۶ نکته فوق العاده مهم در مصرف قهوه سبز

5/5 - (9 امتیاز)

مصرف قهوه سبز

دانه های قهوه سبز دانه قهوه خام و بو داده نشده هستند، به نظر می رسد فرآیند برشته کردن برخی از مواد شیمیایی سالم و طبیعی موجود در لوبیا را از بین می برد و به دلیل توجه رسانه ها، قهوه سبز به یک مکمل محبوب برای کاهش وزن تبدیل شده است.

بهترین زمان مصرف قهوه سبز برای لاغری

آیا در مورد فواید قهوه سبز برای کاهش وزن شنیده اید؟ ثابت شده است که قهوه سبز به کاهش وزن کمک می کند و فواید سلامتی زیادی دارد.

ابتدا یکسری از نکات را باید برای داشتن لاغری با قهوه سبز رعایت کرد.

نحوه استفاده از قهوه سبز

قهوه سبز چیست و فواید استفاده از قهوه سبز برای کاهش وزن

زمان ایده آل برای نوشیدن آن

و عوارض استفاده از آن برای کاهش وزن

ترویج کاهش وزن، سفری است که بسیاری از ما در مقطعی از زندگی خود آن را آغاز می کنیم و با وجود بسیاری از مکمل های کاهش وزن در بازار، تعیین اینکه کدام یک موثر و ایمن هستند می تواند چالش برانگیز باشد.

این مقاله شما را در مورد این مکمل کاهش وزن جدید مطلع خواهد کرد. شاید برای شما کار کند!

چگونه از قهوه سبز و در چه زمانی برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

بهترین دانه های قهوه سبز را انتخاب کنید.

لوبیا کامل را آسیاب کنید

روش های دم کردن

افزودن مواد دیگر

قهوه سبز از دانه های قهوه بو داده نشده تهیه می شود. این دانه‌های قهوه خام حاوی اسید کلروژنیک است، یک ترکیب طبیعی که به کاهش وزن کمک می‌کند.

اسیدهای کلروژنیک همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند که می توانند به محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد مضر کمک کنند. استفاده از قهوه سبز به عنوان یک مکمل کاهش وزن افزایش یافته است زیرا در کمک به وزن و درصد چربی بدن یا مدیریت وزن بسیار خوب است.

در اینجا برخی از مزایای سلامتی دانه های قهوه سبز آورده شده است:

متابولیسم را افزایش می دهد

جذب کربوهیدرات ها را کاهش می دهد

چربی سوزی را تقویت می کند

مهار کننده های اشتها

تنظیم قند خون را بهبود می بخشد

سطح انرژی را افزایش می دهد

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه سبز برای کاهش وزن

زمان ایده آل برای نوشیدن دانه های قهوه سبز به برنامه و عادات روزانه شما بستگی دارد. به طور کلی، زمان ایده آل برای نوشیدن قهوه سبز صبح، قبل از صبحانه است.

این به شما کمک خواهد کرد:

متابولیسم چربی خود را آغاز کنید.

بیداری را تقویت کنید.

و اشتها را سرکوب می کند.

اثر قهوه سبز به دلیل کافئین موجود در قهوه سبز است که سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند. در نهایت، زمان ایده آل برای نوشیدن قهوه سبز به واکنش بدن شما به کافئین و برنامه روزانه شما بستگی دارد.

 

چرا مردم قهوه سبز مصرف می کنند؟

برخی تحقیقات نشان می دهد که قهوه سبز ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

چند مطالعه کوچک نشان داد افرادی که قهوه سبز مصرف می‌کنند ۳ تا ۵ پوند بیشتر از افرادی که قهوه سبز مصرف نمی‌کنند، وزن کم کرده‌اند. قهوه سبز ممکن است با کاهش قند خون و جلوگیری از تجمع چربی عمل کند.

همچنین به نظر می رسد قهوه سبز به کاهش فشار خون بالا در برخی افراد کمک می کند، یک مطالعه کوچک در افراد مبتلا به فشار خون خفیف نشان داد که نسبت به دارو نما سودمند است .

دوزهای بهینه قهوه سبز برای هیچ کدام از این شرایط تنظیم نشده است کیفیت و ترکیبات فعال مکمل ها ممکن است از سازنده ای به سازنده دیگر بسیار متفاوت باشد. این امر تعیین دوز استاندارد را دشوار می کند.

قهوه سبز برای اندام

نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری

قهوه سبز برای لاغری شکم

  1. بهترین نوع قهوه سبز را تهیه کنید
    ابتدا بهترین مارک قهوه سبز را انتخاب کنید و مطمئن شوید مارکی که می خرید قهوه بی کیفیت نباشد. اگر می خواهید وزن کم کنید، بهتر است قهوه سبز ارگانیک را انتخاب کنید زیرا فاقد هرگونه آفت کش شیمیایی است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دانه های قهوه را در یک آسیاب قهوه، آسیاب کنید، سپس آن را حدود پنج دقیقه در آب داغ قرار دهید.

  1. ۲٫ مکمل ها را اضافه کنید

اگر دوست ندارید قهوه سبز ساده بنوشید، همیشه می توانید چند مکمل برای بهتر شدن آن اضافه کنید. برای افزایش فواید قهوه می توانید زردچوبه ، دارچین، برگ نعناع یا زنجبیل اضافه کنید  .
قهوه سبز و زردچوبه ایده خوبی است زیرا می تواند متابولیسم را افزایش دهد، التهاب را کاهش دهد و همچنین حساسیت به انسولین را افزایش دهد.

اجازه دهید نصف قاشق چای خوری ریشه زردچوبه حداقل پنج دقیقه قبل از نوشیدن در چای نفوذ کند، برای بهترین نتیجه، زردچوبه را خرد کنید.

اگر می خواهید از دارچین استفاده کنید، چوب دارچین را به مدت یک شب در یک فنجان آب قرار دهید و سپس قهوه سبز خود را صبح با استفاده از آب دارچین درست کنید.

دارچین دارای خواص ضد التهابی است که به تنظیم سطح قند خون، کاهش LDL و بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند، برگ‌ های نعنا به دفع سموم از بدن کمک می‌کنند و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از نوشیدن، چند برگ نعناع را به مدت پنج دقیقه در قهوه سبز خود قرار دهید.

زنجبیل یکی دیگر از موادی است که می توانید اضافه کنید. جینجرول موجود در زنجبیل اثر گرمایی بر بدن دارد و همچنین به بهبود حساسیت به انسولین کمک می‌کند که آن را به یک مکمل عالی برای قهوه سبز شما تبدیل می‌کند.

شروع به دم کردن قهوه سبز خود کنید و سپس مقداری زنجبیل له شده به آن اضافه کنید اجازه دهید زنجبیل به مدت پنج دقیقه در قهوه سبز نفوذ کند، سپس صاف کنید و از نوشیدن قهوه سبز لذت ببرید.

قهوه سبز برای اندام

زمان مصرف قهوه سبز

برای به دست آوردن حداکثر فواید از نوشیدن قهوه سبز، باید آن را در زمان مناسب بنوشید. بهترین زمان برای نوشیدن قهوه سبز در زیر ذکر شده است پس با ما همراه باشید.

برای خرید انواع دانه قهوه روی لینک کلیک کنید .

زمان مصرف قهوه سبز بعد از صبحانه:

همیشه توصیه می‌شود صبح‌ها چیزی سالم داشته باشید، زیرا بدن ما صبح‌ها به راحتی غذا را می‌پذیرد و در شب گرسنه می‌ماند.

اما قهوه سبز خود را خیلی زود صبح با معده خالی مصرف نکنید این می تواند ترشح اسید معده را تحریک کند که می تواند باعث ناراحتی معده یا حتی زخم شود. صبحانه سالم بخورید و قهوه سبز را دنبال کنید.

قبل از رفتن به تخت خواب:

اگر برای کاهش وزن قهوه سبز می نوشید ، بهترین زمان برای نوشیدن آن ۲ ساعت قبل از خوابیدن است.

نوشیدن قهوه سبز قبل از خواب به شما کمک می کند تا در هنگام خواب چربی بسوزانید.

نیم ساعت قبل از ورزش:

حداقل نیم ساعت قبل از ورزش قهوه سبز بنوشید. مشخص شده است که قهوه سبز می تواند سطح عملکرد شما را بهبود بخشد و به ماندگاری طولانی تری به کاهش وزن و سوزاندن چربی کمک می کند!

یک ساعت قبل یا بعد از غذا:

قهوه سبز را بین وعده های غذایی، ترجیحا یک ساعت قبل یا بعد از غذا بنوشید تا مصرف مواد مغذی خود را به حداکثر برسانید.

به گفته موسسه ملی سرطان، آنتی اکسیدان کاتچین موجود در قهوه سبز می تواند جذب و هضم آهن را مهار کند. بنابراین، به خاطر داشته باشید که از خوردن قهوه سبز در زمان غذا اجتناب کنید، به خصوص اگر کم خون هستید.

قهوه سبز

مصرف قهوه سبز در دوران شیردهی

به بسیاری از افراد گفته می شود که کافئین را در دوران بارداری محدود یا حتی حذف کنند، زیرا خطر عبور کافئین از جفت و تأثیر بر روی جنین در حال رشد وجود دارد با این حال، کافئین بسیار کمتر بر روی نوزاد شیرده تاثیر می گذارد.

بدن بیشتر کافئین موجود در قهوه را قبل از رسیدن به شیر مادر یا فرصتی برای تأثیرگذاری بر روی کودک متابولیزه می کند.

به گفته دکتر توماس هیل در داروها و شیر مادر ، کافئین یک داروی کم خطر در حد اعتدال است. فقط در مورد۱ درصدمنبع مورد اعتماد از کافئینی که یک زن مصرف می کند وارد شیر مادر می شود و این مقدار ناچیز برای آسیب رساندن به اکثر نوزادان کافی نیست.

والدین شیرده که می‌خواهند ایمن‌ترین روش را در پیش بگیرند، باید مصرف کافئین را به حدود ۳۰۰ میلی‌گرم در روز محدود کنند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)منبع مورد اعتماد. این مقدار کافئین معادل ۲ تا ۳ فنجان قهوه است.

حتی مصرف بیش از ۳۰۰ میلی گرم کافئین نیز بعید است به کودک آسیب برساند. با این حال، CDC خاطرنشان می کند که مصرف بیش از ۱۰ فنجان کافئین در روز ممکن است علائمی مانند گیجی و بی قراری در کودک ایجاد کند.

سطح کافئین در شیر مادر ۱ تا ۲ ساعت پس از نوشیدن قهوه به اوج خود می رسد . فردی که اخیراً از شیر مادر تغذیه کرده است، ممکن است تصمیم بگیرد که در این مدت کودک خود را تماشا کند تا ببیند آیا تأثیری از کافئین دارد یا خیر.

 

برای خرید دانه قهوه سبز شما را دعوت می کنم به فروشگاه معتبر قهوه دارک  ، فقط کافیست روی لینک کلید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت