بهترین روش صحیح آسیاب قهوه با تضمین طراوت

Rate this post

روش صحیح آسیاب قهوه

دانستن بهترین روش صحیح آسیاب قهوه :آسیاب کردن قهوه با دانه کامل درست قبل از دم کردن، طراوت را تضمین می کند، قرار گرفتن در معرض اکسیژن از بین برنده طعم را کاهش می دهد و به محافظت از طعم های طبیعی قهوه از بی مزه شدن و کهنه شدن کمک می کند. اما اگر آسیاب نداشته باشید چه؟ چگونه می توانید هر روز صبح لوبیاهای تازه را آسیاب کنید تا آن فنجان ضروری برای شروع روز شما باشد؟

با استفاده از چند ابزار ساده آشپزخانه و کمی روغن آرنج، می توانید به راحتی بافت و قوام تولید شده توسط آسیاب را بدون نیاز به تمام شدن آن تکرار کنید و قبل از صبحانه یکی را بخرید. و حتی اگر فنجان کاملی را دم نکند، حداقل از شرم استفاده از قهوه خوشمزه از قبل آسیاب شده یا یافتن یک کافی شاپ در امان هستید.

موارد زیر را آماده کنید برای آسیاب قهوه

بلوک بزرگ قصابی، تخته برش یا فضای پیشخوان، زیرا لوبیاها تمایل به پرواز دارند.

یک قاشق (اختیاری)

کیسه های پلاستیکی Ziploc یا ورق های کاغذ پوستی بزرگ

مجموعه ای از حوله های آشپزخانه یا دستمال کاغذی برای جلوگیری از پراکندگی

آسیاب کردن بدون آسیاب یک فرآیند کار فشرده است.

ممکن است بخواهید به نمودار آسیاب قهوه ما نگاهی بیندازید ، اما از آنجایی که این مقاله «چگونه هک» در مورد روش‌های جایگزین برای آسیاب کردن دانه‌ها بدون آسیاب است، سخت خواهد بود که آسیاب‌های خود را به اندازه کافی سازگار کنید.

  1. هاون و هاون

هاون و هاون قرن ها توسط داروسازان و آشپزها برای آسیاب کردن گیاهان، ادویه ها و داروها به صورت پودر خوب استفاده می شده است. این حرکت چکشی و چرخشی را برای کمک به ایجاد یک بافت ثابت ترکیب می کند. به علاوه، این روش به شما کنترل خوبی برای طیف وسیعی از آسیاب‌ها  از درشت پرس فرنچ تا ریز قهوه ترک می‌دهد.

 

بهترین روش صحیح آسیاب قهوه

هاون خود را با چند پیمانه کوچک قهوه پر کنید. برای بهترین کنترل بیش از ¼ آن را پر نکنید. همیشه می توانید دسته دوم را آسیاب کنید.

حشره را با دست غالب خود نگه دارید. از دیگری برای نگه داشتن ملات در جای خود استفاده کنید.

با استفاده از پاستیل، دانه های قهوه را به زور فشار داده و با حرکت چرخشی خرد کنید.

پس از له شدن، قهوه را دور کاسه بغلتانید تا زمانی که قوام و بافت مورد نظرتان را ببینید.

اگر نیاز به آسیاب بیشتر قهوه دارید، قهوه ای را که قبلا آسیاب کرده اید در یک کاسه (یا قهوه سازتان) خالی کنید و این کار را تا زمانی که قهوه کافی داشته باشید تکرار کنید.

  1. یک مخلوط کن

مخلوط کن یک جایگزین کافی برای آسیاب قهوه است. تیغه مخلوط کن قهوه را به روشی شبیه آسیاب تیغه ای خرد می کند.

برخی از مخلوط‌کن‌ها، در واقع، دارای تنظیمات «سنگ‌زنی» هستند که برای استفاده روی قهوه در نظر گرفته شده است.  با این حال، هنگام استفاده از مخلوط کن، به جای اینکه مخلوط کن را به طور مداوم کار کنید، مطمئن شوید که فقط به صورت ترکیدنی کوتاه و سریع آسیاب کنید. از آنجایی که تیغه‌ها با سرعت بالایی حرکت می‌کنند و می‌توانند دانه‌ها را گرم کنند، این خطر گرم شدن بیش از حد روغن طبیعی دانه‌ها را به همراه دارد که می‌تواند یک فنجان قهوه تلخ و خشن ایجاد کند.

این تکنیک آسیاب خاموش و روشن بهترین نتایج را برای آسیاب نسبتاً درشت ایجاد می کند. مطمئن شوید که مخلوط کن را به درستی تمیز کرده اید تا طعم و بوی قهوه کهنه را به خود نگیرد. (هیچ کس مارگاریتای را نمی خواهد که طعمی شبیه پرکلور شسته نشده داشته باشد.)

چگونه دانه های قهوه را با مخلوط کن آسیاب کنیم

اگر مخلوط کن شما دارای تنظیمات “سنگ زنی” است، آن را انتخاب کنید. اگر نه، سرعت متوسط ​​به بالا را انتخاب کنید.

مقدار کمی قهوه را در آسیاب بریزید و درب آن را محکم روی آن قرار دهید.

لوبیاهای خود را به قوام دلخواه خود، با استفاده از تکنیک “پلاس” آسیاب کنید و در فواصل کوتاه و سریع آسیاب کنید.

برای بهترین نتیجه، هنگام آسیاب کردن، مخلوط کن را کمی از یک طرف به سمت دیگر کج کنید. این باعث می شود که بخش های بزرگتر لوبیا به سمت مسیر تیغه حرکت کنند و آسیاب یکنواخت تر را تضمین کنند.

مخلوط کن را خالی کنید، دانه های جدید اضافه کنید و این کار را تکرار کنید تا به میزان دلخواه قهوه آسیاب شده برسید.

فرنچ پرس اصل برای افرادی که در کمپینگ ها تمیل به نوشیدن قهوه دارند بسیار کارآمد هستند.

  1. یک وردنه

وردنه کلاسیک قادر است لوبیا  را همزمان خرد و آسیاب کند. این به ایجاد بافت یکنواخت‌تر و همچنین آسیاب ظریف‌تری نسبت به روش‌های دیگر کمک می‌کند. استفاده از این مورد نیاز به کمی گریس آرنج و همچنین یک چشم مراقب برای اطمینان از یکنواختی دارد.

  1. یک چکش

نرم کننده گوشت، پتک یا چکش می تواند به راحتی حبوبات شما را خرد کند – و همچنین دست یا پیشخوان آشپزخانه شما، بنابراین با احتیاط استفاده کنید . همانطور که لوبیاها را خرد می کنید، می توانید تکنیک خود را بهبود ببخشید و لوبیاها را به پودر ریز خرد کنید.

  1. یک چاقو

بهترین راه برای خرد کردن حبوبات با چاقو این است که از قسمت صاف تیغه استفاده کنید نه لبه آن. طراحی چاقوی قصابی یا چاقوی سرآشپز، با تیغه کمی پهن تر و سفت تر، به ارائه اهرم اضافی برای بهبود فرآیند خرد کردن و ترک خوردن لوبیا کمک می کند.

خرد کردن لوبیا با سطح صاف تیغه، کنترل عالی را به شما می دهد و به شما امکان می دهد آسیاب متوسط ​​تا متوسط ​​​​ریز انجام دهید. هر چه زمان بیشتری را در مدرسه سرآشپز سپری کرده باشید، این کار آسان تر خواهد بود. بنابراین اگر شما هم مانند ما هستید و به یک سرآشپز نزدیک نیستید، روش دیگری را انتخاب کنید!

  1. یک غذاساز

مانند یک مخلوط کن، این واقعاً نسخه بزرگ‌تری از آسیاب تیغه‌ای است – می‌دانید، نوعی که برای ثبات اندازه ذرات یا قابلیت تنظیم به خوبی یک آسیاب فرز نیست. با این حال، همه چیز در مورد بقا است، بنابراین اگر در تعطیلات اجاره ای گیر کرده اید و راهی برای تهیه تفاله قهوه به غیر از Cuisinart ندارید، در اینجا نحوه حفظ سلامت عقل خود بدون نیاز به متوسل شدن به استند اسپرسو در هر روز صبح آورده شده است.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت