پیچر ترمومتردار مخصوص لاته ارت

5/5 - (1 امتیاز)

پیچر ترمومتردار

این پارچ و دماسنج شیر به شما این امکان را می دهد که میزان مایع مورد نیاز را به دقت اندازه گیری کنید.

گزینه ای آسان برای استفاده در همه جا و دارای لبه دستی برای ریختن به راحتی درون فنجان هاست.

دماسنج قهوه کف شیر از جنس استنلس استیل دارای یک ناحیه سبز رنگ است که امکان خواندن سریع و آسان دمای شیر یا قهوه شما را فراهم می کند و به تهیه قهوه عالی، کاپوچینو، لاته، سفید مسطح و غیره کمک می کند.

پارچ کف شیر با ظرفیت ۶۰۰ میلی لیتر

دماسنج کف شیر جداشدنی

علائم دماسنج برای دمای بهینه شیر

مزایای پیچر ترمومتردار

پیچر ترمومتردار یا پارچ هوشمند برای اطمینان از دستیابی به دمای بهینه شیر در هر بار طراحی شده است. این نیاز به دماسنج یا بخار دهی بیش از حد با «احساس دست» را از بین می برد.

ایجاد طرح های چشم نواز لاته آرت روی قهوه خود با شیر ممکن است دشوار به نظر برسد، اما با ابزار مناسب، حوصله و تمرین کافی، حتی شما نیز می توانید طرح های لاته آرت زیبایی ایجاد کنید که یک باریستای حرفه ای می تواند در راحتی خانه شما انجام دهد!

طیف وسیعی از کاربردها: پارچ هوشمند Latte Thermometer Espresso Starbrew به شما کمک می کند تا شیر را برای لاته کف کنید یا بخارپز کنید. اندازه گیری مایعات؛ شیر یا خامه را سرو کنید. پیچر ترمومتردار لاته از جنس استنلس استیل برای آب، آبمیوه، مخلوط خمیر، اسموتی و سایر اقلام قابل ریختن چه سرد و چه گرم مناسب است.

کیفیت حرفه ای: پارچ هوشمند از فولاد ضد زنگ، ضد زنگ، ضد زنگ، ضد ضربه و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. برای استفاده طولانی مدت محکم و بادوام است. هنگام کف کردن یا بخارپز کردن شیر روی پارچ نمی چسبد، بنابراین تمیز کردن را آسان می کند  و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. 

دماسنج کالیبره شده خوب:این دستگاه هوشمند دارای یک دماسنج داخلی در داخل پارچ است که به شما امکان می دهد دمای دقیق شیر را اندازه گیری کنید.

ریختن آسان : به خوبی طراحی شده است و دارای دهانه بسیار تیز است که به شما امکان می دهد سرعت جریان شیر را کنترل کنید و آن را به یک پارچ عالی برای ایجاد پیچیده ترین طرح های لاته تبدیل می کند. خروجی بدون قطره آن به معنای عدم آشفتگی است و نتیجه یک هنر لاته عالی است. گرفتن و ریختن آسان، پس از انجام طرح های لاته خود احساس اوج گرفتن دست نخواهید داشت. پارچ لاته با یک دسته مقاوم در برابر حرارت، پس از هر بار استفاده بسیار ایمن و راحت است.

ظرفیت بزرگ: این پارچ هنری لاته ممتاز از فولاد ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و هرگز لکه نمی‌گیرد و زنگ نمی‌زند. ظرفیت متوسط ​​۶۰۰ میلی لیتر پارچ لاته را برای ۲ یا ۳ فنجان عالی می کند. عالی برای استفاده در خانه یا محل کار برای شما و چند دوست می باشد. با یک دسته پارچ مقاوم در برابر حرارت و صیقل داده شده، استفاده از آن ایمن و راحت است.

پیچر ترمومتردار چگونه کار می کند؟

 دارای یک دماسنج داخلی، در کنار کوزه است که دما را با یک سیستم کد رنگی نشان می دهد. برای استفاده طولانی مدت بسیار بادوام است.

طرز استفاده از پیچر ترمومتردار

  1. شیر را در پارچ هوشمند بریزید.
  2. پیچر ترمومتردار را روی نازل بخار قرار دهید.
  3. هنگامی که سیستم نمایشگر به رنگ دمای مورد نظر شما رسید بخار دادن را متوقف کنید.
  4. رنگ نمایشگر پس از شستن پارچ به رنگ اصلی باز می گردد.

ویژگی های پیچر ترمومتر دار (کوزه شیر و دماسنج باریستا کوزه و دماسنج)


– پارچ شیر قهوه به سبک جدید با دماسنج: لامپ نمایشگر زمانی که شیر درجه حرارت داشته باشد نشان داده می شود، می توانید دمای مناسبی برای شیر خود ایجاد کنید.
– این پارچ از فولاد ضد زنگ، درجه مواد غذایی، بدون زنگ زدگی یا لکه ساخته شده است. بادوام تر و استفاده طولانی تر از پلاستیک و شیشه.
– ظرفیت عالی ۶۰۰ میلی لیتر، حجم بزرگ برای سرو به خانواده یا دوستان شما.
– با کف کن یا بخارپز شیر دستی عالی کار می کند. دسته عریض، راحتی خوب و جلا داده شده، دستان شما را خراش نمی دهد.
– مناسب برای آب، آبمیوه، مخلوط خمیر، اسموتی ها و سایر اقلام قابل ریختن، چه سرد و چه گرم، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.

این کیت پارچ شیر و کیت دماسنج به شما این امکان را می‌دهد که میزان مایع موجود در پارچ شیر را با دقت اندازه‌گیری کنید و در حین کف کردن شیر، دمای شیر را زیر نظر بگیرید.

پارچ شیر و دماسنج به راحتی قابل استفاده هستند چون دارای لبه ای مناسب برای ریختن شیر و کف شیر با سبک های متفاوت است.

پیچر ترمومتر دار ساخته شده از فولاد ضد زنگ است، این دماسنج مفید برای انواع شیر های کم چرب و پر چرب کارایی دارد و یکی دیگر از پتانسیل های پیچر ترمومتر دار این است که با بخار بوجود آمده از تهیه ی شیر، می تواند درجه حرارت را موجود را به شما نشان دهد.

این ترکیب پارچ شیر و دماسنج برای کمک به شما در تهیه قهوه عالی، کاپوچینو، لاته، سفید مسطح و غیره عالی است.

مشخصات پیچر ترمومتر دار استنلس استیل

ظرفیت: ۶۰۰ میلی لیتر

بدنه: فولاد ضد زنگ ۲۰۱

تکمیل: ساتن داخلی با مقیاس اچ شده و بیرون پرداخت

ضخامت بدنه: ۰٫۷ میلی متر

ضخامت دسته: ۲ میلی متر

ابعاد: ۱۱۰ × ۱۳۰ × ۹۰ میلی متر

وزن: ۲۴۴ گرم

مشخصات دماسنج کف شیر

محدوده دما:  ۱۰ تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد / فارنهایت

تقسیمات: ۱ درجه سانتی گراد

دقت: +/- ۴ درجه سانتی گراد

جنس محصول: استیل

 پروب و گیره: فولاد ضد زنگ 

مقیاس: آلومینیوم

وزن دماسنج: ۴۲ گرم

ابعاد محصول: قطر ۱۹۰mm x 45mm

ریختن دقیق لاته آرت  – با یک دسته راحت و دهانه دقیق.

دقت دمای شیر تضمین شده  – کریستال مایع بزرگ، دماسنج چسبنده که می تواند از هر دو طرف حرکت کند.

دیگر از ضایعات شیر ​​خبری نیست  – با دقت و ثبات دمایی مطمئن، دیگر هرگز شیر را نمی سوزانید.

آماده برای استفاده  – بدون نیاز به کالیبراسیون برای دماسنج

ایده آل برای آموزش باریستا  – برای نوشیدن قهوه ایده آل مراقب دمای دقیق خود باشید.

 

یکی دیگر از قابلیت های ترمومتر دار موجود در قهوه دارک این است که برخلاف سایر پارچ های دماسنج دار کف شیر کن این است که شما به صورت مجزا می توانید دماسنج را از پارچ جدا نمود و برای سرویس و رعایت بهداشت، شست و شو دهید.

صفحه بزرگ روی دماسنج شیر با علامت‌ های مفیدی ارائه می‌شود تا دمای مناسب شیر خود را در حین کف کردن برای قهوه‌ی عالی هر بار به شما نشان دهد.

ظروف کف ‌گیر و دماسنج شما با استقامت و مقاومت بالایی از فولاد ضد زنگ درجه AAA  ساخته شده‌اند، تمیز کردن با مایع شستشوی معمولی خانگی برای تمیز کردن آسان دماسنج کف‌گیر شیر و داخل و خارج پارچ کف‌کننده شیر کافی است.

در محیط کافه به این پیچر های ترمومتردار کوزه شیر باریستا می گویند و در مصارف خانگی به عنوان دستگاه کف‌ ساز قهوه خانگی یاد می کنند، این پارچ کف‌گیر و دماسنج حساس، افزودنی عالی برای تهیه ی قهوه‌ سازی شماست.

پیچر ترمومتر دار با ظرفیت ۶۰۰ میلی متر (بیش از ۱ پینت) بیش از ظرفیت کافی برای گرم کردن و کف کردن شیر برای چندین قهوه هنگام سرگرمی وجود دارد. مطمئن شوید که همیشه دستگاه دماسنج کف کردن شیر را در شیر داشته باشید تا از گرم شدن بیش از حد شیر در هنگام کف کردن جلوگیری کنید.

دماسنج پارچ شیر به راحتی جدا می شود و می توان آن را بدون مشکل بین پارچ های شیر تعویض کرد. با گیره فولادی ضد زنگ، دماسنج شیر بدون در نظر گرفتن اندازه یا حجم پارچ کف‌گیر، روی لبه پارچ کف‌گیر شیر می‌لغزد.

باریستاهای رستوران و کافه ها با خیالی مطمئن در هر زمان و هر مکانی با این دماسنج کف‌کننده شیر و کوزه شیر استیل ضد زنگ می توانند بهترین نوع نوشیدنی را برای مشتریان خود آماده سازی کنند.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت