مت بار چیست انواع مت بار

Rate this post

مت بار چیست ؟

از باریستا های حرفه ای گرفته تا کاربران خانگی، از وسیله ای کاربردی و ضروری به نام مت بار یا پد سیلیکونی برای تهیه اسپرسو با کیفیت و همچنین محافظت از میز و فیلتر پرتاپ شما است. اما همه مت بار ها به طور یکسان ایجاد نمی شوند.

در حالی که یک پد لاستیکی ارزان تنها پس از استفاده سبک می تواند نشانه های ساییدگی را نشان دهد، مت بار قهوه ای سیلیکونی EspressoWorks برای استفاده گسترده چه در خانه و چه در یک بار قهوه درجه یک طراحی شده است.

ساخته شده از سیلیکون درجه یک

ایده آل برای خانه یا تجارت 

آسان برای استفاده

ثابت و بادوام

طراحی جذاب 

مت بار قهوه

مت بار قهوه یا همان پد سیلیکونی دستگاه قهوه ساز بهترین گزینه برای جلوگیری از ریزش گرد و غبار به مخزن آب قهوه ساز می باشد و همیشه محیط کار و یا آشپزخانه شما تمیز می ماند.

مات بار (مت بار) قهوه ساخته شده از سیلیکون درجه یک، پد ضد لغزش دستگاه قهوه از نوع مواد غذایی است، دارای انعطاف پذیری بالا، بدون بو و قابل استفاده برای مدت طولانی است.

برای شما راحت است که پد ضد گرد و غبار بالای دستگاه قهوه ساز را پس از شستشو و سپس پاک کنید، باعث صرفه جویی در زمان و کار شما می شود.

مت بار بزرگ

این یک تشک کوبنده گوشه ای برای قرار دادن پورتافیلتر شما در حین ضربه زدن است و دارای یک شکاف مخصوص برای تامپر در سایز است.

امکانات:

این محصول کاملاً جدید که به تازگی توسعه یافته و به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از Tamping Mat S محبوب ما ساخته شده است، از سیلیکون ضخامت ۵ میلی متر تشکیل شده است که تا ۸ میلی متر کامل در اطراف لبه افزایش می یابد تا از پایداری و محافظت بیشتر از سطح اطمینان حاصل شود.

تاشو عمودی سفت و سخت ۹۰ درجه به شما این امکان را می دهد که برای استحکام و کنترل بیشتر، تشک را با یک میز یا لبه میز تراز کنید.

ایده آل برای پورتافیلترهای برهنه – حصیر در هنگام کوبیدن حرکت نمی کند.

ابعاد: ۲۰۰ میلی متر 

جنس: سیلیکونی مخصوص مواد غذایی

مت بار گرم

لیوان ‌ها، بشقاب‌ ها و نوشیدنی ‌ها را با مت بار گرم نگه دارید، این ماگ‌گرمکن دارای بشقاب گرمایی است که لیوان ‌ها پر از نوشیدنی ‌ها را گرم نگه می‌دارد. قهوه، چای، سوپ یا کاکائو خود را از اولین جرعه تا آخرین جرعه با مت بار گرم، داغ نگه دارید. این گرم کن لیوان مسی برای حفظ کردن دمای بالای همه چیز از قهوه گرفته تا شمع طراحی شده است.

برای نوشیدنی عالی در خانه یا دفتر استفاده کنید، قهوه صبح خود را در حین کار پشت میزتان گرم نگه دارید، یا در حالی که روی کاناپه استراحت می کنید، یک فنجان چای داغ را بخاردار نگه دارید. دیگر هرگز نگران سرد شدن نوشیدنی گرم خود نباشید! یک هدیه عالی برای هر عاشق قهوه یا چای می باشد.

طراحی محکم برای ماندگاری ساخته شده است، از جنس درجه یک پلاستیک محکم با روکش مسی براق صاف و سطح حرارتی مشکی ساخته شده است. پایه های بالشتکی در پایین به حمایت از لیوان شما و جلوگیری از ریختن آن کمک می کند. 

آسان برای استفاده در هر زمان است، به سادگی آن را به برق وصل کنید و سیم سوئیچ روشن/خاموش را کلیک کنید. چراغ روشن “روشن” به شما اطلاع می دهد که گرمکن لیوان شما کار می کند.

مناسب برای لیوان‌ های سرامیکی یا شیشه‌ای می باشد و همچنین دارای طراحی شیک و کم‌ حجم که از اجزای سبک‌وزن بادوام، با سطح حرارتی با قطر ۳٫۵ اینچ در مرکز ساخته شده است. فقط برای استفاده با لیوان‌های سرامیکی یا شیشه‌ای و مسی مناسب است.

یک هدیه عالی برای همکار اداری، دوست، یا خانواده و همچنین یک هدیه تولد، گرم کردن روز ولنتاین، هدیه کریسمس، یا هر زمانی که می خواهید لبخندی از عزیزانتان بگیرید. با کمی شوخ طبعی هدیه مناسبی را برای مردان و زنان انتخاب کنید.

 مجموعه بزرگ قهوه دارک بسیاری از محصولات عالی برای خانه یا محل کار را ارائه می دهد.

مت بار سرد

تمامی نوشیدنی هایی را که در کافه و رستوران ها سرو می کنیم را می توان به دو دسته سرد و گرم تقسیم کرد که برای تهیه هر کدام از نوشیدنی هایی که در کافی شاپ ها تهیه می شوند، ابزار هایی خاص و تخصصی مورد نیاز است. 

بی شک بهتر است برای سرد نگه داشتن نوشیدنی های خوشمزه و لذیذ خود از مت بار سرد استفاده کنید. این وسیله که از جنس سیلیکون ساخته و تولید می شود، دارای طراحی منحصر به فردی است. پین های سیلیکونی بر روی سطح مت بار، با فاصله های بسیار نزدیک از هم در نظر گرفته شده که مانع از سر خوردن لیوان ها و سایر ظروف می گردد. 

همچنین در صورتی که لوازمی که بر روی مت بار قرار می گیرد خیس باشد، در زمان کوتاهی آب به زیر پین ها سرخورده و ظرف به راحتی خشک می شود بدون اینکه نگرانی بابت لغزنده بودن ظروف خیس وجود داشته باشد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت