چگونه قهوه ها رو میکس کنیم

Rate this post

چگونه قهوه ها رو میکس کنیم

چگونه قهوه ها رو میکس کنیم  یه چالش برای قهوه خور ها که باید به اندازه میکس آن خیلی دقت کنند .اگر از نوشیدن قهوه اصل لذت می برید، احتمالاً با دو اصطلاح مواجه خواهید شد: «ترکیب قهوه» و «قهوه های تک منشا».

در این مقاله قصد داریم بسیاری از افسانه‌های مرتبط با این اصطلاحات را از بین ببریم و به شما کمک کنیم در اینجا در North Star Coffee Roasters درک کنید که چگونه به ترکیب قهوه نزدیک می‌شویم.

این مهم است زیرا اکثر قهوه‌هایی که در بازار قهوه پیدا می‌کنید به‌طور کلی ترکیب شده‌اند. این درست است چه در یک بار اسپرسو باشید که نوشیدنی‌های اسپرسو سنتی سرو می‌کند یا اگر در یک فروشگاه خرده‌فروشی هستید و از قفسه‌ها برای استفاده در خانه خرید می‌کنید.

چگونه قهوه را میکس کنیم

بنابراین، اول از همه، ترکیب قهوه دقیقاً چیست؟

مخلوط قهوه قهوه ای است که از دانه های قهوه که از بیش از یک مکان سرچشمه می گیرند تشکیل شده است. “مکان” در اینجا فقط به معنای کشورهای مختلف نیست. این می تواند به معنای تقسیم مکان در سطح بسیار خرد باشد، مانند ارتفاعات مختلف در یک مزرعه تولید کننده، یا می تواند به معنای مناطق مختلف یک کشور یا مناطق کوچک متفاوت در یک منطقه تولید کننده باشد.

از اینجا، همانطور که می توانید حدس بزنید، مخلوط قهوه به اشکال و اشکال مختلفی می آید. از مخلوط‌های قهوه‌های تجاری موجود در زنجیره‌های قهوه گرفته تا قهوه‌های «تک منشا» که تصور می‌شود تنها یک نوع قهوه هستند، عبارت «ترکیب قهوه» همه‌جانبه است، اگرچه اغلب به اشتباه گفته می‌شود.

ترکیبی از قهوه که در اینجا در رستوران تولید می‌کنیم، تقریباً مانند یک دستور غذا دیده می‌شود که در آن طعم‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کنیم تا تعادل کلی ایجاد کنیم و در عین حال پیچیدگی طعم را ایجاد کنیم.

مخلوط ها جایی هستند که ما پتانسیل طعم عالی را برای ترجیحات بازار تقاضای خاص مشتری روش دم کردن سفارشی ایجاد می کنیم و به کاربر نهایی امکان می دهد آن را به روشی قابل دسترس در خانه یا در سرویس دم کند.

ما اطمینان حاصل می کنیم که تمام اجزای ترکیبات خود را روی برچسب کیسه های خود قرار می دهیم. هر منشا قهوه، نام مزرعه / ایستگاه فرآوری خاص و کشور مبدا به منظور شفافیت کامل به مصرف‌کنندگان ارائه شده است.

خاستگاه‌های مختلفی که یک ترکیب را تشکیل می‌دهند، روی برچسب هستند تا به مشتریان کمک کنند تا بفهمند چه چیزی در آن ترکیب قهوه خاص آمده است.

چرا قهوه ها را با هم ترکیب می کنید؟

مخلوط کردن به دلایل زیادی انجام می شود و از نظر تجاری می تواند یک استراتژی توسط یک روستر قهوه باشد. این ممکن است برای برآورده کردن یک نقطه قیمت معین به راحتی بدون به خطر انداختن طعم موجود باشد، یا می تواند برای برآورده کردن نیازهای کمیت خاص برای تولید آنها باشد.

به خصوص با کسب و کار خودمان در ستاره شمالی، ترکیب برای برآوردن ترجیحات یا نیازهای طعم پیچیده انجام می شود. گاهی اوقات این برای نیازهای قهوه سفارشی مشتری یا جلب رضایت بیشتر انتظارات بازار از طعم قهوه است.

چگونه قهوه را میکس کنیم

چرا ما ترکیباتی را بیشتر از قهوه از یک منبع می بینیم؟

ما اغلب قهوه را با هم ترکیب می کنیم تا طعم کلی پیچیده ای تولید کنیم که توسط یک نوع قهوه تولید نمی شود. هر قهوه ای که ما می بینیم فقط مجموعه خاصی از طعم های ذاتی دارد، بنابراین ما آن ها و فقط آن هایی را داریم که باید با آنها کار کنیم و توسعه دهیم.

البته، شرکت‌های دیگر ممکن است طعم مصنوعی دانه‌های قهوه را انتخاب کنند که اغلب در محصولات قهوه جدید دیده می‌شود. در ستاره شمالی این چیزی است که ما نه تولید می کنیم و نه از منظر کیفیت در کنار آن ایستاده ایم. ما روی خرید و نمایش اخلاق و کیفیت عالی و کار سختی که برای تولید هر دو انجام می شود تمرکز می کنیم.

مخلوط های محبوب قهوه

نتیجه قهوه ای است که همه کاره است و برای کاربر خانگی در فرنچ پرس یا اجاق گاز به خوبی کار می کند، اما همچنین برای باریستا ثابت می شود که کار با اسپرسو ساز اصل سازگار و آسان است.

این از ۴۰% برزیل فازندا راینها داپاز، ۴۰% السالوادور چلازوس و ۲۰% سوماترا جاگونگ تشکیل شده است که توسط تیم سرخ کردنی ما Krag، Ollie و James کاملاً با هم ترکیب شده است.
خیابان Czar یکی دیگر از ترکیبات بسیار محبوب ما است.

و اگر در مورد ترکیب قهوه صحبت می کنیم، بیایید ترکیب کریسمس خود را فراموش نکنیم. هولز از مهارت‌های خود در درجه‌بندی Q برای انتخاب قهوه‌هایی استفاده می‌کند که دارای مشخصات و طعم‌هایی هستند که به یک قهوه کلی کمک می‌کند که نوع غذا و نوشیدنی مرتبط با کریسمس را منعکس کند.

مخلوط قهوه برای اسپرسو

اسپرسو برای شروع یک نوشیدنی کوتاه و بسیار پیچیده است، اما اغلب برای سرو با آب، شیر و یا چیزهای دیگر رقیق می شود. هنگام ایجاد یک ترکیب اسپرسو برای سرویس، باید به این فکر کنیم که این ترکیب در نهایت چگونه سرو می شود و طعم آن را می چشند و از آنجا به عقب با طعم و مزه عمل می کنند.

این تقریباً مهندسی معکوس است، اما در ستاره شمالی ما با یک چارچوب واضح در ذهن شروع می‌کنیم تا نمایه طعم نهایی را که باید ایجاد کنیم.

ما بر حسب انواع و دسته‌های طعمی که یک قهوه می‌تواند در هنگام مخلوط کردن، همراه با سطح بدن و قدرت درک شده قهوه ارائه دهد، فکر می‌کنیم. این به ما کمک می کند تا شخصیت یک ترکیب اسپرسو را حول مهمترین عواملی که مردم به آنها پاسخ می دهند بسازیم.

چگونه قهوه را میکس کنیم

با اسپرسو، یک عامل مهم تنظیم تعادل طعم ها برای اطمینان از اینکه طعم کاملاً متعادلی هم به عنوان قهوه سیاه و هم در نوشیدنی های مبتنی بر شیر دارد، تنظیم می شود، با توجه به اینکه نوشیدنی های شیری اکثر نوشیدنی های مصرف شده در کافه ها هستند.

چرا ترکیب خانه ما (The Docks) نت های طعمی از شکلات، پرالین و کارامل را در خود دارد؟ این طعم‌ها وقتی با یا بدون شیر مزه می‌شوند فوق‌العاده هستند، و مهم‌تر از همه با افزودن شیر تأثیر مثبتی بر آن‌ها می‌گذارد، نه اینکه نامتعادل یا بیش از حد کم‌رنگ شوند.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت