گلد هند

Rate this post

گلد هند


هند پس از برزیل، ویتنام، اندونزی، کلمبیا و هندوراس، ششمین تولیدکننده بزرگ قهوه در جهان است. این کشور حدود ۷۰ درصد تولید را صادر می کند و میانگین صادرات قهوه تقریباً بین ۳۰ درصد عربیکا و ۷۰ درصد روبوستا می باشد.

مانند برزیل، بازار داخلی رو به رشدی برای قهوه در هند وجود دارد، زیرا کافه‌ های زنجیره‌ای در مناطق شهری به وجود می‌ آیند تا طبقه متوسط ​​رو به رشد را تامین کنند. مصرف قهوه بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ بیش از دو برابر شد و سالانه بین ۵ تا ۶ درصد به طور پیوسته افزایش می‌یابد.

قهوه در اواخر قرن هفدهم به هند معرفی شد. داستان از این قرار است که یک زائر هندی به مکه – معروف به بابا بودان – در سال ۱۶۷۰ هفت دانه از یمن به هند قاچاق کرد (در آن زمان خارج کردن دانه‌های قهوه از عربستان غیرقانونی بود) و آنها را در تپه ‌های چاندراگیری کارناتاکا کاشت. هلندی ها (که بیشتر هند را در طول قرن هفدهم اشغال کردند) به گسترش کشت قهوه در سراسر کشور کمک کردند، اما با ورود راج بریتانیا در اواسط قرن نوزدهم بود که کشاورزی تجاری قهوه به طور کامل رونق گرفت. در ابتدا عربیکا گسترده بود، اما هجوم عظیم زنگ برگ قهوه باعث شد بسیاری از مزارع به سمت هیبریدهای روبوستا یا عربیکا/لیبریکا و گلد روی بیاورند و قهوه گلد هند به دنیا راه باز کرد.

هیئت قهوه گلد هند در سال ۱۹۰۷ برای کمک به بهبود کیفیت و حضور قهوه هندی از طریق تحقیقات و تلاش های آموزشی مختلف تأسیس شد. هیئت مدیره، در طول تاریخ مدرن کشور، بخش قهوه را به‌ویژه در دوره بین سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۹۵ به شدت تنظیم کرده است. پس از آزادسازی در سال ۱۹۹۵، به تولیدکنندگان اجازه داده شد تا محصولات خود را در هر کجا که می‌خواهند بفروشند.

بنابراین، فرآیند جدیدی برای تکرار شرایط تولید این قهوه منحصر به فرد ابداع شد.

برای ایجاد یک محصول موسمی، قهوه سبز طبیعی خشک شده در آفتاب در انبارهای روباز در ساحل ذخیره می شود که به هوای مرطوب استوایی ناشی از بادهای موسمی اجازه می دهد تا در فضای ذخیره سازی عبور کند. در طی یک دوره ۲ تا ۳ ماهه، لوبیاها رطوبت را جذب می کنند، درجه ای از اسیدیته طبیعی خود را از دست می دهند و تا دو برابر اندازه اصلی خود متورم می شوند و شکننده و رنگ پریده می شوند. این فرآیند زمانی شروع می شود که فصل باران های موسمی در ژوئن/ژوئیه آغاز می شود و معمولاً تا پایان اکتبر تکمیل می شود. نتیجه یک فنجان خاکی، تند و کم اسید است که اغلب برای افزودن بدن و وزن به مخلوط های اسپرسو خوب استفاده می شود.

 خواص قهوه گلد هندی 

درد روده و رفلاکس اسید از شکایات رایج عده ای از عموم جامعه می باشد. سطح برشته شدن قهوه طلایی به این معنی است که شما یک دم نوش کم اسید می نوشید که بدون ناراحتی معده به شما، کافئین را افزایش می دهد.

انرژی و تمرکز را افزایش می دهد. بسته به مدت زمانی که آن را دم می‌کنید، قهوه طلا هند نسبت به روست متوسط ​​معمولی کافئین بیشتری دارد که منجر به افزایش وضوح ذهنی می‌شود.

برای کاهش وزن خوب است. قهوه سیاه معمولی شما ممکن است متابولیسم شما را افزایش دهد ، اما قند ها و خامه های اضافه شده می توانند آن فنجان را به یک بمب کالری تبدیل کنند. قهوه گلد هند به خودی خود لذیذ و لذت بخش است، بنابراین احتمالاً برای داشتن طعم عالی به هیچ افزودنی نیاز نخواهید داشت.

علاوه بر فواید سلامتی قهوه کافئین دار، طلا مزایایی را اضافه کرده است که آن را یک پله بالاتر از سایر دم کرده ها قرار می دهد، به ویژه آنهایی که به دنبال جایگزین مناسب برای قهوه هستند.

از مزایای قهوه طلا می توان به اسیدیته کم، طعم صاف و راحتی آن اشاره کرد. به علاوه، قهوه طلایی در کیسه ‌های قهوه ارگانیک عرضه می‌شود که درست مانند یک چای کیسه‌ای خیسانده می‌شوند. شما با قهوه کامل سر و کار ندارید یا مجبور نیستید آن دستگاه اسپرسوساز گرد و غبار را بیرون بکشید. در هر زمان آماده رفتن است.

برای یک فنجان قهوه طلای داغ، یک کیسه قهوه را به یک فنجان آب داغی که در کتری یا مایکروویو خود آماده کرده اید، اضافه کنید. بر اساس میزان قوی بودن قهوه خود، اجازه دهید تا دم بکشد. پنج تا ۱۰ دقیقه زمان استاندارد انتظار است، با ۱۰ دقیقه طعم قوی تری به شما می دهد.

قهوه طلا به عنوان دم کرده سرد نیز خوشمزه است.

برای یک نوشیدنی خنک، یک کیسه قهوه با نسبت طلایی را در فنجان آب خود بیندازید و بگذارید یک شب دم بکشد. صبح که از خواب بیدار شدید، نوشیدنی سرد خوشمزه شما منتظر شما خواهد بود. برای طراوت بهینه آن را ظرف ۴۸ ساعت بنوشید.

قهوه گلد هند مانوین 

قهوه ی با کیفیت گلد هند مانوین یک قهوه فوری با طعمی تلخ و غلیظ است که از عصاره گیری و خشک کردن دانه های عربیکا روبوستا طی فرآیندی مخصوص به دست آمده و طرفداران بسیاری دارد، کمتر قهوه دوستی را پیدا می‌کنید که از طعم غلیظ و تلخ این نوشدیدنی تعریف نکند.

قهوه گلد هند مانوین بصورت آماده است که با رست و ترکیب دانه های قهوه و سپس عصاره گیری از آنها بدست می آید.

قهوه مانوین گلد در طی مراحل خشک کردن با اسپری یا خشک کردن انجمادی تولید میشود و میتوان به راحتی با افزودن آب یا شیر داغ به آن، قهوه داغ و خوش طعمی را در مدت زمانی کوتاه آماده کرد.

گلد هند توبک

قهوه از پر طرفدارترین نوشیدنی‌ های با انرژی و درمانی در جهان است  و همچنین دارای انواع و برند های مختلفی می باشد که این محصول از دانه‌ های درخت قهوه به ثمر می نشیند. قهوه گلد توسط کشورهای مختلفی تولید و روانه بازار جهانی می‌شود.

 بیشتر قهوه مصرفی ایران از طریق واردات از سایر کشور های تولید کننده مانند برزیل، اکوادور و هندوستان انجام می‌گیرد.

قهوه گلد توبک هند یکی از برندهایی است که در بازار ایران جایگاه بسیار عالی و خوبی را کسب کرده است. این برند توسط بازرگانی‌ ها و شرکت‌ های مختلفی وارد شده و در اختیار بنکداران و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

قهوه هند توبک جز خانواده قهوه های فوری است، قهوه گلد توبک هند نیز جزء یکی از قهوه‌های باکیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

 قیمت خرید

همه ما می دانیم که قیمت عمده قهوه فله کمتر از قیمت خرید جزئی است. ولی ثبات در سیستم فروش و خرید در حال حاضر وجود ندارد و همچنین قیمت قهوه به عوامل مختلفی همچون نرخ ارز، کشور های تولید کننده، نوع قهوه، کیفیت و نوع بسته ‌بندی دارد. اگر قهوه گلد را به ‌صورت مستقیم از وارد کنندگان اصلی مانند قهوه دارک خریداری نمایید؛ واسطه‌ های فروش حذف‌ شده و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. یکی از مراجع معتبر برای استعلام دقیق جهت اطلاع از نوسانات قیمت و نوع برند های مختلف قهوه مراجعه به سایت‌ قهوه دارک در ایران است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت