طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو یک بستنی گیاهی خوشمزه

Rate this post

طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو

طرز تهیه آیس کافی به ۷ روش خوشمزه در مقاله دیگر کامل توضیح دادیم . حالا طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو خوشمزه که ذهن خیلی از عاشقان قهوه رو مشغول کرده . این کاپوچینو نایس کرم یک غذای یخ زده بدون لبنیات وگان است که با غذاساز، موز یخ زده و دم نوش سرد درست می شود سریع، سالم و خوشمزه مثل بستنی است، اما زیباتر! شما می گویید چقدر زیباتر است؟

خوب این گیاه وگان است، بنابراین بدون هیچ کرمی ساخته شده است در واقع، من از موز به عنوان پایه ای برای ایجاد این کرم گیاهی کاپوچینو خوب استفاده می کنم و اگرچه بافت، طعم و مزه آن دقیقاً شبیه بستنی واقعی نیست، اما این یک غذای منجمد سالم است که کالری کمی دارد، بدون لبنیات و کاملاً خوشمزه !

برای خرید دستگاه فرنچ پرس با ضمانت اصل بودن وارد فروشگاه قهوه دارک شده و سفارش خود را ثبت نمایید.

به طور خلاصه، این اساساً “بستنی” است که می توانید با یک ماده درست کنید: موز یخ زده خوبی این است که شما در واقع نیازی به بستنی ساز ندارید تنها چیزی که نیاز دارید یک غذاساز است با استفاده از موز یخ زده، غذاساز به سرعت آنها را خرد کرده و به بستنی موزی نرم و خامه ای تبدیل می کند همچنین شبیه اسموتی بسیار غلیظی خواهد بود که برای خوردن آن به یک قاشق نیاز دارید.

طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو

کل این ایده با بستنی مبتنی بر موز شروع شد اما از آن زمان، این واقعاً به اصطلاحی تبدیل شده است که برای توصیف هر خوراکی منجمد بدون لبنیات و میوه استفاده می شود بنابراین می توانید به معنای واقعی کلمه آن را با استفاده از کرم نارگیل منجمد، هلو یخ زده یا توت فرنگی منجمد درست کنید ایده این است که این یک جایگزین سالم‌تر برای بستنی معمولی است زیرا فاقد مواد مصنوعی، مواد نگهدارنده و شکر اضافه است.

تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید میوه های یخ زده و مخلوط کن یا غذاساز است!

مواد را جمع کنید

روش ها و تکنیک های بی پایانی برای دستور پخت وجود دارد. این یک پایه عالی است که می توانید آن را سفارشی کرده و منحصر به فرد کنید در اینجا مواد لازم برای تهیه این نسخه کاپوچینو آورده شده است.

موز: از ۳ عدد موز رسیده بزرگ استفاده کنید حتما آنها را برش داده و زودتر در فریزر قرار دهید.

دم نوش سرد: من عاشق استفاده از دم نوش کالیفیا هستم زیرا بدون شکر افزوده قوی و خوش طعم است.

عصاره وانیل: بدون شکر شیرینی می بخشد.

پودر کاکائو: به آن رنگ کاکائویی می دهد که به خوبی با قهوه ترکیب می شود.

مواد را در غذاساز مخلوط کنید

ابتدا باید موز، دم کرده سرد و عصاره وانیل را به غذاساز اضافه کنید تا موز تجزیه شود.

شما می توانید برای رفتن به پیک نیک و سفر های طولانی بدون قهوه نمانید ، با خرید ایروپرس همیشه با قهوه آماده شده بمانید.

وقتی صاف و خامه ای شدند، می توانید به مقدار دلخواه پودر کاکائو اضافه کنید من از ¼ فنجان برای ۳ موز استفاده می کنم اما من توصیه می کنم با ۱-۲ قاشق غذاخوری شروع کنید و بسته به رنگ کاکائویی که به دنبال آن هستید اضافه کنید.

و وقتی همه مخلوط شدند، این رنگی است که با استفاده از ¼ فنجان کاکائو به دست می آورید. به نظر می رسد یک بستنی شروع به ذوب شدن یا یک اسموتی فوق العاده غلیظ است می توانید فوراً از آن لذت ببرید و قوام بستنی با سرو نرم است.

برای قوام غلیظ تر، توصیه می کنم حداقل ۲ ساعت آن را در فریزر قرار دهید من از قالب نان استفاده می کنم و روی آن را محکم می پوشانم شما می توانید از هر ظرف مناسب در فریزر که می خواهید استفاده کنید.

وقتی بعد از چند ساعت منجمد شد، به مدت ۵ دقیقه فرصت دهید تا آب شود سپس می توانید این بستنی موزی را مانند بستنی های دیگر سرو کنید. من دوست دارم تکه های شکلات را روی آن اضافه کنم.

طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو

نکاتی برای تهیه بستنی گیاهی

حتما موز را قبل از انجماد برش دهید. این کار باعث می‌شود که مخلوط‌کن یا غذاساز خیلی راحت‌تر موز را قبل از تبدیل شدن به اسموتی شکسته و به سرعت خرد کند.

به آن زمان بدهید تا سرگردان شود. در ابتدا ممکن است به نظر برسد که مایع کافی برای پردازش موز وجود ندارد و ممکن است وسوسه شوید که مقدار بیشتری از قهوه سرد را اضافه کنید. اما صبور باشید و اجازه دهید دستگاه به آرامی موز را خرد کند. شما نمی خواهید مایع زیادی اضافه کنید وگرنه قوام آن مناسب نخواهد بود.

پودر کاکائو بیشتری اضافه کنید تا رنگ تیره‌تر شود. می توانید مقدار پودر کاکائو را با اضافه کردن مقدار بیشتری برای رنگ تیره غنی یا کمتر برای ظاهری شیری تغییر دهید.

مقداری چربی (سالم) اضافه کنید تا غنی و خامه‌ای شود. این می تواند کره بادام زمینی، کره بادام یا حتی کرم نارگیل باشد. حتی ممکن است بخواهید مقداری شکلات ذوب شده اضافه کنید که در تماس یخ می زند و به تکه های شکلات تبدیل می شود.

یکی از دستگاه های قدرتمند برای تهیه ی انواع قهوه سایفون است که شما با خرید قهوه ساز سایفون هم دکوری به منزل و هم کسب خود می هید و از طرفی لذت قهوه را میبرید.

قبل از افزودن بستنی به آن ظرف بستنی را فریز کنید. به خاطر سپردن آن سخت است، اما اگر بتوانید این کار را ۲۴ ساعت قبل از افزودن مخلوط بستنی به آن انجام دهید، واقعا به بهبود قوام کمک می کند.

برای انتقال بستنی سریع کار کنید سعی کنید هرچه سریعتر آن را از کاسه غذاساز به ظرف بستنی بریزید به این دلیل که انجماد سریع به کاهش کریستال های یخ کمک می کند.

این یک دسر خامه ای وگان خوشمزه است که می توانید به معنای واقعی کلمه در هر زمان آن را درست کنید شگفت انگیز است که ببینید موز چگونه به یک قوام خامه ای تبدیل می شود که شبیه مواد واقعی است!

این یک جایگزین جالب مبتنی بر موز برای بستنی است و نکته مهم در مورد آن این است که کالری کم، چربی کم و قند کم است این یک دسر کاملا سالم است که می توانید در تمام تابستان از آن لذت ببرید.

برای خرید انواع قهوه درجه یک و ارگانیک از فروشگاه قهوه دارک اقدام کنید .

طرز تهیه آیس کافی با کاپوچینو

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت