بهترین میکس قهوه با کافئین بالا

4.6/5 - (25 امتیاز)

بهترین میکس قهوه با کافئین بالا

بهترین میکس قهوه با کافئین بالا یکی از نیازهای عاشقان قهوه که به میکس دو نوع قهوه با کافئین بالا علاقه مند هستند.

قهوه خوب به تنهایی عنوان محبوب ترین نوشیدنی در جهان را به خود اختصاص نداد بیایید اینجا صادق باشیم کافئین ارتباط زیادی با محبوبیت جهانی قهوه دارد.

طبق داده های، یک فنجان قهوه به طور متوسط ​​حدود ۶۴ میلی گرم کافئین دارد چه می شود اگر این به سادگی کافی نباشد که شما را به حرکت درآورد و همانطور که می خواهید بیدار شوید وارد قلمرو قهوه های قوی با کافئین بالا شوید که برای ارائه «انتخاب» اضافی برای کسانی که به آن نیاز دارند طراحی شده اند در این مقاله نگاهی به بهترین قهوه های کافئین دار می اندازیم که هم بر اساس میزان کافئین و هم از نظر طعم اندازه گیری می شوند.

قبل از به اشتراک گذاشتن توصیه های ما، مفید است که به طور خلاصه به علم در مورد چگونگی دستیابی شرکت های قهوه به سطوح اضافی کافئین بپردازیم.

دانه‌های قهوه در گونه‌های مختلفی وجود دارد، اما دو نوع که به‌طور گسترده رشد می‌کنند، دانه‌های عربیکا و روبوستا هستند. دانه عربیکا حاوی ۱٫۲٪ کافئین است در حالی که دانه روبوستا حاوی تقریباً دو برابر این مقدار (۲٫۱٪) است.

به دلیل تلخی ملایم کافئین، دانه های روبوستا طعم تندتری نسبت به عربیکا دارند. قهوه های تخصصی سطح بالا تقریباً به طور انحصاری دانه های عربیکا را تهیه می کنند زیرا طعم صاف تر و تصفیه شده تری ارائه می دهند.

بهترین میکس قهوه با کافئین بالا

دانه های قهوه صرف نظر از نوع آن، بسته به مناطقی که در آن رشد می کنند، می توانند سطوح کافئین متفاوتی داشته باشند. خاک، آب و هوا و ارتفاع همگی نقش مهمی در شکل دادن به ویژگی های دانه قهوه ایفا می کنند.

بنابراین جای تعجب نیست که لوبیاها حتی در یک گونه هم سطح کافئین متفاوتی دارند. در این صورت، مارک‌های قهوه میکس با کافئین بالا که به طعم اهمیت می‌دهند، ترکیب مناسبی از دانه‌های عربیکا و روبوستا را برای دستیابی به طعم دلخواه انتخاب می‌کنند.

ما به این موضوع پرداختیم که چگونه گونه‌های مختلف دانه‌های قهوه می‌توانند کافئین بیشتری نسبت به سایرین داشته باشند. عامل دیگری که بر محتوای کافئین تأثیر می گذارد، برشته کردن آن است رابطه بین سطوح برشته و کافئین به طور گسترده در محافل قهوه در سراسر جهان مورد بحث قرار گرفته است.

اکثر مردم تصور می کنند که یک دانه قهوه بو داده تیره قوی کافئین بیشتری نسبت به یک قهوه روشن دارد. فکر کردن به این کاملاً قابل درک است اما هنوز اشتباه است. در واقع، این قهوه های برشته شده سبک هستند که با فرض وزن برابر، کافئین بیشتری دارند.

دلیل این امر این است که دانه های قهوه برشته شده سبک برای مدت زمان کوتاه تری برشته می شوند و در نتیجه کافئین کمتری در فرآیند برشته کردن از دست می رود.

لوبیاهای برشته تیره مدت بیشتری نسبت به لوبیاهای برشته شده روشن در معرض گرما قرار می گیرند و بنابراین معمولاً کافئین کمتری دارند.

طرز تهیه قهوه با کافئین بالا

برای تهیه قهوه با کافئین بالا می‌توانید از چند تکنیک و مواد مختلف استفاده کنید تا کافئین بیشتری در قهوه استخراج شود. در اینجا چند روش برای تهیه قهوه با کافئین بالا آورده شده است:

۱٫ استفاده از دانه‌های تازه رست شده: دانه‌های قهوه تازه رست شده دارای مقدار بیشتری کافئین هستند. بنابراین، اگر قهوه‌ای با کافئین بالا می‌خواهید، از دانه‌های تازه رست شده استفاده کنید.

۲٫ استفاده از نسبت قهوه به آب بیشتر: افزایش تعداد دانه‌های قهوه یا مقدار قهوه در آب می‌تواند منجر به استخراج بیشتر کافئین شود. معمولاً برای هر پیمانه آب، یک تا دو قاشق غذاخوری قهوه استفاده می‌شود. با افزایش مقدار قهوه، میزان کافئین نیز افزایش می‌یابد.

۳٫ استفاده از زمان استخراج بیشتر: اگر قهوه را بیشتری در آب نگه دارید، کافئین بیشتری از دانه‌های قهوه استخراج می‌شود. این ممکن است با استفاده از روش‌هایی مانند قهوه‌سازی با قلیان یا استفاده از فیلترهای کافه اسپرسو ممکن باشد.

۴٫ استفاده از روش‌های خاص تهیه قهوه: برخی از روش‌های تهیه قهوه، مانند اسپرسو، می‌توانند منجر به تهیه قهوه با کافئین بالا شوند. به عنوان مثال، با استفاده از ماشین اسپرسو، می‌توانید قهوه‌ای با کافئین بالا و با طعم و عطر قوی تهیه کنید.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که مصرف بیش از حد کافئین نیز می‌تواند مضر باشد، بنابراین بهتر است مصرف روزانه قهوه را در مقادیر معقول محدود کنید.

بهترین قهوه های پر کافئین سال ۲۰۲۰

چالش همیشگی پشت فرمولاسیون بهترین میکس قهوه  با کافئین بالا این است که اطمینان حاصل شود کافئین اضافی طعم قهوه را خراب نمی کند. اغلب اوقات متوجه می‌شوید که حتی برخی از گران‌ترین قهوه‌های پر کافئین طعم بسیار تند یا تلخی دارند.

بسیاری از دوستداران کافئین اغلب هنگام نوشیدن قهوه با کافئین بالا خود را برای طعم بسیار تند آماده می کنند. این یکی از مضرات ضروری دریافت مقدار اضافی از خوبی های کافئین دار است.

خوشبختانه، بازیکنان خاصی در بازی قهوه با کافئین بالا وجود دارند که به نظر می رسد تعادل کاملی بین طعم و کافئین پیدا کرده اند. شایان ذکر است که ما این لیست را تنها بر اساس محتوای کافئین انتخاب نکردیم. من شخصاً اگر قهوه مزه بدی داشته باشد، کمتر به محتوای کافئین اهمیت می دهم.

بهترین میکس قهوه با کافئین بالا

انتخاب برتر ما برای بهترین و قوی ترین قهوه های پر کافئین به قهوه مگاتون می رسد. در حالی که ممکن است این قهوه به اندازه سایر قهوه های موجود در این لیست کافئین نداشته باشد، به دلیل طعم فوق العاده غنی و پیچیده آن علاوه بر داشتن محتوای کافئین بالا انتخاب شده است. من شخصاً این قهوه را قبلاً امتحان کرده‌ام و به باز تعریف دیدگاه من در مورد قهوه با کافئین بالا و پتانسیل آن کمک کرد.

کافئین با انرژی بسیار تمیز و طبیعی به من ضربه زد، در حالی که یک فنجان دم نوش با کیفیت را ارائه می دهد که با آنچه در یک قهوه خانه لوکس پیدا می کنید رقابت می کند. از ترکیب اختصاصی روبوستا و عربیکا استفاده می‌کند که به این ترتیب می‌توانند به چنین دم‌کرده‌ای با تنظیم دقیق دست پیدا کنند.

اگر برند آنها را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که آنها سعی نمی کنند “خطرناک ترین کافئین دار” قهوه جهان باشند. بجای، آنها با استفاده از اثرات طبیعی کافئین خود را به عنوان یک قهوه پرفورمنس به بازار عرضه می کنند.

قهوه کاملا طبیعی آنها فاقد مواد شیمیایی است که به ویژه هنگام خرید قهوه در این فضا بسیار مورد توجه قرار می گیرد. تمام سفارشات ظرف ۲۴ ساعت برشته می شوند.

چقدر کافئین زیاد است؟

سازمان غذا و داروی ایالات متحده ۴۰۰ میلی گرم کافئین در روز را برای افراد عادی توصیه می کند. البته این مقدار به دلیل عواملی مانند وزن بدن و ترکیب متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید محدودیت کافئین خاص خود را بدانید، این ماشین حساب کافئین فوق‌العاده را بررسی کنید .

نکته اصلی این است که هنگام مصرف مقادیر زیاد کافئین باید از عقل سلیم استفاده کنید. محدودیت های خود را و همچنین بدن خود را بشناسید. اگر به طور غیرقابل کنترلی تکان می‌خورید یا به سادگی احساس می‌کنید که خیلی سیم‌کشی کرده‌اید، لیوان را زمین بگذارید و فعلاً راه بروید.

و اگر کسی فکر می‌کرد چه مقدار کافئین می‌توانید قبل از مرگ بنوشید، پاسخ حدود ۱۰ گرم (نه میلی گرم) است.

بهترین میکس قهوه با کافئین بالا

قهوه سیاه بی خوابی دارای ۱۱۰۵ میلی گرم کافئین در هر ۱۲ قاشق قهوه دم شده است این به اندازه بلک لیبل نیست، اما هنوز هم بسیار بیشتر از قهوه معمولی است. این دانه ها ترکیبی از ۸۰ درصد روبوستا و ۲۰ درصد عربیکا هستند.

ترک ساز اصل از بهترین دستگاه های موجود برای تهیه یک نوشیدنی گرم از نوع قهوه ترک می باشد.

اسم قهوه با کافئین بالا

یکی از اسامی معروف برای قهوه با کافئین بالا عبارت “قهوه قوی” است. این اصطلاح معمولاً برای قهوه‌هایی استفاده می‌شود که دارای طعم و عطر قوی و همچنین مقدار بیشتری کافئین هستند. این نوع قهوه ممکن است با نام‌های دیگری نیز شناخته شود، از جمله “قهوه اسپرسو”، “قهوه ریسترکتو” یا “قهوه اکسپرس”.

همچنین، بعضی از برندهای قهوه ممکن است نسخه‌هایی از محصولات خود را با عنوان “قهوه با کافئین بالا” یا “قهوه قوی” معرفی کنند. بنابراین، هنگامی که به دنبال قهوه با کافئین بالا می‌گردید، بهتر است بر اساس نشان‌های و برندهای مختلف در بازار جستجو کنید.

قهوه میکس فول کافئین

قهوه میکس فول کافئین معمولاً محصولی است که با ترکیب دانه‌های قهوه رست و دانه‌های قهوه تحت فرآیندی که به نام “مخلوط کافئین” معروف است، تولید می‌شود. این نوع قهوه به دلیل حاوی بیشترین مقدار کافئین نسبت به دیگر انواع قهوه‌ها، به نام “میکس فول کافئین” شناخته می‌شود.

برخی از مزایای قهوه میکس فول کافئین شامل افزایش انرژی، افزایش تمرکز و توجه، و افزایش تقویت حافظه می‌باشد. با این حال، باید توجه داشت که مصرف بیش از حد کافئین ممکن است باعث عوارضی مانند اضطراب، بی خوابی، تپش قلب و افزایش فشار خون شود.

اگر می‌خواهید قهوه میکس فول کافئین بپزید، می‌توانید از دانه‌های قهوه مختلفی که دارای مقادیر بالایی از کافئین هستند، استفاده کنید. اما بهتر است قبل از مصرف، مقدار مصرف خود را کنترل کرده و با توجه به حالت سلامتی خود، از میزان مناسبی از آن استفاده کنید. همچنین، اگر سوالاتی در مورد مصرف قهوه میکس فول کافئین دارید، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

بهترین مارک قهوه با کافئین بالا

انتخاب بهترین مارک قهوه با کافئین بالا می‌تواند به سلیقه شما و نیازهای شخصیتان بستگی داشته باشد. اما برخی از برندها و مارک‌های معروفی وجود دارند که شناخته شده‌اند به دلیل کیفیت و محتوای کافئین بالای قهوه‌های خود. برخی از این مارک‌ها عبارتند از:

۱٫ Lavazza: این مارک ایتالیایی قهوه‌های با کیفیت و با طعم قوی تولید می‌کند که ممکن است دارای کافئین بالا باشند.

۲٫ Death Wish Coffee: این مارک به عنوان یکی از قهوه‌های با کافئین بالا شناخته می‌شود و معمولاً دارای مقدار بالایی از کافئین است.

۳٫ Black Label Coffee: این یکی دیگر از برندهای معروفی است که قهوه‌های با کافئین بالا تولید می‌کند و مورد توجه طرفداران قهوه قرار دارد.

۴٫ Death Cups: این مارک نیز برای قهوه‌های با کافئین بالا شناخته شده است و انواع مختلفی از قهوه‌های قوی و با کافئین بالا را ارائه می‌دهد.

۵٫ Kicking Horse Coffee: این مارک همچنین برای قهوه‌های با کیفیت و با کافئین بالا شناخته می‌شود.

قبل از انتخاب یک مارک، بهتر است بازخوردها و نظرات مصرف‌کنندگان را بررسی کنید و بسته به سلیقه و نیازهای خود، مارک مناسب را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت