چرا قهوه خام بخوریم

5/5 - (2 امتیاز)

چرا قهوه خام بخوریم

چرا قهوه خام بخوریم ایا سمی هست ایا فوایدی دارد ؟ جواب تمام این سوالات را در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم. بسیاری از ما احتمالاً زمانی دانه های اسپرسو با روکش شکلات خورده ایم . شاید به ما هدیه داده اند.

مشکل دانه های اسپرسو با پوشش شکلاتی این است که خیلی زود تمام می شوند آنها خوشمزه هستند. مهم نیست که قهوه را در دهانمان آسیاب می کنیم بافت ناخوشایند تفاله قهوه با کمی شیرینی خوش طعم تر می شود”یک قاشق شکر به کاهش دارو کمک می کند.” بله، “به شیوه ای لذت بخش.”

اما خوردن دانه های قهوه خام و بو داده نشده چیست؟ وقتی کسی می تواند آن را با شکلات بخورد، چرا باید این کار را انجام دهد؟ خواهیم دید که فوایدی برای سلامتی دارد. اما آیا اشکالات اساسی وجود دارد که باید نگران آن باشیم؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

چرا قهوه خام بخوریم

آیا دانه های قهوه خام سمی هستند؟ آیا می توانید دانه های قهوه خام بو داده نشده بخورید؟

پاسخ کوتاه این است که بله، می‌توانید دانه‌های قهوه خام و بو داده نشده بخورید.

گاهی اوقات تصور می شود که بو دادن هر عنصر مضر را از دانه قهوه حذف می کند. اما این یک برداشت نادرست است ما در مورد خوردن سینه مرغ نیم پز صحبت نمی کنیم. با خوردن دانه های قهوه خام و سبز به سالمونلا مبتلا نمی شوید. چیزی که بیش از همه باید نگران آن باشید، کافئین بیش از حد است که در صورت خوردن دانه های قهوه از هر نوعی (مخصوصا دانه های با روکش شکلات) می تواند به سرعت رخ دهد.

اگر برای اولین بار می‌خواهید دانه‌های قهوه خام را بخورید، انتظار نداشته باشید که طعم آجیلی خوبی داشته باشید، همانطور که از قهوه برشته شده دریافت می‌کنید. دانه های قهوه خام یا سبز طعم بسیار اسیدی، ترش و چوبی دارند.

بسیاری از مردم عصاره قهوه سبز را انتخاب می کنند که می توانند آن را به عنوان مکمل به جای جویدن دانه ها یا نوشیدن یک فنجان قهوه سبز مصرف کنند.

فواید خوردن دانه‌های قهوه خام برای سلامتی چیست؟

تبلیغات قهوه سبز در سال ۲۰۱۲ آغاز شد، زمانی که دکتر اوز آن را برای کمک به کاهش وزن توصیه کرد و ادعا کرد که هیچ محدودیتی برای ورزش یا رژیم غذایی لازم نیست. از آن زمان مردم به طور فزاینده ای عصاره قهوه سبز مصرف می کنند اما فواید خوردن دانه‌های قهوه خام چیست؟

آنتی اکسیدان ها

قهوه منبع شناخته شده ای از آنتی اکسیدان ها است. در واقع، اگر قهوه نبود، ما در دنیای غرب ممکن بود کمی از آنتی اکسیدان محروم باشیم. آنتی اکسیدان اصلی در دانه های قهوه اسید کلروژنیک است . وقتی قهوه برشته می شود، مقداری از آن می تواند با گذشت زمان آزاد شود و از بین برود. حتی اگر لوبیا مدت کوتاهی بعد برشته و دم شوند، فرآیند استخراج هر مزیت بالقوه ای را از زمین خارج نمی کند با این حال، مصرف دانه های قهوه سبز کامل راهی عالی برای دریافت بیشترین آنتی اکسیدان از دانه است.

فیبر

اگرچه قهوه منبع شماره یک آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی غربی است، اما در مورد مکمل های فیبر، آنها دقیقاً انتخاب شماره یک نیستند. با این حال، دانه های قهوه دارای فیبر بالایی هستند. ۳۰ لوبیا حاوی حدود ۳ گرم فیبر است که ۱۰ درصد ارزش روزانه شما را تشکیل می دهد. بنابراین، اگر به دنبال یک مکمل فیبر هستید، اینجا بروید فقط برای وزوز کردن آماده باشید!

کافئین

ما شنیده ایم که کافئین می تواند رشد شما را متوقف کند، باعث فشار خون بالا و سایر اطلاعات نادرست در مورد کافئین شود. تصور نمی شود کافئین مصرف شده در مقادیر متوسط ​​در رشد یک فرد جوان اختلال ایجاد کند. در مورد فشار خون، حتی اگر چند ساعت پس از مصرف فشار خون بالا می‌رود، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد مصرف متوسط ​​آن خطر ابتلا به فشار خون را افزایش می‌دهد. کافئین همچنین حافظه، ظرفیت ذهنی و خلق و خو را بهبود می بخشد.

چرا قهوه خام بخوریم

مضرات خوردن دانه‌های قهوه خام چیست؟

سوزش سردل

به طور کلی، هر چه قهوه سبک تر برشته شود، اسیدی تر خواهد بود بسیاری از مردم کباب تیره را ترجیح می دهند زیرا طعم طعم را ترجیح می دهند. کباب های سبک تر می توانند نت های اسیدی و میوه ای را در لوبیا برجسته تر کنند. بنابراین، وقتی صحبت از قهوه سبز می شود، در انتهای طیفی هستید که بیشترین اسیدیته را دارد. افراد مبتلا به رفلاکس اسید یا افرادی که به غذاهای اسیدی حساس هستند باید از خوردن دانه های قهوه خام خودداری کنند. علاوه بر اسیدیته خود دانه، کافئین همچنین دارای پتانسیل شل کردن اسفنکتر تحتانی مری است که باعث رفلکس اسید معده می شود.

طعم

همه ما قهوه مان را کمی متفاوت می خوریم. برخی آن را به رنگ مشکی دوست دارند، در حالی که برخی دیگر آن را با خامه و شکر دوست دارند. شاید بزرگترین نقطه ضعف قهوه سبز و در نتیجه جویدن دانه های قهوه این باشد که واقعاً راه خوبی برای پوشاندن طعم آن وجود ندارد (حتی با شکلات)

مشکلات گوارشی

با داشتن مقدار زیادی فیبر و اسیدیته در لوبیا، احتمال ایجاد ناراحتی معده و بهبودی وجود دارد. وقتی در نظر بگیریم که قهوه یک ملین ثابت شده است، این موضوع گیج کننده تر می شود اما فیبر و اثر ملین دقیقاً یکدیگر را خنثی نمی کنند ممکن است بدن شما را به کار اضافی رها کند به یاد داشته باشید، برای اینکه فیبر کار کند، باید آب فراوان بنوشید، نه فقط قهوه بیشتر.

خوردن چند دانه قهوه بی خطر است؟

احتمالاً حداکثر ۲۰ تا ۳۰ دانه قهوه برای خوردن بی خطر است. ممکن است فکر کنید که این تقریباً معادل یک قاشق غذاخوری تفاله است که حدود ۴ اونس قهوه دم کرده را ایجاد می کند. در حالی که این درست است و ممکن است زیاد به نظر نرسد، باید به خاطر داشته باشید که وقتی کل لوبیا را می خورید، چیزی فراتر از کافئین و آنتی اکسیدان ها دریافت می کنید. شما فیبر و کالری نیز دریافت می کنید.

آیا می توانید دانه های قهوه بدون کافئین بخورید؟

بله، می توانید دانه های قهوه بدون کافئین بخورید اگر کافئین بیش از حد بزرگترین نگرانی شما در هنگام خوردن دانه های قهوه است، بدون کافئین می تواند پاسخ شما باشد با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید کاملاً آجیل (یا لوبیا) مصرف کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت