خواص قهوه سبز برای پوست + ۳ ماسک خفن

Rate this post

خواص قهوه سبز برای پوست

یکی از سوال هایی که ذهن ما را درگیر میکنه ” خواص قهوه سبز برای پوست  ” است که ایا واقعا برای پوست خوبه ؟ نحوه استفاده از عصاره قهوه سبز ارگانیک برای پوست و فواید دانه های قهوه برای پوست را کشف کنید با افزودن قهوه سبز برای مراقبت از پوست به روتین زیبایی روزانه خود، بهترین چهره خود را جلوه دهید و زیباترین خود را نشان دهید .

اکنون زمان مناسبی است تا در مورد اثرات عصاره قهوه سبز بر روی پوست بیشتر بدانید.

تفاوت مشخصی بین دانه های قهوه معمولی که به دیدن آنها عادت دارید (و آسیاب کردن برای تهیه فنجان جاوای روزانه خود!) و دانه های قهوه سبز وجود دارد دانه‌های قهوه سبز برای آزاد کردن روغن قهوه سبز برای پوست فشرده می‌شوند که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که فواید پوستی متعددی را ارائه می‌کنند.

خواص قهوه سبز برای پوست

 

دانه‌های قهوه سبز، دانه‌های خام و طبیعی هستند که هنوز برشته نشده‌اند دانه‌های معمولی آرایش متفاوتی دارند و پس از برشته شدن، این دانه‌ها برخی از مزایای آنتی‌اکسیدانی خود را از دست می‌دهند از این رو اثرات عصاره قهوه سبز بر روی پوست قابل توجه است از مجموعه مزایای زیبایی در این دانه ها برای ایجاد قهوه سبز برای مراقبت از پوست استفاده می کند که دارای مزایای کاملاً طبیعی و سازگار با پوست است.

مطالعات اثرات مثبت عصاره قهوه سبز را بر روی پوست نشان داده اند، بنابراین اگر به دنبال موادی هستید که به اندازه کافی ملایم برای پوست حساس و در عین حال به اندازه کافی قوی باشد که در ظاهر و احساس پوست شما تفاوت ایجاد کند، فواید قهوه بر روی پوست دلیل خوبی برای استفاده از قهوه و روغن نارگیل برای محصولات پوستی است و نحوه استفاده از قهوه سبز برای پوست را برای به حداکثر رساندن نتایج این محصول قوی ببینید.

نحوه استفاده از قهوه سبز برای پوست

آیا در مورد اثرات عصاره قهوه سبز بر روی پوست کنجکاو هستید؟ متخصصان پوست و پوست سال‌ها از قدرت مراقبت از پوست عصاره قهوه سبز آگاه بودند و اکنون نوبت شماست.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید از مزایای روغن قهوه سبز برای پوست در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود استفاده کنید و فواید قهوه را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

برای پوست، قهوه و روغن نارگیل ترکیبی از آبرسانی و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند تا پوستی درخشان و جوان نشان دهد. به دنبال مراقبت از پوست ملایم و در عین حال مغذی هستید؟ در مراقبت از پوست عصاره قهوه سبز هیچ گونه مواد شیمیایی خشن، پارابن، رنگ یا فتالات وجود ندارد که آن را برای انواع پوست عالی می کند.

با استفاده روزانه از لوسیون بدن نارگیل هیدراته پوست خود را هیدراته و سالم نگه دارید . اثرات عصاره قهوه سبز بر روی پوست، هنگامی که با خواص مرطوب کنندگی طبیعی روغن نارگیل ترکیب می شود، فواید مختلفی مانند رطوبت طولانی مدت و بازسازی کننده پوست را برای داشتن پوستی جوان تر و سالم تر ارائه می دهد این دوتایی قدرتمند از مواد فعال طبیعی، پوست را آبرسانی، تجدید و جوان می کند.

آیا به دنبال یک مرطوب کننده سبک وزن هستید که ماندگار باشد؟ روغن بدن پالمر هیدرات  یک پاسخ به نحوه استفاده از قهوه سبز برای پوست و افزایش فواید روغن نارگیل در عین حال است این روغن بدن مجلل با فرمول گیاهی سازگار با روغن نارگیل فوق بکر و عصاره قهوه سبز ساخته شده است، این  روغن بدن مجلل بدون ایجاد چربی یا احساس سنگینی در پوست ذوب می شود و به مدت ۴۸ ساعت پوست را درخشان و آبرسانی می کند در کمترین زمان ممکن اثرات عصاره قهوه سبز را بر روی پوست مشاهده خواهید کرد.

خواص قهوه سبز برای پوست

 

در واقع، می توانید آن را به صورت لایه لایه با قهوه و روغن نارگیل مورد علاقه خود برای لوسیون پوست یا  بالم بدن و سایر مراقبت های پوستی عصاره قهوه سبز برای رطوبت بیشتر در طول زمستان یا هر زمانی که پوست شما نیاز به آبرسانی اضافی دارد، استفاده کنید.

ماسک قهوه سبز برای پوست

این ماسک دارای کافئین خوبی است که با اسید لاکتیک موجود در شیر ترکیب شده و ناخالصی‌ها را از روی پوست شما پاک می‌کند و به صورت شما درخشندگی می‌دهد.

شما نیاز به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

پودر قهوه سبز: ۱ قاشق غذاخوری

شیر خام: ۱ ½ قاشق غذاخوری

طرز تهیه و استفاده از این پک صورت قهوه و شیر:

پودر قهوه سبز و شیر خام را در یک کاسه مخلوط کنید.

بسته صورت را روی صورت و گردن تمیز خود بمالید.

پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه گذاشتن روی صورت، آن را با آب سرد بشویید.

این کار را می توان دو بار در هفته انجام داد.

ویتامین C موجود در زردچوبه تیرگی پوست را از بین می برد و لکه های تیره را روشن می کند در حالی که آلفا هیدروکسی اسید (AHA) موجود در ماست آکنه را کاهش داده و پوست را تغذیه می کند.

شما نیاز خواهید داشت:

قهوه سبز آسیاب شده :۱ قاشق غذاخوری

زردچوبه :۱ قاشق غذاخوری

ماست :۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه و استفاده از این پک صورت قهوه سبز برای رعایت انصاف :

پودر قهوه، زردچوبه و ماست را با هم مخلوط کنید.

خوب هم بزنید تا گلوله نشود.

آن را روی صورت و گردن تمیز خود بمالید (حرکت رو به پایین).

بگذارید ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود.

آن را با آب معمولی بشویید.

این کار را می توان دو بار در هفته انجام داد.

خواص قهوه سبز برای پوست

دارچین از آنجایی که دارای خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی است، برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند فرستاده شده است.  روغن نارگیل به از بین بردن ناخالصی ها کمک می کند و قهوه ارگانیک سبز سلول های مرده پوست را که باعث آکنه می شوند، از بین می برد.

شما نیاز خواهید داشت:

پودر قهوه: ۱ قاشق غذاخوری

روغن نارگیل : ۱/۲ قاشق غذاخوری

پودر دارچین : ۱/۴ قاشق چایخوری

طرز تهیه و استفاده از این ماسک :

پودر قهوه، پودر دارچین و روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.

آن را روی صورت تمیز خود بمالید.

بعد از ۲۰ دقیقه آن را با آب معمولی بشویید.

برای نرم شدن پوست از مرطوب کننده استفاده کنید.

این کار را می توان یک بار در هفته انجام داد.

ماسک پودر قهوه سبز

دانه های قهوه سبز دانه های بو داده نشده گیاه قهوه عربیکا هستند. در حین برشته کردن، آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در دانه های قهوه حذف می شوند که اصلا برای سلامتی ما مفید نیست. اما از آنجایی که این دانه‌های قهوه سبز روش مشابهی را طی نمی‌کنند، برای سلامت کلی ما بسیار مفید هستند. برای دانستن بیشتر در مورد فواید دانه های قهوه سبز، موارد زیر را بخوانید:

غنی از آنتی اکسیدان ها:
دانه‌های قهوه سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را در بدن کاهش می‌دهند و از سلامت کلی ما مراقبت می‌کنند.تعدادی از مطالعات تأیید کرده‌اند که دانه‌های قهوه سبز خام و فرآوری نشده دارای ۱۰۰٪ اسید کلروژنیک (CGA) خالص هستند که اساساً یک استر از کافئیک اسید با خواص آنتی اکسیدانی قوی است،این می تواند سطح گلوکز در جریان خون ما را بررسی کند و از فرورفتگی سلول های پوست ما جلوگیری کند.

اگر عاشق قهوه هستید، می دانید که چگونه قهوه می تواند یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل کند، اما چیزی که نمی دانستید این است که این ماده طبیعی همان قدرت های فوق العاده را برای پوست شما نیز دارد. قهوه منبعی از آنتی اکسیدان ها و اسید کافئیک است که به لایه برداری، روشن شدن و تغذیه پوست شما کمک می کند و علائم پیری را کاهش می دهد.

ماسک های صورت قهوه موهبتی برای همه عاشقان قهوه است (بوی مست کننده را نشان می دهد) اما کسانی که از قهوه متنفرند نیز می توانند از مزایای این ماده طبیعی بهره ببرند.

در اینجا سه ​​ماسک صورت مغذی و لایه بردار قهوه وجود دارد که حتی کسانی که از قهوه متنفرند نیز دوست خواهند داشت.

در حالی که قهوه روی از بین بردن سلول های مرده پوست و روشن کردن رنگ پوست کار می کند، عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که پوست شما را مرطوب و نرم می کند. نتیجه پوستی درخشان و مرطوب است.

روش:

دو قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده مصرف کنید

یک قاشق غذاخوری عسل مصرف کنید

این دو را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید

بمالید و ۱۵ دقیقه نگه دارید

با آب ولرم بشویید و مرطوب کنید

هر چند وقت یکبار استفاده نمایید،برای بهترین نتیجه از این دو بار در هفته استفاده کنید.

اگر با پوستی کدر سر و کار دارید ، این ماسک صورت همان چیزی است که باید در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید. قهوه و کدو تنبل مواد لایه بردار هستند که پوست را جوان می کنند، کلاژن را تقویت می کنند و پوست را محکم و درخشان می کنند. این محلول ضد پیری را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

روش:

دو قاشق غذاخوری پودر قهوه خوب مصرف کنید

نصف فنجان کدو تنبل پوره شده بردارید

این دو را خوب مخلوط کنید و گلاب را اضافه کنید

بمالید و ۲۰ دقیقه نگه دارید

آن را بشویید و با یک مرطوب کننده ادامه دهید

هر چند وقت یکبار استفاده: برای بهترین نتیجه از این دو بار در هفته استفاده کنید.

ماسک قهوه سبز و زردچوبه

این ماسک صورت برای پوست های چرب و مستعد آکنه مانند یک جذابیت عمل می کند. زردچوبه یک آنتی باکتریال است که با آکنه مبارزه می کند و اسکار آکنه را کاهش می دهد، ماست چربی اضافی صورت را از بین می برد و پوست را هیدراته می کند، در حالی که قهوه منافذ را باز می کند و التهاب را کاهش می دهد.

از آنجایی که قهوه می تواند توانایی لایه برداری عمده ای داشته باشد، همیشه بهتر است پوست خود را بلافاصله بعد از آن مرطوب کنید تا آن را فوق العاده نرم، لطیف و محافظت کنید. شما می توانید بلافاصله پس از استفاده از کرم مرطوب کننده لاکمه سافت، شیر هلو، به پوست خود محافظت کنید.

روش:

دو قاشق غذاخوری پودر قهوه آسیاب شده مصرف کنید

دو قاشق غذاخوری ماست بخورید

نصف قاشق چایخوری زردچوبه بخورید

همه را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید

روی صورت تمیز بمالید و ۱۰ دقیقه نگه دارید

بشویید و مرطوب کنید

هر چند وقت یکبار استفاده کرده و برای بهترین نتیجه از این دو یا سه بار در هفته استفاده کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت