گتر قهوه چیست

Rate this post

برند گتر


برند گتر یکی از برند معروف و شناخته شده در میان قهوه دوستان و کافه داران است. این شرکت انواع لوازم اکسسوری اسپر سوساز را در اندازه های ۵۱، ۵۳ و ۵۸ میلی متر تولید می‌کند ما در فروشگاه بزرگ قهوه دارک با تمام تلاش سعی می کنیم تا محصولات گتر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست شما برسانیم.

این نیدل برای همه ی دستگاه های اسپرسوساز خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی مناسب است. نیدل برای سایزهای ۵۱، ۵۳ و ۵۸ میلی متر یکسان است.

محصولات گتر

آسیاب دستی یکی از محصولات شرکت قدرتمند گتر است که یک گزینه عالی برای کسانی است که از دم افزار های خانگی و دستی استفاده می کنند .

این کالا از ابعاد کوچک و وزن بسیار کمی تولید شده است، این محصول باعث شده تا شما حتی اگر در کمپینگ، سر کار و  مسافرت یا هرجا که نیاز به قهوه تازه داشتید به راحتی قهوه را آسیاب کرده و با اکسسوری های دستی از نوشیدن قهوه لذت ببرید .

این آسیاب دستی از دو مخزن شیشه ای برخوردار است که شما حتی میتوانید مقدار زیادی قهوه آسیاب شده را با خود حمل کنید.

 همچنین قابلیت تنظیم درجه آسیاب این محصول باعث شده از هر نوع قهوه به انتخاب خود داشته باشید .

همراه این آسیاب قهوه دستی برند گتر یک فرچه جهت نظافت محصول نیز ارائه میشود، بعد از هر بار استفاده تیغه های آسیاب را نظافت کنید تا از قهوه تازه و با کیفیت خود لذت بیشتری ببرید .

نیدل قهوه

نیدل مخصوص قهوه یکی از وسایلی که می‌تواند به بالا بردن کیفیت قهوه به دست آمده کمک زیادی می کند و سبب لذت بخشی طعم قهوه می شود. نیدل قهوه برند گتر یک نیدل با کیفیت و خوش ساخت است که شما را در مسیر اسپرسو درست کردن به سمت لذت بخشیدن و بیشتر مصرف نمودن می برد.

وظیفه ی نیدل گتر چیست؟ نیدل وظیفه یکدست کردن بستر قهوه و جلوگیری از گوله و انباشته شدن قهوه در پرتا فیلتر است. 

نیدل قهوه گتر به چه صورت کار می کند؟ نیدل قهوه گتر که پس از ریختن قهوه در پرتافیلتر نیدل را سه دور به صورت دایره وار در جهت ساعت گرد یا خلاف ساعت گرد در قهوه شروع به چرخاندن می کنیم تا قهوه را یکدست کند و پودر های قهوه به هم چسبیده را از یکدیگر جدا کند.
جنس نیدل قهوه گتر از فلز رنگ شده مشکی ساخته شده است که کیفیت بسیار خوبی دارد.

فانل مگنتی گتر

هر از گاهی پیش آمده که وقتی به سمت قهوه ساز می روید و برای آماده سازی یک قهوه ناب، وقتی قهوه را با پیمانه درون پرتافیلتر می ریزید بخشی از پودر قهوه به طور ناخواسته روی میز یا زمین ریخته می شود این نکته بسیار مهمی است که سبب هدر رفتن قهوه می‌شود و از طرفی دیگر محیط را کثیف می‌کند.

برای جلوگیری از بیهوده هدر رفتن و کثیف کاری محیط با پودر قهوه، چاره اینکار استفاده از فانل مگنتی گتر است. فانل مگنتی گتر به خوبی به پرتافیلتر می‌چسبد و به راحتی می توانید قهوه را درون پرتافیلتر بریزید.

یکی از بزرگترین معضلات فانل ها لق بودنشان و تکان خوردن در هنگام استفاده است. فانل گتر مگنتی این مشکل را نیز حل کرده است. به خاطر خاصیت آهنربایی فوق العاده قوی به پرتافیلتر می‌ چسبد و تکان نمی‌خورد. حل این مشکلات ساده تجربه بهتری را از درست کردن اسپرسو به افراد می‌دهد. فانل یک وسیله ضروری برای قهوه خورهای آماتور و حرفه ای است.

لولر برند گتر

لولر یکی از گزینه های مناسبی برای بستر سازی سطح پودر قهوه قبل از دم کشیدن قهوه است. این وسیله تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت قهوه به دست آمده برای شما خواهد داشت. 

در هنگام خرید لولر گتر چه آیتم هایی باید مد نظر ما باشد؟

آیتم های مهم برای تهیه ی دستگاه لولر  برند گتر، برخورداری از وزن سنگین، قابلیت تنظیم ارتفاع و کیفیت فلز به کار رفته در ساخت ایت دستگاه است. لولر گتر قابل تنظیم یک انتخاب بسیار مناسب برای به دست آوردن قهوه با کیفیت است.

در بیشتر فروشگاه ها از لولر ها به صورت ثابت طراحی شده به فروش می رسد و متاسفانه این نوع وسیله ها را نمی‌توان ارتفاع آن ها را تنظیم کرد و شما نمی توانید از این لولر ها برای سطوح مختلف قهوه استفاده کنید.

گزینه ی منفی دیگر این نوع لولر ها برای ارزان تر بودن قیمت، از وزن کمتری استفاده می کنند و سبک هستند و متاسفانه فلز زیادی در آن ها استفاده نمی شود تا قیمت تمام شده پایین بیاید ولی برعکس این نوع لولر ها شما می توانید لولر گتر که یک دستگاه سنگین با فلز درجه یک و کامل است استفاده کنید.

این لولر وزن مناسبی دارد و همچنین با شل کردن پیچ بالا به راحتی تنظیم ارتفاع می شود. کیفیت آبکاری فلز آن بسیار عالی است و خط و خش چندانی نخواهد داشت.

این لولر ۵۱ میلی‌متری است برای انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی، شرکتی، کافه های بزرگ و کوچک کارایی دارد و محبوبیت بسزایی در میان مصرف کنندگان دارد.

استند گتر قابل تنظیم 

سایز دهانه استند قابل تنظیم برند گتر دارای سایز ۵۸میلی متر است که برای اکثر دستگاه های اسپرسوساز صنعتی و نیمه صنعتی مناسب است. 

جنس این دستگاه معروف گتر از استیل ضد زنگ می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری، شستشوی آن را نیز راحت می کند. استند گتر از استیل سنگین با مقاومت عالی ساخته شده است که باعث می شود لیز نخورد و کارایی راحتی داشته باشد. این استند گتر قابل تنظیم طراحی مدرنی دارد و بسیار مقاوم و سخت است. 

استند دارای یک پیچ است که با آن می‌توان ارتفاع دلخواه برای پرتافیلتر را تنظیم نمود.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت