خوردن قهوه ناشتا برای لاغری ( ضررها و فواید )

4/5 - (1 امتیاز)

خوردن قهوه ناشتا

بسیاری از مردم از نوشیدن قهوه اول صبح لذت می برند. با این حال، برخی افراد ادعا می کنند که مصرف آن با معده خالی ممکن است به سلامت شما آسیب برساند.

تحقیقات نشان می دهد که تلخی قهوه ممکن است تولید اسید معده را تحریک کند.
به این ترتیب، بسیاری از مردم بر این باورند که قهوه معده شما را تحریک می کند، علائم اختلالات روده مانند سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را بدتر می کند و باعث سوزش سر دل، زخم معده، حالت تهوع ، رفلکس اسید و سوء هاضمه می شود.

خرید آنلاین قهوه ساز مینی پرسو را در فروشگاه اینترنتی قهوه دارک با سابقه ای درخشان و محصولاتی اصلی تهیه نمایید.

خوردن قهوه ناشتا

برخی پیشنهاد می کنند که نوشیدن فنجان جو با معده خالی به ویژه مضر است زیرا هیچ ماده غذایی دیگری برای جلوگیری از آسیب اسید به پوشش معده وجود ندارد.

با این حال، تحقیقات نتوانسته است ارتباط قوی بین قهوه و مشکلات گوارشی پیدا کند – صرف نظر از اینکه قهوه را با معده خالی می نوشید یا خیر

در حالی که بخش کوچکی از مردم به شدت به قهوه حساس هستند و به طور منظم سوزش سر دل ، استفراغ یا سوء هاضمه را تجربه می کنند، فراوانی و شدت این علائم بدون توجه به اینکه قهوه را با معده خالی می نوشند یا با غذا ثابت می ماند.

با این حال، مهم است که به نحوه واکنش بدن خود توجه کنید. اگر بعد از نوشیدن قهوه با معده خالی، اما نه هنگام نوشیدن آن با غذا، مشکلات گوارشی را تجربه می کنید، مصرف خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

بحث رایج دیگر این است که نوشیدن قهوه با معده خالی ممکن است سطح هورمون استرس کورتیزول را افزایش دهد.

کورتیزول توسط غدد فوق کلیوی شما تولید می شود و به تنظیم متابولیسم، فشار خون و سطح قند خون کمک می کند. با این حال، سطوح بیش از حد مزمن می تواند باعث مشکلات سلامتی، از جمله تحلیل استخوان، فشار خون بالا، دیابت نوع ۲ و بیماری قلبی شود.

سطح کورتیزول به طور طبیعی در زمانی که از خواب بیدار می شوید به اوج خود می رسد، در طول روز کاهش می یابد و دوباره در مراحل اولیه خواب به اوج خود می رسد.

با خرید آنلاین قهوه فوری می توانید با سهولت در پیشروی کارهای خود و آماده بودن قهوه در صبح روز کاری بدون معتطلی به مابقی کارهای خود برسید.

جالب اینجاست که قهوه تولید کورتیزول را تحریک می کند. بنابراین، برخی از مردم ادعا می کنند که نوشیدن آن در اول صبح، زمانی که سطح کورتیزول در حال حاضر بالا است، می تواند خطرناک باشد.

با این حال، تولید کورتیزول در پاسخ به قهوه در بین افرادی که به طور منظم آن را می نوشند بسیار کمتر به نظر می رسد و برخی مطالعات به هیچ وجه افزایش کورتیزول را نشان نمی دهند.

به علاوه، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد نوشیدن قهوه با معده پر این پاسخ را کاهش می دهد علاوه بر این، حتی اگر اغلب آن را ننوشید، هر گونه افزایش سطح کورتیزول موقتی به نظر می رسد.

دلیل کمی وجود دارد که باور کنیم چنین اوج کوتاهی منجر به عوارض طولانی مدت سلامتی می شود

خوردن قهوه ناشتا

به طور خلاصه، اثرات منفی سطوح بالای مزمن این هورمون به احتمال زیاد ناشی از یک اختلال سلامتی مانند سندرم کوشینگ است تا مصرف قهوه شما.

فواید خوردن قهوه قبل از ناشتا

دوستداران قهوه می دانند که دلایل زیادی برای نزدیک نگه داشتن نوشیدنی محبوب وجود دارد: طعم، آیین آرامش بخش، حتی فواید قهوه برای موهای شما . اگر یکی از دلایل اصلی شما برای دوست داشتن قهوه، شارژ توربوی است که هر روز صبح از خواب بیدار می شود،

ممکن است بخواهید کمی مکث کنید. این به گفته یک متخصص تغذیه ثبت شده است، که می گوید اگر واقعاً می خواهید از دوز روزانه کافئین خود بیشترین بهره را ببرید، یک پنجره پرایم تایم وجود دارد که بیشترین فایده را دارد.

هافینگتون پست می‌گوید در حالی که بسیاری از ما عادت داریم بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، یک فنجان قهوه بریزیم، فقط اندکی صبر کردن هم از اضطراب و نوسانات خلقی که برخی از قهوه‌نوش‌ها تجربه می‌کنند جلوگیری می‌کند و هم اثر انرژی‌بخش را برای مدت طولانی‌تری در بدن شما حفظ می‌کند.

این کار به این صورت است: برای برخی از مصرف کنندگان قهوه، این حس ترسناک اضطراب ممکن است نتیجه برخورد کافئین مطمئن شما با کورتیزول باشد – هورمونی که زمانی که بدن استرس را تجربه می کند، تحریک می شود.

بر اساس این گزارش، کورتیزول در واقع با آدرنالین ترکیب می‌شود و حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پس از بیدار شدن از خواب، یک تکان سودمند انرژی ایجاد می‌کند. برخی از کارشناسان این بخش را از ابزار طبیعی بدن برای بیدار شدن می دانند.

خوردن قهوه ناشتا برای لاغری

قهوه برای بسیاری از مردم فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه یک احساس است. قهوه به فرد کمک می‌کند در روزی که برای کار کردن خیلی تنبل یا خسته است، احساس انرژی و انگیزه کند. با این حال، قهوه همچنین یک نوشیدنی بسیار محبوب قبل و بعد از تمرین برای ورزشکاران است، زیرا به فرد کمک می کند تا بتواند با تمام انرژی ورزش کند.

در صورتی که فرصت برای تهیه قهوه را ندارید با خرید آنلاین دانه قهوه از سایت قهوه دارک  را دریافت نمایید.

مردم اغلب در مورد نوشیدن قهوه در طول روز، به خصوص قبل از غذا، سردرگم می شوند. برخی می گویند که این یک عمل سالم است زیرا روند هضم را در بدن تسریع می کند، در حالی که برخی با این نکته موافق نیستند. آیا نوشیدن قهوه قبل از غذا می تواند به هضم غذا کمک کند و کاهش وزن را تسریع کند؟ بیایید دریابیم.

بسیاری از مردم دوست دارند با نوشیدن یک فنجان قهوه از خواب بیدار شوند که به آنها کمک می کند تا روز خود را بنوشند. نوشیدن قهوه به عنوان اولین بار در صبح به آنها کمک می کند تا برای انجام تمام کارهایی که برای روز برنامه ریزی کرده اند، انرژی داشته باشند. با این حال، نوشیدن قهوه با معده خالی در صبح توصیه نمی شود.

بر اساس یک گزارش، نوشیدن قهوه در صبح با معده خالی می تواند باعث اضطراب، بی قراری، افزایش ضربان قلب، ناتوانی در تمرکز، تحریک پذیری و همچنین منجر به نفخ شود. سطح کورتیزول در بدن در طول ساعت ۸ تا ۹ صبح به بالاترین حد خود می رسد که باعث می شود ریتم شبانه روزی ما به طور طبیعی ما را بیدار کند.

هنگامی که در آن زمان قهوه می نوشید، می تواند سطح کورتیزول را کاهش دهد و باعث شود به جای انرژی گرفتن، احساس تنبلی و خواب آلودگی کنید.

خوردن قهوه ناشتا

وقتی صحبت از نوشیدن قهوه به عنوان نوشیدنی قبل از تمرین می شود، توصیه می شود قهوه سیاه بنوشید. قهوه سیاه هیچ کالری ندارد و انرژی لازم برای ورزش کردن را فراهم می کند.

خودن قهوه ناشتا ضرر دارد؟

بهتر است که همیشه بعد صبحانه یک فنجان قهوه اصل را میل کنید چون بخاطر اسیدیته ای بودن ممکن است بعذها به معده و سیستم بدن آسیب برساند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت