قهوه ورده و خاصیت قهوه ورده

4.2/5 - (24 امتیاز)

قهوه ورده

مزرعه Puerta Verde در یکی از سنتی ترین مناطق قهوه گواتمالا، آنتیگوا واقع شده است و متعلق به خانواده Zelaya است.

آتشفشان های “آگوا و فوئگو” این منطقه را با یک ریزاقلیم با خاک بسیار حاصل خیز و دمای متوسط ​​۲۵ درجه سانتیگراد فراهم می کند. خانواده Zelaya آسیاب مرطوب و آسیاب خشک مخصوص به خود را دارند تا بتوانند کیفیت را در طول فرآیند تضمین کنند.

این ترکیب از گونه های بوربون و بوربونسیتو (واریته کوتوله بوربن) طبق روش شستشو پردازش می شود. در این روش که در گواتمالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ابتدا قهوه را با دست می چینند.

فقط با چیدن دستی می توان فقط گیلاس های رسیده قهوه را با دقت بسیار بالا برداشت. یک سیستم کنترل مبتکرانه که توسط خانواده توسعه داده شده است، تضمین می کند که فقط توت های رسیده به آسیاب مرطوب می رسند. در اینجا گیلاس های قهوه از یک پالپر عبور می کنند که پوست و پالپ آن جدا می شود.

سپس قهوه برای تخمیر خشک به یک حوض می رود. خانواده Zelaya این فرآیند بسیار حساس را در ظرافت تسلط دارند. پس از تخمیر، قهوه در یک گلخانه منحصر به فرد بر روی تخت های برجسته شسته و خشک می شود. در این حالت، تولید کننده کنترل زیادی بر فرآیند خشک کردن دارد.

قهوه ورده نوعی قهوه است که از دانه های قهوه سبز و بو داده نشده تهیه می‌شود. این یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می‌خواهند از مزایای قهوه بدون تلخی معمولی که همراه آن است لذت ببرند.

قهوه ورده نسبت به قهوه معمولی اسیدیته کمتری دارد و برای کسانی که به غذاهای اسیدی حساس هستند، معده را راحت تر می‌کند. کپسول های قهوه سبز راه مناسبی برای دریافت دوز روزانه قهوه ورده هستند.

خاصیت قهوه ورده

قهوه ورده به خاطر فواید بسیاری که برای سلامتی انسان دارد به طور بسیار زیادی طرفدار جمع کرده است که  در اینجا برخی از مهمترین مزایای نوشیدن قهوه Verde آورده شده است:

قهوه Verde مملو از آنتی اکسیدان قوی می باشد.
آنتی اکسیدان بهترین و قدرتمند ترین برای سلامت کلی بدن است و می‌توانند به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب  ها و سرطان کمک کنند. قهوه یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان است که باعث آب شدن چربی های شکم شما می شود.

قهوه می‌تواند متابولیسم شما را افزایش داده و به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید و از آنجایی که قهوه Verde نیز کالری کمی دارد، می‌تواند یک ابزار عالی برای کاهش وزن باشد.

قهوه ورده از بهترین دارو های مناسب و تقویتی برای مغز می باشد چون که کافئین موجود در این نوشیدنی می تواند تمرکز شمار ا روی سیستم کاری بهبود ببخشد  و حتی یکی از محافظان سلول های مغز در برابر آسیب و بهبود عملکرد شناختی مصرف کنندگان می باشد.

قهوه Verde می‌تواند خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهد.
مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان قهوه کمتر در معرض خطر ابتلا به برخی بیماری ها مانند سرطان، بیماری پارکینسون و بیماری آلزایمر هستند. بنابراین اگر به دنبال کاهش خطر ابتلا به بیماری هستید، نوشیدن قهوه Verde یک راه عالی برای انجام این کار است.

قهوه ورده برای لاغری

یکی از بهترین راه ها برای کاهش چربی و لاغر شدن و خوش اندامی مصرف قهوه ورده است که همیشه یکی از آرزوهای افراد با اضافه وزن این است که به ‌دنبال تناسب اندام باشند.

تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن دنیای مدرن باعث کم‌تحرکی افراد شده است که یکی از نتایج آن، اضافه وزن و چاقی است. به‌ همین دلیل است که تقاضا برای روش‌های لاغری ساده مثل استفاده از انواع قرص لاغری افزایش پیدا کرده‌است.

قهوه سبز برای لاغری تخیل یا واقعیت ؟

قهوه سبز (Green coffee) حاوی اسید کلروژنیک (بیشتر از ۵۰ درصد) و کافئین (کمتر از ۲ درصد) است که به ‌واسطه مکانیسم خاص خود باعث کاهش وزن طبیعی و بدون خطر می‌شود.

 

این قرص لاغری از جذب بیش از اندازه گلوکز در روده و انباشته شدن تری گلیسیرید در کبد جلوگیری کرده و با دفع اسید چرب و توزیع چربی در کل بدن علاوه بر سلامت و تنظیم متابولیسم بدن باعث از دست دادن وزن و لاغری می‌شود.

در واقع اسید کلروژنیک موجود در این قهوه سبز، گلوکز را در بدن آزاد کرده و متابولیسم بدن را بالا می‌برد و چربی‌های انباشته در کبد را به انرژی تبدیل می‌کند و  از مهمترین خاصیت این نوشیدنی قدرتمند دفع سموم موجود در بدن و کبد است.

قهوه سبز بی اس کی (BSK) نوعی داروی طبیعی برای لاغری و چربی‌‌ سوز با خواص پلی‌فنل است.

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت