تفاوت کافی میکس و کاپوچینو

Rate this post

تفاوت کافی میکس و کاپوچینو

با گسترش کافی شاپ ها و آموزش باریستا های حرفه ای، هر یک از این مشاغل تلاش می کنند تا با تنوع بخشیدن به اقلام موجود در منو و همچنین بهبود کیفیت، رضایت مشتری را جلب کنند.

وقتی از یک روز پرمشغله و چالش برانگیز استراحت می‌کنید، می‌توانید با انتخاب انواع نوشیدنی‌های گرم از جمله قهوه‌ میکس ، قهوه مات، اسپرسو، شکلات داغ و نام‌هایی که هرگز ندیده‌اید، به یک کافی‌شاپ یا یک بار بروید تا دوباره شارژ کنید. حتی قبلا شنیده بود در میان اقلام موجود در کافی شاپ ها، کافی میکس و کاپوچینو از پرفروش ترین ها هستند.

کافی میکس و کاپوچینو هر دو نوشیدنی‌های گرم و کافئین‌دار هستند که از دانه‌های قهوه تهیه می‌شوند و هر دو فواید قهوه معمولی برای سلامتی دارند. با وجود شباهت ها، تفاوت عمده ای بین روش تهیه آنها وجود دارد. اگر مشتاق هستید در مورد تفاوت های قهوه میکس و کاپوچینو بدانید، برای خواندن ادامه مطلب به پایین بروید.

قهوه عمده

قهوه میکس

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم مخصوصاً در فصول سرد سال در بین خانواده های ایرانی قهوه میکس است که رایحه مطبوع کاف را تداعی می کند. کریستال ها برای خرید قهوه میکس نیازی به جوشاندن یا دم کردن آن نیست، فقط می توانید کریستال ها را با شیر داغ یا آب جوش مخلوط کنید و اجازه دهید قبل از نوشیدن آن حل شود.

اکثر قهوه ساز ها قهوه میکس را به دو شکل تولید می کنند: ۳ در ۱ یا ۲ در ۱٫ در نوع ۳ در ۱ برای راحتی مصرف کنندگان شکر اضافه شده است. در حالی که در نوع ۲ در ۱ شکر وجود ندارد. بنابراین افراد مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت یا افرادی که مجبور به رعایت رژیم غذایی بدون قند هستند، می توانند با انتخاب نوع ۲ در ۱ با خیال راحت از طعم مطبوع و خواص شگفت انگیز قهوه لذت ببرند.

تفاوت کافی میکس و کاپوچینو

از آنجایی که قهوه میکس بر پایه قهوه درست می شود، تمام خواص خود را دارد. کافی میکس نوشیدنی ای است که خواص منحصر به فرد قهوه را دارد و به راحتی در کمترین زمان ممکن در دسترس عموم قرار می گیرد. برای رفع خستگی ناشی از فعالیت های روزانه در مدت زمان کوتاهی و رفع خستگی می توانید از قهوه میکس استفاده کنید.

کاپوچینو

کاپوچینو یک نوشیدنی محبوب ایتالیایی است که از ترکیب اسپرسو و کف شیر بخار پز تهیه می شود. برای تهیه کاپوچینو به دستگاه اسپرسوساز نیاز دارید. به محض آماده شدن اسپرسو آن را به کف شیر بخارپز شده اضافه کرده و سرو کنید. برخی دوست دارند این نوشیدنی را با پودر شکلات، خامه، پودر قهوه و سایر مواد ترکیب کنند.

دستگاه اسپرسوسار جیمیلای ۳۶۰۵ با قیمت ویژه با کارایی خیلی بالا و کیفیت عالی

تفاوت کافی میکس و کاپوچینو در فوایدشون

قهوه سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که فواید سلامتی ثابت شده و شناخته شده ای برای انسان دارند. قهوه میکس و کاپوچینو فواید سلامتی مشابهی با قهوه دارند. قهوه میکس حاوی کافئین کمتری نسبت به قهوه است، بنابراین مصرف آن برای کسانی که به قهوه حساسیت دارند بی خطر است.

علاوه بر این، در طول پردازش کافی میکس، بسیاری از مواد شیمیایی و سموم دانه‌های قهوه حذف می‌شوند. برخی از مزایای سلامتی کافی میکس و کاپوچینو عبارتند از:

بهبود متابولیسم

بهبود عملکرد شناختی

کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون

احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش دهید.

بهبود خلق و خو

کاهش افسردگی

کاپوچینو دقیقا چیست؟

بنابراین، در اصل، کاپوچینو فقط قهوه، خامه و شکر بود – اما در طول قرن‌ها تغییر کرده است.

زمانی که اسپرسو در ایتالیا اختراع شد، کاپوچینو شناخته شده ترین شکل خود را به خود گرفت: ۳۳% اسپرسو، ۳۳% شیر بخار پز و ۳۳% میکروفوم، در اندازه ۵ تا ۶ اونس .

اکثر کافی شاپ های دنیا هنوز هم این تعریف را می شناسند.

تفاوت کافی میکس و کاپوچینو

با این حال، در برخی کشورها مرسوم است که مواد افزودنی مانند پودر کاکائو، گرد و غبار دارچین یا حتی خامه فرم گرفته را اضافه کنند. اوه بله.

بخوانید: ۵ نکته که عاشقان قهوه باید درباره اسپرسو بدانند

طعم و بافت یک کاپوچینو

کاپوچینوها ۳۳ درصد فوم دارند که باعث می‌شود… بسیار کف‌آلود باشد به بیان واضح

این بدان معناست که واقعاً فقط ۲ اونس اسپرسو و ۲ اونس شیر بخار پز مایع وجود دارد تقریباً به نسبت ۱: ۱٫ در نتیجه، کاپوچینو یک نوشیدنی کاملاً گرد در نظر گرفته می شود که بهترین طعم قهوه را با لطافت شیر ​​ترکیب می کند.

فوم – قرار است متراکم باشد نه حباب‌های بزرگ، بلکه حباب‌های ریز که در امتداد لب و زبان شما فوق‌العاده صاف است اگر ته شیر گرفتید، می دانید که شیر خوب است.

کاپوچینو در یک نگاه

مبدا: ایتالیا یا اتریش

نسبت: ۲ اونس اسپرسو، ۲ اونس شیر بخار پز، ۲ اونس میکروفوم

قدرت: متوسط-قوی

طعم: کرکی، اسپرسو، خامه ای، متعادل

سرویس: لیوان کاپوچینو سرامیکی

چرا کاپوچینوی استارباکس متفاوت است؟

بسیار خوب… استارباکس در اینجا به نسبت های معمولی پایبند است و نمی ماند.

به طور کلی، یک کاپوچینو استارباکس می کند ۱ استفاده کنید: نسبت ۱: ۱ (برای نوشیدنی کوچکتر، حداقل) … آنها فقط به شما اجازه آن را سفارش بسیار بزرگتر، بین ۱۲ و ۲۰ اونس است. بنابراین آنها قطعاً برخی از قوانین را زیر پا می گذارند، اما تمایل دارند به یکی از موارد بزرگ پایبند باشند: نسبت.

با این حال، تفاوت زیادی در کف شیر وجود دارد. استارباکس باید سرعت را بر دقت اولویت قرار دهد، که منجر به ایجاد حباب های بزرگی می شود که خیلی خامه ای نیستند. کافی شاپ های تخصصی در نهایت در تهیه میکروفوم فوق العاده خوب و خامه ای بسیار بهتر عمل می کنند.
سفید مسطح در مقابل کاپوچینو: کدام را باید انتخاب کنید؟

تفاوت کافی میکس و کاپوچینو

چه به منوی یک کافه خیره شده باشید و چه سعی می کنید تصمیم بگیرید چه چیزی را در خانه درست کنید، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید تا بهترین انتخاب خود را پیدا کنید.

آیا یک نوشیدنی مقوی یا ملایم می خواهید؟

کاپوچینوها نصف شیر بخار پز شده لاته دارند، اما به همان میزان اسپرسو دارند که باعث می شود تا حدودی قوی تر شوند. آنها نرم هستند – شیر و اسپرسو به خوبی با هم ترکیب می شوند – اما هنوز هم می توانید بسیاری از طعم های طبیعی قهوه را دریافت کنید. لاته ها ملایم ترند و برای مواقعی که یک فنجان شیر گرم به نظر می رسد بهتر است.

من یک نوشیدنی قوی می خواهم: کاپوچینو

من ترجیح می دهم چیزی ملایم بگیرم: لاته

آیا میکروفوم ضخیم و کرکی را دوست دارید؟

برخی از افراد از میکروفوم متنفرند ، اما به نظر می رسد برخی دیگر از آن سیر نمی شوند. لاته ها لایه ای دلپذیر و نازک از کف دارند (اما بیشتر نوشیدنی آن شیر بخار پز است) اما کاپوچینو ۳۳ درصد کف دارد.

خرید کاپوچینو کیلویی

برای خرید کاپوچینو بصورت کیلویی و فله ای هر کدام مزیت های منحصر به خود را دارد، از جمله مزایای خرید فله ای کاپوچینو قیمت مقرون به صرفه آن است چون که همه افراد می توانند از این نوع قهوه تهیه کنند و برای مصارف خانگی و تفریحی به اندازه لازم می توانند تهیه کنند و در این صورت شما هزینه بسیار مناسب تری بابت خرید کاپوچینو پرداخت می کنید و هر مقداری که شما به آن نیاز دارید می توانید از ۵۰ گرم تا کیسه های ۲۰ کیلویی سفارش دهید.

فروشگاه قهوه دارک به علت حذف واسطه در قهوه و دستگاه های مورد نیاز قهوه ساز و سایر اقلام توانسته است انواع محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان و از جمله افرادی که اهل قهوه هستند تا فروشگاه ها و کافه را تامین کنند.

در فروشگاه ما بدون نگرانی بر اساس مصرف مورد نیاز خود می توانید خرید کاپوچینو را ثبت کنید و درب محل تحویل بگیرید و همکارانی که بصورت کیلویی برای فروشگاه و کافی شاپ ها می خواهند می توانند یا با همکاران قهوه دارک در ارتباط باشند و ی اینکه بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند و درب محل در سراسر ایران تحویل بگیرند.

خرید قهوه فوری

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت