بهترین ترکیب قهوه فرانسه محبوب

5/5 - (18 امتیاز)

بهترین ترکیب قهوه فرانسه

قهوه فرانسه «ساخته شده در فرانسه» بسیار محبوب است!

برای بسیاری از ما، خرید قهوه محصولات محلی به معنای مشارکت کوچک خودمان در حمایت و ارتقای شهرت صنعتگران متعهد قهوه در کشورمان است. 

البته، با قهوه ، خرید محلی کمی پیچیده تر است. البته قهوه در اروپا رشد نمی‌کند، اما کمبود دانه‌های قهوه‌ای که هر هفته به فرانسه ارسال می‌شود تا توسط صنعتگران مورد علاقه ما برشته شود، وجود ندارد!

در نتیجه، درخواست‌های بیشتری برای دانه‌های قهوه فرانسوی دریافت می‌کنیم.

با این حال، مانند همه این موارد، میزان انتخاب می تواند کمی طاقت فرسا باشد. بنابراین فکر کردم چند تا از قهوه‌های مورد علاقه‌ام را به شما تقدیم کنم – هر کدام از آنها با عشق از فرانسه برای شما آورده شده‌اند.

این دانه‌های قهوه ارگانیک ترکیبی قوی از عربیکا و روبوستا را ارائه می‌کنند که آن‌ها را برای یک اسپرسو به سبک ایتالیایی عالی می‌کند.

برشته شدن متوسط ​​آن، میوه های زرد لطیف و طعم های شکلات تیره را بیرون می کشد. کمی چوبی بودن، پوشش طولانی تری ایجاد می کند، در حالی که بدنه کامل آن به جوانه های چشایی شما فرصت زیادی برای کار می دهد. 

شیر سبز قهوه خود را در فرانسه مطابق با ناب ترین سنت ها برشته می کند. این برند متعهد به ارائه محصولات ارگانیک است که هم به محیط زیست و هم به تنوع زیستی احترام می گذارد.

ترکیبات قهوه فرانسه

ترکیب قهوه فرانسه، معمولاً به عنوان “کافه اسپرسو” یا “کافه” شناخته می‌شود و شامل موارد زیر است:

۱٫ قهوه: برای تهیه قهوه فرانسه از دانه‌های قهوه تازه آسیاب شده استفاده می‌شود. معمولاً از دانه‌های قهوه تیره تر و کوچک‌تر استفاده می‌شود که ممکن است از انواع مختلف قهوه مانند عربیکا یا روبوستا باشد.

۲٫ آب: آب تمیز و عالی کیفیت برای تهیه قهوه فرانسه استفاده می‌شود. معمولاً از آب داغ (بدون جوش) استفاده می‌شود.

۳٫ اسپرسو ماشین: اسپرسو ماشین یک دستگاه خاص برای استخراج قهوه اسپرسو تازه است. این دستگاه با قدرت بالا آب را از طریق قهوه‌ی آسیاب شده عبور داده و قهوه اسپرسو خاموش و با طعم غنی تولید می‌کند.

۴٫ شیر (اختیاری): در برخی از نسخه‌های قهوه فرانسه، شیر به عنوان افزودنی استفاده می‌شود تا قهوه به شکل کاپوچینو یا لاته تهیه شود. شیر گرم به قهوه اسپرسو اضافه می‌شود تا مخلوط شود و لایه بخاری را روی قهوه ایجاد کند.

ترکیبات قهوه فرانسه ممکن است در نسبت‌ها و روش تهیه متفاوت باشد، اما این موارد عموماً شامل اجزای اصلی قهوه فرانسه هستند. قهوه فرانسه معمولاً در فنجان‌های کوچک سرو می‌شود و به عنوان یک نوشیدنی معتدل و معروف در فرانسه و سراسر جهان محبوبیت دارد.

بهترین ترکیب قهوه فرانسه محبوب
اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، وقت آن رسیده است که ترکیب گل سرسبد کارون را کشف کنید. برشته شده درChatillonدر منطقهHauts de Seine، این قهوه برنده دو جایزه ترکیبی مقاومت ناپذیر از دانه‌های قهوه Grand cru را ارائه می‌کند .

از چهار دانه قهوه عربیکا با کیفیت بالا (از گواتمالا، اتیوپی، نیکاراگوئه و برزیل) تشکیل شده است و نت هایی از کارامل، شکلات و میوه های قرمز را ارائه می دهد.

خرید دانه قهوه عربیکا ارگانیک و درجه یک از فروشگاه معتبر قهوه دارک

شخصاً، من فکر می کنم که به عنوان یک اسپرسوی ساخته شده با استفاده از دستگاه اسپرسوساز دانه به فنجان، به خوبی کار می کند

رز الماس یک قهوه تروآر برزیلی است که شخصیتی منحصر به فرد را ارائه می دهد که با خاستگاه جغرافیایی آن تعریف شده است. این گیاه در منطقه سرادو برزیل، در ارتفاعات بین ۸۰۰ تا ۱۳۰۰ متر رشد می کند . این ترکیب از دانه های طبیعی عربیکا با طعم های لذیذ شکلات و بادام زمینی مشخص می شود.

اسپرسوساز جیمیلای ۳۰۰۵ با طراحی ویژه  پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها با تخفیف ویژه خریداری کنید

کافه هاLugat ROASTERY فرانسوی که به مراقبت زیادی برای اطمینان از قابلیت ردیابی از دانه های آنها است.

رز الماس یک برشته نسبتاً سبک است ، بنابراین با روش‌های آهسته قهوه برای مثال با استفاده از Chemex یا V60بهترین کار را دارد.

این اسپرسو به سبک ایتالیایی که در دپارتمان ژیروند برشته شده است، از ترکیبی از دانه‌های ارگانیک عربیکا روبوستا تشکیل شده است. 

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که از این رستوران که توسط یک تیم متعهد و متعهد اجتماعی از متخصصان قهوه اداره می شود بازدید کردم. 

این قهوه به لطف نت های نان تست دانه های روبوستا شما را به ایتالیا می برد. اگر به دنبال چیزی شدید و قدرتمند هستید، این قهوه برای شما مناسب است. 

من آن را با استفاده از یک موکاپات به سبک ایتالیایی آزمایش کردم ، به این ترتیب ترجیح می دهم این ترکیب خاص از دانه های قهوه ارگانیک را دم کنم.

این همه برای انتخاب کوتاه من از قهوه ساخته شده در فرانسه است. امیدوارم چیزی که دوست دارید پیدا کرده باشید!

اگر نه، گزینه‌های بسیار بیشتری وجود دارد، بنابراین تنها چیزی که می‌توانم توصیه کنم این است که تا زمانی که مطابقت کامل خود را پیدا کنید، به مزه کردن ادامه دهید.

به زودی شما را برای ماجراجویی های کافئین دار بیشتر می بینی

آموزش قهوه فرانسه با فرنچ پرس

یک نوع دانه خاص برای این نوع تهیه قهوه فرانسه  مناسب نیست. بسته به ترجیحات شما، عطر و طعم لوبیا انتخابی هنگام دم کردن با پرس فرانسوی به زیبایی ایجاد می شود.

با این حال، در بیشتر موارد، استفاده از کباب سبک‌تر تا متوسط ​​با نسبت بالایی از عربیکا، ۱۰۰% مخلوط عربیکا یا منشاء منفرد توصیه می‌شود.

قهوه هایی که می توانیم توصیه کنیم و از آن لذت ببریم: Caffe Varesina Top طعم شدید، رایحه متعادل سطح آسیاب برای فرنچ پرس

آسیاب برای فرنچ پرس درشت است (درشت تر از آن برای مثال دریپ دم ، کمی شبیه نمک دریا)

بعد خرید قهوه فرانسه درجه یک

مقدار قهوه

برای تهیه ۱ لیتر تقریباً ۶۰ گرم قهوه آسیاب شده – ۸ قاشق غذاخوری (۷٫۵ گرم در هر قاشق).

این مشخصات باید بسته به سلیقه شخصی و نوع دانه قهوه به عنوان یک راهنمای تقریبی در نظر گرفته شود.

بهتر است دوزهای مختلف را امتحان کنید و اجازه دهید از نتایج (مثبت) شگفت زده شوید!

بهترین ترکیب قهوه فرانسه محبوب

دم کردن قهوه فرانسه با فرنچ پرس

۱٫قهوه خود را آسیاب کنید

در صورت امکان از قهوه تازه آسیاب شده استفاده کنید

۲٫فرنچ پرس را پر کنید

مقدار مناسب قهوه را در فرنچ پرس خود پر کنید

۳٫آب را از قبل گرم کنید

۴٫آب ریختن

حالا آب داغ اما نه جوشیده را به صورت دورانی روی قهوه بریزید. دمای ایده آل آب بین ۹۳ تا ۹۷ درجه سانتیگراد است. (دمای مختلف را برای یک قهوه امتحان کنید و اجازه دهید از نتایج شگفت زده شوید!).

۵٫هم بزنید

قهوه را هم بزنید تا به طور یکنواخت نفوذ کند (و استخراج شود).

۶٫آن را ببند

در بالای فرنچ پرس قرار دهید.

۷٫بگذارید قهوه بنشیند

بگذارید قهوه بین ۳ (ملایم) تا ۵ دقیقه (قوی) دم بکشد. قسمت بالایی را بدون فشار دادن روی فرنچ پرس قرار دهید.

۸٫قهوه را فشار دهید

پس از زمان دم کردن انتخابی: پرس را به آرامی و به طور یکنواخت به سمت پایین فشار دهید

۹٫لذت بردن

سرو کنید و از قهوه خود لذت ببرید!

احتیاط: آیا نباید تمام قهوه را به یکباره سرو کنید: فوراً قهوه را در ظرفی بریزید تا بیش از حد استخراج نشود و قهوه شما طعم تلخی پیدا کند.

ویژگی های طعم فرنچ پرس

قهوه فرنچ پرس طعم قوی تری دارد و برخلاف قهوه فیلتر که روغن قهوه در فیلتر باقی می ماند، عطر و بدن بیشتری دارد

بهترین ها را از فروشگاه قهوه دارک تهیه نمایید.

خرید بهترین قهوه فرانسه

فروشگاه های تخصصی متعدد و خرده فروشان در مقیاس بزرگ، انتخاب گسترده ای از انواع قهوه را ارائه می دهند. با این حال، مهم است که بدانید چگونه انواع مختلف قهوه را برای انتخاب درست تشخیص دهید.

قبل از هر چیز باید بدانید که دانه های قهوه بسته به مناطقی از جهان که در آن کشت شده اند، ویژگی های طعمی متفاوتی دارند. ارتفاع، دما، تروآر و نوع برداشت نقش مهمی در محصول نهایی دارند.

برشته کردن دانه‌ها نیز به قهوه‌ای که می‌خواهید بچشید، تفاوت‌های ظریف و طعم‌هایی را به همراه می‌آورد.

بهترین قهوه فرانسه اصل حاوی طعمی غنی از شکلات تلخ، تمشک، و همچنین طعمی عجیب از بادیان، ادویه مدیترانه ای است.

این دانه‌های قهوه از نوع مرغوب عربیکا از آمریکای جنوبی و مرکزی ساخته شده‌اند، این دانه‌ها به‌طور مسئولانه رشد، تهیه و بسته‌بندی می‌شوند.

این قهوه محصول شرکت Real Good Coffee است، یک شرکت سیاتل که بیش از ۳۰ سال در این تجارت فعالیت داشته است. این قهوه تلخ نیست، اما طعمی پررنگ و کمی شیرین دارد.

برشته شده از دانه‌های کامل با کیفیت ممتاز، یک نوشیدنی قهوه با بدن کامل دارید. نه خیلی شیرین و نه خیلی تلخ، حتی کسانی که عادت به نوشیدن قهوه های خیلی تلخ ندارند و سخت می نوشند آن را دوست خواهند داشت.

این قهوه محصولی از ۱۰۰% دانه های کوشر عربیکا است و بدون مواد نگهدارنده، افزودنی یا مواد مصنوعی است.

قهوه روست فرانسوی لایت خود را به شما پیشنهاد می کند، بسته ای از قهوه با دانه کامل تیره که در وزن های مختلف موجود می باشند. این قهوه تیره که به صورت دسته‌ای در نیویورک با مخلوط‌های به دست آمده از گواتمالا، کلمبیا و برزیل برشته شده است، مطمئناً شما را با عطر و تازگی خود خوشحال می‌کند.

شما تنوع زیادی برای انتخاب دارید. این می تواند از کباب ایتالیایی تیره، نان تست فرانسوی، سوخاری سانتوس برزیلی، کباب تیره، مخلوط صبحانه، مخلوط خانگی و غیره باشد.

همیشه چیزی برای همه انواع قهوه خورها و خبره ها وجود دارد. همچنین، چیزی برای کسانی که عاشق قهوه شیرین یا قوی هستند، وجود دارد. مخلوط‌های قهوه همیشه تازه هستند زیرا این نوع قهوه را هر هفته برشته می‌کند و می‌توانید طعم قهوه تازه‌ای را در فنجان خود داشته باشید.

 

خرید قهوه فرانسه

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت