انواع قهوه فوری گلد

Rate this post

انواع قهوه فوری گلد

قهوه فوری نسکافه بهترین راه برای شروع روز خود با یک فنجان قهوه غنی و معطر است. نسکافه سالهاست که نامی قابل اعتماد بوده است و قهوه فوری آنها همان طعم و کیفیت استثنایی را در قالبی راحت و سریع برای شما به ارمغان می آورد.

قهوه فوری نسکافه گلد که از دانه های با دقت انتخاب و  تهیه شده است، طعمی جسورانه و کامل را ارائه می دهد که عاشقان اشتیاق دارند. با ترکیبی خاص از دانه های روبوستا و عربیکا، هر جرعه آن تجربه ای آرام و رضایت بخش را فراهم می کند که حواس شما را بیدار می کند. چه یک فنجان قوی و شدید را ترجیح دهید یا یک طعم ملایم تر و متعادل تر، نسکافه طیف وسیعی از گزینه ها را متناسب با ترجیحات شما ارائه می دهد.

قهوه گلد چیست را بخوانید حتما

تهیه ی قهوه فوری گلد 

تهیه فنجان قهوه گلد مورد علاقه خود با نسکافه فوری بدون دردسر است. به سادگی آب داغ را اضافه کنید، هم بزنید و از عطری که هوا را پر می کند در حالی که دانه ها حل می شوند لذت ببرید تا یک فنجان کاملا دم بکشد. قهوه گلد فوری برای آن صبح‌ های پرمشغله که نیاز به رفع سریع کافئین دارید یا برای لحظاتی که می‌خواهید بدون زحمت دم کردن قابلمه، یک فنجان آرامش بخش بنوشید، ایده‌آل است.

نسکافه های فوری در شیشه های دربسته یا کیسه های راحت یک وعده بسته بندی می شود و از حفظ طراوت و طعم تا آخرین جرعه اطمینان حاصل می کند. همچنین در اندازه های مختلف موجود است، که آن را هم برای استفاده شخصی و هم برای دفاتر یا موسساتی که به علاقه مندان پاسخ می دهند، مناسب می کند.

چه در خانه، چه در محل کار یا در حال حرکت از یک فنجان لذت ببرید، قهوه طلایی طعمی دائماً خوشمزه را تضمین می کند که هرگز ناامید نمی شود. این یک انتخاب قابل اعتماد و همه کاره است که می توان آن را مشکی یا با شیر و شیرین کننده های دلخواه خود سفارشی کرد.

طرز تهیه قهوه فوری گلد را بخوانید

طعم غنی و نیرو بخش نسکافه فوری را تجربه کنید و دریابید که چرا این نسکافه به انتخابی محبوب برای علاقه مندان در سراسر جهان تبدیل شده است. روز خود را با نوشیدنی با انرژی درست شروع کنید یا با خوبی های فوری نسکافه استراحتی پر طراوت داشته باشید. از راحتی بدون به خطر انداختن طعم لذت ببرید.

طلای فوری یک قهوه جامد به سبک ایتالیایی است. همچنین منبع طبیعی آنتی اکسیدان و ۱۰۰ درصد خالص است.

اطلاعات تغذیه در هر ۱۰۰ گرم قهوه فوری طلایی نسکافه :

انرژی ۱۲۰٫۰ کیلو کالری / ۴۹۵٫۰ کیلوژول

چربی ۰٫۲ گرم

چربی اشباع ۰٫۱ گرم

کربوهیدرات ۹٫۰ گرم 

که شکر ۹٫۰ گرم

فیبر رژیمی ۲۷٫۰ گرم

پروتئین ۷٫۰ گرم

نمک ۰٫۰ گرم

سدیم ۰٫۱ گرم

از دانه تا فنجان قهوه فوری گلد

قبل از اینکه قهوه به نوشیدنی تبدیل شود، باید آن را با دقت برداشت و به آرامی برشته کرد. انواع مختلفی از قهوه وجود دارد و هر کدام گزینه‌های برشته کردن خود را دارند که منجر به تجربه طعم منحصر به فرد خود می‌شود. این محصول به صورت شیشه نسکافه طلایی ۲۰۰ گرمی آل ایتالیا نیز موجود است.

در مورد قهوه نباید بین طعم و سرعت یکی را انتخاب کنید. طعم جسورانه به این معنی است که معتاد به کافئین شما رنگ های قابل اعتماد و در عین حال شیری تر Gold Blend را از دست نخواهد داد.

عطر

کیفیت و عطر و طعم یکی از مهمترین ارکان یک قهوه است، فکر کنید این ترکیب مشخص را برای کسانی در نظر بگیرید که می خواهند چیزی پایدار، آسان برای تهیه و اصیل بدون از دست دادن غنای کافئین یا استحکام به دلیل دم کردن عجله داشته باشند.

از طعم اصیل ایتالیایی که قبلاً تجربه نکرده اید لذت ببرید. قهوه فوری طلایی یا گلد به طور برجسته برای طعمی کامل و ملایم با مقدار مناسب کافئین برشته شده است تا روز شما را بدون ایجاد تکان های ناخوشایند یا عجله سر بهبود بخشد.

کباب

لوبیا سبز در حین تفت دادن تغییر رنگ می دهد. ابتدا زرد و سپس قهوه ای می شوند. هرچه بیشتر برشته شوند، تیره تر می شوند. در نهایت حبوبات با قوی ترین کباب ها سیاه می شوند.

گرما بر طعم و بوی لوبیا نیز تأثیر می گذارد. روغن های معطری که مسئول طعم قهوه هستند آزاد می کند. کباب سبک طعم ملایمی می دهد.

طعم قهوه فوری طلایی نسکافه ای

بسته به ذائقه خود، می توانید از ۱۰۰% عربیکا یا ۱۰۰% روبوستا برای قهوه خود استفاده کنید، اما این دو نوع ترکیبی را ایجاد می کنند. سپس، قبل از تفت دادن، مخلوط را با لوبیا سبز مخلوط می کنند.

نسکافه فوری در طعم های مختلف موجود است. می توان آن را گرم یا سرد میل کرد. نسکافه همچنین انواع مختلفی از محصولات فوری از جمله کاپوچینو، لاته و موکا را ارائه می دهد. 

قهوه فوری گلد انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند از یک فنجان بدون نیاز به دم کردن آن لذت ببرند. همچنین برای کسانی که وقت دم کردن قهوه را ندارند، انتخاب خوبی است.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است شخصی برای خرید قهوه فوری نسکافه انتخاب کند:

راحتی: نسکافه فوری فوق العاده راحت است. می توان آن را به سرعت و به راحتی و بدون نیاز به هیچ وسیله یا ابزار خاصی ساخت. تنها چیزی که نیاز دارید آب داغ و یک قاشق برای هم زدن قهوه است.

ماندگاری طولانی: نسکافه فوری در مقایسه با قهوه تازه بو داده ماندگاری طولانی دارد. می توان آن را در انباری یا کمد ماه ها بدون کهنه شدن یا از دست دادن طعم خود نگهداری کرد.

تنوع: نسکافه طیف گسترده ای از محصولات فوری را ارائه می دهد، از جمله طعم ها، قوت ها و سبک های مختلف. این بدان معنی است که برای همه چیزی وجود دارد، چه یک فنجان قهوه کلاسیک را ترجیح دهید یا یک لاته طعم دار.

هزینه: قهوه فوری به طور کلی ارزان تر از قهوه تازه دم است و نسکافه نیز از این قاعده مستثنی نیست. این باعث می شود آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای کسانی که بودجه کمی دارند تبدیل کند.

به طور کلی، فروشگاه قهوه دارک یک گزینه مناسب، مقرون به صرفه و در دسترس برای دوستداران قهوه است که می خواهند از یک فنجان سریع و آسان در خانه یا در حال حرکت از بهترین قهوه ها لذت ببرند.

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت