راهنمای خرید قهوه ساز خوب

Rate this post

راهنمای خرید قهوه ساز خوب

دستگاه های قهوه ساز در طیف وسیعی از سبک ها تولید می شوند و هر کدام از شرایط خاصی برخوردارند که در ادامه برای شما شرح داده می شود، قهوه ساز های خوب می توانند از ۲۵۰ هزارتومان تا بیش از ۱۲ میلیون تومان قیمت داشته باشند.

اینکه چه چیزی برای شما مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله بودجه شما، قهوه ای که دوست دارید بنوشید، و میزان کنترلی که می خواهید بر این فرآیند داشته باشید. برخی از قهوه سازها برای طرفداران اسپرسو مناسب تر هستند، در حالی که برخی دیگر هر نوع کفی را که می توانید تصور کنید درست می کنند.

دیگران ممکن است گزینه‌های شما را از نظر قهوه‌ای که می‌توانید استفاده کنید محدود کنند، بنابراین انجام تحقیقات برای اطمینان از اینکه با دستگاهی که نیازهای شما را برآورده نمی‌کند گیر نمی‌آورید، سودمند است.

اینها انواع اصلی دستگاه هایی هستند که قهوه به سبک اسپرسو درست می کنند نقطه شروع شما برای تهیه آمریکنو، لاته، کاپوچینو، سفید مسطح و موارد دیگر: دستگاه‌های قهوه‌ساز کپسولی یا غلاف این دستگاه‌ها از غلاف‌های قهوه از پیش آماده‌شده برای دم کردن سریع، آسان و بدون آشفتگی استفاده می‌کنند، اما معمولاً به نوع خاصی از کپسول محدود می‌شوید و غلاف‌ها می‌توانند گران و بازیافت آن‌ها سخت باشد.

دستگاه های قهوه ساز دانه به فنجان این دانه ها را از ابتدا برای هر نوشیدنی آسیاب می کنند تا تازه ترین قهوه ممکن را به شما ارائه دهند. دستگاه های قهوه آسیاب شده این دستگاه ها بیشتر شبیه دستگاهی هستند که در یک کافه می بینید.

آنها معمولاً از شما می خواهند که در تهیه نوشیدنی خود بیشتر عمل کنید. دستگاه‌های قهوه‌سازی فیلتر، قهوه سیاه طولانی‌تری را با چکاندن آهسته آب داغ از طریق قهوه آسیاب شده در یک پارچ (به جای استفاده از فشار مانند دستگاه اسپرسوساز) تولید می‌کنند.

اسپرسوساز جیمیلای ۳۰۰۵ با طراحی ویژه  پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها با تخفیف ویژه خریداری کنید

خرید قهوه ساز و اسپرسو ساز

راهنمای خرید قهوه ساز خانگی

برای بسیاری از مردم، هیچ راهی بهتر از یک فنجان قهوه عالی برای شروع روز وجود ندارد اما قهوه سازهای امروزی بسیار بیشتر از دم کردن یک ظرف جو انجام می دهند. برخی دانه ها را آسیاب می کنند، برخی دیگر برای تهیه لاته و ماکیاتو شیر کف می کنند و برخی حتی قهوه سرد دم می کنند.

قهوه‌ساز قطره ای یک قهوه‌ساز قطره‌ای قابل اعتماد با یک قاب بزرگ ۱۲ فنجانی است که آن را برای کسانی که روزانه چندین فنجان قهوه می‌نوشند و یا برای محل کسب و کار خود مانند مغازه نیاز دارند گزینه‌ای مناسب است.

این قهوه جوش با امتیاز بالا همچنین به انواع ویژگی های مفید از جمله برنامه ریزی دم کردن ۲۴ ساعته، کنترل دمای قابل تنظیم گرم نگه داشتن، خاموش شدن خودکار قابل تنظیم و چراغ نشانگر “زمان برای تمیز کردن” مجهز است.

سایر قهوه ساز های دیگر خانگی موجود هستند که شما می توانید با قیمت های مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.

راهنمای خرید قهوه ساز صنعتی

قبل از خرید دستگاه قهوه ساز تجاری خود، چند سوال وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

آیا یک باریستای آموزش دیده قهوه شما را سرو می کند؟

سطح تقاضا چقدر خواهد بود؟

آیا اوج تقاضا (به عنوان مثال در زمان ناهار) وجود خواهد داشت؟

آیا نیاز به استفاده از انواع خاصی از قهوه دارید؟ برخی از دستگاه های قهوه به شما اجازه استفاده از دانه های خاصی را نمی دهند، بنابراین مهم است که قبل از خرید در این مورد سوال کنید.

پس از پاسخ به این سؤالات، باید بررسی کنید که چقدر پول برای سرمایه گذاری در دستگاه قهوه در دسترس دارید.

ماشینی که برای نیازهای کسب و کار شما حیاتی است به سطحی از تعمیر و نگهداری نیاز دارد. دستگاه قهوه ساز سنتی به راحتی قابل تعویض به عنوان کتری استاندارد نیست.

هنگام مذاکره با یک تامین کننده ماشین، دریابید که آیا مهندسان بخشی از بسته شما هستند یا خیر. بسته ای شامل پوشش مهندسی گران تر خواهد بود، اما در دراز مدت به نفع شما خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه دچار خرابی و از دست دادن سود نمی شوید، بسته به اینکه در منطقه سخت آب یا آب نرم کار می کنید، توصیه می کنیم دستگاه خود را بین هر شش ماه تا یک سال سرویس کنید.

کسانی که از آب سخت استفاده می کنند بیشتر در معرض خطر رسوب آهک در دستگاه قهوه ساز خود هستند.

رسوب آهک باعث کاهش جریان آب می شود و در نهایت باعث خراب شدن دستگاه شما می شود. شما را بدون دستگاه قهوه ساز کار می کند. بنابراین اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید، سرویس دستگاه خود هر ۶ ماه یکبار باعث می شود که سال ها بدون هیچ آسیبی به دستگاه قهوه خود کار کنید.

راهنمای خرید قهوه ساز برای کافی شاپ

اگر خط قهوه‌خانه‌تان هر روز صبح از در بیرون می‌رود، یک دستگاه اسپرسوساز که برای تحمل بار طراحی شده است، سود خوبی خواهد داشت هم در مشتریان خوشحال و هم برای باریستاهای خوشحال. برای این، شما نمی توانید عقاب سیاه ویکتوریا آردوینو را شکست دهید.

دارای دوز وزنی قابل برنامه ریزی با استفاده از ترازوهای تعبیه شده در سینی چکه این دقیق ترین روش برای اندازه گیری شات است این ترکیب با یک سیستم نرم قبل از تزریق که اهمیت ضربه زدن را کاهش می دهد منجر به قوام شات به شات باورنکردنی می شود.

از نظر طراحی، Black Eagle خیره کننده اکنون مشخصات پایین تری دارد و تعامل با مشتریان را آسان تر می کند. میله های بخار با اهرم های ارگونومیک بیشتر و عایق بهتر به روز شده اند. صفحه پشتی با روکش آینه ای جلا داده شده است، بنابراین می توانید بدون خم شدن عکس ها را از پایین تماشا کنید.

قهوه ساز بخرم یا اسپرسوساز

اگر از قهوه لذت می برید، احتمالاً دستگاهی در خانه می خواهید که بتواند یک فنجان مناسب برای شما بسازد. سوال این است که آیا باید دستگاه اسپرسو ساز را انتخاب کنید یا قهوه ساز و تفاوت آن در چیست؟ انتخاب دستگاه مناسب به شما اطمینان می دهد که هر بار نوشیدنی عالی خود را دریافت می کنید.

دستگاه اسپرسوساز همان چیزی است که اگر می‌خواهید یک شات اسپرسو درست کنید و یا در نوشیدنی‌های خاص استفاده کنید، نیاز دارید، در حالی که قهوه‌سازها فنجان‌های قهوه معمولی تولید می‌کنند که می‌توانید سیاه بنوشید یا خامه و شکر را به آن اضافه کنید.

قهوه ساز خوب چی بخرم

بهترین سایت برای مشاوره جهت خرید انواع دستگاه ها قهوه ساز در ایران، سایت فروشگاهی قهوه دارک است چرا که بهترین نوع دستگاه ها را به شما معرفی و با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

مثلا قهوه ساز مدرن و خاص کمکس از بهترین و شیک ترین دستگاه های موجود برای تهیه قهوه می باشد، یا دستگاه قهوه ساز ایرپروس از دستگاه هایی پر فروش و جالب توجه مشتریان است، از همه جالب تر دستگاه قهوه ساز سایفون است چرا که همیشه در همه جا می توانید از آن استفاده کنید و بهترین قهوه را بنوشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت