کدام قهوه انرژی بیشتری دارد قوی ترین قهوه ها

5/5 - (1 امتیاز)

کدام قهوه انرژی بیشتری دارد

برای برخی از ما، قهوه چیزی فراتر از یک نوشیدنی خوش طعم است. بسیاری از مردم در واقع قهوه مصرف می کنند تا به آنها کمک کند روی کارهای روزانه خود تمرکز کنند، چه در حال مطالعه باشند، چه کار یا دیگران. چه متوجه شده باشید که فنجان قهوه معمولی شما دیگر این کار را برای شما انجام می دهد یا فقط کنجکاو هستید، ممکن است از خود بپرسید “چه قهوه ای بیشترین انرژی را به شما می دهد؟”

پاسخ کوتاه این است که اسپرسو دارای بیشترین غلظت کافئین در هر حجم است، اما قهوه قطره ای بیشترین کافئین را در هر وعده دارد.

در حالت ایده آل، اثر محرک قهوه به دلیل مقدار کافئین موجود در آن است که توسط عوامل مختلفی کنترل می شود که باید هنگام انتخاب یک فنجان قهوه قدرتمند در نظر داشته باشید.

در مقاله امروز، راهنمای کاملی را با همه چیزهایی که در رابطه با این موضوع باید بدانید، به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید نوع ایده آل قهوه را برای صبحانه خود انتخاب کنید!

از نظر فیزیکی، انرژی به عنوان یک ویژگی کمی تعریف می شود که به یک جسم منتقل می شود تا به آن توانایی انجام کار خاصی بدهد.

این کاملا در مورد غذا صدق می کند ما غذا را مصرف می‌کنیم تا به انرژی خام تبدیل شود و در داخل بدنمان ذخیره شود، که بعداً می‌توانیم درست مانند سوخت برای مصرف انرژی بسوزانیم. واحد انرژی در بدن ما به عنوان “کالری” شناخته می شود.

کدام قهوه انرژی بیشتری دارد

کالری آن مقادیر عددی است که اگر مراقب وزن خود هستید یا رژیم دارید، آنها را در غذاهای مختلف بررسی می کنید.

غذاهایی با کالری در دسترس بالا احتمالا انرژی بیشتری به بدن شما می‌رسانند، در حالی که غذاهایی با کالری کم یا کالری غیرقابل دسترسی به شما انرژی بیشتری نمی‌دهند.

گفتن اینکه قهوه به ما انرژی می دهد به این معنی است که قهوه دارای مقدار زیادی کالری در دسترس است که بدن شما می تواند مصرف کند و بسوزاند.

با این حال، طبق برگه های اطلاعات تغذیه ای ، قهوه در خالص ترین شکل خود که فاقد خامه، شیر یا شکر است، تقریباً هیچ کالری ندارد!

در واقع، قهوه سیاه و شیرین نشده در دوره های ناشتا متناوب مجاز است، زیرا کالری ندارد، بنابراین افطار نمی کند.

بر اساس این حقایق، می توان گفت که از نقطه نظر تغذیه ای، قهوه در واقع هیچ انرژی کالری به ما نمی دهد.

قوی ترین  و پر انرژی ترین قهوه

قهوه خود بی شک یکی از پر انرژی ترین و قوی ترین نوشیدنی ها در جهان است، اما قهوه عربیکا اصل و روبوستا از پر انرژی ترین و قوی ترین قهوه های خاص و خالص است.

درست از لحظه ای که اولین کیسه قهوه بسیار قوی خود را باز می کنید، متوجه خواهید شد که چیز خاصی دارید و آن چیزی جز قهوه بسیار قوی روبوستا نیست.

رایحه غنی و منحصر به فرد آن باعث می شود که بخواهید اولین، دومین و سپس سومین فنجان روز خود را دم کنید.

ما از ۱۰۰% دانه های قهوه روبوستا و عربیکا استفاده می کنیم که به طور طبیعی محتوای کافئین بالایی دارند.

در فروشگاه قهوه دارک، ما یک دم نوش قدرتمند را در اختیار مشتریان قرار داده ایم.

بنابراین، پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی، مزه کردن (و وزوز کردن!) به بهترین طعم قهوه‌ای که تا به حال امتحان کرده‌ایم رسیدیم و این قهوه دو برابر کافیئین دارد و بسیار قوی می باشد.

بالاترین کافئین قهوه

بالاترین کافئین قهوه جهانBlack Label  توسط Devil Mountain است. با بیش از ۱۵۰۰ میلی گرم کافئین در هر وعده، این قهوه برای افرادی که قلب ضعیف دارند مناسب نیست.

این غیر GMO، ارگانیک دارای گواهی USDA و تجارت منصفانه است. بلک لیبل ادعا می‌کند که سطوح انرژی را بدون لرزش به شما می‌دهد، که با توجه به داشتن بیشترین کافئین در بین تمام قهوه‌های موجود در این لیست، بسیار چشمگیر است.

با وجود سطوح تکان دهنده کافئین، هنوز ادعا می کند که طعمی قابل نوشیدن، صاف و بدون تلخ دارد.

قهوه Very Strong با نامی که مستقیماً به آن اشاره دارد، در بریتانیا با ۱۰۰% دانه های قهوه روبوستا ساخته می شود که به طور طبیعی سطح کافئین بالاتری دارد سطوح کافئین آن را “خطرناک” می نامد، بنابراین اگر این مورد را امتحان می کنید، مطمئن شوید که تحمل کافئین بالایی دارید.

 

چرا بعد از قهوه احساس انرژی می کنیم؟

حقایق قبلی ممکن است برخی از افراد را مبهوت و گیج کند زیرا قهوه باعث می شود آنها احساس انرژی بیشتری کنند تا جایی که بدون آن نمی توانند به درستی عمل کنند پس این چه چیزی است؟

در حالی که قهوه هیچ کالری ندارد که به شما کمک کند انگشت خود را بلند کنید، اما سلاح مخفی دیگری دارد که آن را به عنوان یک “ابر غذا” طبقه بندی می کند.

این ماده مخفی به نام “کافئین” شناخته می شود، که محرکی برای فعالیت مغز است که به شدت در چربی ها محلول است، بنابراین مستقیماً به بافت مغز می رسد و اثرات خود را بر روی مغز اعمال می کند.

کافئین یک محرک موقتی است که گیرنده های مغز را تحت تاثیر قرار می دهد تا با مسدود کردن مراکزی که باعث می شود احساس آرامش و خواب آلودگی بیشتری داشته باشید، باعث می شود مغز کمی سریعتر کار کند، که باعث می شود احساس کنید فعال تر و بیدارتر شوید!

قهوه کدام کشور کافئین بیشتری دارد

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم در سطح جهان است که به دلیل عطر و محتوای کافئین آن بسیار ارزشمند است. قهوه از دانه های برشته شده گونه های گیاهی Coffea که بومی جنوب صحرای آفریقا و جزایر منفرد در اقیانوس هند است، تهیه می شود.

اعتقاد بر این است که منشا قهوه اتیوپی است که کالدی مشاهده کرد که بزهایش پس از خوردن توت های گیاه قهوه و آسیاب کردن دانه ها برای دم کردن نوشیدنی از آنها، چقدر پرانرژی شدند.

کشت دانه قهوه در خاورمیانه آغاز شد و تا قرن پانزدهم قهوه خانه ها در سراسر ترکیه، ایران، سوریه و عربستان رایج شد. قهوه در قرن شانزدهم وارد اروپا شد، اما بسیاری از اروپاییان آن را به عنوان نوشیدنی کافر رد کردند .با این حال، پاپ کلمنت هشتم (۱۵۳۶-۱۶۰۵) پس از امتحان یک فنجان قهوه را تأیید کرد و نوشیدنی در سراسر اروپا و قاره آمریکا پخش شد

کدام قهوه انرژی بیشتری دارد

.

در اواسط قرن هفدهم، بیش از ۳۰۰ قهوه خانه در لندن وجود داشت، جایی که دانشمندان، هنرمندان، نویسندگان، بازرگانان و سیاستمداران برای نوشیدن قهوه در تمام شب گرد هم می آمدند.

امروزه قهوه در بیش از ۷۰ کشور گرمسیری کشت می‌شود و در همه جا از آن لذت می‌برند و بعد از نفت دومین کالای صادراتی در جهان است برترین کشورهای تولید کننده قهوه در جهان برزیل، ویتام و کلمبیا هستند بیشترین مصرف سالانه برای هر نفر در کشورهای اسکاندیناوی است ، جایی که زمستان های طولانی، تاریک و سرد قهوه را بسیار ارزشمند می کند در ایالات متحده، مصرف سالانه حدود ۴٫۴ کیلوگرم یا ۹٫۷ پوند است که ایالات متحده را تنها بیست و پنجمین مصرف کننده بزرگ قهوه در سراسر جهان به ازای هر نفر می کند. یک فرد در ایالات متحده به طور متوسط ​​حدود سه فنجان قهوه در روز مصرف می کند.

  1. فنلاند – ۱۲ کیلوگرم (۲۶ پوند)

فنلاند بزرگترین مصرف کننده قهوه در جهان به ازای هر نفر است یک فنلاندی به طور متوسط ​​تقریباً چهار فنجان در روز می نوشد قهوه در فنلاند به قدری محبوب است که دو استراحت ۱۰ دقیقه ای برای قهوه برای کارگران فنلاندی الزامی است.

  1. نروژ – ۹٫۹ کیلوگرم (۲۲ پوند)

نروژی ها بیش از سه فنجان قهوه در روز می نوشند قهوه خانه ها در نروژ محبوب هستند و برخلاف ایالات متحده، در درجه اول مکان هایی برای معاشرت هستند، نه برای کار یا نوشیدن.

  1. ایسلند – ۹ کیلوگرم (۲۰ پوند)

قهوه برای مدت طولانی ضروری ترین نوشیدنی اجتماعی در این کشور بوده است در ایسلند مرسوم است که به هر بازدیدکننده ای یک فنجان قهوه پیشنهاد می دهند و ایسلندی ها یک پاسخ سهام «ده قطره» دارند که نشان می دهد فقط یک فنجان کوچک می خواهند.

  1. دانمارک – ۸٫۷ کیلوگرم (۱۹ پوند)

در دانمارک، کلمه kaffeslabberas به معنای یک گردهمایی اجتماعی غیررسمی است که در آن قهوه و کیک اغلب بعد از شام ارائه می شود در عروسی‌ها، مردم اغلب به صراحت برای پذیرایی قهوه عروسی یا بریلوپسکافه دعوت می‌شوند.

کدام قهوه انرژی بیشتری دارد

  1. هلند – ۸٫۴ کیلوگرم (۱۹ پوند)

بازرگانان هلندی ابتدا قهوه را به غرب معرفی کردند و کل بوته های قهوه را از بندر موکا یمن به هند و اندونزی فرستادند و در آنجا در مزارع کشت می شدند تا دانه های آن را به اروپا عرضه کنند.

  1. سوئد – ۸٫۲ کیلوگرم (۱۸ پوند)

سوئدی ها یک کلمه دارند، فیکا، برای توصیف یک استراحت طولانی قهوه از محل کار که در آن با دوستان معاشرت می کنید سوئدی ها به طور متوسط ​​۹٫۵ روز در سال را صرف فیکاراست می کنند.

برای خرید قهوه  شما را دعوت می کنم به فروشگاه معتبر قهوه دارک ، فقط کافیست روی لینک کلید نمایید.

 

خرید دانه قهوه

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت