بهترین فرمول میکس قهوه اسپرسو خوشمزه

5/5 - (11 امتیاز)

فرمول میکس قهوه اسپرسو

دستور تهیه قهوه اسپرسو – خامه ای. قهوه اسپرسو هندی خوشمزه و کف‌دار که بدون دستگاه خاصی درست می‌شود. این قهوه اسپرسو هندی یک نوشیدنی عالی حتی برای مناسبت های خاص است و با میان وعده های عصرانه شما طعم فوق العاده ای دارد .

قهوه ای خوش طعم، غنی و قوی که بلافاصله روحیه شما را بالا می برد. در اینجا نحوه درست کردن قهوه اسپرسو عالی در خانه آورده شده است!

انواع مختلفی از قهوه مانند اسپرسو، کاپوچینو، لاته در کافه ها موجود است.که به قهوه اسپرسو هندی نیز معروف است بدون دستگاه اسپرسوساز درست می شود.

خواص قهوه اسپرسو را بخوانید

با مواد ساده می توانیم یک قهوه اسپرسوی عالی را در ۱۵ دقیقه در خانه درست کنیم. من قهوه فیلتر را هر روز ترجیح می دهم، اما از این قهوه اسپرسو در یک روز سرد برای تغییر لذت بردم.

من مقداری قهوه فوری برای تهیه این قهوه اسپرسوی خوشمزه دارم که من عاشق آن هستم. من همچنین یک کاپوچینو خوش طعم، موکا شکلاتی درست می کنم و همچنین از پودر قهوه فوری در تهیه براونی و کیک شکلاتی استفاده می کنم .

موکا کرم چیست ؟ اگرچه موکا اغلب در سراسر جهان به طور متفاوتی تفسیر می شود، اساس این است که یک شات اسپرسو با پودر یا شربت شکلات و به دنبال آن شیر یا خامه ترکیب می شود. این یک نوع لاته است، به این معنا که اغلب ۱/۳ اسپرسو و ۲/۳ شیر بخارپز است، با این حال، طعم شکلاتی اضافه می شود، و این می تواند شیر یا تیره باشد.

این دستور العمل قهوه اسپرسو بسیار غنی و کرمی کف دار، درست مثل کافه های مورد علاقه شما گیاهخواری و بدون گلوتن خوشمزه، خوش طعم و مقوی می باشد.

من از طرفداران پر و پا قرص نوشیدنی های گرم هستم و به خصوص در فصل زمستان هوس نوشیدن شیر گرم را دارم. اگر شما هم مثل من هستید می توانید شکلات داغ تند ، شیر پسته گرم ، چای زنجبیل ، چای زعفران درست کنید و نوش جان کنید .

این قهوه اسپرسو به سبک هندی است و در پنجاب بسیار محبوب است. این قهوه اسپرسو که با پودر قهوه فوری، شکر و شیر درست شده است، مانند قهوه های کافه ای بسیار غنی، خامه ای و کف آلود است.

آیا می دانستید که می توانید خوشمزه ترین قهوه اسپرسو را در خانه بدون دستگاه های اسپرسو ساز گران قیمت درست کنید؟ بله برای درست کردن این فنجان فقط به یک لیوان و قاشق نیاز دارید. حتی برای درست کردن قهوه به ظرف جداگانه نیاز ندارید

چه چیزی در یک روز سرد بهتر از یک فنجان قهوه اسپرسو غنی و خامه ای با کتاب مورد علاقه شما و بهترین قسمت آن در محل شیرین شما در خانه شما می تواند باشد.

جیمیلای ۳۰۰۵ با طراحی ویژه  پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها با تخفیف ویژه خریداری کنید

برای تهیه قهوه اسپرسو در خانه به چه چیزهایی نیاز دارم؟

برای تهیه قهوه اسپرسو به روش هندی به یک پودر قهوه فوری با کیفیت بسیار خوب نیاز دارید. می توانید مارک های bru، sunrise  را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مفید است به غیر از این فقط به شیر و شکر نیاز دارید.

می توانید از شیر کامل یا شیر بدون چربی استفاده کنید، اما شیر کامل قهوه غنی تر و خامه تری می دهد. همچنین به جای شکر می توانید از عسل یا شکر نارگیل استفاده کنید در صورت اضافه کردن عسل درست قبل از سرو اضافه کنید و عسل را نجوشانید.

من اینجا یک وعده قهوه اسپرسو را به اشتراک می گذارم. به راحتی می توانید دستور پخت را دو یا سه برابر کنید.

قهوه اسپرسو را بلافاصله پس از آماده شدن سرو کنید. شما می توانید با خدمت کلوچه سیب ، کلوچه هویج ، توپ پنیر ، پف سبزی ، شور پیتزا ، رول سبزی ، نان تست پنیر ، قاچ سیب زمینی ، حلقه پنیر ، رول پنیر ، کتلت پنیر ، توپ نان و غیره

میکس قهوه برای لاغری

طرز تهیه قهوه اسپرسو

  1. اول خرید قهوه فوری درجه یک و سپس یک و نیم قاشق چایخوری پودر قهوه فوری، ۲ قاشق چایخوری آب و ۲ قاشق چایخوری شکر را در یک فنجان یا فنجان قهوه اضافه کنید.
  2. ۲٫ خوب مخلوط کنید. مخلوط را بزنید تا سبک و کرم رنگ شود.
  3. یک ربع دقیقه زدن را انجام دادم.
  4. هرچه مخلوط قهوه را بیشتر بزنید، اسپرسو سبک و خامه ای می شود.
  5. شیر را بجوشانید و به مخلوط شکر قهوه خامه ای اضافه کنید.
  6. روی آن پودر کاکائو ریخته و بلافاصله قهوه اسپرسو سرو کنید.

بهترین دستور العمل های نوشیدنی اسپرسو

معروف‌ترین و بهترین نوشیدنی‌های اسپرسو شامل کاپوچینو ، لاته، کافه لاته، موکا کافه موکا است، اگرچه تعداد بیشتری از این نوشیدنی‌ها وجود دارد، و به نظر می‌رسد هر کسی دستور غذای مورد علاقه شخصی خود را دارد که می‌پسندد آن را به شکل خاص خود آماده می‌کند روش (به عنوان مثال، نیم کافه، بدون چربی، موکا شات اضافی، بدون شلاق).

بسیاری از مردم لذت بردن از نوشیدنی اسپرسو خود را با یک میان وعده، و بیشتر غذاهای سنتی به همراه اسپرسو و نوشیدنی ها مبتنی بر اسپرسو biscotti  و brioche ، شاید از کروسانت، و یا یک بیابان ایتالیایی مانند بستنی ، sorbetto یا آفوگاتو . دستور العمل های این غذاهای خوشمزه را در بخش آشپزی اسپرسو ما بررسی کنید.

دستور العمل های اسپرسو در زیر دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه تهیه نوشیدنی های اسپرسو زیر آورده شده است.

این دستور نوشیدنی خوشمزه فرانسوی با استفاده از قهوه قوی دم شده بهترین است فرنچ پرس  یا اسپرسو در یک فنجان بزرگ و کاسه ای شکل (بهترین است یک فنجان یا کاسه چینی سفید) همراه با شیر گرم شده یا شیر بخار پز شده اما نه کف تهیه می شود.

شیر داغ را به طور سنتی در یک پارچ جداگانه سرو می‌کنند و وقتی همه چیز آماده شد، به مقدار مساوی از این دو ماده را با هم مخلوط کنید تا مزه دار شود .

فنجان دهان باز یا فنجان کاسه ای شکل نوشیدنی را تقویت می کند و همچنین برای گرم کردن دستان شما در روزهای سرد زمستانی عالی است یکی دیگر از مزایای یک لیوان چینی بزرگ این است که اگر اهل دیپر هستید، برای آغشته کردن بریوش یا کروسانتان عالی است.

برای تجربه کامل Cafe Au Lait، دستور پخت بریوش خوشمزه راهنمای قهوه اسپرسو را ببینید.

میکس قهوه برای لاغری

Cafe Au Lait به معنای قهوه با شیر است کافه فرانسوی Au Lait مشابه کافه لاته ایتالیایی است .
برای تهیه این نوشیدنی اسپرسو ایتالیایی، دو شات اسپرسو را در یک فنجان سنگین و کاسه ای شکل، لیوان سرامیکی بلند یا فنجان شفاف بکشید بعد حدود سه برابر شیر بخارپز شده اضافه کنید .

همانطور که شیر بخار پز را در فنجان می ریزید، از یک قاشق برای نگه داشتن کف استفاده کنید تا زمانی که فنجان بیش از ¾ پر شود حالا روی آن را با یک درپوش کوچک فوم بپوشانید.

به جای ریختن شیر روی اسپرسو، دوستداران قهوه لذیذ اغلب ترجیح می دهند اسپرسو و شیر بخار پز را از دو طرف لیوان به طور همزمان بریزند.

اصطلاح کافه لاته از واژه ایتالیایی “caffe e latte” گرفته شده است که به معنای “قهوه و شیر” است این نوشیدنی مشابه کافه فرانسوی Au Lait است لاته ها اغلب با شربت های شیرین ایتالیایی مانند فندق، بادام و سایر طعم های آجیلی طعم دار می شوند.

 

قهوه فوری

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت