معایب نوا ۱۲۸

5/5 - (1 امتیاز)

معایب نوا ۱۲۸

کوتاه بودن سیم برق

اندازه سیم برق بسیار کوتاه است که برای یک لوازم خانگی بسیار مناسب نیست و درست در کنار یک پریز برق باید قرار بگیرید یا به یک سیم سیار بلندتر نیاز دارید که به دستگاه برسد و می‌تواند زشت باشد و در آشپزخانه ظاهر خوبی ندارد.

نگه داشتن سبد فیلتر در جای خود کمی مشکل است
خود سبد فیلتر با فشرده سازی در پورتافیلتر قرار نمی گیرد. سبد به صورت شل در پورتافیلتر قرار می گیرد، به این معنی که آنها یک “بازوی” کوچک مشکی دارند که می توانید از آن برای نگه داشتن سبد در پورتافیلتر استفاده کنید.

“بازو” برای فعال ماندن به فشار انسان متکی است که می تواند به این معنی باشد که در مواقعی سبد بیرون می زند (حتی با قهوه داخل).

اغلب هنگام استفاده از نیروی «کم» که برای سفت کردن یا شل کردن پورتافیلتر لازم است، پورتافیلتر حرکت می‌کند اما سبد را پشت سر می‌گذارد زیرا در این شرایط نمی‌توانید «بازو» را برای نگه داشتن سبد به درستی بگیرید. به طور کلی یک معامله شکن نیست اما کمی آزار دهنده است.

مخزن آب کوچک

این یکی فوق العاده ساده است و مخزن آب آشکارا بسیار کوچک است، به دلیل ماهیت فشرده کوچک دستگاه، آنها ناگزیر باید یک مخزن آب کوچک داشته باشند.

این دستگاه به طور خاص دارای یک مخزن آب است که آب کافی برای تولید ۴ اسپرسو یا بخار/کف کردن ۱ قاب شیر را در خود جای می دهد. این ممکن است شما را آزار ندهد، اما با توجه به اینکه مخزن دستگاه دارای یک کلاهک چرخشی روی مخزن است، امتیازی منفی برای مصرف کننده است.

قاب شیشه ای است و پس از بیرون آمدن از جعبه به راحتی می شکند.
بنابراین از بسیاری جهات، این ممکن است با نکته‌ای که در ابتدا به آن اشاره کرده ایم، تناقض به نظر برسد. با این حال، دستگاه مناسب برای مصارف سبک تر است و به این معنا نیست که بدترین دستگاه یا دستگاهی ضعیف است بلکه نسبت به سایر دستگاه ها لول کمتری دارد.

عصاره گیری با دستگاه نوا ۱۲۸

نازل بخار دستگاه اسپرسو نوا ۱۲۸ فشار ۱۵ بار دارد که نسبت به دستگاه جیمیلای مدل crm3605 و جیمیلای ۳۰۰۵ و بارنی مدل ۷۰۴۰ بسیار ضعیف تر خواهد بود.

بخار آب با فشاری نسبتا ضعیف که از نازل خارج می‌شود باعث می شود شیر را بصورت فوم ولی نه بسیار عالی، تبدیل می کند. فوم گیری شیر، شیر را اندکی غلیظ کرده و همچنین فوم یا کف شیر ایجاد می‌کند.

شیر را داخل پیچر (ظرف مخصوص فوم گیری شیر ) ریخته و سر نازل بخار را کمی پایین‌تر از سطح شیر قرار می‌دهیم. اهرم مربوط کنار دستگاه را کاملا می‌چرخانیم تا نازل بخار باز شده و بخار پرفشار به داخل شیر نفود کرده و شیر فوم گیری شود.

اما در دستگاه جیمیلای و بارنی قدرت عصاره گیری خارق العاده و ناب است.

نوا ۱۲۸ بخریم یا جیمیلای و بارنی؟

بنا به توضیحات فوق دستگاه نوا ۱۲۸ بهتر است در مصارف سبک و معمولی استفاده کرد و با تهیه شات هایی با خامه و کف های نسبتا کم ارائه خدمات میدهد ولی دستگاه های جیمیلای با مدل های crm3605 و ۳۰۰۵ و دستگاه دیگر بارنی ۷۰۴۰ برای مصارف مختلف خانگی، صنعتی و حتی کافه ها کاربرد دارد و بهترین نوع نوشیدنی را به شما می دهد.

دستگاه پرفروش جیمیلای از مزیت های بسیار بالایی برخوردار است از جمله:

توان: ۱۴۵۰ وات، ۲۲۰-۲۴۰ ولت/۵۰ هرتز
ابعاد: ۲۵۷*۲۸۵*۳۱۵ میلی متر
امکانات:
بخار ۱۵BAR اتوماتیک پمپاژ و کف شیر.
پمپ های ULKA وارداتی ایتالیا با فشار ۱۵ BAR در زمان واقعی قابل مشاهده است.
مخزن آب بزرگ ۱٫۷ لیتری متحرک و قابلمه چکاننده آب.
عملکرد آب گرم با کنترل دکمه.
پورتافیلتر ۲ شات ۵۸ میلی متری حرفه ای ساخته شده از آلومینیوم.
کاسه پودر/فیلتر ۲ فنجانی فولاد ضد زنگ با بیش از ۴۰۰ سوراخ دم کردن.
نازل جت بخار با چرخش ۳۶۰ درجه با ۱ سوراخ.

زمان استخراج و بخاردهی قابل مشاهده است، زمان استخراج قابل تنظیم است.
کنترل دما دقیق PID، فناوری پیش خیساندن.
در صورت آماده باش به مدت ۱۵ دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

  • برای خرید جیمیلای ۳۰۰۵
    دستگاه قهوه ساز می تواند با کمک قدرت فشار باور نکردنی ۱۵ بار خود قهوه را استخراج کند. نه تنها این، قهوه ساز می تواند انواع مختلف قهوه را با عملکرد بخار عالی خود درست کند. این دستگاه دارای توان ۱۴۵۰ وات است که باعث می شود کارآمد و سریع باشد.

دستگاه قهوه ساز می تواند تنها در ۲۵ ثانیه یک فنجان قهوه عالی درست کند. همچنین قابلیت کنترل الکترونیکی دما را دارد. به عبارت دیگر، کنترل هوشمند دما در دستگاه قهوه ساز Gemilai این امکان را برای شما فراهم می کند که قهوه ای با طعمی فوق العاده درست کنید.

این دارای یک پورتافیلتر یا دسته قهوه تک لایه ۵۸ میلی متری است. پورتافیلتر به آن کمک می کند تا قهوه را موثرتر دم کند. عملکرد پیش خیساندن در دستگاه قهوه ساز، قهوه ساز را قادر می سازد تا به طور یکنواخت عصاره گیری کند.

طراحی Gemilai استفاده از آن را فوق العاده راحت می کند. دستگاه قهوه ساز دارای مخزن آب ۱٫۷ لیتری و سینی آب قابل جابجایی است که تمیز کردن دستگاه قهوه ساز را برای کاربران آسان می کند.

دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی ۷۰۴۰  قهوه سازی بسیار کاربردی و حرفه ای ویژه فروشگاه ها، دفاتر، شرکت ها و کافه ها می باشد، بهترین نوع قهوه را به شما می دهد.

این اسپرسو ساز مجهز به پرتا فیلتر صنعتی (تک اسکوپ و دو اسکوپ ) با قطر ۵۸ میلی متر است.
نازل بخار چرخشی این دستگاه از جنس استیل درجه A ضد زنگ است که عملیات تهیه فوم شیر را بصورت کاملا حرفه ای آسان تر از دستگاه نوا۱۲۸ آماده می کند.

اسپرسوساز اتوماتیک بارنی مدل۷۰۴۰ و جیمیلای از سیستم عصاره گیری اتوماتیک و دستی تخصصی برخوردار می باشد ولی در نوا۱۲۸ اینگونه نیست.

عصاره گیری اتوماتیک با زدن کلیدی که شکل فنجان قهوه روی آن قرار گرفته عصاره گیری را در عرض ۲۵ ثانیه انجام میدهد و به صورت اتوماتیک قطع میکند که این زمان را میتوان از ۱۰ الی ۶۰ ثانیه تغییر داد جهت تغییر این زمان کلید عصاره گیری اتوماتیک را فشرده و نگه دارید تا به زمان دلخواه که رسیدید کلید را رها کنید تا زمان مورد نظر ست شود و جهت ریست کردن زمان ست شده کلید عصاره گیری اتوماتیک و کلید بخار را همزمان فشار داده و به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا تنظیمات به حالت اولیه خود بازگردد.

با استفاده از کلید عصاره گیری دستی میتوانید به دلخواه خود عملیات عصاری گیری را قطع یا شروع کنید. این دستگاه دارای دو نازل مجزا جهت تولید آب جوش و بخار میباشد .

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت