طرز تهیه کافی میکس به ۷ روش خوشمزه + خرید

4.2/5 - (5 امتیاز)

طرز تهیه کافی میکس به ۵ روش متفاوت

در این مقاله ما قصد داریم طرز تهیه قهوه میکس یا قهوه بلند شده را برای شما به اجرا بگذاریم، تا شما عزیزان بتوانید به راحتی در خانه یا محل کار به تهیه و سرو قهوه میکس با راه کاری ساده با حداکثر سرعت بپردازید.

طرز تهیه کافی میکس اماده           

قهوه فوری کافی میکس آماده راه آسانی برای ایجاد قهوه به روش دلخواه شماست یک ترکیب را انتخاب کنید، با یک قاشق چای خوری گرد قهوه شروع کنید، سپس بچشید و از آنجا کمی تغییر دهید.

 

برای ایجاد یک کاپوچینوی خامه‌ای و کف‌دار که طعم آن به اندازه ی یک باریستا در کافه باشد، به دستگاه اسپرسوساز گران‌قیمتی نیاز ندارید.

چند ترفند تخصصی برای تهیه یک کاپوچینوی خوشمزه در خانه وجود دارد.

در مرحله اول ، قهوه ای را انتخاب کنید که به اندازه کافی «برشته» باشد تا طعم عالی در یک قهوه شیری داشته باشد یکی از مرغوب ترین قهوه های ما است که از دانه های قهوه عربیکا و روبوستا برشته شده طلایی تهیه شده است و عطری غنی و طعم ملایمی ارائه می دهد که با قهوه شیری عالی است برای قهوه ای قوی تر و تیره تر، می توانید را امتحان کنید .

بعدش چطوری میخوای شیرت رو کف کنی ؟ چند راه ساده برای ایجاد یک شیر خامه ای و کف دار وجود دارد. ساده ترین کار این است که شیر خود را روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید (اما نه در حال جوشیدن) و سپس با همزن آشپزخانه یا همزن برقی کوچک هم بزنید تا کف خامه ای ایجاد شود.

اگر در خانه یک فرنچ پرس/قهوه پیستون دارید، می توانید شیر گرم شده را داخل پلانجر بریزید و پلانجر را به سمت بالا و پایین پمپ کنید تا شیر به آرامی کف کند.

طرز تهیه قهوه میکس

طرز تهیه کافی میکس در منزل

دانه قهوه میکس یکی از انواع متفاوت قهوه ها است که با عطر و طعم قهوه ی بلند شده را دوبرابر می کند و اکثرا در مهمانی ها و جشن های خانگی از استقبال  و پر طرفدار بسیاری برخوردار می باشد.

مواد لازم برای طرز تهیه قهوه میکس در خانه عبارت از: دو پودر قهوه آسیاب شده که می خواهید باهم میکس کنید، شکر و آب هستند. نحوه تهیه و سرو کردن این نوشیدنی بسیار ساده می باشد و فقط کافی است که طبق مراحل تهیه قهوه میکس پیش بروید تا این نوشیدنی را تهیه و در مهمانی ها و دور همی ها نوش جان کنید.

ابتدا پودر همراه قهوه اول، شکر و قهوه همراه دوم را با هم ترکیب نمایید، سپس به این ترکیب آب اضافه کرده و به آرامی هم بزنید که در صورت تمایل می توانید شکر و یا قهوه را کم یا زیاد کنید.

به منظور تهیه بیشتر از یک فنجان می توانید به تعداد نفرات مواد گفته شده را افزایش دهید سپس تمام مواد را به مدت بیست ثانیه درون مخلوط کن قرار دهید، بعد از چند دقیقه نوشیدنی شما با عطر و طعمی عالی و با کیفیت آماده سرو است و می توانید نوش جان کنید.

همچنین اگر تمایل به طعم دار شدن قوی تر نوشیدنی میکس تان هستید بهتر است چند قطره وانیل به قهوه اضافه نمایید.

طرز تهیه پودر کافی میکس خانگی

ابتدا شما دان قهوه مورد نظر و اصلی خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید قهوه مرغوب رنگ تیره شفاف و طعم تلخ تری دارد و در زمان دم کشیدن بکمی روغن پس می دهد، سپس با دستگاه آسیاب های خانگی یا صنعتی و حتی دستی دان قهوه ها را با حوصله به درجه مورد نظر آسیاب و پودر نمایید و در یک ظرف شیشه ای قرار داده و درب را محکم ببنید.

نحوه درست کردن کافی میکس

پودر قهوه: ۲ قاشق مربا خوری

شکر: ۱ قاشق غذا خوری

پودر قهوه کلاسیک: یک قاشق چای خوری

آب داغ: یک فنجان (۱۵۰ میلی لیتر )

طرز تهیه کافی میکس :

ابتدا پودر همراه قهوه ، شکر و قهوه را با هم مخلوط کنید و آب را به آن اضافه و هم بزنید. در صورت تمایل شکررا حذف کنید و یا قهوه را اضافه یا کم نمایید به تعداد نفرات مواد فوق را زیاد کرده و همه مواد را در مخلوط کن بریزید و ۲۰ ثانیه آنها را مخلوط و سپس سرو نمایید .

در کمترین زمان ممکن کافی میکس شما آماده می شود برای طعم دار شدن کافی میکس می توانید چند قطره وانیل به نوشیدنی خود اضافه کنید.

طرز تهیه قهوه میکس خامه ای

طرز تهیه کافی میکس با شیر

قهوه میکس سرشار مقادیر زیادی کافئین است که به همین دلیل سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده و این امر باعث تقویت هوشیاری ذهنی و دقت می ‌شود، بنابراین امکان به خاطر سپردن مطالب برای افراد ساده تر و راحت تر خواهد بود.

نوشیدن بین ۳ تا ۵ فنجان قهوه در روز باعث کاهش ۲۰ درصدی خطر ابتلا به آلزایمر و انواع بیماری های همگانی مانند سرطان و دیبات نوع ۲ می شود. ما قصد داریم در این مقاله موارد مورد نیاز و طرز تهیه قهوه میکس به همراه شیر را برای شما به ارمغان بیاوریم.

موارد مورد نیاز برای تهیه قهوه میکس با شیر عبارت اند از: دستگاه قهوه جوش، شکر (در صورت نیاز)، قهوه آسیاب شده و شیر.

توجه داشته باشید که در طرز تهیه قهوه میکس با شیر باید به ازای هر یک نفر یک قاشق مربا خوری قهوه استفاده نمایید. برای گام اول، ابتدا قهوه آسیاب شده به مقدار لازم را درون قهوه جوش بریزید و سپس شیر سرد را به آن اضافه کرده و به آهستگی هم بزنید تا ترکیب کمی حل و یک رنگ شود.

در مرحله بعد اگر تمایل دارید نوشیدنی شما طعمی شیرین داشته باشد شکر را به مخلوط اضافه کنید هم بزنید.

قهوه جوش را بر روی حرارت قرار دهید تا مواد با هم مخلوط و یک دست شوند، سپس حرارت را کم کنید و به آرامی شروع به هم زدن کنید، هنگامی که قهوه داخل شیر حل شد دست از هم زدن بردارید، زمانی که قهوه روی حرارت است از آن غافل نشوید زیرا ممکن است قهوه و شیر سر بروند یا بسوزند که این امر باعث طعم نامطلوب و بی کیفیت نوشیدنی خواهد شد.

وقتی که قهوه حالت پف کرده به خود گرفت زمانی است که کافی میکس شما آماده شده، قهوه جوش را از روی حرارت بردارید (توجه داشته باشید که قهوه را در این مرحله هم نزنید) و

 

در مرحله بعد کف روی شیر  قهوه را گرفته و نوشیدنی را بین فنجان ها تقسیم کنید و شیر قهوه را درون فنجان ها بریزید. قهوه میکس همراه با شیر شما حاضر می باشد، نوش جان!

طرز تهیه کافی میکس با شیر خشک

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً یک قهوه از باریستای محلی خود سفارش می دهید. اما اگر بخواهید از یک فنجان قهوه در خانه لذت ببرید چه؟ می توانید با پودر شیر قهوه درست کنید !
در واقع تهیه قهوه با پودر شیر بسیار ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید پودر شیر، آب و قهوه است.

روش انجام این کار به این صورت است:
۱٫ پودر شیر و آب را به مخلوط کن اضافه کنید و هم بزنید تا پودر حل شود.

  1. مخلوط شیر را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.
  2. وقتی مخلوط شیر داغ شد، قهوه را اضافه کنید و هم بزنید.
  3. از قهوه خانگی خود لذت ببرید!

طعم آن با چای یا قهوه داغ عالی است و طعمی شفاف، غنی و خامه ای ایجاد می کند. بعد از اضافه شدن پودر قهوه، کرم باید کف کند و چند دقیقه صاف شود.

 وقتی صحبت از ماندگاری به میان می آید، شیرخشک ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به شیر مایع دارد زیرا نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. کافی میکس خوشمزه و  لذیذ حتما حاوی پودر شیر خشک و همچنین سفید کننده لبنیات است که سپس با چای دم کرده تا طعم آن را افزایش دهد. هنگامی که شیر خشک به جای شیر سرد استفاده می شود، مواد مغذی مشابه شیر سرد را حفظ می کند. آب یک طعم کم‌آب به شیرخشک اضافه می‌کند که دوباره به آن تبدیل می‌شود.

اگر در غیر این صورت شیر ​​زیادی نمی نوشید، اگر اصلا شیر زیادی نمی نوشید، بهتر است شیر ​​خشک را در قهوه بنوشید. شیرخشک سالم تر از خامه معمولی است، زیرا نگهداری آن بسیار بیشتر طول می کشد و مصرف آن راحت تر است.

در حالی که شیر خشک دارای ارزش غذایی مشابه شیر مایع است، می توان آن را به دفعات بیشتری ذخیره و استفاده کرد. می توانید به جای شیر از شیر خشک در قهوه خود استفاده کنید، علیرغم اینکه شیرخشک فنجان چای همه نیست. آن را با خامه غیر لبنی جایگزین کنید تا یک جایگزین صاف داشته باشید.

قهوه شیر یک نوشیدنی ساده و خوشمزه است که هم با قهوه و هم با شیر درست می شود. برای تهیه قهوه شیر فوری در خانه، پودر قهوه فوری، شیر و شکر را با هم ترکیب کنید. به جای شیر، می توانید از شیر تبخیر شده، شیر تغلیظ شده یا خامه قهوه مورد علاقه خود استفاده کنید.

هر روز یک شیرخشک خامه ای کامل است که طعم عالی با چای دارد.

مواد تشکل دهنده کافی میکس

قهوه دوست داری؟ اما آیا وقت کافی برای تهیه یک فنجان قهوه خوب ندارید ؟ سپس قهوه فوری راه حل مناسبی برای شماست.

بسیاری از افراد اظهار می کنند که قهوه فوری قهوه واقعی نیست. با این حال، این درست نیست . آیا می دانید چگونه قهوه فوری درست کنید؟

برخلاف تصور رایج، قهوه فوری تقریباً ۳۴ درصد از کل قهوه دم شده خرده فروشی در سطح جهان را تشکیل می دهد. این افزایش هم مستمر و هم گسترده بوده است. در نتیجه، ما معتقدیم که ارزش یادگیری نحوه تهیه قهوه فوری را دارد.

در این مقاله روش هایی برای تهیه قهوه فوری توضیح داده شده است. بیا شروع کنیم؛

دستورالعمل ها:

ابتدا یک تابه تمیز را با ۱ فنجان یا ۲۵۰ میلی لیتر آب تا نیمه پر کنید . آب را به جوش بیاورید و سپس حرارت را کم کنید. نصف قاشق چایخوری پودر قهوه فوری را داخل تابه بریزید و خوب هم بزنید.

در ظرف را بپوشانید و به مدت ۵-۶ دقیقه با دمای کم دم کنید. ۱ قاشق چایخوری شکر را به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا شکر کاملا حل شود. شکر کاملا اختیاری است. شما ممکن است آن را حذف کنید

حالا قهوه سیاه فوری آماده است.

اگر قهوه خود را با شیر و شکر ترجیح می دهید، این دستور را دنبال کنید. وقتی آب را اضافه می کنید، مطمئن شوید که لیوان شما فضای کافی برای شیر داشته باشد.

عناصر

۲/۳ فنجان (۵۷ گرم) شیر خشک کامل یا بدون چربی

هشت قاشق غذاخوری (۵۷ گرم) شکر قنادی

یک قاشق چایخوری (۲ گرم) پودر کاکائو

۱/۲ قاشق چایخوری روغن نارگیل بکر، ذوب شده

ده قاشق غذاخوری (۵۰ گرم) قهوه فوری

دستورالعمل ها

پودر شیر، شکر، پودر کاکائو و روغن نارگیل را در یک غذاساز کوچک مخلوط کنید تا به پودر ریز تبدیل شود.

روش دیگر، می توانید پودر شیر، شکر قنادی و پودر کاکائو را در یک کاسه متوسط ​​با استفاده از یک صافی مش ریز برای از بین بردن توده های بزرگ فیلتر کنید ، سپس روغن نارگیل را با همزن بزنید تا همه توده ها از بین بروند.

در این مرحله، می توانید مخلوط خامه را در یک ظرف دربسته و در مکانی خشک و عالی نگه دارید. اگر نمی خواهید خامه خود را جداگانه ذخیره کنید، اما می خواهید یک مخلوط قهوه یکپارچه تولید کنید، مخلوط خامه را با قهوه فوری هم بزنید.

قهوه سرد فوری

قهوه سرد اغلب با شات های اسپرسو، آب سرد و شیر یا خامه روی آن تهیه می شود. با این حال، می توانید از ترکیب قوی قهوه فوری برای اسپرسو استفاده کنید . به جز کتری یا مایکروویو، برای تهیه آب به تجهیزات اضافی نیاز نیست. فقط چند دقیقه طول می کشد تا قهوه سرد فوری درست کنید!

در زیر لیستی از اجزا است. برای اندازه گیری دقیق، به دستور پخت قهوه در زیر مراجعه کنید.

عناصر

پودر قهوه فوری / پودر اسپرسو

آب گرم

یخ 

شیرین کننده (اختیاری)

شیر + خامه

برای شروع، یک کتری آب را بجوشانید و تمام مواد خود را جمع آوری کنید، و همچنین یک شیشه یا شیشه بزرگ برای سرو.

 در لیوان خود یک قاشق پودر قهوه اضافه کنید. تقریباً به همان مقدار آب جوش هم بزنید.

با یک قطره آب سرد ترکیب کنید. این به خنک شدن همه چیز کمک می کند و تضمین می کند که همه یخ ها فوراً آب نمی شوند. یخ و شیر و خامه را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود. خوب هم بزنید و سرو کنید!

 

طرز تهیه قهوه میکس با شیر

 

طرز تهیه کافی میکس خامه ای یا میکس قهوه پر خامه                    

در این تیتر روش دیگری از تهیه قهوه میکس را در اختیارتان قرار داده ایم که می توانید به راحتی در منزل اقدام به تهیه آن کنید، توجه داشته باشید که مواد ذکر شده برای تهیه این قهوه میکس خامه ای مناسب برای دو نفر می باشد که در ترکیب آن خامه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد لازم برای تهیه قهوه میکس به همراه خامه عبارت اند از: قهوه آسیاب شده ،سه قاشق سوپ خوری، شیر، یک فنجان، آب جوش، دو فنجان و خامه، یک فنجان.

در مرحله اول طرز تهیه قهوه میکس خامه ای، در ابتدا باید شیر و خامه را داخل قابلمه یا ظرفی مناسب بریزید و با کمک قاشق این مخلوط را هم بزنید تا به خوبی با هم ترکیب شوند، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم بگذارید تا مخلوط خامه و شیر به طور کامل بجوشد.

در مرحله بعدی، قهوه آماده میکس شده ی مورد نظر خود را داخل فنجان بریزید و آب جوش را نیز به آن اضافه کنید، سپس با قاشق قهوه را هم بزنید تا به خوبی در آب حل شود.

اکنون مخلوط قهوه میکس آماده شده را با ترکیب خامه به محتویات داخل فنجان قهوه اضافه کنید و مجددا مخلوط قهوه را هم بزنید تا با یکدیگر ترکیب شوند، در صورت دلخواه می توانید شیر قهوه را تزئین کرده و سپس آن را در صورت تمایل به همراه کیک و شیرینی نوش جان کنید.

طرز تهیه کافی میکس خامه ای در سه گام ساده

یکی از نوشیدنی های بسیار خوش طعم و گرم است که به راحتی می توانید در محل کار و منزل در هر فصلی از سال می توانید تهیه کنید و همراه با یک کیک شکلاتی خوشمزه میل کنید. نسکافه برزگترین برند و غول جهانی کشور سوئیس است. شرکت نستله بزرگترین تولید کننده انواع قهوه و نسکافه در دنیا می باشد.

شیر ۲ لیوان

نسکافه فوری ۲ ق غذا خوری

خامه ۲۰۰ گرم

خامه فرم گرفته به مقدار لازم برای تزئین

گام اول: شیر را در یخچال قرار دهید تا خنک شود اگر شیر را از یخچال خارج می کنید نیاز به این کار نیست. سپس شیر را داخل شیر جوش ریخته و سپس روی حرارت بگذارید تا شیر گرم شود و دمای آن به ۷۰ درجه برسد.

گام دوم : ترکیب خامه و نسکافه

نسکافه و خامه را داخل کاسه سرد ریخته و با همزن ترکیب کنید تا کرم رنگ شود.

می توانید از مخلوط کن نیز برای ترکیب خامه و نسکافه استفاده کنید وقتی کمی کرم رنگ شد و حجم گرفت دست از هم زدن بکشید.

گام سوم

نسکافه و خامه ترکیب شده را داخل لیوان های مورد نظر ریخته و شیر داغ را داخل آن بریزید و با قاشق خوب هم بزنید سپس روی نسکافه با خامه را با خامه قنادی فرم گرفته طرح بزنید و روش پودرکاکائو الک کرده یا می توانید از مارشملو نیز برای تزئین استفاده کنید. نسکافه با خامه ما حاضر است آن را داغ داغ نوش جان کنید.

طرز تهیه کافی میکس با دستگاه قهوه ساز

برای طرز تهیه قهوه میکس با قهوه ساز توجه داشته باشید پودر قهوه با درجه آسیاب متوسط به ازای ۳۰۰ میلی لیترآب، حدود ۲۰ گرم پودر قهوه نیاز دارد که تقریبا برابر با دو قاشق غذاخوری سر پر می باشد. اما این مقدار، یک واحد است و شما می توانید طبق سلیقه ای که می خواهید قهوه را غلیظ تر یا سنگین تر میل کنید یا برعکس.

کار با دستگاه قهوه ساز بسیار ساده است و برای تهیه نوشیدنیی مرغوب به وسیله ی این دستگاه نیاز به دانش خاصی نیست.

برای مرحله اول، ابتدا آب را درون مخزن دستگاه بریزید و پودر قهوه را درون پرتا فیلتر قهوه ساز ریخته و با تمپر پودر قهوه را کاملا صاف کنید.

سپس پرتافیلتر را درون جای خود در دستگاه قرار دهید و روی دکمه ی شروع قهوه ساز کلیک نمایید تا دستگاه شروع به فرایند تهیه قهوه کند. بعد از چند دقیقه قهوه میکس شما با عطر و طعمی با کیفیت بی نظیر آماده ی سرو است و می توانید شروع به میل کردن نوشیدنی کنید.

طرز تهیه کافی میکس با موکاپات روگازی

برای طرز تهیه قهوه میکس با موکاپات ابتدا وسایل مورد نیاز آماده کنید که این وسایل عبارت اند از: دستگاه موکاپات، پودر قهوه از قبل میکس شده، آب و حرارت.

ابتدا آب سرد را در مخزن زیرین دستگاه بریزید. سپس پودر قهوه میکس را در سبد میانی موکاپات ریخته و سطح آن را صاف کنید. قسمت بالایی موکاپات را روی قسمت پایینی آن ببندید و روی شعله ملایم قرار دهید.

حالا فقط کافی است منتظر بمانید تا قهوه تان حاضر شود. همچنین کمی قبل از این که قهوه از استوانه بخش بالایی بیرون بیاید متوجه عطر با کیفیت آن خواهید شد.

چگونه قهوه ها رو میکس کنیم

ایجاد ترکیب قهوه خود برای هر رست قهوه مشتاق، راه بسیار خوبی برای یادگیری و توسعه تخصص خود در برشته کردن قهوه است.

شایان ذکر است که اگر مشخصات طعم قهوه محدودی دارید، باید این مهارت را با چشیدن انواع مختلف قهوه تا جایی که می توانید توسعه دهید.

این قطعاً به شما کمک خواهد کرد که بعداً با پیشرفت مهارت خود، قهوه را مخلوط کنید.

قبل از اینکه دانه های مختلف قهوه را برای مخلوط کردن انتخاب کنید، ابتدا باید یک پایه طعم را برای کار کردن تعیین کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، اینجاست که توسعه پروفایل سلیقه شما وارد عمل می شود. با این حال، طیف گسترده ای از راهنماهای مختلف موجود به صورت آنلاین می تواند نقطه شروع خوبی برای کار باشد. فقط یک جستجوی سریع انجام دهید، تعداد زیادی وجود دارد.

بدون هیچ راهنما یا مرجعی برای شروع، انتخاب دانه های قهوه برای ترکیب برای ترکیب شخصی شما می تواند چالش برانگیز باشد.

اگر گیر کرده‌اید، این ترکیب‌های معروف و جاافتاده قهوه را امتحان کنید تا به شما کمک کند قبل از ساختن مخلوط‌های خود احساسی نسبت به ترکیب قهوه و چگونگی ترکیب طعم‌های خاص با هم داشته باشید.

مشکی و برنزه

این ترکیب دانه‌های قهوه، قهوه‌های برشته تیره و برشته‌شده روشن را با هم مخلوط می‌کند تا قهوه‌ای با ترکیب متوسط ​​ایجاد کند که از کیفیت‌های برشته‌شده در سطوح مختلف برشته استفاده می‌کند.

به طور معمول قهوه های کلمبیایی برشته شده روشن و برشته شده تیره در ترکیب “سیاه و قهوه ای” استفاده می شود.

موکا جاوا

این یک قهوه کلاسیک است که یکی از قدیمی ترین قهوه های شناخته شده است که به خوبی قدیمی شده است و امروزه مورد علاقه مصرف کنندگانی است که از این طعم منحصر به فرد سیر نمی شوند.

موکا جاوا از یک سوم دانه های قهوه موکا اغلب از یمن و دو سوم سوماترا مندلینگ تشکیل شده است. این ترکیب قهوه ای صاف و غلیظ با بدن کامل و نت های عمیق کاکائویی موکا تولید می کند.

موکا کرم

موکاکرم چیه  ؟ اگرچه موکا اغلب در سراسر جهان به طور متفاوتی تفسیر می شود، اساس این است که یک شات اسپرسو با پودر یا شربت شکلات و به دنبال آن شیر یا خامه ترکیب می شود. این یک نوع لاته است، به این معنا که اغلب ۱/۳ اسپرسو و ۲/۳ شیر بخارپز است، با این حال، طعم شکلاتی اضافه می شود، و این می تواند شیر یا تیره باشد.

محصول موکا کرم روما

رومانتیک هوم با قیمت فوق العاده ویژه همراه با تخفیف ویژه

 

برای خرید قهوه شما را دعوت می کنم به فروشگاه معتبر دانه قهوه میکس ، فقط کافیست روی لینک کلید نمایید.

 

سوالات متداول

آیا می توانید دانه قهوه و اسپرسو را مخلوط کنید؟

چشم قرمز یک فنجان معمولی قهوه قطره ای است که یک شات اسپرسو به آن اضافه شده است .اگر می‌خواهید دو شات به آن اضافه شود و از خواب راحت خودداری کنید، «چشم سیاه» را سفارش دهید.

 

چرا اسپرسو را به قهوه اضافه می کنید؟

زیرا آنها بیشتر از یک فنجان قهوه کافئین می خواهند .به عنوان یک مزیت، قرمزی چشم (یا سیاهی چشم اگر دو شات اسپرسو اضافه شود) بدون نیاز به نوشیدن یک فنجان قهوه کامل و قرار دادن مثانه در خطر نشت قریب الوقوع، کافئین بیشتری را فراهم می کند. همچنین، برخی از افراد از قهوه ای با طعم قوی تر لذت می برند

 

خرید قهوه میکس

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت