قهوه میکس چیست همه چیز در مورد کافی میکس

3.4/5 - (22 امتیاز)
قهوه میکس چیست
 

قهوه میکس چیست ؟

قهوه میکس چیست ؟حتما تا به حال برای شما پیش آمده که هنگام نوشیدن قهوه با خود فکر کنید ای کاش این نوشیدنی دارای اسیدیته کم، کافئین بیشتر یا کمی ترش تر بود، یا به خود بگویید که این قهوه یا نوشیدنی یک چیز کم داشت و کامل نبود.

برای حل این موضوع فقط کافیست blend کردن یا همان میکس کردن قهوه را بیاموزید. معمولا ترکیب کردن یا میکس کردن قهوه ها با یک دیگر به نام blend کردن شهرت دارد که با کمی تلاش می توانید میکس قهوه را بیاموزید و طبق سلیقه خود انواع قهوه را با هم ترکیب کرده و از طعم دلخواه، لذت ببرید.

البته باید گفت که این کار بسیار پیچیده و تخصصی است و هرکسی نمی تواند این کار را انجام دهد، میکس انواع نوشیدنی های گرم با هم یک چالش مهم در قهوه است که نیاز به آموختن گونه های مختلف قهوه و خصوصیات آن را دارد.

ترکیب کردن قهوه باعث می شود عطر و مزه نوشیدنی متفاوت باشد که همین امرسبب افزایش لذت نوشیدن آن می شود.

از مهم ترین عوامل ترکیب زدن قهوه می توان به میزان مصرف و نوع تهیه قهوه اشاره کرد. بهتر است بدانید که ترکیب زدن قهوه براساس سلیقه ی افراد انجام می شود که صددرصد، افراد از مزه و طعم انتخاب شده توسط خودشان راضی هستند.

 

قهوه میکس پرخامه

 

شما می توانید بهتر درک کردن و آموختن انواع میکس ها به نکات و موارد زیر توجه کنید.

اگر می خواهید نوشیدنی شما دارای طعمی شیرین باشد بهتر است از قهوه برزیل و مکزیک برای بند کردن یا میکس کردن با یکدیگر استفاده کنید. به حس اولین لحظه و اولین چشیدن قهوه تا قورت دادن آن رضایت اولیه زبانی دهانی می گویند و نوشیدنی هایی که نتوانند این ویژگی را خوب برای نوشنده ایجاد کنند پوچ خوانده می شوند که در این صورت قهوه از طعم مطلوبی برخوردار نیست.

عطر زیاد قهوه کنیا و اتیوپی عطر های میوه ای و گلی مناسب این بخش است که می تواند رضایت اولیه زبانی و دهانی را برای شما به ارمغان بیاورند. قهوه های رست روشن تر عطر بیشتر و بهتری دارند، البته شما نمی توانید برای همه ترکیب ها از قهوه روشن استفاده کنید.

اگر به دنبال حفظ هر چه بیشتر خصوصیات اصلی دانه قهوه خود هستید بهتر است از قهوه هایی با برشتگی روشن تر استفاده نماید. چرا که برشتگی روشن تر باعث عطر و طعم دلپذیر تر و بهتر قهوه می شود و خصوصیات اصلی دانه را بیشتر حفظ می کند.

عطر و طعم بلوبری در فنجان اتیوپی با کمک قهوه برزیل شکلاتی خیلی خارق العاده و بی نظیر می باشد اما عطر و طعم های تنباکویی در قهوه نیکاراگوعه ممکن است بر قهوه اتیوپی و میوه ای غلبه کند. با توجه به این موضوع می توان فهمید که قهوه های انتخاب شده برای میکس کردن، باید مکمل هم باشند و طعم و عطر یک دیگر را خنثی نکنند.

برخی معتقدند هیچ چیز جز قهوه نباید در قهوه ترکیب شود. اما برای ایجاد طعم و عطر دلخواه خود می توانید از دارچین وانیل جوز هندی و … استفاده نمایید. این ادویه جات می توانند عطر و طعم هایی که از قبل در قهوه وجود داشته را دو چندان کند.

کافی میکس چیست ؟

کافی میکس مخلوطی از دو یا چند دانه قهوه با منشا متفاوت است که با هم مخلوط می شوند ایده پشت ترکیبات این است که بهترین کیفیت ها را از منابع مختلف برای ایجاد قهوه ای صاف و با طعم متعادل استفاده کنید.

بسیاری از مخلوط‌های قهوه برای کارکردن با شیر یا بدون شیر طراحی شده‌اند. یکی از مزیت های اصلی مخلوط ها این واقعیت است که آنها به اندازه منشاء تکی قدرتمند نیستند، بنابراین به خوبی پایه نوشیدنی های سنتی مبتنی بر اسپرسو مانند لاته و کاپوچینو هستند.

علاوه بر این، ترکیبات اغلب سازگارتر و بخشنده تر از منشاءهای منفرد هستند. قهوه های تک منشا پنجره کوچکتری دارند که در آن می توانید طعم های بهینه را از آنها دریافت کنید. این معمولاً با روش برشته شدن منشاءهای منفرد تأکید می شود.

به طور معمول قهوه های تک منشا بر روی رست سبک تا متوسط ​​برشته می شوند تا حداکثر طعم منشاء منحصر به فرد را حفظ کنند. هنگامی که شروع به کباب کردن تیره‌تر می‌کنید، طعم‌های منحصربه‌فرد را از دست می‌دهید و طعم‌های تلخ‌تر تیره‌تر شروع به غلبه بر طعم‌های اصلی می‌کنند.

قهوه میکس چیستقهوه میکس چیست

میکس کردن قهوه

انتخاب دانه های قهوه مناسب

انتخاب دانه های قهوه مناسب برای ایجاد یک ترکیب عالی ضروری است. درک ظرافت های قهوه ای از کنیا که میوه ای و روشن است، در مقایسه با قهوه ای از کلمبیا که مغزی و کمی اسیدی است، می تواند تفاوت های زیادی را در جهان ایجاد کند. دو نوع رایج دانه قهوه عربیکا و روبوستا هستند.

قهوه عربیکا بیش از ۷۰ درصد از کل نوشیدنی های قهوه را تشکیل می دهد و قهوه ای بسیار خوش طعم است که در اتیوپی و کنیا رشد می کند. قهوه روبوستا بیشتر در آسیا کشت می شود و قهوه ای اسیدی و تلخ تر است که برای قهوه های ترکیبی مانند کونا و جاوا استفاده می شود.

ایده خوبی است که یک نوع دانه قهوه به عنوان پایه داشته باشید که ۵۰ درصد از ترکیب شما را تشکیل می دهد. در مرحله بعد، می خواهید دانه قهوه دیگری را انتخاب کنید که مکمل اولی باشد.

طعم زغال اخته در قهوه اتیوپی می تواند ترکیبی ایده آل با یک دانه قهوه برزیلی شکلاتی باشد. سعی کنید جفتی را انتخاب کنید که از نظر طعم و مزه بر دیگری غلبه کند. به عنوان مثال، قهوه نیکاراگوئه با طعم تنباکو، بر قهوه اتیوپی شما غلبه می کند و ترکیب این دو را بیهوده می کند.

انواع میکس قهوه

لاته، آمریکانو، آفوگاتو، اسپرسو و سایر میکس قهوه ها عالی بی نظیر است که با چند لوبیا کوچک می توانید انجام دهید. چه تازه کار قهوه باشید و چه خودتان را یک خبره قهوه بدانید، انواع مختلفی از نوشیدنی های قهوه برای کشف وجود دارد.

در اینجا تعدادی از محبوب ترین انواع سفارش داده شده توسط دوستداران قهوه در سراسر کشور آورده شده است.

سیاه

قهوه سیاه به همان اندازه ساده است که با دانه های آسیاب شده قهوه آغشته به آب داغ و گرم سرو می شود و اگر می‌خواهید شیک به نظر بیایید، می‌توانید قهوه سیاه را با نام خاص آن بنامید: کافه نوآر از آنجایی که با شیر یا شکر ترکیب نمی شود، کیفیت قهوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است برای یافتن سبک مورد علاقه خود از یک جعبه اشتراک قهوه پذیرایی کنید.

لاته

به عنوان محبوب ترین نوشیدنی قهوه موجود، لاته از یک شات اسپرسو و شیر بخار پز شده تنها با یک لمس کف تشکیل شده است. می توان آن را ساده یا با طعمی از هر چیزی از وانیل گرفته تا ادویه کدو تنبل سفارش داد.

کاپوچینو

کاپوچینو نوعی لاته است که با کف بیشتری نسبت به شیر بخار پز تهیه می شود و اغلب روی آن پودر کاکائو یا دارچین می پاشند. گاهی اوقات می توانید انواعی را بیابید که از خامه به جای شیر استفاده می کنند یا آنهایی که طعم دهنده هستند.

آمریکانو

آمریکانو با طعمی مشابه قهوه سیاه، از یک شات اسپرسو رقیق شده در آب داغ تشکیل شده است. نکته حرفه ای: اگر خودتان درست می کنید، ابتدا اسپرسو را بریزید، سپس آب داغ را اضافه کنید.

اسپرسو

یک شات اسپرسو را می توان به تنهایی سرو کرد یا به عنوان پایه بیشتر نوشیدنی های قهوه مانند لاته و ماکیاتو استفاده کرد.

بهترین میکس قهوه با کافئین بالا چیست

معروف ترین دانه های قهوه ی کاشته شده در سراسر جهان، دانه قهوه عربیکا و دانه قهوه روبوستا می باشند. درجه تلخی دانه قهوه روبوستا به مراتب بیشتر از درجه تلخی دانه عربیکا است و میزان کافئین موجود در این دو نوع دانه قهوه، تفاوت زیادی ندارد اما قهوه روبوستا از کافئین بیشتری نسبت به عربیکا برخوردار می باشد.

هر چه قدر که دانه قهوه بیشتر رسته شود، دانه قهوه تیره تر شده که باعث افزایش کافئین موجود در آن می شود. شرکت های بزرگ با تولید اینگونه از قهوه ها با نوشتن عبارت “میکس قهوه کافئین بالا” بر روی این اجناس، خرید این میکس را برای مشتریان و مخاطبان خود ساده کرده اند.

بهترین میکس قهوه که دارای مقادیر زیادی کافئین است، میکس قهوه روبوستا با بقیه قهوه های دیگر می باشد.

خرید قهوه میکس با کافئین زیاد از طرفداران بسیاری برخوردار است، چرا که این نوشیدنی کافئین بالا برای تامین انرژی برخی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که مشهاده کردید شما می توانید با توجه به سلیقه تان از میکس کردن قهوه ها با انواع قهوه های دیگر یا با ادویه جات استفاده کنید و از طعمی که مورد رضایت خودتان است لذت ببرید.

همچنین بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران و افرادی که تمایل به داشتن انرژی برای انجام فعالیت های روزمره دارند باید حداقل روزانه یک شات از این نوشیدنی را نوش جان کنند.

ترکیبات کافی میکس چیست

یک مخلوط معمولی به روش زیر تهیه می شود:

مواد تشکیل دهنده مایع در ظرف فرآیند وزن، اندازه گیری می شوند. حرارت دادن برای کمک به ذوب شدن چربی و حل شدن هیدراته شدن اجزای بعدی انجام می شود.

مواد پودری: پودر شیر بدون چربی، شکر، پودر آب پنیر و غیره را به مایع اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا پراکنده شود.

عوامل تثبیت کننده و امولسیون کننده اضافه می شوند. اینها ممکن است به صورت خشک با مواد دیگر (مثلا شکر) مخلوط شوند تا تجمع ذرات کاهش یابد و پودر برای کمک به ادغام در مایع “وزن” شود.

چربی اضافه می شود. کره یا سایر چربی های جامد را می توان قبل از افزودن به مخلوط در ظرفی جداگانه ذوب کرد.

این مخلوط در حدود ۱۸۵ درجه فارنهایت (۸۵ درجه سانتیگراد) پاستوریزه می شود.

این مخلوط معمولاً با عبور از یک هموژنایزر فشار بالا همگن می شود.

سپس محصول در یک مخزن نگهدارنده (یا در حال رسیدن) “پیری” می شود تا به عوامل تثبیت کننده اجازه هیدراته شدن و کریستال شدن چربی را بدهد.

ممکن است در این مرحله طعم و رنگ اضافه شود.

مخلوط تمام شده در فریزرهای مخصوص منجمد می شود که مقدار کنترل شده ای از هوا را وارد مخلوط می کنند.

در بسیاری از کشورها، قوانین ترکیب و برچسب گذاری محصولات را پوشش می دهد. این مقررات استفاده از برخی مواد را محدود می کند و حداقل محتوای چربی و کل مواد جامد را مشخص می کند.

قهوه میکس کافئین بالاقهوه میکس چیست

قهوه میکس ویژه چیست

همانطور که گفتیم میکس کردن دانه های قهوه از جمله کارهای تخصصی است که نیاز به دقت و زمان زیادی دارد تا نتیجه ای مطلوب حاصل شود و شما بتوانید از نوشیدن قهوه ای با عطر و طعم باب سلیقه تان بهره ببرید. امروزه

قهوه میکس ویژه یکی از معروف ترین و بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال قهوه ای با طعم تلخ و کافئین بالا هستند. با نوشیدن قهوه میکس ویژه بدن انرژی دو برابر دریافت می کند و می تواند در فعالیت های روز مره افراد بدون خسته شدن تاثیر فراوانی داشته باشد.

با این دستور پخت سنتی ، یک کاپوچینوی سبک و کف آلود درست مانند آنچه در ایتالیا می نوشند، در دسترس شماست. آن را با اسپرسو دم شده خانگی و شیر بخارپز درست کنید تا صبحگاهی خوشمزه ای را برای شما انتخاب کنید.

شما می توانید از یک دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید یا یک دستگاه کف ساز برقی دستی را با کسری از هزینه تهیه کنید

اسپرسوساز جیمیلای ۳۰۰۵ با طراحی ویژه  پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها با تخفیف ویژه خریداری کنید

قهوه میکس و انرژی زا

یکی از مشهور ترین و پرطرفدار ترین میکس های قهوه با هم، میکس قهوه با انرژی زا می باشد، همانطور که می دانید قهوه برخی از انرژی بدن را تامین کرده و نوشیدن آن باعث انرژی گرفتن بیشتر بدن و کاهش خواب می شود که انرژی زا ها با توجه به اسمشان دقیقا همین کار را برای بدن به اجرا می گذارند، این دو مایع وقتی که با هم ترکیب شوند بمب انرژی را به بدن وارد می کنند.

اساسی ترین عنصر در تمام محصولات “انرژی” کافئین است، ثابت شده است که کافئین هوشیاری، زمان واکنش و خلق و خو را بهبود می بخشد.

این ماده در مغز به عنوان یک مهارکننده آدنوزین عمل می کند آدنوزین خواب را تقویت می کند و کافئین و آدنوزین در همان گیرنده قرار می گیرند هنگامی که مولکول های کافئین گیرنده را اشغال می کنند، آدنوزین نمی تواند در آن قفل شود، بنابراین بدن احساس خستگی نمی کند.

طرز تهیه قهوه انرژی زا

تهیه قهوه انرژی زا یا “اینرجی کافه”، که معمولاً شامل قهوه و مواد انرژی‌زا مثل انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا، مواد تقویت‌کننده یا مکمل‌های غذایی است، به صورت زیر انجام می‌شود:

مواد مورد نیاز:
۱٫ قهوه: می‌توانید از قهوه‌ی مورد علاقه‌تان استفاده کنید، مانند قهوه فرانسه، اسپرسو یا قهوه فیلتر شده.
۲٫ نوشیدنی انرژی‌زا: مثلاً نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشیدنی‌های حاوی تورین، کافئین، ویتامین‌ها یا مواد محرک دیگر.
۳٫ شیر یا جلوگیری: اختیاری، برای افزودن به قهوه و تغییر طعم و کیفیت آن.

طریقه تهیه:
۱٫ قهوه را به طریق مورد نظرتان آماده کنید. می‌توانید از دستگاه‌های قهوه‌ساز، فرانچ‌پرس یا متد‌های دیگر استفاده کنید.
۲٫ مقدار مورد نیاز از نوشیدنی انرژی‌زا را انتخاب کنید و به قهوه اضافه کنید. میزان اضافه کردن ممکن است بسته به ترجیح شما و تحمل شخصی به کافئین و مواد محرک متفاوت باشد.
۳٫ در صورت تمایل، شیر یا جلوگیری را به قهوه اضافه کنید تا طعم و میل شیرینی آن را تغییر دهید.

با مواد را به هم مخلوط کنید تا همه‌ی مواد به طور یکنواخت ترکیب شوند. سپس قهوه را در لیوان‌های مناسب ریخته و برای تزیین، می‌توانید از کرم یا پودر کاکائو استفاده کنید. حالا قهوه انرژی زا آماده برای لذت بردن است. به یاد داشته باشید که به اندازه کافی آن را مصرف کنید و مصرف بیش از حد کافئین ممکن است منجر به اثرات جانبی نامطلوب شود.

میکس قهوه پر خامه

دان قهوه میکس پر خامه از ترکیب چند دانه قهوه روبوستا می باشد که کافئین زیاد را با خود به همراه دارد. منظور از پر خامه بودن این میکس قهوه در تهیه آن است، به طوری که در هنگام تهیه این قهوه با هر دستگاهی شاهد پدید آمدن خامه زیاد و قابل دیدن در روی نوشیدنی خواهید شد و می توانید برای خرید این میکس پر طرفدار، به سایت قهوه دارک مراجعه کنید.

قهوه با خامه فرم گرفته یک دسر کلاسیک است و می توان از آن به عنوان یک دسر خوشمزه نیز استفاده کرد که می توانید به راحتی با چند ماده در خانه درست کنید.

این دستور العمل همه چیزهایی را که در مورد تهیه قهوه با خامه فرم گرفته نیاز دارید، از جمله انتخاب قهوه مناسب، تهیه خامه فرم گرفته و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

آیا برای یادگیری همه چیز در مورد آن آماده هستید؟ سپس یک فنجان قهوه بردارید و بیایید وارد آن شویم:

قهوه با خامه فرم گرفته چیست؟

قهوه با خامه فرم گرفته معجون خوشمزه ای است که از ترکیب قهوه تازه دم شده با یک وعده خامه فرم گرفته تهیه می شود. خامه فرم گرفته معمولاً شیرین می شود و می توانید مواد افزودنی دیگری به قهوه اضافه کنید.

طرز تهیه این قهوه در خانه آسان است و اگر می توانید انواع مختلفی از این نوشیدنی را تهیه کنید. در ادامه بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید قهوه را مطابق میل خود سفارشی کنید صحبت خواهم کرد.

آیا خامه فرم گرفته در قهوه خوب است؟

وقتی صحبت از قهوه به میان می‌آید، هر چه شیرین‌تر و خامه‌تر باشد، بهتر است و خامه فرم گرفته به اندازه کافی شیرین و خامه‌ای است.

اگر توضیحات بالا شبیه شماست، خوش شانس هستید زیرا خامه فرم گرفته یک افزودنی خوشمزه برای قهوه صبحگاهی مورد علاقه شماست.

می توانید از خامه فرم گرفته برای شیرین شدن قهوه و در عین حال خامه تر شدن آن استفاده کنید. می توانید خامه فرم گرفته خانگی درست کنید که بسیار آسان است یا می توانید از خامه فرم گرفته شده از فروشگاه استفاده کنید.

در زیر، من بیشتر در مورد اینکه چه قهوه در این دستور العمل خوب عمل می کند و نحوه درست کردن خامه فرم گرفته از ابتدا صحبت خواهم کرد:

در این دستور از چه قهوه ای استفاده شده است؟

هنگام تهیه قهوه با خامه فرم گرفته در خانه، می توانید از قهوه دم کرده دلخواه خود استفاده کنید. اگر از طرفداران قهوه ریختن، مانند Chemex یا Hario V60 هستید، می توانید از این به عنوان پایه این دستور غذا استفاده کنید.

من ترجیح می دهم یک فنجان قهوه کمی قوی تر با فرنچ پرس به عنوان اساس این دستور تهیه کنم. فرنچ پرس فنجان قهوه قوی تری تولید می کند که با نت های شیرین و خامه ای خامه زده شده بسیار خوب کار می کند.

شما همچنین می توانید یک فنجان قهوه با استفاده از دستگاه Nespresso یا Keurig خود دم کنید. اطمینان حاصل کنید که از یک غلاف قهوه قوی استفاده کنید، تا قهوه تمام شده شگفت انگیز شود.

چگونه خامه فرم گرفته را در خانه درست کنیم؟

خامه فرم گرفته خانگی به راحتی در عرض چند دقیقه هم می‌شود و می‌توانید مقدار شکر و طعم‌ دهنده‌ای را که در دستور غذا است انتخاب کنید. این یک جایگزین سالم تر برای اکثر خامه های زده شده در فروشگاه است و بسیار متنوع است.

هنگام درست کردن آن از ابتدا می توانید به راحتی خامه فرم گرفته خوشمزه تری درست کنید. من معتقدم که یک خامه فرم گرفته خوب فقط کمی شکر و چند مکمل اضافی دارد.

اگر قبلاً خامه فرم گرفته را در خانه درست نکرده اید، می توانید دستور العملی را که در زیر لیست کرده ام دنبال کنید. شما به مواد زیر نیاز دارید:

۱/۲ فنجان (۰٫۱۲ لیتر) خامه فرم گرفته

۱۲ گرم شکر گرانول سفید

۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل

تمام مواد ذکر شده در بالا برای تهیه یک دسته خوب از خامه فرم گرفته با طعم وانیلی استفاده می شود. برای تهیه آن می توانید راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید:

قبل از شروع با این دستور، یک کاسه متوسط ​​و یک لیست جمع کنید.

خامه فرم گرفته را داخل کاسه بریزید.

شکر گرانول سفید و عصاره وانیل را به خامه اضافه کنید.

شروع به هم زدن از یک طرف به سمت دیگر کنید تا زمانی که خامه فرم گرفته شروع به تشکیل قله های خفیف کند.

می خواهید این خامه فرم گرفته کمی نرم باشد پس زیاد هم نزنید. بهتر است خامه فرم گرفته کمی نرمتر باشد تا قهوه آن را بهتر جذب کند.

اکنون یک دسته خوب از خامه فرم گرفته وانیلی درست کرده اید!

همچنین می توانید تمام مواد را به یک همزن پایه اضافه کنید و اجازه دهید دستگاه کار را برای شما انجام دهد. مطمئن شوید که این را نیز زیاد نمی‌کنید.

بخاطر داشته باشید

اگر می خواهید یک فنجان قهوه کوچکتر درست کنید، نصف مقدار قهوه دم کرده و یک قاشق غذاخوری (۱۵ گرم) خامه فرم گرفته استفاده کنید.

ترکیب اسپرسو و انرژی زا

ترکیب اسپرسو با نوشیدنی‌های انرژی‌زا یا ایجاد “اسپرسو انرژی زا” می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی پرانرژی و محرک برای زمان‌هایی که انرژی اضافی مورد نیاز است، مورد استفاده قرار بگیرد. این ترکیب می‌تواند یک ترکیب مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک انرژی زا و تقویت‌کننده هستند و در عین حال از طعم و عطر مطلوب اسپرسو لذت می‌برند.

مواد مورد نیاز:
۱٫ قهوه اسپرسو: یک دوز اسپرسو با کیفیت بالا را آماده کنید. می‌توانید از قهوه خرد شده اسپرسو یا اسپرسو ساز استفاده کنید.
۲٫ نوشیدنی انرژی‌زا: انتخاب نوشیدنی انرژی‌زا مانند نوشابه یا نوشیدنی‌های حاوی کافئین، تورین و ویتامین‌ها به عهده توانمندی‌ها و نیازهای شخصی شماست.
۳٫ اختیاری: شیر یا جلوگیری برای افزودن به قهوه و تغییر طعم آن.

طریقه تهیه:
۱٫ ابتدا، یک دوز اسپرسو را آماده کنید. می‌توانید از دستگاه اسپرسو یا فرانچ‌پرس استفاده کنید.
۲٫ نوشیدنی انرژی‌زا را به قهوه اسپرسو اضافه کنید. میزان اضافه کردن این مواد بسته به ترجیح شما و تحمل شخصی به کافئین و مواد محرک متفاوت است.
۳٫ اگر تمایل دارید، شیر یا جلوگیری را به قهوه اضافه کنید تا طعم و کیفیت آن را تغییر دهید.
۴٫ تمام مواد را به هم مخلوط کنید تا ترکیب یکنواخت شود.
۵٫ حالا قهوه اسپرسو انرژی زا آماده برای لذت بردن است. می‌توانید آن را در لیوان‌های مناسب ریخته و برای تزیین از کرم یا پودر کاکائو استفاده کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که مصرف معقول و اندازه‌گیری شده این ترکیبها مهم است تا از هرگونه اثرات جانبی ناخواسته جلوگیری شود.

برای خرید قهوه  و خرید دانه قهوه میکس  شما را دعوت می کنم به فروشگاه معتبر ghahvedark  فقط کافیست روی لینک کلید نمایید.

خرید قهوه میکس

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت