنجان های مورد علاقه سرو کرد.

مقدار قهوه سبز برای یک فنجان

شما برای نوشیدن یک فنجان قهوه سبز فوق العاده قوی بهتر است، به اندازه یک قاشق پر غذا خوری قهوه سبز درون قهوه ساز خود بریزید، در صورتی که از قوری استفاده می کنید همین مقدار را درون قوری یا یک لیوان آبجوش خالی کنید و منتظر باشید تا آماده شود.

در ادامه طریقه دم کردن را به شما آموزش می دهیم.

نحوه دم کردن قهوه سبز

تهیه قهوه سبز بسیار آسان است. در پنج مرحله ساده، یک نوشیدنی معطر و گیاهی خواهید داشت.

دانه های قهوه سبز کامل

آب تصفیه شده

میسون جار یا ظرف دیگر

اجاق گاز یا برقی

ماهی تابه

فیلتر فلزی، کاغذی یا پارچه ای

خیس خوردن

ابتدا باید لوبیا سبز خود را یک شب خیس کنید. در هر فنجان آب از یک قاشق غذاخوری لوبیا استفاده کنید. آب بلافاصله شروع به سبز شدن می کند، حبوبات خود را روی پیشخوان بپوشانید.

جوشاندن

وقتی آماده دم کردن شدید، حبوبات و آبی که در آن خیس شده بود را در قابلمه بریزید، مایع را به جوش بیاورید و سپس آن را کم کنید تا بجوشد، در قابلمه خود را به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید.

سرد

مایع شما اکنون معطر و سبز خواهد شد، حرارت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود

فیلتر کنید

مرحله بعدی برای تهیه قهوه سبز این است که وقتی کاملاً خنک شد، قهوه سبز خود را از طریق یک فیلتر بریزید تا دانه‌ها و کله‌ها، پوست بیرونی دانه‌ها، که در فرآیند پخت جدا شده است، بگیرد.

می توانید از هر نوع فیلتری که در دست دارید استفاده کنید، از جمله فلز، کاغذ یا پارچه. به خاطر داشته باشید که فیلتری که استفاده می کنید ممکن است طعم را کمی تغییر دهد.

لذت بردن!

آخرین مرحله در تهیه قهوه سبز شخصی سازی آن است. فرآیندی که توضیح دادیم قهوه سبز بسیار غلیظی تولید می کند.

می توانید آن را مستقیم بنوشید، آن را با آب رقیق کنید، یا به طعم دار عسل یا شکر اضافه کنید و قهوه سبز اضافی را در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

از نوشیدنی خاکی و کم کافئین خود لذت ببرید!

دستورالعمل

ابتدا باید لوبیا سبز خود را یک شب خیس کنید. در هر فنجان آب از یک قاشق غذاخوری لوبیا استفاده کنید. آب بلافاصله شروع به سبز شدن می کند. حبوبات خود را روی پیشخوان بپوشانید.

وقتی آماده دم کردن شدید، حبوبات و آبی که در آن خیس شده بود را در قابلمه بریزید. مایع را به جوش بیاورید و سپس آن را کم کنید تا بجوشد، در قابلمه خود را به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید.

مایع شما اکنون معطر و سبز خواهد شد، حرارت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.

وقتی کاملاً خنک شد، قهوه سبز خود را از طریق یک فیلتر بریزید تا دانه‌ها و کله‌ها، پوست بیرونی دانه‌ها، که در فرآیند پخت جدا شده‌اند، بگیرد. می توانید از هر نوع فیلتری که در دست دارید استفاده کنید، از جمله فلز، کاغذ یا پارچه.

به خاطر داشته باشید که فیلتری که استفاده می کنید ممکن است طعم را کمی تغییر دهد.

لذت بردن، می توانید قهوه سبز غلیظ خود را مستقیم بنوشید، آن را با آب رقیق کنید، یا عسل یا شکر را به طعم اضافه کنید.

 

برای خرید  محصول شما را دعوت می کنم به فروشگاه معتبر دانه قهوه سبز ، فقط کافیست روی لینک کلید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت