لاغری با قهوه سبز در یک ماه معجزه باورنکردنی

4.5/5 - (2 امتیاز)

لاغری با قهوه سبز در یک ماه

احتمالاً در مورد بحث قهوه سبز برای لاغری یا سلامتی طولانی مدت در مورد نوشیدن قهوه شنیده اید محققان به این موضوع می پردازند که آیا دم کرده محبوب برای شما خوب است یا خیر ؟ در مورد استفاده از دانه های قهوه سبز نیز اختلاف نظر وجود دارد. آنها پس از نمایش در نمایش دکتر اوز به عنوان یک مکمل کاهش وزن شناخته شدند .

خرید دانه قهوه سبز درجه یک و ارگانیک از قهوه دارک

عصاره دانه قهوه سبز از دانه های قهوه ای که بو داده نشده اند به دست می آید. دانه قهوه حاوی ترکیباتی به نام اسیدهای کلروژنیک است برخی معتقدند این ترکیبات دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند، به کاهش فشار خون کمک می کنند و به کاهش وزن کمک می کنند.

بو دادن قهوه باعث کاهش محتوای اسید کلروژنیک می شود به همین دلیل تصور نمی‌شود که نوشیدن قهوه همان اثرات کاهش وزن را مانند دانه‌های بو داده نشده داشته باشد.

عصاره به صورت قرص فروخته می شود و می توان آن را به صورت آنلاین یا در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی یافت دوز معمولی بین ۶۰ تا ۱۸۵ میلی گرم در روز است.

لاغری با قهوه سبز : واقعیت یا تخیل؟

آیا عصاره قهوه سبز واقعا باعث کاهش وزن می شود؟ مطالعات زیادی در مورد اسیدهای کلروژنیک و اثربخشی آنها به عنوان مکمل های کاهش وزن انجام نشده است. آبررسی مطالعات انسانی منبع مورد اعتمادنشان داد که عصاره قهوه سبز ممکن است پتانسیل کمک به کاهش وزن را داشته باشد.

اما اثرات ثبت شده بر کاهش وزن کم بود و مطالعات طولانی مدت نبودند. مطالعات نیز ضعیف طراحی شده بودند. بنابراین، شواهد کافی برای بیان موثر یا بی خطر بودن مکمل ها وجود ندارد. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

لاغری با قهوه سبز در یک ماه - قهوه سبز برای لاغری

طریقه مصرف قرص قهوه سبزبرای لاغری

دانه‌های قهوه سبز بو داده نشده هستند، دانه‌های خام که از میوه‌های قهوه Coffea Arabica و  Coffea canephora گرفته می‌شوند. در مقایسه با قهوه بو داده، محتوای اسید کلروژنیک بیشتری دارند. اگرچه مطالعات نشان داده است که مقداری اسید کلروژنیک هنوز در قهوه بو داده وجود دارد، اما بیشتر آن در طول فرآیند برشته کردن از بین می رود.

طبق مطالعات ، اسید کلروژنیک قهوه سبز دارای مزایای سلامتی است. علاوه بر این، ممکن است متابولیسم بدن و تنظیم قند خون را تحت تاثیر قرار دهد.

مطالعات نشان می دهد قهوه سبز دارای کیفیت آنتی اکسیدانی بالایی است. چاقی، دیابت ، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بسیاری از بیماری های دیگر با قهوه سبز کنترل می شوند. با این حال، هیچ مدرک علمی محکمی برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

قهوه سبز حاوی کافئین است، البته در مقادیر کمتر از قهوه معمولی، این نوشیدنی از سایر نوشیدنی های حاوی کافئین مانند چای سیاه و سبز متمایز است. همچنین می توان دانه های قهوه سبز را به طور کامل خریداری کرد و از آنها نوشیدنی گرمی شبیه قهوه بو داده تهیه کرد.

قهوه سبز برای کاهش وزن

عصاره قهوه سبز یک روش محبوب برای کاهش وزن سریع است. این عصاره حاوی کافئین، مواد شیمیایی پلی فنولیک و اسید کلروژنیک است که به اثربخشی آن کمک می کند.

کافئین می تواند جذب چربی را کاهش دهد، در حالی که مواد شیمیایی پلی فنولیک و اسید کلروژنیک می توانند توانایی کبد را برای متابولیسم چربی های ذخیره شده افزایش دهند. کارشناسان بر این باورند که همه این مولفه ها با هم برای کاهش وزن کار می کنند.

جذب چربی را کاهش می دهد و متابولیسم را افزایش می دهد.

مطالعات انجام شده بر روی موجودات زنده نشان می دهد که عصاره دانه قهوه سبز می تواند برای کسانی که می خواهند وزن اضافی خود را کاهش دهند مفید باشد. اسید کلروژنیک قهوه سبز مسئول اثرات کاهش وزن آن است.

اسید کلروژنیک به کاهش جذب چربی در بدن و افزایش متابولیسم کمک می کند. بنابراین، قهوه سبز ممکن است با محدود کردن جذب چربی و افزایش متابولیسم به کاهش وزن افراد کمک کند.

آزادسازی گلوکز را کاهش می دهد

قهوه سبز همچنین به کاهش میزان گلوکز آزاد شده در جریان خون بعد از غذا کمک می کند. در نتیجه، بدن زمان بیشتری برای تجزیه کربوهیدرات های مصرفی دارد.

که منجر به آزاد شدن آهسته تر انرژی و کاهش سطح قند خون می شود. این می تواند به افراد کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنند و میزان غذایی که می خورند و کالری مصرفی کاهش می یابد.

التهاب را کاهش می دهد

قهوه سبز همچنین ممکن است به کاهش التهاب در بدن کمک کند، که می تواند منجر به کاهش رسوب چربی شود. این می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند، زیرا چربی به جای ذخیره شدن در بدن سوزانده می شود.

حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد

قهوه سبز می تواند به بهبود حساسیت بدن به انسولین کمک کند. در نتیجه باعث می‌شود بدن کربوهیدرات‌ها را بهتر پردازش کند و به جای ذخیره چربی، آنها را به انرژی تبدیل می‌کند. می تواند به کاهش جذب چربی و کاهش وزن کمک کند.

انتخاب بهترین قهوه سبز برای کاهش وزن

قهوه سبز ارگانیک بهترین برای کاهش وزن است. این غیر تقلبی است و حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها و مقادیر قابل توجهی اسید کلروژنیک است که اشتها را سرکوب می کند.

هنگام جستجوی بهترین قهوه سبز برای کاهش وزن، به دنبال محصولی باشید که تنها حاوی ۱۰۰٪ عصاره دانه قهوه سبز خالص باشد. علاوه بر این، نباید مواد افزودنی یا پرکننده داشته باشد. در نهایت، مطمئن شوید که فاقد رنگ‌ها، طعم‌ها یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی است.

اطمینان حاصل کنید که قهوه دارای مقدار کافی از یک ماده فعال خاص، اسید کلروژنیک است. مسئول اثرات کاهش وزن قهوه سبز است.

همچنین باید بررسی کنید که محصول دستورالعمل دوز واضحی دارد و ماده فعال خاص (اسید کلروژنیک) را مشخص می کند.

علاوه بر این، تاسیسات تولیدی باید از شیوه های تولید خوب (GMP) برخوردار باشد.

بهترین آماده سازی قهوه سبز برای کاهش وزن

دانه های قهوه سبز را می توان به پودر تبدیل کرد، با آب داغ دم کرد یا در طول شب خیس کرد تا عصاره دانه قهوه سبز ایجاد شود. پودر با استفاده از فرآیندهای ملایم تولید می شود که خواص مفید قهوه سبز را حفظ می کند.

دانه ها را یک شب خیس کنید تا عصاره دانه قهوه سبز ایجاد شود، سپس روز بعد آن را بجوشانید. برای تهیه نوشیدنی، پودر را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس می توانید از طعم اصیل نوشیدنی که درست در خانه درست کرده اید لذت ببرید.

اگر به دنبال راهی برای مدیریت طبیعی وزن خود هستید، پودر قهوه سبز با کلپ ممکن است پاسخی باشد. این ترکیب منحصربه ‌فرد از دو ماده قدرتمند می‌تواند روی چربی بدن تأثیر بگذارد، متابولیسم را افزایش دهد و حتی با سطح کافئین خود انرژی شما را افزایش دهد. بنابراین اگر احساس تنبلی می کنید، کلپ و قهوه سبز می توانند در چند دقیقه به شما انرژی بدهند.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه سبز برای کاهش وزن

زمان ایده آل برای خوردن قهوه سبز صبح است، چه بعد از بیدار شدن از خواب و چه بعد از تمرین روزانه. می توانید در هر زمانی از روز قهوه سبز بنوشید. با این حال، نوشیدن ۲ تا ۳ ساعت قبل یا بعد از غذا توصیه می شود.

به این دلیل است که سطح قند خون شما پس از خوردن پروتئین و کربوهیدرات افزایش می یابد. مصرف قهوه سبز می تواند به کاهش سطح قند خون و کاهش افزایش شدید آن کمک کند.

همچنین می توانید آن را برای صبحانه یا عصرانه همراه با میان وعده مصرف کنید. اما به یاد داشته باشید که نوشیدن قهوه سبز بلافاصله پس از صرف غذا هرگز ایده خوبی نیست. اگر محتویات قهوه سبز با غذایی که می خورید واکنش نشان دهد، ممکن است منجر به مسمومیت غذایی شود.

قهوه سبز را در شب مصرف نکنید زیرا ممکن است باعث بی خوابی شود. علاوه بر این، به دلیل عدم انجام تحقیقات قابل اعتماد، مادران شیرده باید از قهوه سبز اجتناب کنند.

مراقب چه چیزی باشم؟

از زمانی که دانه های قهوه سبز رایج شد، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) حداقل از یک شرکت به دلیل بازاریابی نادرست و ادعاهای غیرواقعی در مورد کاهش وزن شکایت کرد. سناتورها در کاپیتول هیل از دکتر اوز به دلیل تبلیغ دانه های قهوه سبز و سایر محصولات کاهش وزن «معجزه آسا» بدون حمایت علمی کافی سؤال کردند.

هم FTC و هم سازمان غذا و دارو (FDA) انجام تحقیقات و احتیاط را در مورد مکمل ها توصیه می کنند. تحقیقات علمی باید ادعای مکمل های غذایی را تایید کند. و باید نسبت به محصولاتی که ادعا می کنند به شما کمک می کنند وزن خود را سریع و بدون تغییر عادات کاهش دهید، شک کنید.

FTC مسئول اطمینان از عدم استفاده شرکت ها از زبان گمراه کننده برای گیج کردن و فریب مصرف کنندگان است. و FDA مواد تشکیل دهنده و برچسب محصولات را تنظیم می کند.

اما مکمل های غذایی قبل از اینکه وارد بازار شوند نیازی به تایید FDA ندارند شرکت های خصوصی مسئول انجام تحقیقات و آزمایشات خود هستند   FDA ممکن است تا زمانی که گزارش ادعاهای نادرست یا عوارض جانبی خطرناک ظاهر نشود، وارد این موضوع نشود.

مانند بسیاری از مکمل های دیگر، دانه قهوه سبز ممکن است به عنوان یک راه حل طبیعی برای کاهش وزن به بازار عرضه شود اصطلاح “طبیعی” در صنعت مکمل رایج است، اما لزوماً به معنای ایمن بودن یک محصول نیست در واقع، هیچ تعریف قانونی برای “طبیعی” وجود ندارد.

بسیاری از گیاهانی که در طبیعت رشد می‌کنند می‌توانند کشنده باشند و مکمل‌های طبیعی همچنان می‌توانند مواد غیر طبیعی اضافه‌شده داشته باشند.

اگر به فکر امتحان دانه های قهوه سبز به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن خود هستید، شرکتی را که از آن خرید قهوه می کنید در وب سایت FTC بررسی کنید .

اطمینان حاصل کنید که آنها متهم به تقلب یا آلوده کردن محصولات خود با مواد تشکیل دهنده فهرست نشده نیستند. همچنین مهم است که در مورد مصرف مکمل ها با پزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر شرایط دیگری مانند فشار خون بالا یا دیابت دارید یا دارو مصرف می کنید.

لاغری با قهوه سبز در یک ماه - قهوه سبز برای لاغری

برای کاهش وزن چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟

کاهش وزن طولانی مدت در مورد اتخاذ یک سبک زندگی سالم و پایبندی به آن است . عصاره دانه قهوه سبز ممکن است کمک کننده باشد، اما بسیاری از کارشناسان موافقند که هیچ جایگزینی برای حفظ یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم وجود ندارد .

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)منبع مورد اعتماد توصیه می کند کالری دریافتی روزانه خود را ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری کاهش دهید و در بیشتر روزهای هفته ۶۰ تا ۹۰ دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​داشته باشید.

قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

اطلاعات کافی در مورد قهوه سبز برای ایجاد توصیه های دوز روشن وجود ندارد.گفته می شود، حداقل یک مطالعه از دوزهای حداکثر ۴۰۰ میلی گرم از عصاره قهوه سبز دو بار در روز استفاده کرد، که هیچ اثر منفی را گزارش نکرد اگر قصد مصرف این عصاره را دارید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که مقدار مطمئنی مصرف می کنید.

لاغری با قهوه سبز در یک ماه - قهوه سبز برای لاغری

قهوه سبز و کوچک شدن شکم

کاهش وزن به یک هدف اصلی برای بسیاری از افرادی تبدیل شده است که سعی در بهبود سلامت یا لاغر شدن دارند. اما کاهش وزن می تواند یک فرآیند طولانی باشد، از این رو، بسیاری برای تسریع روند به انواع مکمل ها روی می آورندقهوه سبز یکی از آنهاست، شاید به طور فزاینده ای در بین علاقه مندان به تناسب اندام محبوبیت پیدا می کند.

عصاره دانه قهوه سبز، که توسط پزشک مشهور آمریکایی و مجری برنامه گفتگو، دکتر اوز تبلیغ می شود، یکی از محبوب ترین مکمل های کاهش وزن در بازار است. در اصل، دانه های قهوه سبز، دانه های قهوه ای هستند که هنوز برشته نشده اند.

این دانه‌های قهوه حاوی سطوح بالاتری از اسید کلروژنیک نسبت به دانه‌های قهوه معمولی و بو داده است ادعا می شود که این ماده، اسید کلروژنیک، ممکن است فواید سلامتی دیگری به جز کمک به کاهش وزن داشته باشد.

نحوه استفاده از قهوه سبز برای لاغری و کاهش وزن

واقعیت این است که هیچ مدرک علمی برای تعیین محدوده مناسب دوز قهوه سبز – هم در کودکان و هم در بزرگسالان – وجود ندارد.

بنابراین، بهتر است قبل از استفاده از دستورالعمل های روی برچسب محصول پیروی کنید یا با پزشک یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کنید با این حال، یک وعده (۳۰ دقیقه قبل از غذا) یک توصیه رایج است.

طرز تهیه قهوه سبز برای لاغری

ابتدا باید قهوه یا لوبیا سبز خود را یک شب خیس کنید. در هر فنجان آب از یک قاشق غذاخوری لوبیا استفاده کنید آب بلافاصله شروع به سبز شدن می کند حبوبات خود را روی پیشخوان بپوشانید.

وقتی آماده دم کردن شدید، حبوبات و آبی که در آن خیس شده بود را در قابلمه بریزید مایع را به جوش بیاورید و سپس آن را کم کنید تا بجوشد در قابلمه خود را به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید.

مایع شما اکنون معطر و سبز خواهد شد. حرارت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.
مرحله بعدی برای تهیه قهوه سبز این است که وقتی کاملاً خنک شد، قهوه سبز خود را از طریق یک فیلتر بریزید تا دانه‌ها و کله‌ها، پوست بیرونی دانه‌ها، که در فرآیند پخت جدا شده است، بگیرد.

می توانید از هر نوع فیلتری که در دست دارید، از جمله فلز، کاغذ یا پارچه استفاده کنید به خاطر داشته باشید که فیلتری که استفاده می کنید ممکن است طعم را کمی تغییر دهد.

آخرین مرحله در تهیه قهوه سبز شخصی سازی آن است. فرآیندی که توضیح دادیم قهوه سبز بسیار غلیظی تولید می کند. می توانید آن را مستقیم بنوشید، آن را با آب رقیق کنید، یا برای طعم دادن به آن عسل یا شکر اضافه کنید قهوه سبز اضافی را در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم

دانه های قهوه حاوی دو ماده شیمیایی گیاهی، یعنی کافئین و اسید کلروژنیک است. اسید کلروژنیک اسیدی است که دارای خواص کاهش وزن است. با این حال، راه های مختلفی برای استفاده از قهوه سبز برای کاهش وزن وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که با هدف تناسب اندام شما مطابقت دارد.

  1. دانه های قهوه سبز آسیاب شده

بسته ای از بهترین دانه های قهوه سبز را برای کاهش وزن بخرید و سپس در خانه آسیاب کنید شما می توانید دانه های قهوه سبز ارگانیک را برای کاهش وزن انتخاب کنید، همانطور که خالص هستند.

از این دانه های آسیاب شده قهوه برای تهیه یک فنجان قهوه استفاده کنید. مطمئن شوید که شکر یا شیرین کننده های مصنوعی به آن اضافه نکنید، زیرا حاوی چربی ها و کربوهیدرات هایی هستند که مانعی برای کاهش وزن شما ایجاد می کنند.

  1. سایر مکمل های کاهش وزن را اضافه کنید

طعم قهوه سبز با قهوه استاندارد بسیار متفاوت است. برخی از افراد ممکن است طعم آنها را دوست نداشته باشند در این صورت، می توانید مواد دیگری را اضافه کنید که به افزایش متابولیسم و تسریع کاهش وزن کمک می کند.

  1. از میان وعده های قندی خودداری کنید

شکر با افزایش وزن و تجمع چربی در بدن مرتبط است. اگر می خواهید نتایج را ببینید، پس باید مصرف قند خود را کاهش دهید. اگر دندان شیرین دارید، به سراغ شیرین کننده های طبیعی بروید. برای میان وعده، سبزیجات سبز، سالاد، گوجه فرنگی گیلاسی، آجیل و دانه ها را ترجیح دهید.

  1. آن را با زردچوبه ترکیب کنید

همه ما می دانیم که زردچوبه یک گیاه دارویی است. پودر زردچوبه را به قهوه خود اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه دم بکشد تا نتیجه بهتری بگیرید. زردچوبه حاوی برخی خواص ضد التهابی است که باعث کاهش وزن می شود متابولیسم و ​​سطح انسولین شما را افزایش می دهد به این ترتیب می توانید سرعت کاهش وزن خود را افزایش دهید.

بهترین زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری

شما درک کرده اید که چگونه از قهوه سبز برای کاهش وزن استفاده کنید، اما همچنین باید بدانید چه زمانی می توانید آن را بنوشید و چه زمانی نه.

می توانید آن را صبح قبل از صبحانه میل کنید.

آن را قبل یا بعد از تمرین صبحگاهی مصرف کنید.

می توانید قبل از ناهار یک فنجان قهوه سبز بنوشید.

آن را همراه با میان وعده های عصرانه سالم میل کنید.

به یاد داشته باشید: مصرف قهوه سبز بعد از غذا می تواند منجر به ناراحتی معده یا مسمومیت غذایی شود با غذا واکنش خوبی نشان نمی دهد. بنابراین، همیشه باید بعد از غذا از مصرف آن اجتناب کنید.

گنجاندن قهوه سبز در برنامه روزانه می تواند به کاهش وزن کمک کند. با این حال، برای سرعت بخشیدن به کاهش وزن، نباید آن را بیش از حد مصرف کنید.

حداکثر ۳ فنجان برای رژیم کاهش وزن شما کافی است، بیش از آن به هیچ نتیجه دیگری منجر نمی شود شما می توانید قهوه سبز را به صورت پودر، ساشه و دانه خریداری کنید آن را به روشی که دوست دارید آماده کنید تا از مزایای آن لذت ببرید. اما برای رسیدن به هدف خود یک رژیم غذایی متعادل همراه با ورزش را فراموش نکنید.

قهوه سبز برای لاغری بهتر است یا سیاه

برای لاغری خواص قهوه سبز بیشتر از خواص قهوه سیاه است.

اگر اضافه وزن و چربی شکم دارید و چاق هستید، می توانید قهوه سبز میل کنید.

قهوه سبز یک کنترل کننده قدرتمند اشتها بوده و با کاهش میل به غذا باعث چربی سوزی می شود.

دارای مقادیر قابل‌توجهی از نوعی جلبک دریایی به نام کتنجک می باشد که سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و برای چربی سوزی بسیار مفید است چرا که باعث افزایش متابولیسم بدن شده و کالری سوزی بدن را سرعت می بخشد.

ابتدا لوبیای قهوه سبز را به مدت ۲۴-۴۸ ساعت در آب بخیسانید، سپس آبکشی کرده و آن را روی اجاق قرار داده و بجوشانید از روی حرارت بردارید و به مدت زمان پانزده دقیقه بگذارید همانطور بماند تا دم بکشد سپس حدود یکساعت بگذارید تا خنک شود.

نوشیدنی قهوه سبز شما آماده است، آن را بچشید اگر غلظت بالایی دارد با کمی آب رقیق کنید و اگر دوست دارید شیرین باشد از عسل استفاده کنید.

برای کاهش سریعتر وزن می توانید نوشیدنی قهوه سبز را در ترکیب با دارچین و زنجبیل استفاده کنید.

قهوه سبز برای لاغری بهتره یا چای سبز

واقعیت این است که هیچ داروی جادویی یا مکمل فوق العاده ای وجود ندارد که به کاهش وزن کمک کند. بلکه یک برنامه تمرینی منظم با برنامه غذایی مناسب برای یک فرد موثر خواهد بود.

با این حال، گزینه‌های کمی از غذاها و نوشیدنی‌های سالم ممکن است متابولیسم بدن را تحریک کرده و برای کاهش وزن ارزش قائل شوند. چای سبز و قهوه سبز یکی از آنهاست.

چای سبز در حال حاضر به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و التهابی خود در برنامه رژیم غذایی کاهش وزن بسیار مشهور است. قهوه سبز همچنین از سال ۲۰۱۲، زمانی که دکتر اوز گفت که دانه های قهوه سبز به سرعت چربی می سوزانند، در حال جلب توجه در دنیای کاهش وزن است.

او همچنین ادعا کرد که اگر کسی هر روز قهوه سبز می نوشد، نیازی به برنامه غذایی و ورزش نیست (اطلاعات جمع آوری شده).
چای سبز و قهوه سبز، هر دو دارای برخی از فواید استثنایی دیگر برای سلامتی هستند که عبارتند از:

• محافظت در برابر بیماری های قلبی
• جلوگیری از پیری پوست
• افزایش متابولیسم بدن
• تنظیم سطح قند خون

اگر در مورد کاهش وزن باشد، تحقیقات اخیر در مورد قهوه سبز نشان داده است. نتیجه موثرتر در کاهش وزن نسبت به چای سبز است. اما چای سبز شواهد بیشتری در مورد سایر فواید سلامتی نسبت به قهوه سبز دارد.

اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم آنها را در هر مقداری داشته باشیم. چای سبز و قهوه سبز هر دو عوارض جانبی کمی از مصرف بیش از حد آنها دارند. تعداد کمی در زیر نام برده شده است

• کمبود خواب
• اختلال اضطراب
• کم خونی
• تشنج
• سردرد

بنابراین، یک فنجان چای سبز یا قهوه سبز را در رژیم غذایی سالم خود بگنجانید و سلامت کلی خود را همراه با کاهش وزن تقویت کنید. همچنین ورزش را فراموش نکنید.

فروش عمده قهوه سبز

ما در فروشگاه قهوه دارک، دانه های قهوه سبز را به صورت آنلاین با قیمت قهوه عمده عرضه می کنیم. وقتی بیشتر بخرید، بیشتر پس انداز می کنید، قهوه سبز ۱۰۰% لذیذ عربیکا ما به صورت عمده برای کسانی که می خواهند قهوه خود را برشته کنند عرضه می شود.

همچنین، ما دانه‌های قهوه سبز ارگانیک تجارت منصفانه را به صورت آنلاین، همراه با قهوه سبز جامائیکا آبی کوهستان، به مجموعه‌ای از دانه‌های قهوه سبز عمده فروشی برای برشته اضافه می‌کنیم.

برخلاف قهوه برشته شده که پس از ۴ تا ۶ هفته خراب می شود، دانه های قهوه سبز را می توان ماه ها یا حتی سال ها در مکانی خنک و خشک نگهداری کرد.

بنابراین اگر قهوه‌تان را با طعم برشته‌ای متمایز ترجیح می‌دهید و می‌خواهید مطمئن شوید که هر فنجان ۱۰۰٪ تازه است، بو دادن قهوه سبز خود در خانه راه‌حل عالی است.

برشته کردن در خانه نه تنها مقرون به صرفه تر از خرید قهوه برشته شده آماده است، بلکه به شما امکان می دهد تا با مخلوط های سفارشی که انواع مختلف دانه ها و عمق برشته را ترکیب می کند، آزمایش کنید تا بتوانید فنجان قهوه عالی خود را، همان طور که دوست دارید پیدا کنید.

برای تهیه انواع قهوه سبز عمده می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و قبل از خرید مشاوره های لازم را داشته باشید.

قیمت قهوه سبز کیلویی

هر قهوه ای به علت گونه های مختلفی که در جهان دارند قیمت های مختلفی دارند که به علت تغییرات موجود در قیمت های افزایشی دلار و نوع گونه قهوه سبز متغیر است و ما در فروشگاه قهوه دارک با مناسب ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

 

خرید قهوه سبز

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت