طرز تهیه آیس کافی به ۷ روش فوق العاده خوش طعم

4.4/5 - (14 امتیاز)

طرز تهیه آیس کافی به ۷ روش فوق العاده خوش طعم

برای تهیه آیس کافی ابتدا مراحل زیر را فراموش نکنید.

موارد مورد نیاز:

۲ قاشق غذاخوری دانه قهوه فوری

۲ قاشق غذاخوری شکر دانه دار

۲ قاشق غذاخوری آب داغ

۲/۱ فنجان یخ

۱ فنجان (۲۲۷ گرم) شیر

پودر کاکائو

مدت زمان مورد نیاز:

۱ دقیقه آماده سازی مواد

۴ دقیقه آماده سازی نوشیدنی

۵ دقیقه کل زمان مورد نیاز

طرز تهیه ی آیس کافی بدون شیر

یک لیوان قهوه با روش دلخواه خود دم کنید، بعد از دم کشیدن آن را در پارچ بریزید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود. بعد از سرد شدن آن را در لیوان روی یخ بریزید و لذت ببرید!

اگر می‌خواهید قهوه سرد خود را شیرین کنید، قبل از ریختن آن روی یخ شکر یا عسل اضافه کنید.

همچنین می توانید شربت های طعم دار مانند کارامل یا فندق اضافه کنید.

تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از یک قهوه خنک و خنک است. اما اگر شما هم مثل من هستید و شیر نمی نوشید، تهیه قهوه سرد می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

بیشتر دستور العمل ها نیاز به اضافه کردن شیر یا خامه به قهوه قبل از ترکیب آن با یخ دارند.

تهیه قهوه سرد بدون شیر در واقع بسیار آسان است و چند راه مختلف برای انجام آن وجود دارد. یکی از روش ها این است که به سادگی یک قابلمه قهوه را به طور معمول دم کنید، سپس آن را روی تکه های یخ در یک لیوان بریزید.

همچنین می‌توانید با خیساندن تفاله‌های قهوه در آب سرد به مدت ۱۲ ساعت، سپس صاف کردن مخلوط و ریختن آن روی یخ، قهوه سرد درست کنید.

گزینه دیگر این است که چیزی را که به عنوان “افوگاتو” شناخته می شود درست کنید که در اصل فقط یک پیمانه بستنی (یا ژلاتو) است که روی آن یک شات اسپرسو قرار داده شده است. بنابراین اگر به دنبال یک قهوه خنک و خنک بدون شیر هستید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

دستور العمل ساده قهوه سرد برای امتحان کردن در خانه

اگر می خواهید دست خود را در تهیه قهوه سرد بدون شیر امتحان کنید، در اینجا یک دستور العمل عالی وجود دارد که باید دنبال کنید. این یک قهوه سرد خوب است که بدون لبنیات است و تهیه آن بسیار آسان است.

شما نیاز خواهید داشت:

زمین های قهوه

اب

تکه های یخ

روش:

یک لیوان قهوه با روش دلخواه خود دم کنید. بعد از دم کشیدن آن را در پارچ بریزید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

بعد از سرد شدن آن را در لیوان روی یخ بریزید و لذت ببرید!

اگر می‌خواهید قهوه سرد خود را شیرین کنید، قبل از ریختن روی یخ شکر یا عسل اضافه کنید. همچنین می توانید شربت های طعم دار مانند کارامل یا فندق اضافه کنید.

این طعم ها قهوه دم شده سرد را بدون نیاز به افزودن شیر بادام، شیر سویا یا شیر نارگیل شیرین می کند. اگر می‌خواهید نوشیدنی ‌تان خامه‌تر باشد، کافی است مقداری خامه فرم گرفته اضافه کنید، اما این دیگر نسخه بدون لبنیات نخواهد بود.

خودشه! آنقدر ساده و سریع یک فنجان قهوه خوشمزه درست کنید که بتوانید تمام تابستان از آن لذت ببرید.

آیا قهوه سرد بدون شیر درست می شود؟

تهیه قهوه سرد در خانه راهی عالی برای لذت بردن از یک نوشیدنی خوشمزه و با طراوت بدون نیاز به صرف هزینه در کافی شاپ است. قهوه سرد معمولاً با دم کردن قهوه با آب داغ و ریختن آن روی یخ تهیه می شود.

با این حال، بسیاری از مردم شیر یا خامه را نیز به قهوه سرد خود اضافه می کنند. در حالی که این می تواند طعم غنی تری ایجاد کند، اما برای لذت بردن از یک قهوه سرد خوشمزه ضروری نیست.

اگر ترجیح می دهید، می توانید قهوه یخی را بدون شیر با دم کردن قهوه با آب سرد به جای داغ تهیه کنید.

این منجر به نوشیدنی کمتر غلیظ می شود، بنابراین ممکن است بخواهید نسبت قهوه به آب را متناسب با آن تنظیم کنید. همچنین می توانید طعم دهنده هایی مانند شکر یا عصاره وانیل را به سلیقه اضافه کنید. چه با شیر یا بدون آن، قهوه سرد یک راه ساده و رضایت بخش برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی است.

 

طرز تهیه آیس کافی با بستنی

قهوه سرد یکی از محبوب ترین نوشیدنی های با طراوت برای هوای گرم است. راز این دستور قهوه سرد اضافه کردن بستنی وانیلی به جای تکه های یخ و مخلوط کردن همه مواد با هم است. بستنی وانیلی نوشیدنی قهوه سرد را خامه ای، شیرین و غلیظ می کند .

این دستور تهیه قهوه سرد با بستنی بسیار آسان است زیرا فقط شامل چهار ماده است . با این حال، می توانید مواد بیشتری اضافه کنید و این دستور را به دست خود شخصی سازی کنید. قسمت سرگرم کننده این است که می توانید با این دستور قهوه سرد تغییرات زیادی داشته باشید. این نوشیدنی سرد اساساً بیشتر شبیه میلک شیک قهوه است زیرا از بستنی، قهوه، شیر و شکر درست می‌شود و همه با هم مخلوط می‌شوند.

می توانم خودم را یک متخصص قهوه سرد و فراپوچینو بنامم. چون من قهوه های سرد را در رستوران ها و کافی شاپ های زیادی با تنوع بسیار زیاد امتحان کرده ام. مهم نیست کجا هستم. وقتی یک قهوه سرد یا یک فراپوچینو در منو می بینم حتماً آن را سفارش می دهم. من عاشق قهوه های سرد هستم. من دستور العمل های زیادی را در خانه امتحان کردم، اما من این یکی را بیشتر دوست دارم. دوست پسر من این دستور غذا را دوست دارد. در تابستان زیاد می نوشیم.

نکات مواد تشکیل دهنده

اسپرسو: از هر اسپرسویی که دوست دارید استفاده کنید. برای تهیه شات اسپرسو از نسپرسو یا دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید.

بستنی: بستنی وانیلی ماده مخفی این دستور است.

شیر: من برای این دستور از شیر کامل استفاده می‌کنم، زیرا شیرهای کامل باعث می‌شوند قهوه یخی خامه‌تر از شیر کم‌چرب یا شیر کم‌چرب باشد. با این حال می توانید از شیر دلخواهتان استفاده کنید.

شکر: شکر اضافه می شود تا این قهوه سرد شیرین تر شود. اگر مثل من شیرینی نداری. می توانید شکر کمتر یا بدون شکر اضافه کنید. بستنی نیز در این دستور شیرین کننده است.

توجه داشته باشید که این چهار ماده پایه این دستور غذا هستند! شما می توانید با این دستور غذا تغییر دهید. برای قهوه یخی در عکس، مقداری خامه فرم گرفته، کمی سس شکلات و مقداری آجیل برشته شده قندی اضافه کردم.

دستورالعمل گام به گام

اسپرسو، شیر، شکر و بستنی وانیلی را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. مخلوط کن را روی کم شروع کنید، سپس آن را بالا ببرید.

لیوان را با یک پیمانه بستنی وانیلی پر کنید و قهوه یخی را در آن بریزید.

اختیاری: مقداری مواد مانند خامه فرم گرفته، سس شکلات اضافه کنید.

برای شخصی سازی بیشتر این قهوه سرد می توانید یک یا چند ماده را اضافه کنید، چند مثال:

خامه زده شده

شربت قهوه: یک قاشق غذاخوری شربت قهوه. برخی از توصیه ها عبارتند از: فندق، وانیل یا کارامل.

رویه ها: مانند فندق، آجیل برشته شده قندی، اسپرینکل، پاشیدن شکلات.

سس دسر: می توانید آن را در لیوان یا روی خامه زده شده اضافه کنید. سس شکلات یا سس کارامل هر دو گزینه خوبی هستند!

طرز تهیه آیس کافی با نسکافه و شیر

نوشیدنی لذیذ و سرد فقط چند قدم دورتر است و بهترین بخش؟ می توانید به راحتی با گرانول های قهوه فوری در خانه و با حداقل تجهیزات یک قهوه سرد درست کنید.

 درست است این دستور به شما نشان می دهد که چگونه یک قهوه سرد خوشمزه در خانه بدون مخلوط کن درست کنید. این بهترین راه برای نوشیدن یک فنجان قهوه روزانه و خنک و سرحال ماندن در گرمای تابستان است. شما حتی نیازی به جوشاندن کتری خود ندارید.

اما بعداً به آن خواهیم پرداخت، دانه های قهوه فوری ۱۰۰% قهوه خالص هستند، بنابراین طعم کافی شاپ را با یک قهوه سرد خامه ای ساده، خوشمزه و خامه ای تنها در چند دقیقه به خانه خود خواهید آورد.

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است و قهوه سرد یک تنوع با طراوت از نوشیدنی کلاسیک است. تهیه قهوه سرد در خانه آسان است و فقط به چند ماده ساده نیاز دارد. نسکافه یک برند قهوه فوری است که می توان از آن در عرض چند دقیقه قهوه سرد درست کرد.


برای تهیه قهوه سرد با نسکافه، ابتدا دو قاشق غذاخوری از قهوه فوری را به یک لیوان اضافه کنید. سپس آب سرد را اضافه کنید و هم بزنید تا قهوه حل شود. بعد شیر و شکر را اضافه کنید تا مزه دار شود. در آخر تکه های یخ را اضافه کنید و دوباره هم بزنید. از قهوه سرد و با طراوت خود لذت ببرید!

 

طرز تهیه قهوه سرد با قهوه و شیر فوری

برای تهیه قهوه سرد با قهوه فوری و شیر، ۱ فنجان آب سرد را با ۱/۳ فنجان قهوه فوری مخلوط کنید. ۱/۲ فنجان شیر و ۲ قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید. هم بزنید تا قهوه حل شود سپس روی یخ بریزید.

قهوه سرد یک نوشیدنی با طراوت است که شما را در روزهای گرم خنک نگه می دارد. قهوه داغ را در یک پارچ یا لیوان با یخ روی آن بریزید.

 هنگامی که قهوه سرد به دمای اتاق رسید (آن را با چسباندن یک انگشت تمیز به آن تست کنید؛ در این مرحله یخ بیشتر آب شده به نظر می رسد)، آن را به یک فنجان یخ جدید منتقل کنید.

 بستگی به این دارد که چه احساسی نسبت به آن دارید و چقدر از آن لذت می برید، اما اگر آن را امتحان کنید و از آن لذت ببرید، تقریباً مطمئناً می توانید موافقت کنید.
یکی از نوشیدنی های تابستانی مورد علاقه من با قهوه فوری حل شده در یک قاشق غذاخوری یا بیشتر آب، نصف لیوان شیر سرد و یک سرپیچ شربت شکلات درست می شود که همه آنها کاملا مخلوط شده و روی آن شیر سرد بیشتری ریخته شده است.

 اگر می خواهید آن را سرد بنوشید، یک پیمانه بستنی یا یک فراپه با قهوه سرد نیز انتخاب خوبی است.

طرز تهیه قهوه فوری

قهوه به شکل فوری یک راه عالی برای رفع کافئین است، اما باید با احتیاط درست کرد. اگر می‌خواهید قهوه فوری دم کنید، می‌توانید این کار را انجام دهید و راهنمای ما پر از دستورالعمل است. برای بهبود طعم، چند شیرین کننده اضافه کنید و مقدار آب را محدود کنید. اگر آب زیادی اضافه شود، تبدیل به مکعب های یخ قهوه فوری می شود.

طرز تهیه قهوه سرد با قهوه فوری

برای تهیه قهوه سرد با قهوه فوری، به: ۱ فنجان آب سرد، ۱ بسته قهوه فوری ، ۱ فنجان یخ و شیر (اختیاری) نیاز دارید .
۱٫ ۱ فنجان آب سرد را به جوش بیاورید.
۲٫ از روی حرارت بردارید و ۱ بسته قهوه فوری اضافه کنید.
۳٫ هم بزنید تا حل شود و ۱ فنجان یخ اضافه کنید.
۴٫ اجازه دهید خنک شود و لذت ببرید. در صورت تمایل می توان شیر اضافه کرد.

وقتی قهوه دالگونا خامه ای آماده شد، پودر اسپرسو، شکر و آب داغ را با همزن می زنیم تا کرم رنگ شود. اگر نمی خواهید قهوه تلخ شود، می توانید از قهوه فوری یا برشته تیره استفاده کنید. یک نوشیدنی مد روز است که می توانید آن را در قهوه دارک  بصورت آنلاین و حضوری خریداری کنید. اگر پودر اسپرسو فوری ندارید، می توانید به جای آن از اسپرسو دم کرده یا قهوه فوری استفاده کنید. استفاده از دانه های قهوه تازه آسیاب شده توصیه نمی شود. 

یک شب دم سرد با قهوه فوری

دم کردن سرد شبانه با قهوه فوری راهی خوشمزه و با طراوت برای لذت بردن از قهوه مورد علاقه شما است. کافی است مقدار دلخواه قهوه را به یک لیوان یا لیوان اضافه کنید، آب سرد اضافه کنید و بگذارید یک شب دم بکشد. صبح کمی شیر یا خامه به آن اضافه کنید و لذت ببرید!

قهوه سرد یک قهوه مقرون به صرفه و کاملاً یک شبه است که برای پخت و پز در خانه عالی است. استفاده از قهوه ارزان هنگام تهیه این دستور کاملاً قابل قبول است.

 از آنجایی که تفاله ها برای مدت طولانی در آب خیس می شوند، از تلخی قهوه ارزان تا حد زیادی کاهش می یابد. دم نوش سرد به سبک کافی شاپ را می توان در خانه تهیه کرد.

 اگر می خواهید بهترین طعم را داشته باشید، توصیه می کنم لوبیا را خودتان آسیاب کنید.

 برای تهیه لوبیاهای خوشمزه نیازی به خرج کردن پول زیادی نیست. اگر در حال تهیه دمنوش سرد هستید، آن را با شیر و/یا خامه ترکیب کنید و به مدت یک هفته در یخچال نگهداری کنید.

دستور تهیه قهوه سرد

با فرض اینکه دستور تهیه قهوه سرد می خواهید:
مواد لازم:
-۱ ۱/۲ فنجان آب
– ۱/۲ فنجان قهوه آسیاب شده
– ۱/۲ فنجان شیر
– ۱/۴ فنجان شکر
– ۱ ۱/۲ قاشق غذاخوری عصاره وانیل
۶ فنجان یخ
دستورالعمل:
۱٫ آب را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​بجوشانید.
۲٫ قهوه آسیاب شده را اضافه کنید و بگذارید ۳ دقیقه دم بکشد.
۳٫ از روی حرارت بردارید و در مخلوط کن بریزید.
۴٫ شیر، شکر، عصاره وانیل و تکه های یخ را اضافه کنید.
۵٫ مخلوط کنید تا یکدست شود و لذت ببرید!

طرز تهیه آیس کافی با قهوه و شیر

برای خرید آنلاین قهوه ترک و قهوه فوری حتما از معتبرترین فروشگاه تهیه نمایید و سپس به ادامه مطالعه بپردازید، به دو قاشق غذاخوری قهوه نیاز دارید. قهوه اصل کلید دستور تهیه آیس کافی است. برخلاف آن چیزی که در فکر عموم است، قهوه فوری و قهوه آسیاب شده چیزهای متفاوتی هستند.

قهوه آسیاب شده با آسیاب دانه های قهوه به صورت پودر درشت یا ریز تهیه می شود. از سوی دیگر، قهوه فوری از دانه های کامل قهوه تهیه می شود که بو داده، آسیاب و دم می شود سپس آب را از قهوه دم کرده یا به صورت حرارتی خشک می کنند یا با یخ آن را خشک کرده و کریستال های دهیدراته آن را می گیرند.

در حالی که این قهوه به معنای واقعی کلمه شبیه به قهوه آسیاب شده است، قهوه فوری بیشتر شبیه یک شکر قهوه ای روشن با دانه های درشت یا کریستال های قند خام است. اکثر مردم قادر به ساخت بلورهای قهوه فوری در خانه نیستند زیرا نیازمند یک دستگاه هستند.

حالا شما برای ترکیب شیر هم به یک فنجان شیر نیاز دارید. برای افرادی که قهوه خاص تری می خواهند، باید از شیر کمتری استفاده کنند. با این حال، به دلیل شدت آیس کافی، ما چیزی کمتر از ½ فنجان توصیه نمی کنیم. برای تهیه این نوشیدنی می توانید از جایگزین های دیگر استفاده کنید. ما شخصاً خامه قهوه را وقتی با شیر، جو دوسر و پسته ترکیب می کنیم بیشتر آن را می پسندیم.

شکر موجود در مراحل تهیه این نوشیدنی به وجود آمدن کف کمک می کند و باعث می شود تا حالت خامه ای آن افزایش یابد. اما مراقب باشید، شما دقیقاً به اندازه قهوه فوری از شکر استفاده می کنید. اگر اهل قهوه سیاه یا تلخ هستید و یا نوشیدنی های قهوه ساده مانند کاپوچینو و آمریکانو را دوست دارید، به احتمال زیاد از طعم شیرین آیس لذت خواهید بُرد.

طرز تهیه آیس کافی شکلاتی

این بستنی شکلاتی ساده و آسان، غنی، پر از طعم شکلاتی و کاملاً بدون تخم مرغ است، در صورتی که تمایل ندارید به میل این نوع آیس کافی وترس چاق شدن دارید وارد فروشگاه قهوه دارک شده و بصورت غیرحضوری خرید آنلاین قهوه سبز را به شما توصیه می کنیم و ثبت و سفارش دهید.

۱ فنجان پودر کاکائو هلندی، بدون شیرینی

۲/۱ فنجان شکر قهوه ای، بسته بندی محکم

شکر سفید۲/۳ پیمانه

۲/۱ یک فنجان شیر کامل، بسیار سرد

۴/۱ سه فنجان خامه غلیظ، بسیار سرد

عصاره وانیل به اندازه لازم

در یک کاسه سرد، کاکائو و هر دو شکر را با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا شکر حل شود خامه غلیظ و وانیل را هم بزنید هر چه همه چیز سردتر باشد، بهتر است.

مخلوط را در کاسه فریزر بستنی ساز بریزید اجازه دهید به مدت ۲۵-۳۰ دقیقه یا تا زمانی که مخلوط غلیظ، نرم و کرمی شود، بماند بستنی خرد شده باید حجمش افزایش یابد و به بالای کاسه فریزر دستگاه برسد به ظرف دربسته منتقل کنید و حداقل ۲ ساعت یا تا زمانی که بستنی به غلظت دلخواه برسد، فریز کنید.

قبل از سرو، بستنی را به مدت ۵ دقیقه در دمای اتاق بگذارید تا به اندازه کافی نرم شود تا به راحتی برود.

طرز تهیه آیس کافی کره ای

بستنی کره قهوه ای یک دستور بستنی شیرین و خانگی است که می توانید در یک روز گرم با آن خنک شوید اگر از طرفداران بستنی سرو نرم هستید، این شاهکار دسر کره قهوه ای را دوست خواهید داشت.

۱ چوب (۸ قاشق غذاخوری) کره بدون نمک

۱ فنجان شکر قهوه ای بسته بندی شده

۲/۱ قاشق چایخوری نمک

۸ عدد زرده تخم مرغ

۱ قاشق غذاخوری عصاره وانیل

۲/۱ دو فنجان خامه غلیظ

۲/۱ فنجان شیر کامل

کره را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​آب کنید. تابه را گهگاهی بچرخانید تا زمانی که کره به رنگ طلایی درآید و لکه های تیره مشاهده کنید. به یک کاسه منتقل کنید و اجازه دهید خنک شود تا زمانی که دیگر آن را لمس نکنید، حدود ۲۰ دقیقه.

کره قهوه ای شده، شکر قهوه ای و نمک را با هم خامه بزنید تا سبک و پفکی شود. زرده تخم مرغ و عصاره وانیل را اضافه کنید، با همزن بزنید تا مخلوط شوند. خامه غلیظ و شیر را به آرامی داخل آن بریزید و تمام مدت هم بزنید تا گلوله نشود.

مخلوط را در یک قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و بگذارید بجوشد و هر از گاهی هم بزنید. پس از جوش آمدن، حرارت را تا متوسط ​​کم کنید. اجازه دهید مخلوط بجوشد و در صورت نیاز هم بزنید تا غلیظ شود. وقتی کاستارد غلیظ شد، به آرامی پشت قاشق فلزی را می پوشاند.

در یک کاسه شیشه ای بریزید و بگذارید کاملا خنک شود، حدود ۲ تا ۳ ساعت در یخچال بماند پس از خنک شدن، مخلوط را به بستنی ساز خود منتقل کنید و طبق دستورالعمل ساخت مخلوط کنید. سپس در ظرف دربسته قرار دهید و حداقل ۶ ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا جا بیفتد تا ۳ ماه در فریزر نگهداری می شود!

طرز تهیه آیس کافی با نسکافه

دانه های نسکافه را در یک لیوان قهوه بریزید میزان استفاده شما بستگی به میزان قوی بودن قهوه شما دارد.

شکر قهوه ای روشن را اضافه کنید.

آب جوش به اندازه ای اضافه کنید که دانه ها و شکر را بپوشاند، اما نه بیشتر از آن.

شکر و نسکافه را با کف کن دستی برقی (یا باطری) با همزن بزنید تا به حالت خامه درآید. (این کار برای من کمی تمرین طول کشید تا کف کند. فقط کف کردن را ادامه دهید؛ نهایتاً کرم می‌شود. متوجه شدم که استفاده از کف‌ساز به صورت بالا و پایین برای افزودن کمی هوا، برای من بهترین کار را داشت وقتی قوام خامه ای به دست آمد، آب جوش بیشتری اضافه کنید تا ماگ قهوه پر شود.

قسمت خامه ای آن تا بالای لیوان بالا می رود هم نزنید فقط یک شات شیر ​​روی خامه اضافه کنید.

در فروشگاه اینترنتی قهوه دارک می توانید بصورت غیر حضوری خرید قهوه  درجه یک و اصل را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید.

قهوه یخی فوری چیست؟

 چطوری تو خونه درست میکنی؟ لازم است لیوان را با قهوه فوری تازه فشرده پر کنید. وقتی آب داغ به سختی گرم شد، آنقدر به مخلوط اضافه کنید تا درست شود.

 برای افزایش اثربخشی نوشیدنی باید آب را با آب سرد دم کرد. اگر می‌خواهید خودتان قهوه درست کنید، دم‌آوری خودکار تک‌نفره راه خوبی است. در قابلمه ای با آب در حال جوشیدن، کمی تفاله قهوه و مقداری شیرخشک اضافه کنید.

 زمان انحلال آب بستگی به مقدار ریختن آن در فنجان دارد. قهوه سرد با استفاده از دانه های قهوه فوری به سرعت آماده می شود.

اگر عجله دارید و می‌خواهید قهوه سرد خیلی سریع آماده شود، اما قهوه فوری نمی‌خواهید، می‌توانید دانه‌های قهوه دلخواه خود را انتخاب کرده و آسیاب کنید. دانه های آسیاب شده قهوه را می توان با آسیاب کردن آنها در قهوه ساز دلخواه آماده کرد. این کار به سادگی قرار دادن یک فرنچ پرس، قهوه جوش یا Aeropress در آب و هم زدن است.

 

سوالات متداول 

آیا می توانید نسکافه را با آب سرد مخلوط کنید؟

قهوه سرد را می توان با استفاده از قهوه فوری درست کرد. اگر قهوه فوری شما داغ باشد یا اگر دوست دارید همان نوع نوشیدنی را نیز تهیه کنید، یک نوشیدنی سرد ایده آل خواهد بود.

بهترین راه برای تهیه قهوه فوری چیست؟ 

شما در انجام این کار آزاد هستید. آب به مرور زمان قهوه فوری را حل می کند، اما مدتی طول می کشد.

 برای سریع‌تر کردن فرآیند، یک هک ساده شامل آب سرد نمی‌شود. علیرغم این واقعیت که ممکن است خلاف واقع به نظر برسد، این استراتژی بسیار خوب عمل می کند. افزودن کافئین به زندگی روزمره یک راه عالی برای داشتن انرژی است.

 می توانید قهوه فوری را بدون آب داغ به یکی از دو روش درست کنید. می توانید قهوه فوری را هم در دمای گرم و هم در دمای سرد بنوشید. این پست روند ترکیب قهوه فوری با آب سرد را برای شما روشن می کند.

بهترین قهوه برای افرادی که از قهوه متنفرند

قهوه سرد انتخاب برخی است، در حالی که قهوه فوری انتخاب برخی دیگر است. اگر یک فنجان قهوه کمتر تلخ را ترجیح می دهید، می توانید قهوه فوری آب سرد را امتحان کنید. این شبیه به قهوه فوری معمولی است زیرا فوری است و به آرامی دم می شود. برای تهیه آن نیازی به آب داغ نیست و مانند قهوه فوری معمولی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت