کدوم قهوه فوری کافئین بیشتری دارد

Rate this post

کدوم قهوه فوری کافئین بیشتری دارد

این به این دلیل است که کافئین فوری کمی کمتر از قهوه آسیاب شده است. یک قاشق چای خوری قهوه فوری می تواند بین ۳۰ تا ۹۰ میلی گرم کافئین داشته باشد، در حالی که یک فنجان قهوه آسیاب شده می تواند ۷۰ تا ۱۴۰ میلی گرم کافئین داشته باشد. و فقط کافئین موجود در قهوه فوری نیست که متفاوت است.

ممکن است رپ بدی داشته باشد، اما تست طعم و مزه متخصص اخیر ما نشان داد که برخی از قهوه های فوری می توانند به اندازه یک اسپرسوی تازه دم شده طعم خوبی داشته باشند.

محتوای کافئین قهوه فوری بسته به برند متفاوت است. در جایی که توانستیم جزئیات محتوای کافئین را از تولیدکنندگان محصولاتی که در سال ۲۰۱۹ آزمایش کردیم، به دست آوریم، آنها از ۲۵۰۰ میلی گرم تا ۶۰۰۰ میلی گرم در هر ۱۰۰ گرم متغیر بودند.

این حدود ۶۳ تا ۱۵۰ میلی گرم بر اساس یک قاشق چای خوری گرد در یک فنجان ۲۵۰ میلی لیتری است. طبق پایگاه داده ترکیب مواد غذایی استرالیا، میانگین آن حدود ۷۸ میلی گرم در هر فنجان ۲۵۰ میلی لیتری است. 

قهوه فوری Biohazard قوی ترین قهوه روی زمین را ارائه می دهد.

۹۲۸ میلی گرم کافئین شما را از عمیق ترین خواب ها بیدار می کند و سخت ترین جلسات را پشت سر می گذارد. همچنین برای کلاس های کالج صبح زود یا جلسات مطالعه تمام شب عالی است!

این محصول از نوع پیش آسیاب شده است.

Biohazard با دانه های روبوستا برای کباب ارگانیک تیره ساخته شده است.

نظر ما این است که این بهترین فنجان قهوه است که می توانید روز خود را با آن شروع کنید. پس لطفا این را به عزیزانتان هدیه دهید یا خودتان آن را بنوشید و تفاوت را ببینید!

گونه‌هایی که بیشتر ما از آن‌ها آگاه هستیم، عربیکا و روبوستا هستند، این ‌ها تنها گونه‌ های قهوه‌ای هستند که به‌طور گسترده در دسترس هستند و از آن ها قهوه فوری تهیه می کنند و از این میان روبوستا حاوی بیشترین کافئین است. به طور کلی، روبوستا حاوی دو برابر کافئین عربیکا است.

بنابراین اگر فقط برای کافئین قهوه می نوشید و به معنای واقعی کلمه فقط می خواهید قهوه ای با بالاترین محتوای کافئین بنوشید، ممکن است بخواهید بروید و به دنبال یک روبوستای ۱۰۰% بگردید. گزینه های زیادی برای قهوه های فوری۱۰۰% روبوستا وجود ندارد و این چیزی نیست که معمولاً از یک روستر مخصوص پیدا کنید، اما اگر می خواهید آن را امتحان کنید، در اینجا چند گزینه وجود دارد.

با قهوه فوری Death Wish Dark Roast یک تکان انرژی خوشمزه را تجربه کنید. این ترکیب جسورانه و شدید از دانه‌های عربیکا و روبوستا که با کافئین اضافی همراه است، قوی‌ ترین تقویت‌کننده کافئینی را که تا به حال داشته‌اید به شما می‌دهد.

این قهوه فوری که از پودر ارگانیک USDA ساخته شده است، ۳۰۰ میلی گرم کافئین در هر وعده ارائه می‌کند و بهترین حالت را برای شروع روز شما فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند یک حرفه‌ای مشغول باشید. این قهوه فوری قوی و نیروبخش شما را کافئین نگه می‌دارد. با صبح های سست خداحافظی کنید.

اسپرسو در مقابل قطره چکان

بسیاری از مردم بر این باورند که با نوشیدن اسپرسو، نسبت به نوشیدن یک فنجان قهوه معمولی، کافئین بیشتری خواهند داشت.

 در واقع، برای اکثر نوشیدنی‌های اسپرسو مانند لاته یا کاپوچینو، هنگام کشیدن دو شات اسپرسو، کافئین در واقع تقریباً معادل یک فنجان قهوه قطره‌ای استاندارد است.

این باور غلط مبنی بر کافئین بودن بیشتر اسپرسو ممکن است از اطلاعات نادرست دیگری ناشی شده باشد، مانند هر چه قهوه تیره تر باشد، کافئین قوی تر است .

وقتی دانه ‌های قهوه برشته می‌شوند، دانه‌های تیره‌ تر در واقع درصد کمتری کافئین دارند. درست مانند پخت و پز قدرت مواد مغذی بسیاری از غذاها را کاهش می دهد، همانطور که دمای دانه قهوه را گرم می کنید، اساساً کافئین را می سوزانید.

برخلاف تصور رایج، اسپرسو لزوماً میزان برشته شدن را نشان نمی دهد، بلکه اندازه قهوه را نشان می دهد. قهوه ریز آسیاب شده همان چیزی است که آن را به عنوان اسپرسو می‌داند، زیرا وقتی در یک ناحیه کوچک فشرده می‌شود، شکل غلیظی از قهوه ایجاد می‌کند. برخی رستوران ها از دانه های برشته تیره تر برای اسپرسو استفاده می کنند، اما برخی دیگر ممکن است از برشته متوسط ​​یا بلوند استفاده کنند که در واقع نوشیدنی کافئین دار تری تولید می کند.

در مورد Cold Brew چطور؟

از آنجایی که گرما به استخراج کافئین بیشتر کمک می کند، دم نوش سرد معمولاً مانند یک کنسانتره با استفاده از نسبت قهوه به آب بسیار بالاتر از حد معمول دم می شود. حدود ۱:۴ تا ۱:۸، در مقابل ۱۶ تا ۲۰ قسمت آب. این یک فنجان قهوه بسیار قوی تر و کافئین دارتر تولید می کند.

اکنون که تفاوت کافئین بین قهوه قطره‌ای معمولی، دم‌نوش سرد و اسپرسو را درک کرده‌اید، ممکن است انتخاب نوشیدنی قهوه برای شما دشوار باشد. خود را از درخواست از باریستای خود برای توضیح تفاوت بین نوشیدنی های مختلف نجات دهید و مانند یک متخصص ظاهر شوید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

آمریکانو

یک Americano شبیه فنجان صبحگاهی معمولی جو است، اما به جای قهوه قطره ای با اسپرسو درست می شود.

واقعیت جالب – در ایتالیا در طول جنگ جهانی دوم، روش اصلی نوشیدن قهوه از طریق اسپرسو بود. سربازان آمریکایی مستقر در آنجا به چیزی کمتر قوی عادت کرده بودند، بنابراین باریستاها تکه های اسپرسو را می کشیدند و با پر کردن بقیه فنجان با آب داغ آن را رقیق می کردند.

کافه او لایت

کافه Au Lait فرانسوی به معنای قهوه با شیر داغ است. درست همانطور که به نظر می رسد، از قسمت های مساوی قهوه قطره ای و شیر بخارپز درست می شود.

لاته

یک کافه لاته اسپرسو با شیر بخارپز و یک لایه کم عمق از فوم روی آن است. هر لاته می تواند طعم دهنده به آن اضافه شود.

کاپوچینو

کاپوچینو شبیه لاته است، اما یکسان نیست. یک کاپوچینوی استاندارد در یک فنجان کمی کوچکتر سرو می شود. با وجود اینکه حاوی همان مقدار اسپرسو است، شیر به طور مساوی بین شیر بخارپز و کف تقسیم می شود و ۳ قسمت مساوی اسپرسو، شیر بخار پز و کف ایجاد می کند.

نکته جانبی – فراپاچینو یک نوشیدنی اسپرسوی واقعی نیست. این یک اقتباس آمریکایی است که حروف “یخ زده” را با “کاپوچینو” ترکیب می کند. فراپاچینو واقعاً فقط یک لاته یخی و طعم‌دار است که مخلوط شده است.

ماکیاتو

کسانی که به “ماکیاتوی کاراملی” عادت دارند، اگر یک ماکیاتوی واقعی از آنها سرو شود، شوکه خواهند شد. کلمه “macchiato” در ایتالیایی به “لکه‌دار” ترجمه می‌شود، که اشاره به شیر/خامه‌ای دارد که به بالای اسپرسوی مستقیم اضافه می‌شود و در یک فنجان بسیار کوچک سرو می‌شود.

در برخی مکان‌ها «ماکیاتو کاراملی» به بازار عرضه می‌شود، اما این نوشیدنی در واقع یک نوشیدنی قهوه واقعی نیست. اگر ماکیاتو کاراملی را در یک کافی‌شاپ زنجیره‌ای سفارش دهید، در واقع فقط یک لاته کارامل سفارش می‌دهید. اشکالی ندارد اگر می خواهید آن را بین خودمان نگه دارید!

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت